Tämä on siis toinen tutustuminen unikkoon.
Tunnin ajan heuduteltiin ja keiteltiin vähän yli kymmentä eri kokoista kotaa, kunnes itse päätin, että nyt on tavara valmista. Suodatettiin moska ja laitettiin "tee" pulloon.
Sauna oli lämmin, repussa muutama olut ja 0,5L unikkoteetä, Aikaisemmin oli olo, että illasta tuskin tulisi oikein mitään. Ystväni pulC oli nauttinus oman osuutensa teestä jo noin tuntia aikaisemmin kuin minä ja oli selvästi jo jonkinmoisissa pärimöissä kun saunaan saavuimme.
Kittasin oman osuuteni teestä ja hyppäsin saunan lauteille. Kello oli noin 20:00. Vielä tunnin kuluttua olin varma, että jäi pahat vajarit. Kunnes SLÄM! Saunasta pyyhe päällä ns. vilvoittelemaan ja tupakka suuhun! Voi sitä opanotkua! Sain euforisia kipinöitä kaikesta mitä tein. Tai oikeastaan kaikesta mitä pystyin tekemään, sillä kädet ja jalat olivat totaalisesta spagettia.
Ilta meni mukavasta ja tee potki melko hyvin vielä 5h kuluttua nauttimisesta. Kaikki olil vaan niin KIVAA!
Ei tämän kummenpi trippi. Pointtina vaan se, että ilta oli hienoa jutustelua opatärinöissä hyvän ystävän kanssa.
Peace.
Inovix