Voi. Alistajia ei kuunnella vaan pistetään luu kurkkuun.sxoxyvg wrote:Ei ny politiikkaa voi käydä ilman et ollaan valmiita kuulemaan mitä vastapuolella on sanottavana.
Eduskuntavaalit 2015
-
frapathea
Re: Eduskuntavaalit 2015
-
sxoxyvg
- OD
Hei. Jos en mee #hirteen2015 ni voin lähtee sitoutumattomana edustajavaaleihin. Ajan narkkareiden asiaa julkisesti ja lupailen sossurotille perustuloa, kai tollee saatas kaikki lusmuilijat äänestää, ja niit kuitenki on aika paljon? Masinointi pystyy toverit?
https://www.youtube.com/watch?v=KE3tYsYNEUA
Ton personaeskin ehk pystyy sisäistää. Eiks voitas jo heittää nää loputkin fariseukset meidän elämästä ja jatkaa tehdä asioita millä on merkitystä.
KYSYMYS HOMMABOTEILLE!
Jos maahanmuuttoon kuluva rahoitus ilmestys vaikka ny yksisarvisen paskomana ni haluisitteko silti vähentää maahanmuuttoa? Eli onks tää talouden nimis huoraamista vai oletteko te vaan rasisteja?
https://www.youtube.com/watch?v=KE3tYsYNEUA
Ton personaeskin ehk pystyy sisäistää. Eiks voitas jo heittää nää loputkin fariseukset meidän elämästä ja jatkaa tehdä asioita millä on merkitystä.
KYSYMYS HOMMABOTEILLE!
Jos maahanmuuttoon kuluva rahoitus ilmestys vaikka ny yksisarvisen paskomana ni haluisitteko silti vähentää maahanmuuttoa? Eli onks tää talouden nimis huoraamista vai oletteko te vaan rasisteja?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
zerk
Jos ne persut edes lähtee hallitukseen. En olis yllättynyt jos ne lähtis sitä vastuuta karkuun jälleen kerran. Oppositiosta on niin helppo huudella, että kaikki tehdään väärin. Hallitusvastuu on niin kamalan pelottavaa, kun tarvis tehdä niitä päätöksiä.sxoxyvg wrote:Personaes, mä voin katsoo sun fiksun persun sössöttävän tunnin vaik sahatoiminnastaan ja neekereitten ulinoista jos sä lupaat kattoa ton pätkän. Ei ny politiikkaa voi käydä ilman et ollaan valmiita kuulemaan mitä vastapuolella on sanottavana. Tai no, persut voi aina huutaa päälle mut neljän vuoden päästä kansakin näkee mitä toliskoita ovat sinne päästäneet.
-
sxoxyvg
- OD
Eiks ois siistii jos yhteiskuntia voitais tutkia tietein metodein ja välillä uudistaa niitä suuntaan joiden arvellaan lisäävän ihmisten onnellisuutta ja "tuottavuutta".
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Personaes
- OD
Perskeko tulossa. Mitä ootte mieltä?
Saa nähdä miten nuo perskuleet pärjää tuolla hallituksessa. Jos alkavat syödä tiettyjä lupauksiaan, niin loppuu kyllä mun äänten saanti, enkä taida olla ainoa joka näin ajattelee.
Saa nähdä miten nuo perskuleet pärjää tuolla hallituksessa. Jos alkavat syödä tiettyjä lupauksiaan, niin loppuu kyllä mun äänten saanti, enkä taida olla ainoa joka näin ajattelee.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Dexma
- Moderator
Tällä porukalla isoin isku tulee kyl oleen vain säästöt, säästöt säästöt. Saa nähdä vain mistä tehdään isoimmat säästöt. Keskustalla on kova into kyl nyt yrittää tehä muutos.
Oikeastaan. Toi porukka tuolla hallituksessa sellainen pahimmillaan, että persut ja kokoomus halua tehä juustohöylä menoo. Sit keskusta on kykeneväinen taipuun tämän kanssa niin jos persut ei jää jauhaan vain Kreikasta, maahanmuutosta ja Eu:sta niin pahimmillaan homma jää niihin säästöihin.
No onneksi on olemassa oppositiossakin joku...
Mut eiköhän nää talousuudistukset jää niinkuin aina puheen tasolle niin hyvässä kuin huonossa.
Oikeastaan. Toi porukka tuolla hallituksessa sellainen pahimmillaan, että persut ja kokoomus halua tehä juustohöylä menoo. Sit keskusta on kykeneväinen taipuun tämän kanssa niin jos persut ei jää jauhaan vain Kreikasta, maahanmuutosta ja Eu:sta niin pahimmillaan homma jää niihin säästöihin.
No onneksi on olemassa oppositiossakin joku...
Mut eiköhän nää talousuudistukset jää niinkuin aina puheen tasolle niin hyvässä kuin huonossa.
-
sxoxyvg
- OD
Hyvä hallitus tuli. Nyt ei tartte psykoosipäissään miettii millane hyödytön luuseri sitä on ku SSS kertoo sen mun puolesta <3
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Dexma
- Moderator
Mut ajattele kuinka luuseria oli äänestää näitä puolueita.... ja kuinka monta niitä on. Ei meillä ees keskiverto tasolla mene huonosti sxoxy ees!sxoxyvg wrote:Hyvä hallitus tuli. Nyt ei tartte psykoosipäissään miettii millane hyödytön luuseri sitä on ku SSS kertoo sen mun puolesta <3
Eduskunnan jälkivaalien jälkeen olen miettinyt uusia loukkaavia sanoja:
Stubunisti - liskoliman haistelija
Sonnitimbelä - Surkea laiska sika sänkypuuhissa.
Persu - Kamalin asia mikä ihminen saattaa olla.
Sipihuora - Pyytää maksun ja antaa taudin, suihinotto jää kyllä saamatta
Jytkyttäjä - Mies joka runkkasi Timo Soinin tämän vaalinjälkeiselle puheelle.Uleensä niin ruma ja läski, ettei näe omaa munaansa, kun runkkaa.
Sipimuna - suuret lauseet pienet munat. Vähän kuin persujen äänestäjät
Erilaisille eritteille:
Stubsa - Paska
Veti soinit - oksensi
Sipisi vessassa - kävi kuseksimassa
Tuli räsänen - ripuli
Uusi krapulan muotoja ovat: kepukrapula. Kovia toiveita suuria liskoja... Persapula kovia haluja sonnin kaluja. Gogomusdarra - Koki olevansa niin rikas, että joi muidenkin edestä.
Mun mielestä nää Sonni jäbät vois lähtee Albaniaan homoileen. Sais rakentaa siellä oman täydellisen yhteiskuntansa siellä... Kaikkien muiden maiden natsien kera.
Niin ja kait jotain positiivisiakin sanoja
Räjäyttävä Liigasmi - Superorgasmi vasemmstolaisella sävähdyksellä
hyvät Niinistökset - Fiksut tiivistelmät
Hägeltty - Lähtihän se tauti pois. Vähän kuin RKP hallitushistoria.
-
zerk
Mä osaan ennustaa; Kaikkein köyhimmät ja sairaimmat tulee kärsimään eniten, taas. Rikkaat bilettää, taas. Keskiluokkaa rokotetaan suhteessa eniten.
Mä niin haluaisin laittaa Nalle Wahlroosin, Jyrki Käteisen ja muut niiden parhaat kaverit, jotka edistää suomalaista korruptiota ja hyvä veli- verkostoja, elämään vaikka puoli vuotta työttömyys-toimeentulotuki-virastohelvetissä.
Kaikkein mielenkiintoisinta tässä hallituksessa on persut. Väitän, että ne ei ihan ymmärrä mihin ryhtyivät.
Mä niin haluaisin laittaa Nalle Wahlroosin, Jyrki Käteisen ja muut niiden parhaat kaverit, jotka edistää suomalaista korruptiota ja hyvä veli- verkostoja, elämään vaikka puoli vuotta työttömyys-toimeentulotuki-virastohelvetissä.
Kaikkein mielenkiintoisinta tässä hallituksessa on persut. Väitän, että ne ei ihan ymmärrä mihin ryhtyivät.
-
Personaes
- OD
Dexma dexma, mitäs te viher-vasurit aina puhutte siitä vihapuheesta? Vai onko se niin, että muiden vihapuhe on no no, mutta oma on go go?`
Perskeko on varsin lupaava hallituspohja. Ei saa haukkua ennenkuin on edes yhtä päätöstä tehty.
Perskeko on varsin lupaava hallituspohja. Ei saa haukkua ennenkuin on edes yhtä päätöstä tehty.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
sxoxyvg
- OD
Mikä vitun vihapuhe? Vihaan koko eduskuntaa iha tasapuolisesti.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Dexma
- Moderator
Siis tottakai vihapuhetta järjen äänenä saa käyttää. Persun äänestäminen riittää mun mielestä keskitysleirille menostaPersonaes wrote: Vai onko se niin, että muiden vihapuhe on no no, mutta oma on go go?`
Tätä tää on. Ketään ei saa haukkuu, ja pasifisteja ollaan tasa-arvoo ja joo. Mut oikeesti aina pitää olla vihollinen joka tuhotaan järjestelmällisesti. Politiikka ois ihan tylsää jos ei ois ketään jota haukkua ja joku porukka joka nostaa omaa arvontunnetta, kun ryhmäpaineella painetaan yksi porukka alas.
Ei siis mitään henkilökohtaista Personaes, mut ihan vitun henkilökohtaista
Tulee mieleen yksi Family Guyn jaksoista jossa Bryan muuttuu konservatiiviksi. Loppupeleissä koko pointtina on taistelu, väittely ja itsensä kehittäminen eritavoin. Idealisti loppupeleissä on aina vain vähän omaa mieltään ja varma asiastaan. Sillä on joku maalipiste arvona. Oikeastaan varmaan persutkin jollain tasolla haluaa pitää rauhaa ja hyvää oloa kaikilla, mutta kaikki etsii eritavoin näitä. Eri ihmiset uskoo saavuttavansa nämä jutut eri tavoin. Se mikä on siistiä näissä aiheissa on se, kuinka sitä etsii itsekkin sitä omaa tavoitetta. Tietyllä tapaa ennenkuin olen varma edes, että vihervasemmistolainen arvomaailma on se joka parantaa maailman, päätän olla sellainen ja lähden pohtiin sitä siltä kannalta, että etsin sen tavan toimia johonkin maaliin valmiiksi määrätyn arvomaailman avulla ja etsin sen tavalla tai toisella. Tähän kuuluu väitellä vastakkaista mielipidettä vastaan aina ja jossain kohtaa tehdään isoja vastakkainasetteluja.
Loppupeleissä se on hyvä, että me kaikki saadaan äänestää. Vaik suurin osa äänestäjistä on tyhmiä ja valitsee väärin (kysyt ihan keltä tahansa niin näin ne sanoo), niin pointtina on, että äänestyksestä tulee kuva siitä kuinka paljon ihmiset kannattaa mitäkin. Sitten nämä yrittävät tasapainoilla eduskunnassa. Tämä on demokratian hienous ja demokratian surkeus. Demokratia ei toimi ikinä pelkän järjen avulla. Vain siinä on pop ilmiöitä ja siinä on elintasoja. Hitleri oli aikansa kovimpii poppareita ja se äänestettiin johtoon. Silloin oli iso osa jengistä väärässä. Demokratia on myös nykymaailmassa isompaa kuin vain esim Suomi. Hitleriin kohdalla Saksa ahistettiin nurkkaan. Sinne ei saanut tuoda enään tuotteita niinkuin öljyä ja kumia. Yhtäkkiä maa oli sumpussa ja koko muu maailma demokraattisesti painoi yhden aluehallitsijan paskaksi. Tasapainoo ihmiset etsiessään maailmalla toimii demokratian tavoin ja se on kaaottista jos jokin, mutta myös silloin me teemme historiaa.
Mua jotenkin jopa kiinnostaa tää nykyinen hallitus. Vaik pelkään ettei ne saa mitään aikaseksi niin viimeisiin vuosiin verrattuna meillä on jopa... radikaali hallitus. Jos ne saa läpi ajettua kaikki omat juttunsa niin asiat muuttu suomessa. Esim jos oikeasti (mitä en millään usko tapahtuvan) aiotaan suomen talous säästää kuntoon ensi hallituskaudella niin hitto meidän jokaisen ihmisen elämä muuttuu ja paljon. Oikeastaan. Mä pelkään eniten sitä, että vaik nykyinen hallitus on paska ja haluisin ampuu ne kaikki siellä varsinkin persut niin silti. Surullisinta olis, että kaikki jatkuis niinkuin nyt.
-
sxoxyvg
- OD
Vielä kerran tulee toisenlainen aika, kerran sortovalta lannistuu
Dexma sorrettu kamansa kun ostaa, lahtarit ne silloin kauhistuu.
Dexma sorrettu kamansa kun ostaa, lahtarit ne silloin kauhistuu.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.