Nojoo, jos mä johonkin olen erikoistunu ni tsolpideemiin.
Kuluneen vuoden aikana tuli syötyä niitä ihan reseptillä 2x100kpl. Mulla oli ihan kivaa niitten kanssa, mutta pakko pitää vähän taukoa.
Mun mielestä ei ole väliä onko se somnoria, stilkkaria vai mitä, tsolpideemi se on mikä kaikissa potkii. Olen tunkenut tätä valmistetta lähes kaikkiin mahdollisiin elimistön luonnollisiin aukkoihin. Suuhun, nokkaan ja perseeseen. Näin on. IV:sti en oo ottanu, ihan vaan siksi koska mä en itteäni pistä ja pistäjät on ollu tilanteen tulleen jossain toisaalla. Ainakin stilkkareissa on niin vittumaisen oloinen kuori, etten lähtis sitä ihan heti tööttejä varten irti näpräämään.
Tämä substanssi toimii hyvin mihin tahansa askareeseen. Sillä voi nukkua, askarrella, remontoida ja menettää muistinsa. Mulla se on aina toiminut aktivoivasti, jos jää valvomaan. Erityisen hyvä mä olen kusemaan housuuni tsolpideemin kanssa. Näin on tapahtunut ainakin kahdesti. Olen tsolpideemipäissäni niin helvetin määrätietoinen, että saan muutkin kanssaolijat uskomaan että housuun kuseminen on sillä hetkellä vähintään suotavaa.
Jos on rouskinu levyllisen tsolpideemia ni ei kannata polttaa bongia (jos bongitoleja ei merkittävästi ole). Sen mä vittu opin. Siitä sukeltaa puskaan ja sinne jää jos ei joku pelasta.
Mun kokemus noista halluista on se, että niitä tulee vain ekoilla käyttökerroilla ja silloinkin pitää pääkopan olla aika neitseellinen. Niin mulla kävi. Yli 10 vuotta sitten kun en saanu nukutuksi, yksi pilleri aiheutti aivan totaaliset hallut. Siis ihan oikeasti käsittämättömät hallut, siinä ei ollut juuri mitään todellista. Mä niitä silmät suurena toljotin ja mietin, että vittu tää on hienoa. Siitä se kaikki sitten lähti

Montaa kertaa niitä halluja ei tullut. Ja vaikka olen pitänyt tsolpideemista monen vuoden tauon, niin hallut eivät enää palaa. Se on sääli.
Jos enempi annostelee ni seuraavan aamun päänsärky on vittumainen. Aika nopeasti koukuttaa myös, ei tarvitse montaakaan viikkoa kuosia. Tosin mä koukutun mihin tahansa helposti, joten yksilöllistä tuokin.