En tiedä _miks_ Mut jostain syystä muistan vieläkin kun reilu kymmenen vuotta sitten erään helsinkiläisen ravintolan vessassa olin just pakittamassa kun siivooja päätti jostain syystä ryskiä lukitun oven läpi vaihtamaan vessapaperirullaa (tai jotain o_O ?)
voin kertoo et mäntä oli aika ennätysvauhtia pohjassa ja mä muistan varmaan ikuisesti sen siivoojan pelonsekaisen vaivaantuneen ilmeen. Vähän mua hävetti! Ja ihan omanlaisensa efektin se yllätysmomentti kieltämättä toi niihin vetoihin, en tosin tiedä tykkäsinkö siitä.
Noooh.
Tai entä onko kellään jääny esim staasi tai verta hihaan ravintolan vessasta tullessa? Entä onko jonkun toisenkin kaveri lähtenyt sen mukaan maistraattiin, henkiseksi tueksi, tekemään korjausta henkilötietoihinsa ja huomaa sit vasta siinä virkailijalla asioissaan et frendin korvan taakse on jääny veriset värkit (luonnollisestikin mies on kalju, eikä nukkunut tarpeeksi vuosikausiin). Tänks! (for the support
Aina sitä joutuu kärsii ja häpeemään.
Anyways. Tuli vaan nyt jostain syystä mieleen, kun joku tuntematon runkkari tuli soittamaan summeri (turhaan) aika taktiseen aikaan.
Kotirauhan rikkomista, sanon minä. I'll sue the pants off of you. Bustard.