rahaa palamaan, LUJAA menee mutta MENKÖÖT
-
Lännen nopein
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Sat 03 Mar 2007, 04:58
-
Humuilija
- Karvakuono
- Posts: 46
- Joined: Tue 22 Aug 2006, 17:47
-
Humuilija
- Karvakuono
- Posts: 46
- Joined: Tue 22 Aug 2006, 17:47
-
immuzu
-
h.s.t.
-
Allstar
- Tuppisuu
- Posts: 8
- Joined: Tue 21 Aug 2007, 15:35
Re: rahaa palamaan, LUJAA menee mutta MENKÖÖT
söin ite valkosia dollareita juhannuksena ja seurauksena tunnin nousut ja täydellinen romahdus. haukotutti ja masensi vaan nii vitusti et piti ostaa poretta ja savua suruun. kuulemma 80% amfetamiinia oli nuo nipsut :E
"it's insane world but i'm proud to be part of it."
-Bill Hicks
-Bill Hicks
-
vaiski-
- Tuppisuu
- Posts: 5
- Joined: Sat 22 Sep 2007, 21:52
Re: rahaa palamaan, LUJAA menee mutta MENKÖÖT
sun kaa ois ainaki hyvä olla tripeil
aika reilun kuulone tyyppi
-
siipirikko
- Tuppisuu
- Posts: 11
- Joined: Tue 25 Dec 2007, 15:00
Re: rahaa palamaan, LUJAA menee mutta MENKÖÖT
hehheH melkoista menoa...
Hauskaa on joskus itselläkin ollut siihen malliin,että on kanssa rahaa
palanut ja huolella ja sitten,kun sitä on "kärsimässä" jälkipyykkiä niin ei osaa
oikein surra sitä rahan menoakaan...nauraa vaan tai sitten itkee ja nauraa
välillä on irrottauduttava kunnolla
Hauskaa on joskus itselläkin ollut siihen malliin,että on kanssa rahaa
palanut ja huolella ja sitten,kun sitä on "kärsimässä" jälkipyykkiä niin ei osaa
oikein surra sitä rahan menoakaan...nauraa vaan tai sitten itkee ja nauraa
välillä on irrottauduttava kunnolla
i dont want to die
but sometimes wish id never been born att all