Tarina 2C-E:stä

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
TilTo
Karvakuono

Tarina 2C-E:stä

Post by TilTo »

Substanssi(t), määrä, nauttimistapa:
  • 2C-E, 15mg, juotu
  • Joku buustaava nappi, 2.5kpl, syöty
  • Alkoholi, 1 annos, juotu
Taustatiedot
  • Mies, 21v, 75kg
Eipä se oikein miltään maistunut, mehuun sekoitettua molekyylimassaa jota join.

Tunnin päästä aloin tuntea alkuoireita jotka eivät olleet kovinkaan mielenkiintoisia, pientä aivotoiminnan hämärtymistä ja lievää sekaisuutta.

Lähdimme kävelylle.

Matkalla kuulin koiran haukkuvan läheisyydessä, näin koiran edessäni mutta sen suu ei auennut mutta ääni kuului, takaapäin. Joku huusi koiralle, tämäkin ääni tuli takaapäin.

Matkamme päättyi punaiselle talolle. Hieman oli hyvittunut olo kun maistelimme tupakkaa. Matkasimme sisään.
Sisältä löysin mukavan istumapaikan sohvalta, en oikein tiennyt että miten siinä sohvalla pitäisi istua kun kroppa kertoi olopaikkansa ei niin normaalisti.
Televisio alkoi suoltaa ulos jotain epämääräistä ja trippiä häiritsevää tai pikemminkin sitä normalisoivaa äänimassan ja ihmishahmojen visuaalista summaa. Television ruutu oli lähestulkoon normaali, ympärillä istuskelevat ihmiset naureskelivat television hahmojen hölmöyttä, tai niin luulin. En kyllä tienny enää tässä vaiheessa että miksi niiden hahmojen piti olla hölmöjä, ei siinä ollut mitään logiikkaa, joten en piitannut sen enempää television katselusta.

Kiinnitin huomioni mieluummin silmäkulmassa tapahtuvaan horisontin vääristymään, koko huone jatkui loputtomiin spiraalin muotoiseen venymään. Verhot velloivat ja seinän juliste leikki olevansa kolmiulotteinen. Mielenkiintoinen leikki.

Jonkin hetken kuluttua olimme lähdössä johonkin suuntaan, en enää oikeastaan tiennyt suunnasta mitään eikä minua kiinnostanutkaan. Oli hyvä matkustaa vaikka ei olisi pitänyt mihinkään mennäkkään.
Matkallamme kun tallustelimme eteenpäin, jalkojen alla oleva lumi kietoi omaa äänimaisemaansa narskuen aivoihin. Tämä narskuminen ja jatkuva sen toistaminen alkoi jo kuulostaa musiikilta.
Narskuminen alkoi toistaa itseään itsestään ja se muuntui vellovaksi äänimassaksi joka tuotti oman loogisen äänensä. Sellaisen tinnityksen tapaisen.

Matkamme päätöksessä päädyimme ovelle joka aukesi normaalisti. Toisen oven jälkeen päädyin toiselle sohvalle istumaan.

Hetken aikaa istuttuani ja jotain small-talkkia heitettyäni televisio suolti taas jotain omaa ääntänsä. Tällä kertaa liikennettä joka tuntui kulkevan aivan korvieni vierestä.
Hetkisen tätä ajateltuani alkoivat ajatukseni kietoutua toisiinsa, ei vain ajatukset vain kaikki mitä pystyy kokemaan. Kaikki tuntemukset kietoutuivat aivan kuin leluliidokin kuminauha joka liian tiukalle käännettäessa alkaa tehdä poimuja. Näin teki tietoisuuteni, poimuja, laskematon määrä poimuja koko kaikessa aivotoiminnassa. Kaikki toisti itseään ja oli samaan aikaan toistamatta.
Sitten jossain vaiheessa huomasin että kaikki tämä kietoutuminen olikin vain tämänhetkistä tapahtumista. Mietin vain mielessäni exponentiaalia toimintaa, kaikki mitä siihen kietoutumiseen oli mennyt oli nyt exponentiaalisesti kietoutunut aikaan. Aikaan jota ei ollut, aikaa joka oli olemassa vain päässäni. Aikaa joka alkoi kietoutua tietoisuuteni mukana siihen vellovaan kietoutuneeseen asiaan. Ei enää jaksanut. Pää oli niin täynnä mahdottomuutta ettei siitä enää ottanut millään tavalla tolkkua. Silti ymmärsin sen kaiken aivan normaaliksi. Joudin koputtamaan pöytää jotta saisin jonkilaisen referenssin todellisuuteen.
Koputus kietoutui, vääntyi ja velloi sekä matkusti ajassa suoraan sisimpääni.

Ja kaikki vain tapahtui uudestaan ja uudestaan. Kietoutuminen jatkui ja aika kului.

Lähdimme uudestaan liikkeelle. Liikkuminen oli todella hyvä asia, se helpotti kaiken tapahtuneen ja sen kaiken mahdottomuuden prosessointia, se toi siihe tilalle jotain muuta mitä miettiä.
Jonkin matkan kuljettuamme havahduin hetkeen, mietin mielessäni että missä hitossa oikein olen. Tiesin tarkalleen missä olin sillä maisemat olivat tuttuja, täällähän olin pyörinyt lapsuudessani mutta silti en ollut varma mistään.
Sitten kaikki alkoi vääntyä. Maisema muuttui värikkäämmäksi ja se venyi 45 asteen kulmassa oikealle.
Kävelin poikittain. Korvani oli aivan maassa kiinni ja yritin kuunnella että mitä kaverini sanoi, en saanut siitä selvää.
Venyminen loppui, suumme puhuivat totta mutta silti aivan älyttömiä. Kaikki puheemme oli normaalia ymmärrettävää asiaa mutta samalla jotain mitä ei koskaan kuule (Jonkun muun ongelma(TM)).

Hissi.

Ovi.

Taas uudella sohvalla.

Matto temppuili eikä meinannut millään olla aloillaan. Maton pienet langanpalat matkustivat mattoa ympäriinsä.

Seinät heiluivat. Verhot lepattivat.

Matto kiinnitti huomioni uudestaan, tällä kertaa antaen aivan uusia ulottuvuuksia kaksiulotteiselle asialle. Matto alkoi syventyä, kaikki maton reunat ja kuviot kulkivat omaa hienoa rataansa ympäriinsä ja matkustivat alaspäin, kohti pohjaa mitä ei voinut nähdä.
Mattoa tuijoteltuani niin kauan että se menetti mielenkiintonsa, siirryin katselemaan seiniä. Tapetit tekivät saman kuin matto, muuntuivat niin normaalista tasaisesta pinnasta kolmiulotteiseksi asiaksi. Tapetin minimaaliset urat temppuilivat ja yrittivät irrottautua seinän pinnasta. Ne onnistuivat.
Uudet hienot ei niin minimalistiset värikkäät urat matkustelivat joka suuntaan seinää pitkin. Ne kietoutuivat toisiinsa kuin maitopisara veteen tiputettuna. Erittäin hienoa ajattelin.
Ilmeisesti makasin sohvalla tällä hetkellä, kroppani oli kadonnut, en enää tuntenut sitä, oli vain pää ja tietoisuus.
Kaveri sanoi jotain käärmeistä, jostain hänen näkökenttänsä käärmevääristymästä.
Suljin silmäni ja katselin hienoja fraktaaleita.
Korvistani tuli näkökenttääni pisteitä jotka äänen taajuden mukaan väritettiin, nämä pisteet lensivät näkökenttäni sivuista keskelle palloksi. Olin sikiöasennossa pallon keskellä, harmaana, tummana hahmona. Pisteet venyivät ja jatkoivat matkaansa uusiin ulottuvuuksiin. Seurasin pisteitä joiden sekaan oli jostain ilmestynyt äärettömän yksinkertaisen hieno käärme. Käärme oli näöltään aivan kuin asteekkien maalauksista.
Pisteet tekivät omaa matkaansa ja käärme seurasi niiden välissä kiemurrellen.

Avasin silmäni.

Pelasimme korttia. En ymmärtänyt kortin pelauksen logiikkaa, miksi pelata korttia juuri nyt? Itse katselin kortteja pöydällä jotka joka toisella silmäyksellä vaihtoivat paikkaansa ja jotkut niistä hävisivät. Voitin kaverini joka sanoi minua huijariksi kun olin kuulemma pimittänyt korttia. Todellisuudessa en vain nähnyt kortteja pöydällä. En maininnut siitä.

Takaisin sohvalle miettimään syvellisempiä asioita.

Mietin tämän vahvan molekyylin toimintaperiaatetta ja sitä että miksi kaikki tämä voi olla kiedottu niin pieneen tilaan. Miten tämä kaikki voi olla mahdollista?

Pitkään tätä pohdittuani päädyin lopputulokseen että aivomme ei oikeasti toimi näin. Tämä nauttimani molekyyli saa aivoni toimimaan väärin. Tämä aivotoiminnan vääreymän tulos on kuin atomipommi aivojen sisällä. Alitajunta tiesi että aivot eivät toimineet oikein ja yritti tapella molekyyliä vastaan nostamalla kehon lämpötilaa.
Tai sitten alitajunta oli aivan yhtä tutkalla kuin itsekin olin ja kehon lämpötila-anturin antoivat alitajunnalle sekaisia viestejä kuten hepoa vetänyt aasi juoksee makkaran päällä kehää.

Naurahdin että "Hei tää on bugi! Ihan helvetin siisti bugi!"

Puhuimme kaverin kanssa joutavia, en niistä muista paljoakaan mutta kaverin lauseen jälkeen tapahtui jotain odottamatonta.

Lensin ulos aivoistani, huoneen ulkopuolle johonkin suureen keltaiseen punareunaiseen. Sieltä katselin huonetta jonka näin jakautuvan kahteen osaan kuin venyttäisi purukumia kunnes se katkeaa.
Lensin ympyrän muotoista kehää kiihtyvällä vauhdilla josta päädyin lentäen kuin raketti takasin nyt klooniksi huomaamaani todellisuuteen. Rävähdin nauramaan "Siistiä!"

Tämän jälkeen ei tapahtunut paljoa, ympäristö leikki omaa hyllyvää leikkiään joka ei enää minua niin paljolti kiinnostanut. Aivot alkoivat tuntua todella puhkikulutetulta joten päädyin mietiskelemään sohvan pohjalle.

Suumme kävivät laukkaa kuin kiimainen ori kuutamoyönä nähtyään narttuhevosen silhuetin kukkulan päällä.

Sen pituinen se + Laskut.
Last edited by TilTo on Sun 09 Mar 2008, 15:49, edited 1 time in total.
bol
Kameleontti

Re: Tarina 2C-E:stä

Post by bol »

Selvästi ja hyvin kuvattu trippi.

Kuinka paljon otit 2C-Etä ?
Ahab

Post by Ahab »

Todella hyvin osaat kertoa kokemuksen yksityiskohdista. Toivottavasti kirjoitat jatkossakin kokemuksistasi.
TilTo
Karvakuono

Post by TilTo »

Muokkasin tuon alkupostin foorumeiden mukaiseksi, lukase siitä
Ahab

Post by Ahab »

TilTo wrote:[*]Joku buustaava nappi, 2.5kpl, syöty
Mitä tää oli? :razz: saiskin jotain yleisboosteria joka sopii kaiken kanssa mutta ei tee mitään yksinään.
TilTo
Karvakuono

Post by TilTo »

En muista mikä se oli, tenoc tenox tenor joku tuollanen. tai sit xenoc cenox, 5 kirjainta siinä muistaakseen oli. Kysyin muutamaanki otteeseen et mitä nää on ja sain vastauksen mut ei se silti päähän jääny
bol
Kameleontti

Post by bol »

Hmm. Miten Tenox voi boostata? Eikös sen pitäs just laimentaa vaikutuksia, koska on bentso?
TilTo
Karvakuono

Post by TilTo »

En tiedä miten se buustaa mut buustaapa kuitenki. Muista myös et tuossa on viina mukana. Viina+bentsot, odotus, itse aine.
Normaalisti tuolla annostuksella tuon tripin pitäis kestää n. 6-10 tuntia. Itse olin mutkilla n. 12-14 tuntia. Nyt 9 päivää myöhemmin on vieläkin vähän hämärä olo, kuin en kuuluisi tänne.. kaitpa se lieventyy ajallaan :D
bol
Kameleontti

Post by bol »

TilTo wrote:En tiedä miten se buustaa mut buustaapa kuitenki. Muista myös et tuossa on viina mukana. Viina+bentsot, odotus, itse aine.
Normaalisti tuolla annostuksella tuon tripin pitäis kestää n. 6-10 tuntia. Itse olin mutkilla n. 12-14 tuntia. Nyt 9 päivää myöhemmin on vieläkin vähän hämärä olo, kuin en kuuluisi tänne.. kaitpa se lieventyy ajallaan :D
Johtuu luultavasti bentoista. Oliko eka kerta kun popsit Tenoxeja? Itellä oli ainaki helvetin hämärä olo jotai 5-7 päivää, ku olin vetäny 8mg xanoreita ja alkoholia. Mutta sen jälkeen xanoreista, ei ole kuin se pieni pöhnä seuraavana päivänä.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Niinkuin jo pariin otteeseen mainittu: erittäin hyvin kirjoitettu tarina.
Mutta siitä täytyy erityisesti kiittää että vaivauduit kyseisestä aineesta koko raportin kirjoittamaan, sitä vaivaa kun ei ole kukaan jaksanut nähdä. Kiitos ja kumarrus TilTo!
Juuri näistä RC-kokemuksista ainakin minä olen erityisen kiinostunut, ja pyytäisinkin teitä kaalipää-vaulttilaisia joilla näistä on kokemuksia jakamaan ne. Kokemusten RC osiosta löytyy tällä hetkellä mahtavat 2 eri substanssia...
sublime
Rotta

Post by sublime »

Hyvin kirjoitettu tarina tosiaan! Monet seikat muistuttivat paljon myös omaa kokemustani 2c-e:stä ja deeleistä yleensäkin, joskaan noin "syvälle" en varmaan ole edes päässyt muusta kuin salviasta. Jotenkin ei yleensä osaa rauhottua ja keskittyä päänsisäiseen, kun ympärilläkin tapahtuu niin paljon jänniä asioita. Tulevaisuudessa meinaan kiinnittää tähän erityistä huomiota... Tai siis, nimenomaan yrittää olla kiinnittämättä niin paljon huomiota yksityiskohtiin ja "päästää irti". Vähän kliseisiä sanontoja joo, mutta menköön nyt (: Ei sillä että hirveän isoja annoksia olisin ottanutkaan tai että siihen olisi tarvetta, deelien maailmaan on hyvä tutustua askel askeleelta.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ahab wrote:saiskin jotain yleisboosteria joka sopii kaiken kanssa mutta ei tee mitään yksinään.
Amfetamiini ;) tai onhan se yksinäänkin jo.. no fenetyyliamiini.
Varsinkin, tai nimenomaan, fenetyyliamiinien kanssa toimii hienossa synergiassa..
tästä voi myös olla montaa mieltä.

Hienosti muuten kirjoitettu kokemus. Hyvin kuvaava.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Itse olen ehkä sekavimmat 2c-e -matkani vetänyt juuri niin että on ollut Tenoxia, Xanoria tai muuta bentsoa alla. Paradoksaalista kuin se onkin. Bentsojenhan pitäisi loiventaa kokemusta, mutta pienellä annoksella ei välttämättä huomattavasti. Kokemuksien vahvuus on voinut johtua juuri siitä että kyseiset lääkkeet ovat rentouttaneet kehoa sen verran ettei ole heti tarvinnut spytätä vaan 2c-e on ehtinyt imeytyä pidempään. Trippien sekavuutta kyllä selittää samoin tuo bentsojen tuoma epäskarppi olotila. Harmi jos hallusinogeeni potkii oikein kunnolla mutta bentsojen takia ei muista siitä juuri mitään. Ainakin muistikuvat ovat hämärämpiä.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Vielä tuli mieleen tuosta viittauksesta "kiristyvään kuminauhaan", vaikka tuolla varmaan haettiinkin aivan eri merkitystä: Juuri 2c-e:stä minulle tulee usein tunne että keho ja mieli olisivat molemmat kuin loputtomasti jännittyvää jousta, joka kiristyy loputtomasti mutta ei kuitenkaan napsahda koskaan poikki. Hyvin bisarri tunne. Samoin äänet tuntuvat nousevan ja laskevan loputtomasti (joidenkin psyke-levyjen pitkät narinat ja murinat kuulostavat ihan hemmetin euforisilta). Aistimus tuntuu aivan yhtä mahdottomalta kuin joskus pienenä jossain tiedenäyttelyssä näkemäni ympyränmuotoon rakennettu pianon koskettimisto jonka jokainen kosketin soitti entistä korkeamman äänen kierros kierroksen jälkeen. Laite toimi ilmeisesti ns. Shepardin asteikolla. Aisiharhaa siis vain, mutta tällaiset mahdotomilta tuntuvat aistimukset ovat 2c-e:tä tai muita hallusinogeenejä parhaimmillaan...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Shepardin_asteikko

PS. Neuropsykologian yms. harrastajat voivat tuosta artikkelista lähteä pohtimaan että mitä mekanismeja tämä kyseinen kemikaali missä osassa aivoja aiheuttaa, että kuuloaistimus käsitelläänkin jostain syystä yhtäkkiä tuota matemaattista kaavaa muistuttaen, ja mikä alitajuinen yms. funktio tällaisella informaation käsittelyllä on.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

HYVIN kuvattu! itte tossa kans vähä aika sitte kelasin testaa jtn tutkarii kunnolla no otin 40mg oraalisesti ja nokkiin 10-20mg lähempänä 20 koska ei ennen oo mikää sattunu nenää noin kovasti niin ja dexetrineä joku määrä et sai olon virkeeks vaikka pilleristi olenkin söin vaan siku oli ihan pakko ei tehny mieli benzoo ja paha sellainen 4 vrk valvoin ja testasin eri annoksilla mutsilla testasin 20mg muijan kans eka huonot olot pois ja no päätettiin mennä äitille/anopille hauskaa oli mutta aina vajari ja sitten kun en tiedä fyysisiä haittoja yms. pari kolme tatti trippii ja 2 lsd matkaa lsd kummallakin kerralla jäi puuttuu hauskaa oli mutta samaa paskaa koko ajan aina samanlaista niin keksittii mennä piilokuosaa äiskälle siinä muutama tunti ja kaverille ottaa vikat ihan kunnon nokat tein vaikka mg tavaraa on luulisin keskimääri 15mg keskimäärin 3 ihmistä mulla 20mg siis vattas alla ja dexee lisää.

KUN TOSSA TUUMIN JA MUUTAMA MUUKIN IHMINEN ON SANONU ET AIKA KARKKIA TÄMÄ TAVARA? sitä meinaan että, jotka on 60mg ylittäny tiän yhen ainaki jo mut siis pelkkää ee:tä niin voiko tai onko tietoo voiko 100mg yrittää? anteeksi ahab kieli tiedän että,,,,,,, muutana pillkku ja isot kirjaimet puuttuu :foil: anteeksi ahab ennenkin maininnut asiasta tai luulen että, kijoitus virheitä o :mrgreen:
wtf
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

mä niin rakastan tota. siisteimpiä ääniä maailmassa.
toinen uskomattoman siisti, vähän sama idea mutta rytmillä:
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

No itse en kyllä 100mg ottaisi vapaaehtoisesti. Jostain varmaan löytyy jotkut arvot, millä annoksilla menee oikeasti vaaralliseksi... en tiedä. Itsellä suurin annos on ollut jotain päälle 40mg ja siitäkin on jotkut päivitelleet että on vähän turhan korkeat doset.
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

Aukikco wrote:
mä niin rakastan tota. siisteimpiä ääniä maailmassa.
toinen uskomattoman siisti, vähän sama idea mutta rytmillä:
Ei hitto, tuosta ensimmäisestä äänestä tuli heti mieleen kyllä jokin psykedeelinen tila .. Jotenkin voisi kuvitella että tuollainen ääni voisi luoda mielenkiintoisa aistimuksia aineiden vaikutusten alaisena. Onko kenelläkään linkkejä tai tietoa lisää samankaltaisiin ääniin tai musiikkiin jossa hyödynnettäisiin tälläisiä asteikkoja ?