Stella

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
mentalhell
Kameleontti

Re: Stella

Post by mentalhell »

Feya wrote:oli jonkunmoisia "henkiolentoja" läsnä.
Mulla on aina toi sama, aina havahdun siihen et missäs kaikki on, sit jatkan sekoilua ja tuo toistuu. Ja pohdiskelen mihin kaikki taas hävis. Se omituinen tunne että asunto on täynnä jotain muitakin on aika härski, ja tulee mullle aina noista tsolpideemi napeista joita kulutan melko runsaasti. IV:nä näitten vaikutus vasta sairas onkin monesti, ku kaikki tuo sama tapahtuu 10x nopeemmal vauhil.

Oon siis nähny ihmisiä yms. monesti tsolpideemipäissäni mut se on harvinaisempaa, se voimakas tunne että tiedostaa kymmenien muitten läsnäolon tulee aina.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

joo iteki otin näitä kerran joku 6 kpl ja jotain ritareita ja keskiajan markkinat tuli mun huoneeseen :o :mrgreen:
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Tosiaan näillä ihmeellistä menoa olen itsekki kokenus, annostus tasi olla 2x10mg jossen vääri muista, heitin naamariin, valot pois ja sänkyyn (ei tarkotuksena alkaa nukkuu), siis iha pimeessä ja si jonkuajan päästä, edessäni on 3 tai 5 mustakaapusita olentoa/hahmoa, ojensin heille käteni kuin tervehtiäkseni heitä ja he vastasivat tervehdykseeni. Sen jälkeen he nyökkäsivät, aivan kuin olisivat hyväksyneet minut. Nyökkäsin takaisin ja he 'lälvenivät'.

Mystinen kokemus
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Haluaisin vain kokeilla.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
zerk

Post by zerk »

Tsolpideemi on kyllä mielenkiintoinen substanssi. Popsin noita aikoinaan niin pitkään ja niin paljon, että nykyään en saa niistä enää mitään irti. Paitsi tietysti deliriumin jos vedän paketillisen.

Alussa oli kyllä mukavaa, kun esimerkiksi katto muuttui nesteeksi ja huonekasvit muodostivat viidakon ympärilleni.
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Nokitin 1 ja söin 2 10mg stellaa, tasapaino meni aivan vituiks ja jokseenkin hämärä olo mut ei kyllä mitään halluja tullut.
Tuntuu lukemisen perusteella et aika henkilöstä kiinni kuinka paljon noista saa irti.
junky
Psykonautti

Post by junky »

Ihmeellistä tavaraa kerrassaan..
Alkoholin päälle otettuna aiheuttaa ihmisten kahtena näkemisen. VAIN ihmisten, kaikki muu on hiukan sumuista, mutta ihmiset näkee kahtena. Oli mielenkiintoista tuijotella kaverin parvekkeelta alas kaupunkiin. :P Koiranulkoiluttajat kävelevät rinnakkain, kaksi identtistä pulsua kävelee rinnakkain ja kompuroi samaan tahtiin kostealla kadulla.. Crazy shiet. Loppuillasta meno menee hyvinkin epätodelliseksi ja viimeisetkin estojen rippeet varisevat kunnolla pois. Uusia baarituttavuuksia syntyi urakalla ja tuli tehtyä jos jonkinlaista lupausta joita ei aamulla muistanut.

Tää on liian sekavaa menoa mun makuun. Aamulla herätessä perus deen lisäksi vielä ihme jäisyys päällä, not sou veri nice.
i know a girl who cries when she practices violin
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

hihaankin heitettynä toimii, oikein, oikein mainiosti. Raketilla kuuhun ja parin tunnin päästä takasi.
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Raketilla kuuhun kuvaa hyvin osuvasti zolpidem ivnä. Tullu viimeset puol vuotta rätkittyä apteekin viereisessä julkisessa vessassa aina lääkkeitte haun jälkee näit, joka viikko.. voi luoja missä kunnossa oon pyöriny siel. No ihan sama, kai ne näkee muutenki et narkki oon.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Joskus kaveri heittellyt stilkkareita... Joskus tuli huudeltua hattiwateille tosissaan ja käveltyä takaperin pitkiä matkoja(?), yks kerta söin kotona vissiin 6 niitä ja ainoa muistikuva on että olin tietokoneella ja silmät kun laittoi kiinni niin oli jotain MITÄ HELVETTIÄ... :foil: Ei hajua... Kuumottavimpia lääkkeitä kyllä mitä löytyy... :foil:
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Olen vetänyt näitä nappeja varmaan pari tuhatta elämäni aikana ja olen koukussa näihin. Harmi vaan että nykyään ei kunnon hallusinaatioita irtoa mutta IV nousut on sen verran rankat, että purjokin saattaa lentää. Tykkään siitä jollain kieroutuneen sairaalla tavalla.

Bentsoja ei tosiaan kantsi syödä hetkeen et saa parhaat olot irti. Ei toimi jos on vetäny esim. yhenki rivan huiviin ennen vetoja. Tai vaikutus on ainoastaan "bentsomainen", jotenki estää nuo rivat ja pampulat ja muut näitten toimimisen kunnolla.

Monet valittaa että näis on nykysin muka jotain vasta-ainetta jne :D:D mut ite oon lähinnä sitä mieltä et johtuu niitten tyyppien nykysistä bentsolääkityksistä, mitä ei ole ollu sillon joskus ku nääki niil toiminu. Yhel tyypil sain nää toimii monen kerran jälkee vast sillee ku pyysin ettei pariin päivää syö rivoja, sit töötit ja zuummm. Päris.

Me likey dem zolpdm. omnmom.

E: Ps. Ketamiini ja tsolpideemi IVnä samasta ruutasta on jotain tosi härskiä.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Wildzared wrote:hihaankin heitettynä toimii, oikein, oikein mainiosti. Raketilla kuuhun ja parin tunnin päästä takasi.
Joo, toimii nii mainiosti hihaan heitettynä nää että kaverilta jouduttii amputoimaan sormenpäät.
Toiselta amputoitiin palanen hauislihasta. Että vetäkää näitä stelloja vaa nahkaan.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Christine
Karvakuono

Post by Christine »

Nojoo, jos mä johonkin olen erikoistunu ni tsolpideemiin.
Kuluneen vuoden aikana tuli syötyä niitä ihan reseptillä 2x100kpl. Mulla oli ihan kivaa niitten kanssa, mutta pakko pitää vähän taukoa.

Mun mielestä ei ole väliä onko se somnoria, stilkkaria vai mitä, tsolpideemi se on mikä kaikissa potkii. Olen tunkenut tätä valmistetta lähes kaikkiin mahdollisiin elimistön luonnollisiin aukkoihin. Suuhun, nokkaan ja perseeseen. Näin on. IV:sti en oo ottanu, ihan vaan siksi koska mä en itteäni pistä ja pistäjät on ollu tilanteen tulleen jossain toisaalla. Ainakin stilkkareissa on niin vittumaisen oloinen kuori, etten lähtis sitä ihan heti tööttejä varten irti näpräämään.

Tämä substanssi toimii hyvin mihin tahansa askareeseen. Sillä voi nukkua, askarrella, remontoida ja menettää muistinsa. Mulla se on aina toiminut aktivoivasti, jos jää valvomaan. Erityisen hyvä mä olen kusemaan housuuni tsolpideemin kanssa. Näin on tapahtunut ainakin kahdesti. Olen tsolpideemipäissäni niin helvetin määrätietoinen, että saan muutkin kanssaolijat uskomaan että housuun kuseminen on sillä hetkellä vähintään suotavaa.

Jos on rouskinu levyllisen tsolpideemia ni ei kannata polttaa bongia (jos bongitoleja ei merkittävästi ole). Sen mä vittu opin. Siitä sukeltaa puskaan ja sinne jää jos ei joku pelasta.

Mun kokemus noista halluista on se, että niitä tulee vain ekoilla käyttökerroilla ja silloinkin pitää pääkopan olla aika neitseellinen. Niin mulla kävi. Yli 10 vuotta sitten kun en saanu nukutuksi, yksi pilleri aiheutti aivan totaaliset hallut. Siis ihan oikeasti käsittämättömät hallut, siinä ei ollut juuri mitään todellista. Mä niitä silmät suurena toljotin ja mietin, että vittu tää on hienoa. Siitä se kaikki sitten lähti :love: Montaa kertaa niitä halluja ei tullut. Ja vaikka olen pitänyt tsolpideemista monen vuoden tauon, niin hallut eivät enää palaa. Se on sääli.

Jos enempi annostelee ni seuraavan aamun päänsärky on vittumainen. Aika nopeasti koukuttaa myös, ei tarvitse montaakaan viikkoa kuosia. Tosin mä koukutun mihin tahansa helposti, joten yksilöllistä tuokin.