Tauriini??

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
Psykoverse
Karvakuono

Tauriini??

Post by Psykoverse »

Tuli mieleen ehkä tyhmin kysymys :mrgreen:

että...

voiko tauriinijauhetta nokittaa? :oops: :mrgreen:

kun mulla on todella pahaa väsymystä aamuisin..

(ei ollu trollausta, ihan tosissaan kysytty kysymys, kun en oikeasti tiedä enkä löytänyt aiheesta mitään :D)

kiitos. :right:

e: ajattelin siis ensiksi 50mg kofeiinia ja buustia sen vaikutusta nokittamalla tauriinia. niin että kofeiinin vaikutuksia ei sitten illalla nukkumaan mennessä huomaisi.
bUkkA

Re: Tauriini??

Post by bUkkA »

Toki voi!
FLaT
Moderator

Post by FLaT »

odotellen TAURIINILLA TEHOLLE Topickia
sarq
Psykonautti

Post by sarq »

Suosittelisin hankkimaan oikeita piristeitä sinne nenään tai sit ihan vaan pysyttelee niis kofeiinitableteissa ja energiajuomissa...:D :D
"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Tottakai sitä voi nokittaa.
Joskus tuota puhdasta tauriinia söin. En muista mitään erikoista tapahtuneen.
Ehkä samanlainen vittumainen virkeystila saavutettu kuin kahvilla tai energiajuomalla.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

testeri420 wrote:Tottakai sitä voi nokittaa.
Joskus tuota puhdasta tauriinia söin. En muista mitään erikoista tapahtuneen.
Ehkä samanlainen vittumainen virkeystila saavutettu kuin kahvilla tai energiajuomalla.
+ ripulijumppa
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta »

Tauriinia kun saa vain lihasta niin luulen, että toimii pelkästään vegeille, joilla on siitä puutosta. Ainakin itselläni toimi aluksi pari viikkoa melkein yhtä hyvin piri, mutta sitten kun puutos tila poistuu niin ei enää vaikuta oikein mitenkään. Niin tietty annoskoolla >4g on vasta kunnon efektejä.
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Voiko nokittaa? Totta helvetissä voi! Buranatkin voi pistää tomuksi ja snorata; samoin kukasta saa tarpeeksi hienoksi grindaamalla nokittamiseen soveltuvaa puru-tomu-jauhehässäkkää.

Jos tarkoituksena oli kuitenkin nokittaa muutakin kuin pelkkää tauriinia, ole huoleti: se on itse asiassa suhteellisen yleinen pirijatke Suomessa esim. malton kanssa.
0000
Tuppisuu

Post by 0000 »

Käsittääkseni tauriini ei ole millään tavalla psykoaktiivista eikä sillä energiajuomissakaan ole mitään virkaa? Oonko nyt ihan kujalla?
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

0000 wrote:Käsittääkseni tauriini ei ole millään tavalla psykoaktiivista eikä sillä energiajuomissakaan ole mitään virkaa? Oonko nyt ihan kujalla?
Minun ymmärrykseni mukaan tauriini kyllä ylittää veriaivoesteen ja vaikuttaa aivokemiaan. Sanoi fi.wikipedia.org mitä tahansa.
Parhaat karstat on pohjalla.