Muskottipähkinä

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Ram1t

Muskottipähkinä

Post by Ram1t »

Moi, oon lukenut monta muskottipähkinä trippistooria ja kaikki olivat/ovat kovin negatiivisiä (lievästi sanottuna). Kaikkiin liittyi pahaolo ja pitkähkö krapula seuraavina päivinä. Tämän johdosta ajattelin kirjoitella lyhyehkön stoorin mun ja muutaman nimettömän tripistä.

----

Eli tämä tapahtui tässä viime kouluvuotena joskus kevään alussa... Mulla oli 3 pussia muskottipähkinöitä (kokonaisia, 6kpl per pussi joista olin 5 kpl jokaiselle murskannut) ja otettiin se rouhe / pienet isot palat (:D) koulun liikuntasalin edessä aamulla varttia ennen kuin eka tunti alkoi. Maku oli siedettävä kahteen ekaan pähkinään asti (minulla ainakin, eivätkä kaverit yhtään enempää tykänneet mausta :lol: ) mutta sitten ne kolme viimeistä oli hirveää tuskaa :x . Meillä oli puolen litran vesipullo kyytipoikana, mutta sekin loppui nopeasti ja kellotkin soivat tässä kohtaa kun minulla oli vielä about yhden pähkinän edestä syömistä jäljellä. Joten nopeasti sormet-nenästä-kii -tekniikkaa hyödyntäen kippasimme loput kurkusta alas. Toinen kavereistani (let's say X) meni eri tunnille ja minä ja Y menimme samalle. Vuorossa oli biologiaa opettajan kanssa joka muutenkin vihaa meitä ja kyylää kokoajan :foil:.

Kaikki sanoivat, että muskotti nousee vasta about 7 tunnin päästä, jonka takia ihmettelin ja epäilin kovasti seuraavaa -->

Kun puoli tuntia oli kulunut ekaa tuntia (puoli tuntia pähkinöitten syönnistä siis) minulle tuli lievä humalainen olo. Tunsin selvästi kuinka minulle tuli vähä iloisempi tunne ja sitten uskalsin kysyä Y:ltä että oliko hänelläkin tämmöinen olo. Kyllä :o . Sitten laitoin X:lle tekstiviestin että olisiko tämä placeboa kun mulla ja Y:llä kummalaki on humaltunut olo, ja X vastasi, että tuskin, koska hän tunsi ihan samoin : :?.

No sitten seuraavasta tunnista vähän nopeampi listaus:
Ruotsin tunnilla minua väsytti hirveästi! Ja olin jo suht "humalassa". Opettaja valitti leikkisällä tyyllillään että sinä olet ruvennut höntsäämään, mutta naurahdin takaisinpäin vain.

Seuraava tunti olikin jo sitten... Liikuntaa. Mutta kaikista hauskinta oli että meillä oli 3000 metrin juoksu testi sillä tunnilla :D Tämä kyllä oltiin tiedostettu ennen pähkinöiden ottamista, mutta kaverit eivät uskoneet tehoon joten ottivat mukisematta.

Minulla juoksu sujui hyvin, kipua ei missään kohtaa ja luulen että pähkinä vähän auttoi euforisoimalla :). Myös Y:llä ja X:llä sujui hyvin ja X sanoi että hänelläkin pähkinä lievitti kipua.

Tämän jälkeen olimme jo X:n kanssa tosi "pähkinöissä" eikä sitä voinut enää humalaan verrata. Menimme syömään hänen kanssaan tyhjään ruokalaa (jossa oli kuitenkin keittiöhenkilökunta syömässä) kun Y meni puuhaamaan jotain muuta. X sai meistä ainoana kunnon hallusinaatioita (tai no, lieviä oikeastaan..) ja juuri tuolla ruokalassa. Hän sanoi että kun sulki silmänsä, hän näki keittiöön menevän kulku välikön ISONA tunnelina mikä ei lopu koskaan O.o. ja sitten hän näki erilaisia värejä ympärillään (visuaaleja varmaankin :?: ?

No loppupäivä meni niinkuin meni, ilman mitään suuria erikoisuuksia, ja tässä vielä muutama efekti mitä meille tuli:

X:
Meni mopollaan kotiin ja sanoi että maailma oli muuttunut vanhaksi supermario peliksi (eli hitaasti liikkuvia 2d palikoita :O)

X ja Minä:
Jalat loppuivat polviin ja pelkät jalkaterät tulivat polvista o.O. Sääriä ei siis ollut :OO.
---

Sitten kun kaikki olimme omissa kodeissamme, muskotin suurin vaikutus taisi alkaa ja silloin kaikkia (kysyin seuraavana päivänä) rupesi huimaamaan hirveästi ja minulla ainakin pää ja maailma varsinkin pyöri ympyrää 200 kilometriä tunnissa. Vähän epämiellyttävää mutta menin nukkumaan melkein heti kun tulin kotiin (about klo 15-16 aikaa) ja nukuin iltaan asti ja sitten uudestaan nukkumaan :D. Muutkin olivat tehneet samoin.

Aamulla:

EI MITÄÄN, ei siis mitään krapulaa tai mitään. Pelkkä hyvä raikas olo. Luultavasti nukuin krapula vaiheen yli mutta eipä se minua hirveästi haitannut ;) . Muillekkaan ei ollut tullut mitään krapulaa, X:sällä oli ehkä vähän vielä "pähkinäinen" olo mutta pärjäsi hyvin ja hänen sanojensa mukaan ei ollut epämiellyttävää.

----
Että tämmöinen, suht tiivistetty lopusta stoori tällä kertaa. Toivottavasti oli yhtään luettavaa tekstiä :). Minulle jäi positiivinen jälki muskotista, mutta tuskin kokeilen uudestaan, koska hyvään trippiin on hyvä lopettaa tämmöisessä, josta voi tulla "kaamea kapula". -minun mielipide

Hyviä kesänjatkoja!
bol
Kameleontti

Re: Muskottipähkinä

Post by bol »

Itseänikin on jostain syystä alkanut muskottipähkinä kiinnostamaan. Jos joskus sitä kokeilen, niin pähkinät pitää ostaa kokonaisina ja kokeilla pienellä dosella. Yllättävän monta positiivista tarinaa olen lukenut, jos kysessä on ollut kokonaisia muskottipähkinöitä, eikä jauhetta ja dose pysynyt maksimissaan 20 grammassa.
Ehkä joku 10-18 grammaa olisi sopiva dose :roll:
bom
Lepakko

Post by bom »

Onko näillä minkäänlaista käyttöperinnettä takana?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
Ram1t

Post by Ram1t »

bom wrote:Onko näillä minkäänlaista käyttöperinnettä takana?
Siis yleisesti maailmalla vai me (minä + kaverit). No vastaan jälkimmäiseen, eli minulla tai kavereilla ei ole mitää suurta päihde historiaa, muutakun alkoholi/tupakka joskus. Minä ja X olemme joitain mietoja kokeilleet mm. kodeiini erittäin pienellä annostuksella ja sitten minä ja X olemme kokeilleet dxm 3 plateauta.
bom
Lepakko

Post by bom »

Joo viittasin siis perinteiseen käyttöön tietoisuuden muuntamiseksi maailmalla, esimerkiksi uskonnollisessa yhteydessä.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
Thoxium

Post by Thoxium »

bol wrote:Itseänikin on jostain syystä alkanut muskottipähkinä kiinnostamaan. Jos joskus sitä kokeilen, niin pähkinät pitää ostaa kokonaisina ja kokeilla pienellä dosella. Yllättävän monta positiivista tarinaa olen lukenut, jos kysessä on ollut kokonaisia muskottipähkinöitä, eikä jauhetta ja dose pysynyt maksimissaan 20 grammassa.
Ehkä joku 10-18 grammaa olisi sopiva dose :roll:
Muskottipähkinä kyllä herättää aina välillä melko voimakasta kiinnostusta. Kerran jo on tullut otettuakin joku 7g, ja hyvä kokemus oli, eikä tullut krapulaa. Nää paskat kokemukset muskotin kanssa johtuu melko varmasti vääränlaisesta annostuksesta, jne.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tota kokeilen tällä viikolla
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Ram1t

Post by Ram1t »

mauser1911 wrote:tota kokeilen tällä viikolla
Kerro sitten miten kävi :)
Ahab

Post by Ahab »

Mulla toiminu nimenomaan jauheet miellyttävämmin ja kokonaiset toivat krapulan. Olen monesti kelannut vielä joskus ottaa tätä vanhojen viattomien aikojen muistoksi mutta maku on ainoa joka epäilyttää.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Muskottipähkinä kyllä herättää aina välillä melko voimakasta kiinnostusta. Kerran jo on tullut otettuakin joku 7g, ja hyvä kokemus oli, eikä tullut krapulaa. Nää paskat kokemukset muskotin kanssa johtuu melko varmasti vääränlaisesta annostuksesta, jne.
7g jauhetta vai murskattuja pähkinöitä ?
Millainen kokemus ( kuvaile vaikutuksia ? )

Kiitos :)
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Muskotti ei ehkä ole maksalle tms. sisuskaluille hellää tavaraa, joten parempi ettei ota tavaksi. Ja muistutettakoon että tuollakin voi kyllä öyskätä kohtalokkaasti. En nyt muista mikä se myrkyllinen annos oli mutta ei ole kovin kaukana viihdekäyttöannostuksesta, jotain muutaman kokonaisen pähkinän luokkaa se oli.
Thoxium

Post by Thoxium »

Asidyyli wrote:Muskotti ei ehkä ole maksalle tms. sisuskaluille hellää tavaraa, joten parempi ettei ota tavaksi. Ja muistutettakoon että tuollakin voi kyllä öyskätä kohtalokkaasti. En nyt muista mikä se myrkyllinen annos oli mutta ei ole kovin kaukana viihdekäyttöannostuksesta, jotain muutaman kokonaisen pähkinän luokkaa se oli.
Eipä ole alkoholikaan sisuskaluille hyväksi. Varmaan muskottipähkinä jopa hellempi.
Ram1t

Post by Ram1t »

Tuossa muskottipähkinässä on jotain suht koht vaarallista myrkkyä tosiaan... Eli kannatta pitää taukoa "trippien" välissä ihan kunnolla (about 1kk tai jotain semmosta). Mielummin liian vähän kuin liian paljon. Kuolleena on vaikea ottaa lisää.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Thoxium wrote:
Asidyyli wrote:Muskotti ei ehkä ole maksalle tms. sisuskaluille hellää tavaraa, joten parempi ettei ota tavaksi. Ja muistutettakoon että tuollakin voi kyllä öyskätä kohtalokkaasti. En nyt muista mikä se myrkyllinen annos oli mutta ei ole kovin kaukana viihdekäyttöannostuksesta, jotain muutaman kokonaisen pähkinän luokkaa se oli.
Eipä ole alkoholikaan sisuskaluille hyväksi. Varmaan muskottipähkinä jopa hellempi.
Jossain oli taulukko, missä vertaillaan päihteiden haitallisuuksia keholle, niin muskottipähkinä oli ensimmäisenä. Eli haitallisin päihde.
Alkoholi on paljon "terveellisempää".

Ja alkoholista ei saa neljän päivän darraa päälle, vaikka yhtenä päivänä jois ihan pirusti. Kuten taas muskottipähkinässä tarinoiden mukaan neljän päivän krapulat ovat aika yleisiä.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ja alkoholin käytön jälkeen on harvemmin munuaiset kipeänä.

Mutta älkää ottako alkoakaan.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

no nyt sain aikaseks ostettua sitä,en löytänyt kun jauhetta(23g pussi).kertokaahan annostuksia omakohtaisista kokemuksista(siis jauhetusta).joku puhu 7g muttei sit tarkentanu oliko kyseessä jauhe vai kokonaiset.nopeita vastauksia,kiitos.raportoin tänne sit kokemukseni.ja miten tuo ois järkevintä ottaa?maku tuskin on hyvä joten aattelin pitkästä rizlasta tehtyä pommia/pommeja???
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

mauser1911 wrote:
no nyt sain aikaseks ostettua sitä,en löytänyt kun jauhetta(23g pussi).kertokaahan annostuksia omakohtaisista kokemuksista(siis jauhetusta).joku puhu 7g muttei sit tarkentanu oliko kyseessä jauhe vai kokonaiset.nopeita vastauksia,kiitos.raportoin tänne sit kokemukseni.ja miten tuo ois järkevintä ottaa?maku tuskin on hyvä joten aattelin pitkästä rizlasta tehtyä pommia/pommeja???

Joskus tuli syötyä just tollanen 23 g pussi, helvetin pahaa ja riitti annoksena itselle ihan hyvin... ikävää mutta kokemus sekin.
Murderous motivation
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
Pistä suklaa vanukkaan sekaan taikka jäätelöön... Loppupeleissä voit ottaa isoja annoksia noiden kanssa, ja maku on jopa erittäin hyvä!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

mauser1911 wrote:
no nyt on otettu 15g tota jauhetta..joutu muuten tekeen aika monta pommia:),maistoin sormenpäällä sitä jauhetta ja HYI VITTU!.googlettelin tosta juttuja ja jossain suomi24 joku sano et oli vetässy 3kpl 38g pussia..susituksia oon saanut 15-40g,joten ajattelin nyt testata varovasti.postailen tänne tuntemuksiani tänään.
edit:ei se ollukkaan siellä suomi24 vaan täällä: http://trippi.ydin.org/keskustelu/view.php?page=trippi
chibbo

Post by chibbo »

mauser1911 wrote:
mauser1911 wrote:
no nyt on otettu 15g tota jauhetta..joutu muuten tekeen aika monta pommia:),maistoin sormenpäällä sitä jauhetta ja HYI VITTU!.googlettelin tosta juttuja ja jossain suomi24 joku sano et oli vetässy 3kpl 38g pussia..susituksia oon saanut 15-40g,joten ajattelin nyt testata varovasti.postailen tänne tuntemuksiani tänään.
edit:ei se ollukkaan siellä suomi24 vaan täällä:http://trippi.ydin.org/keskustelu/view.php?page=trippi
Kannattaa odottaa rauhassa, kun vaikutukset kuulemma alkavat vasta aika monen tunnin jälkeen, eli älä boosti tuosta suotta enempää
mauseri
LD50

Post by mauseri »

joo,ei sitä jääny ku 8g,nyt on n.tunti menny ja olo on huomattavasti parempi/virkeämpi/ei ahdista enää..musakin kuullostaa jotenkin vähän paremmalta..jos buustaan niin ootan ainaki vielä 4-5 tuntia.tuntuu jotenkin et jokin nousis kokoajan..vaikee selittää
Ahab

Post by Ahab »

Ei kyllä kannata noista jutuista ottaa mallia. Vaikuttaa aika itsetuhoiselta sekoilulta.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tais jäädä annostus liian pieneksi nautin jauheen n.12.00,nukahdin n.15.00 ja nyt (20.00) heräsin.olo on kyllä hieman parempi kuin yleensä ja n.tunti nauttimisen jälkeen alkoi tuntua "jotain" siihen asti kun nukahdin.taidanpa koittaa joskus kuukauden kuluttua vielä kerran n.30g.ei tota 8g varmaan enää kannata vetää?se on käsittääkseni kuitenkin aika haitallista elimistölle..
edit:en oo syönyt mitään aamu kuuden kaurapuuron jälkeen,eikä ole yhtään nälkä..väsyttää jonkun verran.
tupla edit:kyllä tuo jotenkin taitaa toimia,ku tuli pari kaverii käymään ja huomasin et unohdan kokoajan mitä piti sanoo ja koirakin pääs karkuun kun unohdin laittaa sen hihnaan ku mentiin ulos:)
tripla edit:nuomasin juuri että puhelimeen oli tullut nukkuessani pari puhelua ja viesti,joihin herään aina..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

mauser1911 wrote:tais jäädä annostus liian pieneksi nautin jauheen n.12.00,nukahdin n.15.00 ja nyt (20.00) heräsin.olo on kyllä hieman parempi kuin yleensä ja n.tunti nauttimisen jälkeen alkoi tuntua "jotain" siihen asti kun nukahdin.taidanpa koittaa joskus kuukauden kuluttua vielä kerran n.30g.ei tota 8g varmaan enää kannata vetää?se on käsittääkseni kuitenkin aika haitallista elimistölle..
edit:en oo syönyt mitään aamu kuuden kaurapuuron jälkeen,eikä ole yhtään nälkä..väsyttää jonkun verran.
tupla edit:kyllä tuo jotenkin taitaa toimia,ku tuli pari kaverii käymään ja huomasin et unohdan kokoajan mitä piti sanoo ja koirakin pääs karkuun kun unohdin laittaa sen hihnaan ku mentiin ulos:)
tripla edit:nuomasin juuri että puhelimeen oli tullut nukkuessani pari puhelua ja viesti,joihin herään aina..
reilu tunti sitten otin loput ja täytyy sanoa kokemusta erittäin miellyttäväksi.vähän havaittavissa cannabis tyylisiä oireita(paljon miedompia) ja on vaan niin hyvä olla ja kuunnella trancea ettei kiinnosta mennä nukkumaan.
normalisoija
Karvakuono

Post by normalisoija »

munat tuli kipiäksi muskoteilla.
taikasieni
Karvakuono

Post by taikasieni »

oisko toi 23 gramman muskotti pähkinä pussi syyä kerralla vai?
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

^^ älä syö ollenkaan...
avantGarde
Lepakko

Post by avantGarde »

^KOMP
taikasieni
Karvakuono

Post by taikasieni »

no mä kokeilin kumminkin söin melkein koko pussillisen tulee semmonen mukavan jumi olo ja seuraavan päivän on ihan jumissa eikä tajuu mistään mitään.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Hmm vaikuttaa kiinnostavalta. Paljonhan tuollanen pussi maksaa, missä myydään ja sillain? Ja eli pitääkö toi vaan syödä vai vetää nokat?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.