Noloimmat käyttökokemukset

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
cogitoh
Tuppisuu

Noloimmat käyttökokemukset

Post by cogitoh »

Noloja tilanteita tai muuten vaan mieleenpainuneita vetoja, joita tahtoisitte muistella tai sattuisitte muistamaan?

En tiedä _miks_ Mut jostain syystä muistan vieläkin kun reilu kymmenen vuotta sitten erään helsinkiläisen ravintolan vessassa olin just pakittamassa kun siivooja päätti jostain syystä ryskiä lukitun oven läpi vaihtamaan vessapaperirullaa (tai jotain o_O ?)
voin kertoo et mäntä oli aika ennätysvauhtia pohjassa ja mä muistan varmaan ikuisesti sen siivoojan pelonsekaisen vaivaantuneen ilmeen. Vähän mua hävetti! Ja ihan omanlaisensa efektin se yllätysmomentti kieltämättä toi niihin vetoihin, en tosin tiedä tykkäsinkö siitä.

Noooh. :roll:

Tai entä onko kellään jääny esim staasi tai verta hihaan ravintolan vessasta tullessa? Entä onko jonkun toisenkin kaveri lähtenyt sen mukaan maistraattiin, henkiseksi tueksi, tekemään korjausta henkilötietoihinsa ja huomaa sit vasta siinä virkailijalla asioissaan et frendin korvan taakse on jääny veriset värkit (luonnollisestikin mies on kalju, eikä nukkunut tarpeeksi vuosikausiin). Tänks! (for the support :) )

Aina sitä joutuu kärsii ja häpeemään.

Anyways. Tuli vaan nyt jostain syystä mieleen, kun joku tuntematon runkkari tuli soittamaan summeri (turhaan) aika taktiseen aikaan.

Kotirauhan rikkomista, sanon minä. I'll sue the pants off of you. Bustard.
frapathea

Re: Noloimmat käyttökokemukset

Post by frapathea »

Laajensin aiheen koskemaan kaikkia noloja käyttökokemuksia, sillä aavistelisin, että vain murto-osa foorumin käyttäjäkunnasta on käyttänyt tai käyttää suonensisäisiä.
taija123

Post by taija123 »

Viina + bentsot yhdistelmästä on yleensä mennyt niin sekaisin että saa sitten hävetä seuraavana päivänä (jos ees mitään muistaa).
Näiden vaikutuksen alaisena on mm. tullut lähdettyä kämpiltä alasti ulos, herättyä lumipinkasta, yritetty pölliä traktoria, sammuttu joulupöytään, herätty väärien ihmisten vierestä / väärästä paikasta, sammuttu suihkuun, telottua ittensä tikkikuntoon, yms yms.
En kyllä kenellekään suosittele, ei hyvä combo. Itsekin tajunnut jättää ton melkeenpä kokonaan taka-alalle ja xantut krapulapäiville.
Voima
Lepakko

Post by Voima »

Aika perus on ku jossai bileiss menee hulluis naksuis jauhaa kaikille tuntemattomille jotai iha turhaa :)
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
ihmisapina
Karvakuono

Post by ihmisapina »

Noloimmat kokemukset ehottomasti tullu alkoholista. Kaiken maailman yhen illan hoidot ja känniset kaatuilut julkisilla paikoilla yms aggressiiviset sekoilut.
Naksuissa ei tunne noloutta, mut seuraavana päivänä sitten nolottaa ku muistelee et on ajatellu siinä kolmen naksun jälkee et hei, ei ketää huomaa et oon ihan sekasin mut todellisuudes pää nykii ja leuat jauhaa ja hinkkaa koko kroppa seinää vasten. nolohkoa. tai ku oot kaverin kaa vessas naksuis chillaa iha ihme asennois kopissa nii joku avaa oven..
Mezereon
Tuppisuu

Post by Mezereon »

Eipä just ole kovin noloa raportoitavaa. Kerran olen vetänyt perskännit sukulaisen synttäreillä, ja vetänyt röökiä (en ole koskaan polttanut), uhitellut iskeväni silloisen firmani toimarin, tippunut näyttävästi tuolilta lattialle ja oksentanut ensin matkalla kotiin alaovelle ja sitten kotona suurinpiirtein kylppärin täyteen.

Tää tapahtui noin 15 vuotta sitten, ja sen jälkeen olen juonut ainakin seurassa siististi.

Mä en myöskään mene sekaisin bentsoista ja alkoholista, ei ikinä mitään kohellusta tai black outteja. Minusta vaan tulee iloinen ja leppoisa, ja sitten jossakin vaiheessa alkaa nukuttaa ja ta daa, menen omaan sänkyyn ja herään aamulla levollisena. Ei tietenkään välttämättä mikään kehuskelun aihe. Tietty, jos vetäis kourakaupalla rauhoittavaa ja huuhtelis alas vodkalla, kai mäkin rupeaisin menettämään päiviä. Mutta no thanks, naisena toi on tosi vaarallista.
Last edited by Mezereon on Fri 26 Apr 2013, 12:25, edited 2 times in total.
frapathea

Post by frapathea »

Mua nolottaa välillä vieläkin se, kun just 18 vuotta täytettyäni menin vetämään xanorkännit yhtenä iltana kun seuraavana päivänä oli duunista vapaata, ja heräsin sitten seuraavana aamuna edelleen tuhannen xantuissa ja painuin sinne vitun työpaikalle. Työkaverit tuli ihan vaivautuneena hätistelemään, että painu nyt vittuun ennenku pomo näkee. Yritin vielä vakuutella, että darrassa mä vaan oon, mihin työkaverit vaan pyöräytti silmiään ja totes että älä puhu paskaa.

Aiemmin samalla reissulla olin myös mm. sammunut vessan ovi auki pöntölle housut kintuissa ja siitä oli otettu valokuvia. :D
gouranga

Post by gouranga »

Tramaleita+tsopiklonia+xanoreita= liian vajaaksi jäi, mitähän sitä nyt? APTEEKKIIN mustapartaa ostamaan!!
Siskolle soitto että lainaisi pari kymppiä että saataisiin kaksi pulloa tätä litkua. Matkasta en paljoa muista, muistan ainakin hölmistyneen kassaneidin ilmeen. Ja sen että se vitun mustaparta lensi lavuaariin pian juomisen jälkeen :doh: .
gouranga

Post by gouranga »

Xanor+Tsopikloni päissään kukkakaupan pihaan ja 150l multaa säkeissä takakontiin, kauppaan ostamaan siemeniä pieni pussi ja poikkeen :D .
Motoriikan vieneessä tsopikloonikuosissa anopin kuskaaminen (väitettiin krapulaksi sekavaa olotilaani).
VLT
Karvakuono

Post by VLT »

Itselle muistuu mieleen parisen vuotta sitten eräissä kotibileissä ollessani tapahtunu.

Oltiin jo pari päivää valvottu pirin ja hieman muidenkin kemiallisten yhdisteiden voimalla. Melutaso oli tottakai sen verran korkeaksi että naapureille tuli mielipahaa ja kuinka ollakkaan he olivat soittaneet virkavallan paikalle.

vedin itse juuri olkkarin pöydältä viivoja nokkaan kun ovikello soi. Amfe+ paja+ alko+ kodeiini huuruissa painelin avaamaan ovea ja poliisithan ne siellä :shock:

Ihankuin siinä ei olisi jo tarpeeksi samalla hetkellä pari kaveria tuli juuri vessasta rännittämästä ja toinen vielä huusi "HUHHUH! NYT ROIMII!!" Ennenkuin hahmotyi että kaksi kyttää seisoo keskellä olkkaria :oops:

pöytä oli täynnä viivoja, ruiskuja, kukkapurkki, epämääräisiä nappeja ja olutpulloja, mutta yllätykseksemme kytät sanoivat että "joo, ei me näiden pikkumäärien takia tänne tultu mutta teidän naapuri kyllästyi musiikkiin että jos voisitte olla hieman hiljempaa" :D ja sehän sopi meille. Nolointa tässä ol se että toinen poliisi sattui olemaan kaverin silloisen tyttöystävän isä. :mrgreen: :mrgreen:
Oli kuulemma ollut hieman kiusallista mennä joitakin päiviä myöhemmin tytön vanhempien luo päivälliselle.
tohvelieläin
Karvakuono

Post by tohvelieläin »

Pilvessä+kännissä aloin silmät pyöreänä tinttaamaan uuden tuttuni tyttöystävältä että mitä helvetin juomaa tämä minulle antoi. "Ihan mummon tekemää mehuu se vaan on..." vastasi tyttö vähän ihmeissään ja minä siihen "SUN MUMMO ON TARIKURI! En oo koskaan juonu mitään näin hyvää!" silmät pyöreinä.. :D

Jossain vaiheessa iltaa julistin heidän sohvapöytänsä upeaksi taideteokseksi ja päätin viedä sen lähtiessä mukaani. Mietiskelin siinä kovaan ääneen, kuinka hienolta se näyttäisi omassa kämpässäni. Nämä kämpän omistajat olivat olleet kylppärissä sauhutelemassa ja kuulivat kaiken mitä siellä olohuoneessa höpisin. Ne sit tuli vakavan näköisinä kysymään että onko mulla kaikki kunnossa, olivat kuulema kuunnelleet jo pitkään juttujani siellä ja en vaikuttanut heidän korvaansa kovin hyvävointiselta...

Olivat selvästi sen verran uusia tuttuja, etteivät olleet tottuneet mun sekoiluihin ja kuosijuttuihin. Ihan normaalia mulle tälläinen, en edes ollut mitenkään sekaisin ja heti olivat huolissaan! :left:
Blackened
Apteekki

Post by Blackened »

Tsolpparipäissään paskoin housuun enkä tajunnut sitä pariin tuntiin, vaan kävin muutamankin kaverin luona ihan kuin ei mitään. Kun aloin palata tähän todellisuuteen niin hiukan nolotti. :oops:
Cogito, ergo sum
eksoottinentanssija
Tuppisuu

Post by eksoottinentanssija »

Blackened wrote:Tsolpparipäissään paskoin housuun enkä tajunnut sitä pariin tuntiin, vaan kävin muutamankin kaverin luona ihan kuin ei mitään. Kun aloin palata tähän todellisuuteen niin hiukan nolotti. :oops:
:D :D :D apua. kiitos nauruista!

Vappuna tuli essopäissään puhuttua muulle haalariväelle pubissa ja olivat aika vaivaantuneen olosia. En sit tie huomasivatko kun silmät oli kun pöllön poikasella ja et oon sekasin ku seinäkello, vaikka olin vaan juonu ja yhen naksun ottanu ja olo oli itellä sopiva :D Haukkuivat mun humaania opiskelua, olivat ite kai teekkareita tms.

Purkkaa tuli mässättyä taas tammikuun yhissä isoissa bileissä essopäissään, siis kokoajan. Miehen kaveri sit vittuilikin että "onko hyvää purkkaa" ja jotain teinimeiningistä sanoi kanssa :D Ei varsinaisesti noloa, mut tuolla ei nyt kai kukaan ees käyttäny mitään muutakun muutama tyyppi. Yleensäkin jos porukassa muut vaan on juonu holia ja ite on naksupäissään vieressä höpöttämässä niin nolottaa ja vältän katsekontaktia :D

Edit. Ja jatkan nyt sen verran et varsinaisesti ei oo tullu siis noloja tilanteita kun essoja ottanut. Alkoholin kans kyllä on nuorempana kun ei osannut juoda vielä. Joskus ysiluokalla oksensin sohvalla päälleni kun otin lepiä makuulteen ja nousin siitä ylös ja samalla laatotin itseni :) nolotti niin että

Ja sit abiristeilyllä ne korkkarit ei ollu fiksu valinta, jostain syystä kaaduin jokasessa rappusessa kun oli ne jalassa. Vaihdoin sit kengät, mut hävetti.
Ja yleensäkin jos on omaan makuun liian kännissä ihmisten ilmoilla niin nolottaa. Onneks näin käy suht harvoin ja tilanne pelastettavissa kun pitää tauon juomisesta :)

Ja jatkossa asia samaan viestiin. -Noob
Elämän lyhyt oppimäärä
1) paskaa tulee aina enemmän suusta kun perseestä
2) muista kohta 1)
nut
Tuppisuu

Post by nut »

Itse kusin juuri alkoholilla kuukausi sitten kavereista puolet, kun keksin kutsua "kavereita" (täysiä mulkkuja)
kylään hakemaan juotavaa. Olin lähtenyt pakkaseen t-paidassa ja siellä hoipertelin ja vastailin kaikkea todella tyhmää, ja nämä herrat saivat videota siitä, kun kerroin heille kaikki kuumimmat ja parhaat panot ystävistäni. Noh viikko sen jälkeen herrat oli käärineet rahaa näiltä kohteilta ja videot ovat nyt kaikilla tutuillani...
Siksi => vaihdoin => huumeisiin... :doh:
böö :doh: :doh: :doh: dxm = dexter