perjantaina join n.10 bisseä ja puolet 40% vergi viinasta(0,5l pullo),sekä polttanut parit pienet imut bongista.
Lähdettiin kavereiden kanssa sitten baariin yöllä joskus 00.15 tai jotain ja ilta oli mennyt oikein mukavasti. Baarissa tilasin yhden bissen ja päätin ottaa 0,1 pommin mämmiä kristalli muodossa ja niin tekivät muutkin meidän viiden hengen seurueesta.
Sehän sitten roimikin aika hyvin ja kalja ei enään maistunut vaan joutui jopa pidätellä oksennusta kun kuohahti niin kovaa
Nousujen vähän tasoituttua kävin ostamassa veden ja otin toisen 0,1 pommin olojen buustaamiseksi ja kyllä se toimikin vaikka ei niin hyvin kun eka pommi.
Loppu illan joinkin vain vettä baarissa ja olin aivan litimärkä hiestä vaikka vain istuin ja jos liikuin niin tupakkakopille tai vessaan.
Jossain vaiheessa yritin epätoivoisesti saada vielä oloja jatkumaan,vaikka tiesin sen olevan turhaa niin nappasin vielä n.0,12 samaa mäiskettä pommilla kellon ollessa muistaakseni jotain 02.50.
Pilkku tuli ja meni ja lähettiin sitten viereiselle taksitolpalle missä tunsin hikoilevan entistä enemmän ja myös kaverit huomasi sen että mun otsa oli ihan märkä ja silmät aivan lautasena, oltii sit hetki siinä taksitolpalla ihmettelemässä ja yksi kavereista lähti himaansa ja loput lähti mun kämpille jonne tuli myös 2 jotain kaverin kaveria käymään nopeasti.
Taksissa minulla oli tosi outo olo ei paha, mutta jotenkin aavistin pahaa, kun päästiin kämpille menin tietokoneelle ja näin aivan selvästi kuin näppisten päällä olisi ollut metalliverkkoa.
Siinä kun sitä oli aikansa ihmetellyt tajusin että ite vaa flippailen tässä ja katsoin sitä yhtä kaverin tuttua niin näin aivan selvästi kuinka sillä poski olisi ollut täynnä isoja finnejä tai märkiviä mätäpaiseita joita sitten vähän jo säikähdin, mutta en silti kenellekkään sanonut mitään.
Katsoin monta kertaa uudestaan ja ne paiseet olivat edelleen siinä,mutta ainakun tuijotti oikein tarkkaan niin ne hävisivät, katsoin myös yhtä nukkuvaa kaveriani joka näytti aivan siltä joka lähti jo taksitolpalta omaan kotiin,nytkin kun katsoin tarkemmin hän näytti taas omalta itseltään.
Tilanne ei silti pelottanut minua koska uskottelin itselleni että nyt taisin ottaa vaan liikaa ja kaikki johtuu mämmistä, en halunnut katsoa kavereitani koska 2 hyvää kaveriani vuosivat verta naamasta ja kun heitä vähän aikaa katoin niin veret ja ruhjeet vetäytyivät sieraimiin ja kasvot olivat taas terveet.
Tätä outoa hetkeä kesti joku 2 tuntia ja sinä aikana näin sitä helvetin verkkoa näppäimillä,ilmassa ja jopa kavereiden kaulasta roikkumassa, myös ruhjeet ja veret ilmestyivät useamman kerran ihmisten kasvoille sekä mätäpaiseet, ja kerran näytti kuin jokaisen asunnossa olevan silmät olisivät aivan mustat sekä ilkeän näkoiset.
Näyt alkoivat jossain vaiheessa vähän helpottaa kunnes ne 2 randomia oli lähtemässä ja kun olin kättelemässä niitä niin toisen päästä törrötti aivan selvästi sitä verkkoa pieni pala
Sen jälkeen olin jo aika väsynyt ja jengi alko tipahdella kuka mihinkin ja itsekkin nukahdin sohvalle joskus 07.30, heräsin noin 10 "hallut" olivat ohi poltin tupakan ja menin takasin nukkumaan.
Heräsin sitten lopulta joskus 14.30 kaverit olivat lähteneet ja olo oli ihan ok(perus laskut+pieni darra).
Muistan nyt että jossain vaiheessa yöllä kaverit sanoivat että oon aika kuistisen näkönen ja olisivat tarjonneet hitit tai vauhti nokat mutta onneksi tajusin kieltäytyä molemmista kun oli jo tarpeeksi kestämistä, vauhtia kyllä mietin että jos se selventäisi mutta onnistuin kelaamaan että ei enää yhtään kemikaalia tähän päähän.
Olen kokeillut erilaisia deelejä useasti ja mämmiäkin(myös samaa erää kun tarinassa) on elämän aikana tullut kiskottua useaan kertaan eikä mistään ole tullut tollasia noin aidon näköisiä näkyjä,ei edes sillon kun otin eräässä metsässä järjestetyllä tapahtumalla happo överit(3 lappua 2 tunnin sisään jonka jälkeen tuli pieni riita jota en pystynyt käsittelemään päässäni).
Nyt haluaisinkin tietää että onko joku muu saanut, tai onko edes mämmillä mahollisuutta toimia noin oudosti vai oliko tämä jotain psykoosin esiastetta tai jotain?
Ite mietin että se oli aivojen jonkun sortin varoitus että nyt pitää rauhoittua ja pitää taukoa kaikesta tai käy hassusti.