(ei ollu trollausta, ihan tosissaan kysytty kysymys, kun en oikeasti tiedä enkä löytänyt aiheesta mitään )
kiitos.
e: ajattelin siis ensiksi 50mg kofeiinia ja buustia sen vaikutusta nokittamalla tauriinia. niin että kofeiinin vaikutuksia ei sitten illalla nukkumaan mennessä huomaisi.
Tottakai sitä voi nokittaa.
Joskus tuota puhdasta tauriinia söin. En muista mitään erikoista tapahtuneen.
Ehkä samanlainen vittumainen virkeystila saavutettu kuin kahvilla tai energiajuomalla.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään. onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
testeri420 wrote:Tottakai sitä voi nokittaa.
Joskus tuota puhdasta tauriinia söin. En muista mitään erikoista tapahtuneen.
Ehkä samanlainen vittumainen virkeystila saavutettu kuin kahvilla tai energiajuomalla.
+ ripulijumppa
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään. onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Tauriinia kun saa vain lihasta niin luulen, että toimii pelkästään vegeille, joilla on siitä puutosta. Ainakin itselläni toimi aluksi pari viikkoa melkein yhtä hyvin piri, mutta sitten kun puutos tila poistuu niin ei enää vaikuta oikein mitenkään. Niin tietty annoskoolla >4g on vasta kunnon efektejä.
Voiko nokittaa? Totta helvetissä voi! Buranatkin voi pistää tomuksi ja snorata; samoin kukasta saa tarpeeksi hienoksi grindaamalla nokittamiseen soveltuvaa puru-tomu-jauhehässäkkää.
Jos tarkoituksena oli kuitenkin nokittaa muutakin kuin pelkkää tauriinia, ole huoleti: se on itse asiassa suhteellisen yleinen pirijatke Suomessa esim. malton kanssa.