luin jostain LSA:n käytöstä: "aiheuttavat pahaa oloa aina kymmenen minuutin vatsanväänteistä jopa 45 minuuttia kestävään voimakkaaseen vatsakipuun ja oksenteluun. Tämän vuoksi ei ole suositeltavaa käyttää siemeniä siltään, vaan pyrkiä erottelemaan amidit muista aineista."
Tuleeko tosta lsa:sta paska olo?
ku itte vetäny vaa masentavii, ni en oikee noista tiedä..
miten amidit voidaan erottaa??
Kyl tulee paha olo yleensä kai ihmisillä mut se ajoittuu siihen alkuun ni jos ei stressaa sitä liikaa niin tuskin pilaa mitään. Itelläni ainaki meni ohi oitis laattaamisen jälkeen paha olo eikä jälkeäkään siitä enää loppuaikana. Älä ressaa tulee sitä nauseaa muustakin ja ainahan se kestetään 8--)
tunninkin nauseat on pieni hinta ilosta jonka lsa tarjoaa. Jos siitä osaa nauttia.
Äh luulin että oli HBWR-topicissa. Sieltä löytyy tietoo. Turha topic tää(voi mua). Vai oisko itse Lsa:lle iha oma topic paikkansa arvonen? Vaihda nimeksi "LSA erottelu". Eiks ois iha fiksua?
Last edited by RoboPoski on Thu 22 Nov 2007, 20:13, edited 1 time in total.
Toikin voi olla yksilöllistä. Toisille tulee pahasti, toisille ei ollenkaan. Itse aine ei välttämättä aiheuta pahaa oloa mutta jos jännittää kovasti esim. psykedeelistä kokemusta niin jo siitä jännityksestä voi mennä maha sekaisin.
Wikipediassa sanotaan että asetonilla pystyy erotteleen LSA:n. Mitä mieltä?
Kävisköhän muuten taloussprii etanoolin asemasta? Tai isopropanoli(kysyin jo toisessa topicissa)?Kyllähän nekin haihtuu 100% eiks?
Kannattaakohan tälläsen torvelon, mennä leikkimään asetoineilla, ku varmasti menee koko projekti sen jälkee vituiks...
Keräile tietoa vuoden verran tältä foorumilta eri aineista, käyttötavoista ja kokemuksista ja sitten syksyllä menet hyvin valmistautuneena silokkijahtiin ja voin luvata, että odotus, opiskelu ja maltti palkitaan(tai saat rahasi takaisin).
Ei pidetä mitään kiirettä, tässä on koko elämä aikaa päihtyä .
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Minulla HBWR siemenet aiheuttivat todella kovaa vatsakipua oksentelua, ja lähes joka kerta pyörtyilyä, kolmena neljästä kokeilu kerrasta lähti taju joten päätin että noihin en enää koske. Tosin minulla menee muutenkin maha helposti sekaisin, tuota pyörtymistä on tapahtunut kerran myös silokkien kanssa. Annokset mitä olen ottanut ovat olleet maltillisia (HBWR 3-7kpl). Tuolloinkin kun otin 3 pyörryin. Olenkohan ihan uniikki tapaus? Onko sattunut muille vastaavaa, vai onko elimistössäni jotai häikkää? Minulla on ilmeisesti alhainen verenpaine, vaikuttaako tämä LSA:n verisuonia supistava vaikutus tuohon jotenkin?
dr.odd wrote:Minulla HBWR siemenet aiheuttivat todella kovaa vatsakipua oksentelua, ja lähes joka kerta pyörtyilyä, kolmena neljästä kokeilu kerrasta lähti taju joten päätin että noihin en enää koske. Tosin minulla menee muutenkin maha helposti sekaisin, tuota pyörtymistä on tapahtunut kerran myös silokkien kanssa. Annokset mitä olen ottanut ovat olleet maltillisia (HBWR 3-7kpl). Tuolloinkin kun otin 3 pyörryin. Olenkohan ihan uniikki tapaus? Onko sattunut muille vastaavaa, vai onko elimistössäni jotai häikkää? Minulla on ilmeisesti alhainen verenpaine, vaikuttaako tämä LSA:n verisuonia supistava vaikutus tuohon jotenkin?
Kandeis varmaan koittaa ottaa pari snpshhia kirkasta viinaa ennen LSA:ta? Kumoaa vaähän noita verisuonien supisteluja.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Ooteks kuullu Ayahuascasta? Siinä lentää sentään kunnon La Purga. LSA:sta tulee ehkä vähän maha kipeeksi, mut menee ohi, ku pitää mahan paikallaan makaamalla tai jotain...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Tofupekoni wrote:Ooteks kuullu Ayahuascasta? Siinä lentää sentään kunnon La Purga. LSA:sta tulee ehkä vähän maha kipeeksi, mut menee ohi, ku pitää mahan paikallaan makaamalla tai jotain...
Purga ei kuitenkaan johdu nauseasta vaan on spirituaalinen puhdistuminen kaikesta Plegmasta, jota kerääntyy mm. negatiivisista ajatuksista, himon ja vihan tunteen täyttämisestä, adiktioiden ruokinnasta...yms.
Tofupekoni wrote:Ooteks kuullu Ayahuascasta? Siinä lentää sentään kunnon La Purga. LSA:sta tulee ehkä vähän maha kipeeksi, mut menee ohi, ku pitää mahan paikallaan makaamalla tai jotain...
Purga ei kuitenkaan johdu nauseasta vaan on spirituaalinen puhdistuminen kaikesta Plegmasta, jota kerääntyy mm. negatiivisista ajatuksista, himon ja vihan tunteen täyttämisestä, adiktioiden ruokinnasta...yms.
Kyllä mulla ainakin siinä ihan fyysistä nauseaakin on mukana.