Paha olo?!

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
silakka
Tuppisuu

Paha olo?!

Post by silakka »

Moi kaikille! :D

luin jostain LSA:n käytöstä:
"aiheuttavat pahaa oloa aina kymmenen minuutin vatsanväänteistä jopa 45 minuuttia kestävään voimakkaaseen vatsakipuun ja oksenteluun. Tämän vuoksi ei ole suositeltavaa käyttää siemeniä siltään, vaan pyrkiä erottelemaan amidit muista aineista."

Tuleeko tosta lsa:sta paska olo?
ku itte vetäny vaa masentavii, ni en oikee noista tiedä..
miten amidit voidaan erottaa??

kiitos etukäteen!
:D
frapathea

Re: Paha olo?!

Post by frapathea »

Kyl tulee paha olo yleensä kai ihmisillä mut se ajoittuu siihen alkuun ni jos ei stressaa sitä liikaa niin tuskin pilaa mitään. Itelläni ainaki meni ohi oitis laattaamisen jälkeen paha olo eikä jälkeäkään siitä enää loppuaikana. Älä ressaa tulee sitä nauseaa muustakin ja ainahan se kestetään 8--)
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

tunninkin nauseat on pieni hinta ilosta jonka lsa tarjoaa. Jos siitä osaa nauttia. :D

Äh luulin että oli HBWR-topicissa. Sieltä löytyy tietoo. Turha topic tää(voi mua). Vai oisko itse Lsa:lle iha oma topic paikkansa arvonen? Vaihda nimeksi "LSA erottelu". Eiks ois iha fiksua?
Last edited by RoboPoski on Thu 22 Nov 2007, 20:13, edited 1 time in total.
silakka
Tuppisuu

Post by silakka »

Itseasias oisin kyselly yleisesti, et tuleeko kaikista napeista paska olo aluks? 8)
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Subulla voi laatta lentää mut mut...Siis iha noi yleisesti? No kyllähän tietyillä aineilla on sellainen vaikutus aluks mut eihä se ny kaikkiin päde.
2000-luvun sakilainen.
Ahab

Post by Ahab »

Toikin voi olla yksilöllistä. Toisille tulee pahasti, toisille ei ollenkaan. Itse aine ei välttämättä aiheuta pahaa oloa mutta jos jännittää kovasti esim. psykedeelistä kokemusta niin jo siitä jännityksestä voi mennä maha sekaisin.
silakka
Tuppisuu

Post by silakka »

miten amidit voidaan erottaa??

? niin miten ?

:D
Ahab

Post by Ahab »

Vaultissa on seuraavia ketjuja ergoliini-siemenistä
Päivänsini
Hawaijin punaruusu, hbwr
Ololiuhqui (Rivea corymbosa)
tai sitten tässä oma versioni erottelusta. yksinkertaisimpiakin prosesseja on.
jatka keskustelua sille kuuluvassa ketjussa.
silakka wrote:Itseasias oisin kyselly yleisesti, et tuleeko kaikista napeista paska olo aluks? 8)
Ainakaan täällä päin maailmaa et tule törmäämään mihinkään LSA-nappeihin vaan siemeniin jotka sisältävät mm. LSAta.
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Wikipediassa sanotaan että asetonilla pystyy erotteleen LSA:n. Mitä mieltä?

Kävisköhän muuten taloussprii etanoolin asemasta? Tai isopropanoli(kysyin jo toisessa topicissa)?Kyllähän nekin haihtuu 100% eiks?
jatka keskustelua sille kuuluvassa ketjussa.
Äh sori.
silakka
Tuppisuu

Post by silakka »

silakka wrote:
Itseasias oisin kyselly yleisesti, et tuleeko kaikista napeista paska olo aluks? 8)

Ainakaan täällä päin maailmaa et tule törmäämään mihinkään LSA-nappeihin vaan siemeniin jotka sisältävät mm. LSAta.
Sori, ku jatkan tänne ketjuu, mut kysyinki napeista ylipäätänsä, en ainoastaan Lsa:sta! 8)
silakka
Tuppisuu

Post by silakka »

Kävisköhän muuten taloussprii etanoolin asemasta? Tai isopropanoli(kysyin jo toisessa topicissa)?Kyllähän nekin haihtuu 100% eiks?
Kannattaakohan tälläsen torvelon, mennä leikkimään asetoineilla, ku varmasti menee koko projekti sen jälkee vituiks... :D
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

silakka wrote:

Kannattaakohan tälläsen torvelon, mennä leikkimään asetoineilla, ku varmasti menee koko projekti sen jälkee vituiks... :D
Keräile tietoa vuoden verran tältä foorumilta eri aineista, käyttötavoista ja kokemuksista ja sitten syksyllä menet hyvin valmistautuneena silokkijahtiin ja voin luvata, että odotus, opiskelu ja maltti palkitaan(tai saat rahasi takaisin).
Ei pidetä mitään kiirettä, tässä on koko elämä aikaa päihtyä 8) .
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
dr.odd
Karvakuono

Post by dr.odd »

Minulla HBWR siemenet aiheuttivat todella kovaa vatsakipua oksentelua, ja lähes joka kerta pyörtyilyä, kolmena neljästä kokeilu kerrasta lähti taju joten päätin että noihin en enää koske. Tosin minulla menee muutenkin maha helposti sekaisin, tuota pyörtymistä on tapahtunut kerran myös silokkien kanssa. Annokset mitä olen ottanut ovat olleet maltillisia (HBWR 3-7kpl). Tuolloinkin kun otin 3 pyörryin. Olenkohan ihan uniikki tapaus? Onko sattunut muille vastaavaa, vai onko elimistössäni jotai häikkää? Minulla on ilmeisesti alhainen verenpaine, vaikuttaako tämä LSA:n verisuonia supistava vaikutus tuohon jotenkin?
börb
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

dr.odd wrote:Minulla HBWR siemenet aiheuttivat todella kovaa vatsakipua oksentelua, ja lähes joka kerta pyörtyilyä, kolmena neljästä kokeilu kerrasta lähti taju joten päätin että noihin en enää koske. Tosin minulla menee muutenkin maha helposti sekaisin, tuota pyörtymistä on tapahtunut kerran myös silokkien kanssa. Annokset mitä olen ottanut ovat olleet maltillisia (HBWR 3-7kpl). Tuolloinkin kun otin 3 pyörryin. Olenkohan ihan uniikki tapaus? Onko sattunut muille vastaavaa, vai onko elimistössäni jotai häikkää? Minulla on ilmeisesti alhainen verenpaine, vaikuttaako tämä LSA:n verisuonia supistava vaikutus tuohon jotenkin?
Kandeis varmaan koittaa ottaa pari snpshhia kirkasta viinaa ennen LSA:ta? Kumoaa vaähän noita verisuonien supisteluja.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
veke
Psykonautti

Post by veke »

eipä mulla ainakaan paljoa noista oksetusta tullut, kerran tuli pikkasen nauseaa joka päättyi oksennukseen, sen jälkeen ping
...
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Ooteks kuullu Ayahuascasta? Siinä lentää sentään kunnon La Purga. LSA:sta tulee ehkä vähän maha kipeeksi, mut menee ohi, ku pitää mahan paikallaan makaamalla tai jotain...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Tofupekoni wrote:Ooteks kuullu Ayahuascasta? Siinä lentää sentään kunnon La Purga. LSA:sta tulee ehkä vähän maha kipeeksi, mut menee ohi, ku pitää mahan paikallaan makaamalla tai jotain...
Purga ei kuitenkaan johdu nauseasta vaan on spirituaalinen puhdistuminen kaikesta Plegmasta, jota kerääntyy mm. negatiivisista ajatuksista, himon ja vihan tunteen täyttämisestä, adiktioiden ruokinnasta...yms.
Image
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Ilmankos äärimmäinen vitutus tuo itselleni laattaamisen tarpeen, henkinen ihminen kun olen.
spasm
OD

Post by spasm »

_FOOL_ wrote:
Tofupekoni wrote:Ooteks kuullu Ayahuascasta? Siinä lentää sentään kunnon La Purga. LSA:sta tulee ehkä vähän maha kipeeksi, mut menee ohi, ku pitää mahan paikallaan makaamalla tai jotain...
Purga ei kuitenkaan johdu nauseasta vaan on spirituaalinen puhdistuminen kaikesta Plegmasta, jota kerääntyy mm. negatiivisista ajatuksista, himon ja vihan tunteen täyttämisestä, adiktioiden ruokinnasta...yms.
Kyllä mulla ainakin siinä ihan fyysistä nauseaakin on mukana.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

E:mitä helv...
2000-luvun sakilainen.
Shakti
Psykonautti

Post by Shakti »

Tuttavapiirissäni lienen ainoa, joka ei ole kärsinyt huonosta olosta, mutta heidänkin mukaansa se kannattaa.
Candy is dandy but liquor is quicker
veke
Psykonautti

Post by veke »

se laattaaminen on helppoo kuuluu meininkiiin
...