Pienet metsäneläimet (stilnoct)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Hippisaukko
Apteekki

Pienet metsäneläimet (stilnoct)

Post by Hippisaukko »

No, en saa nyt varmaan kirjoitettuu mitää kovin hyvää tarinaa, mutta koitetaan.

Päätin yleiseen tylsistymiseen rouskia stilkkareita. Ihan hyvä idea. Kai? Eka 4, sitten 2 ja viel 2 lisää. Sellanen summittainen pureskelu, lasi cocista ja irvistelyä. Hyi vittu sitä makua.

Alussa tuntu ettei nouse, ei sit nouse millään. Vähä paha olo. Ei siin. Kaveri käy pistäytymässä ja sillon oon vielä ihan hyvässä kunnossa, ilmeisesti pystyn jopa keskustelemaan hetken järkevästi. Kaveri lähtee.
Sitten alkaa jännät jutut. En ole aivan varma tapahtumien kulusta, ja välissä on aika pitkiä pätkiä joista ei muista mitään. Huomaan keskustelevani sellaisten pienten metsäneläinten kanssa. Paikalla oli mm. oravia, hiiriä (Hiirirouva, Hiirikuningas..), pupuja ja kettuja. Kaikki sellasia kivoja pehmeitä lastensatumaisia olentoja. En tiedä mistä johtui, mutta eläimet alkoivat käskea minun oksentaan. :mrgreen: Keittiön lavuaariin. :/ Siinäpä sit yrjöttiin. Kaikki tiskipöydällä olleet asiat heräsivät eloon ja juttelivat mulle. Hiirirouva oli kovin syyllistävä, kun sotkin tiskirätin.

Aiemmin mm. pullot heräsi eloon ja sivuvilmällä näki aina liikettä. Ja jotkut pullomonsterit ilmeisesti liikuttelivat mun mikroa. (Oli olon selviytyessä oikealla paikalla).

Aiemmin mainittu kaveri pistäytyy ovenraoassa nopeasti. On siinä varmaan ihmettelemistä kun seison hämmentyneenä keittiössä naama aivan oksennuksessa. :mrgreen:

Toi sekopäinen trippailu loppui onneks tohon kaverin käymiseen melko hyvin. Siistiydyin, siivosin sotkuni, vaatteet niskaan ja bussiin ja kaupungille baariin. Oksensin muutaman kerran lisää matkalla bussiin, en tosin metsäneläinten käskystä. Oli muuten vaa aivan perkeleen paha olo.

Yhteenveto: Milloinkahan lääkäri kirjottas uuden respan tätä? :D Tahtoo lisää <3
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
King Ink
LD50

Re: Pienet metsäneläimet (stilnoct)

Post by King Ink »

Tsolpideemin aiheuttamissa hallusinaatioissa on jotain tosi hämärää. En oo kyl syönyt koskaan niin paljoo, että suoranaisesti näkisin olioita, vaan enemmän on ollu kyse äänien kuulemisesta ja joidenkin monien ja pienten läsnäolon tuntemisesta.
zerk

Post by zerk »

Sillonku tsolpideemi vielä aiheutti mulle jotain muita vaikutuksia kuin deliriumin suurilla annoksilla, näin kyllä todella kummallisia harhoja. Huonekalut ja esineet muuttuivat eri olennoiksi mutta näin myös tyhjästä ilmestyviä, purppuranhohtoisia mammutteja. Tsolpideemin vaikutuksen alaisena pidin näitä vielä täysin todellisina ja normaaleina. Seuraavana aamuna sitten ihmettelin, että mitä vittua tuli taas nähtyä. Olettaen siis, että muistin tapahtumista mitään.

Pahoinvointia mitkään z-drugsit ei oo mulle koskaan aiheuttanu. Jatkuiko toi nausea vielä pitkäänkin vai loppuiko se tohon laattaamiseen?

Näistä menee muuten jatkuvassa käytössä teho aika täydellisesti, eikä se näytä palaavan ainakaan parissa vuodessa takaisin.
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

nimenomaan tossa oli hassuimpana elementtinä se, etten edes kyseenalaistanut niitä mun kanssa hengaavia metsäneläimii. Ne oli siinä ja vaikuttivat hyvin todellisilta.

Joo, nausea loppui laattaamiseen.
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot