Unikkoa, keskiolutta ja euforiaa.

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Inovix
Apteekki

Unikkoa, keskiolutta ja euforiaa.

Post by Inovix »

Olen erittäin positiivisesti yllättynyt noinkin pienien kotien pontiaalisuudetsta.
Tämä on siis toinen tutustuminen unikkoon.

Tunnin ajan heuduteltiin ja keiteltiin vähän yli kymmentä eri kokoista kotaa, kunnes itse päätin, että nyt on tavara valmista. Suodatettiin moska ja laitettiin "tee" pulloon.

Sauna oli lämmin, repussa muutama olut ja 0,5L unikkoteetä, Aikaisemmin oli olo, että illasta tuskin tulisi oikein mitään. Ystväni pulC oli nauttinus oman osuutensa teestä jo noin tuntia aikaisemmin kuin minä ja oli selvästi jo jonkinmoisissa pärimöissä kun saunaan saavuimme.

Kittasin oman osuuteni teestä ja hyppäsin saunan lauteille. Kello oli noin 20:00. Vielä tunnin kuluttua olin varma, että jäi pahat vajarit. Kunnes SLÄM! Saunasta pyyhe päällä ns. vilvoittelemaan ja tupakka suuhun! Voi sitä opanotkua! Sain euforisia kipinöitä kaikesta mitä tein. Tai oikeastaan kaikesta mitä pystyin tekemään, sillä kädet ja jalat olivat totaalisesta spagettia. :) Vielä kun hieman olutta joi niin avot!

Ilta meni mukavasta ja tee potki melko hyvin vielä 5h kuluttua nauttimisesta. Kaikki olil vaan niin KIVAA! :wink:

Ei tämän kummenpi trippi. Pointtina vaan se, että ilta oli hienoa jutustelua opatärinöissä hyvän ystävän kanssa. :roll:

Peace.

Inovix
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kuulostaa hyvältä :- )
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

5 hyvää kotaa pesee 100-200mg kodeiinia mennen tulles ja potkii vielä munille. :lol:

Alkoi muuten jopa yhdessä vaiheessa kuumottamaan, että menisi överiksi kun tuntui vähän siltä, että nousut eivät loppuisi, Melko hyviä kotia.

Inovix
immuzu

Post by immuzu »

mulle kans
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Pääsisinpä itsekkin joskus maistelemaan, kuulosti nimittäin aivan perkeleen hienolta. Tuon combon olisi vielä kruunannut savut, luulempa että olo olisi ollut lievästi sanottuna aivan hemmetin mahtava :D
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Kävi kyllä koko illan mielessä, että olisi voinut säästää perjantain hatsit lauantaille. Toisaalta taas olo oli kyllä sen verran täydellinen, että ei siihen enää hirveästi halunnut mitään lisää. Löysä on hyvä adjektiivi kuvaamaan sitä fiilistä. :lol:

Inovix
tRip
Moderator

Post by tRip »

Pilven kanssa voi helposti tulla melko epämukava olo, mutta varmasti toki yksilöllistä..

Voin vain kuvitella kuinka euforista unikko on verrattuna kodeiiniin..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Jotkut sanoo että unikkotee on vahvempaa kuin bupre... ja notkut koukuttaa.
Fungus
Psykonautti

Re: Unikkoa, keskiolutta ja euforiaa.

Post by Fungus »

Inovix wrote:
Peace.

Inovix
PEACE, man! :mrgreen:
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Asidyyli wrote: ja notkut koukuttaa.
Tuo on valitettava fakta. Onneksi ei ole kun vähän yli kymmenen kotaa enää ja niidenkin nauttimisajankohta on vielä tuntematon. Pelottaa, että jos ensi kesänä tulee hyvä unikko sato niin tulee pian koukku ja vie mennessään.

:shock:

Inovix
immuzu

Post by immuzu »

Inovix wrote:
Asidyyli wrote: ja notkut koukuttaa.
Tuo on valitettava fakta. Onneksi ei ole kun vähän yli kymmenen kotaa enää ja niidenkin nauttimisajankohta on vielä tuntematon. Pelottaa, että jos ensi kesänä tulee hyvä unikko sato niin tulee pian koukku ja vie mennessään.

:shock:

Inovix
Sä et siis ookkaan säästämässä niitä mulle yhtään :cry:
spasm
OD

Post by spasm »

Kauhea unikkobuumi tuntuu olevan o.O
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Fungus
Psykonautti

Post by Fungus »

spasm wrote:Kauhea unikkobuumi tuntuu olevan o.O
Kesä tulloo. :D
¤¤¤We are not human beings having a spiritual experience, we are spiritual beings having a human experience¤¤¤