rahaa palamaan, LUJAA menee mutta MENKÖÖT

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
User avatar
Lännen nopein
Apteekki
Posts: 363
Joined: Sat 03 Mar 2007, 04:58

Post by Lännen nopein »

Huh huh, mitä settejä jokkut pystyy vetään.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Humuilija
Karvakuono
Posts: 46
Joined: Tue 22 Aug 2006, 17:47

Post by Humuilija »

kyllähän ne ihan samaa merkkiä olivat.. pää oli tosin puurona muutaman päivä tapahtuman jälkee et ei kait tuo todellakaa niin järkevää ole,enimmäkseen menee rahaa kaivoo, mut jos kulkee niin kulkee..
Humuilija
Karvakuono
Posts: 46
Joined: Tue 22 Aug 2006, 17:47

Post by Humuilija »

Ahab wrote:Oliko kaikki laput samoja mitä otit? Tossahan on mahdollisuus kunnon rc-koktailiin.
nii-i.. oispa ollu vähäse dragonfly:ta :shock:
immuzu

Post by immuzu »

Lännen nopein wrote:Huh huh, mitä settejä jokkut pystyy vetään.
älä helvetissä :D toi alkaa olee jo aika sairasta :D:D
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Jostain kumman syystä mul tuli tosta mieleen H.S.Thompsonin Suuri hain metsästys, vaikkei siinä muuta yhteistä ollukkaan, ku päihteiden runsas määrä. Siitä varmaan se mielleyhtymä...
Allstar
Tuppisuu
Posts: 8
Joined: Tue 21 Aug 2007, 15:35

Re: rahaa palamaan, LUJAA menee mutta MENKÖÖT

Post by Allstar »

söin ite valkosia dollareita juhannuksena ja seurauksena tunnin nousut ja täydellinen romahdus. haukotutti ja masensi vaan nii vitusti et piti ostaa poretta ja savua suruun. kuulemma 80% amfetamiinia oli nuo nipsut :E
"it's insane world but i'm proud to be part of it."
-Bill Hicks
vaiski-
Tuppisuu
Posts: 5
Joined: Sat 22 Sep 2007, 21:52

Re: rahaa palamaan, LUJAA menee mutta MENKÖÖT

Post by vaiski- »

sun kaa ois ainaki hyvä olla tripeil :D aika reilun kuulone tyyppi
User avatar
siipirikko
Tuppisuu
Posts: 11
Joined: Tue 25 Dec 2007, 15:00

Re: rahaa palamaan, LUJAA menee mutta MENKÖÖT

Post by siipirikko »

hehheH melkoista menoa...
Hauskaa on joskus itselläkin ollut siihen malliin,että on kanssa rahaa
palanut ja huolella ja sitten,kun sitä on "kärsimässä" jälkipyykkiä niin ei osaa
oikein surra sitä rahan menoakaan...nauraa vaan tai sitten itkee ja nauraa
välillä on irrottauduttava kunnolla :lol:


i dont want to die
but sometimes wish id never been born att all