HBW ensimmäinen kerta... (+ pienet heinähatsit)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Mangusti

HBW ensimmäinen kerta... (+ pienet heinähatsit)

Post by Mangusti »

4kpl...Oli ihan jees rento fiilis ensin.. Mutta pienten savujen jälkeen ei pahemmin muiden puheet kuulunu eikä oikein nähnykkään mitään. Koitin kävellä keittiöön mutta sekin oli ku olis kävelly veden alla (huojuu hitaasti ku levä) Paransi mielialaa huomattavasti positiivisuudellaan, ei yhtään huonoja fiiliksiä. Paitsi alku oksetus ja kummalliset/toden tuntuset unet. Mutta enpä ole paljoa sanomaan.. vasta toinen psyke mitä kokeilin.
(edellinen DOC tai DOP :?: )
(saa suositella seuraavaa kokeilun kohdetta)
User avatar
Boddah
Karvakuono
Posts: 27
Joined: Mon 01 Jan 2007, 23:28

Post by Boddah »

Oisit ny vähä pitempää juddua kirjottanu! :)
A friend with weed is better.
immuzu

Post by immuzu »

Boddah wrote:Oisit ny vähä pitempää juddua kirjottanu! :)
User avatar
Mirrorland33
Psykonautti
Posts: 74
Joined: Mon 26 Feb 2007, 13:30

Re: HBW ensimmäinen kerta... (+ pienet heinähatsit)

Post by Mirrorland33 »

Mangusti wrote:4kpl...
(saa suositella seuraavaa kokeilun kohdetta)
8kpl... :D
User avatar
skirtfeber
Apteekki
Posts: 499
Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43

Post by skirtfeber »

sienet.
when the going gets weird, the weird turn pro.
Mangusti

Re: HBW ensimmäinen kerta... (+ pienet heinähatsit)

Post by Mangusti »

Hah.. tää oli mun eka teksti...