4kpl...Oli ihan jees rento fiilis ensin.. Mutta pienten savujen jälkeen ei pahemmin muiden puheet kuulunu eikä oikein nähnykkään mitään. Koitin kävellä keittiöön mutta sekin oli ku olis kävelly veden alla (huojuu hitaasti ku levä) Paransi mielialaa huomattavasti positiivisuudellaan, ei yhtään huonoja fiiliksiä. Paitsi alku oksetus ja kummalliset/toden tuntuset unet. Mutta enpä ole paljoa sanomaan.. vasta toinen psyke mitä kokeilin.
(edellinen DOC tai DOP :?: )
(saa suositella seuraavaa kokeilun kohdetta)
HBW ensimmäinen kerta... (+ pienet heinähatsit)
-
Boddah
- Karvakuono
- Posts: 27
- Joined: Mon 01 Jan 2007, 23:28
-
Mirrorland33
- Psykonautti
- Posts: 74
- Joined: Mon 26 Feb 2007, 13:30
Re: HBW ensimmäinen kerta... (+ pienet heinähatsit)
8kpl...Mangusti wrote:4kpl...
(saa suositella seuraavaa kokeilun kohdetta)
-
skirtfeber
- Apteekki
- Posts: 499
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43