Päätin yleiseen tylsistymiseen rouskia stilkkareita. Ihan hyvä idea. Kai? Eka 4, sitten 2 ja viel 2 lisää. Sellanen summittainen pureskelu, lasi cocista ja irvistelyä. Hyi vittu sitä makua.
Alussa tuntu ettei nouse, ei sit nouse millään. Vähä paha olo. Ei siin. Kaveri käy pistäytymässä ja sillon oon vielä ihan hyvässä kunnossa, ilmeisesti pystyn jopa keskustelemaan hetken järkevästi. Kaveri lähtee.
Sitten alkaa jännät jutut. En ole aivan varma tapahtumien kulusta, ja välissä on aika pitkiä pätkiä joista ei muista mitään. Huomaan keskustelevani sellaisten pienten metsäneläinten kanssa. Paikalla oli mm. oravia, hiiriä (Hiirirouva, Hiirikuningas..), pupuja ja kettuja. Kaikki sellasia kivoja pehmeitä lastensatumaisia olentoja. En tiedä mistä johtui, mutta eläimet alkoivat käskea minun oksentaan.
Aiemmin mm. pullot heräsi eloon ja sivuvilmällä näki aina liikettä. Ja jotkut pullomonsterit ilmeisesti liikuttelivat mun mikroa. (Oli olon selviytyessä oikealla paikalla).
Aiemmin mainittu kaveri pistäytyy ovenraoassa nopeasti. On siinä varmaan ihmettelemistä kun seison hämmentyneenä keittiössä naama aivan oksennuksessa.
Toi sekopäinen trippailu loppui onneks tohon kaverin käymiseen melko hyvin. Siistiydyin, siivosin sotkuni, vaatteet niskaan ja bussiin ja kaupungille baariin. Oksensin muutaman kerran lisää matkalla bussiin, en tosin metsäneläinten käskystä. Oli muuten vaa aivan perkeleen paha olo.
Yhteenveto: Milloinkahan lääkäri kirjottas uuden respan tätä?