Kuinka lehdet potkii?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Kuumotus
Lepakko

Post by Kuumotus »

Tsigis wrote:En ole oikein itse poltellut lehteä paitsi kukan kanssa sekoitettuna. Kyllä sekin kolahtaa. :lol:
Tietenkin kolahtaa kun kukan kanssa poltat. :D
4:20
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

oha noit erilaisia. joskus polttanu jotai iha höffä lehtee mikä ei sano mitää ja joskus polttanu jotai mikä toimii paremmi ku monet kukat mitä polttanu. riippuuha tuo kasvattajasta ja kasvista jne.
pulC
Karvakuono

Post by pulC »

Mulla se vaan on niin, että jo lehtien hiisailu saattaa aiheuttaa jysärit... Vielä, kun tolet on sieltä pienimmästä päästä (lähes aina). Riippu toki lajikkeesta ja kuinka laadukasta "työtä" on tehty, mutta ihan hyvä vaan, jos on alhaiset toleranssit (ainakin, kun puhutaan miedoista HUUMEKASVEISTA tai HASSIKSESTA :D) eipähän tarvi sillon väkisin hiisatessa köhii :P. Hmm.. Niin ja hei, terve, moi kaikki olen uusi.
immuzu

Post by immuzu »

Kyllä sitä joskus saa sellasta lehteä, että 1 pien jopo kolahtaa ihan tajuttomasti, mut yleensä vaan pahaa ja kestää vähän aikaa. Kyllä se kukka on se juttu 8)
spasm
OD

Post by spasm »

Ei kolahda, paitsi harvoin.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Kyllä lehti kolisee ja usein.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

vaikutus kylläkin jää yleensä paljon lyhytkestosemmaks kun kukassa tai läpyssä, 30min-1h sanoisin.
proPhet
Karvakuono

Post by proPhet »

Asiahan on näin että lehti toimii aina paremmin ku Peltsi..
Ainakin omien kasvieni... 8)
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

lehteä on kiva poltella siten että starttaa tulpaanilla ja pitää vaikutusta yllä parilla jointilla
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
Hampputukka
Lepakko

Kilahtaa.

Post by Hampputukka »

Kyllä se lehti kolisee kun 2-3 pitkää jopoo vetää. Ja tietysti riippuu lajikkeesta.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Potkiihan tuo, jos jaksaa kumarrella muutaman pesällisen.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

itse käytän lehteä mikserina hyvän hasan kanssa koska en mitään näistä (kukka, lätkä tai lehti) mitään halua pilata tupakalla, mutta pelkästä lehdestä en ole kskaan saanut mitään muuta kuin hiukan rentoutuneen olon.
Jos ei ole varaa särkänniemeen, niin sitten LSD:tä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

On tullut vastaan melkein budin veroista lehteä.. Mutta on myös tullut vastaan lehteä jota pitäisi polttaa keuhkonraiskausmääriä ennenkuin toimii.
Eli riippuu täysin lehdestä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
frapathea

Post by frapathea »

Mulla on joka ikinen kerta kun lehtee oon sortunu polttaa ni tullut vaan kauhee kokovartalovibra (?!) ja sit oon nukahtanut. Joka vitun kerta.

Hyi.
immuzu

Post by immuzu »

frapathea: soot outo :roll:

Tuli vähän aikaa sitte oikukkainta lehteä mihin oon törmännyt. Sain sitä 32g pussukan käsiini. Käärin siitä pari jointtia aamuks ja poltin kaks pyörämatkalla kouluun.. En huomannut NIIN MItÄÄN vaikutusta.. hitusen alko vituttaa, kunnes n. puolen tunnin päästä tuli yhtäkkiä kaameet nousut :D Parilla kaverilla ei toiminu vaikka kuinka poltti (samasta pussista) toiset taas meni ihan veteläks yhestä joposta :lol: :lol:
frapathea

Post by frapathea »

Tiedän... :? Kerrankin kavereilla oli kaikilla mielettömän hauskaa lehden jälkeen, nauroivat vaan ja meikä nukahti julkiselle paikalle istuma-asentoon. Ei taida lefa olla mun pisneksiä :evil:
Luotijuna
Psykonautti

Re: Kuinka lehdet potkii?

Post by Luotijuna »

Asiahan on näin että lehti toimii aina paremmin ku Peltsi..
Ainakin omien kasvieni...
Sama täällä. Poltan mielummin hyvää lehteä, kuin Peltsiä. Johtuu tosin luultavasti siitä, etten pidä Peltsin vaikutuksista niin paljon. Lehtiäkin saa toki huonoja ja hyviä.
Insanity creeping]
RastaRobbie
Tuppisuu

Post by RastaRobbie »

Mitä nyt mun kokemuksien mukaan, niin kyllä tuo lehtikin potkii jos vaan sitä laadukasta saa jostain :)
THERE'S A NEW WORLD SOMEWHERE
spasm
OD

Post by spasm »

Kyllähän se potkii jos hyvää on. Itsellä on pussin pohjalla vielä pari grammaa todella hyvää, hartsista lehteä.
Poppamies
Tuppisuu

Post by Poppamies »

Peltsiä en osta, joten tulee polteltua lehteä paljolti satojen välissä kun kukka on loppunut. Kun tolet tippuu, niin lehteä on oikein kiva poltella. Kun kasvattaa itse, niin polttoa on ympäri vuoden, joka päivälle saa edes vähän lehteä.
Ahab

Post by Ahab »

Enpä ole koskaan polttanut lehteä joka ei olisi toiminut. Nyt on mennyt taas lehteä kun kukat on loppu. Makua lukuunottamatta ihan mukavaa vaihtelua.
ketamon
Tuppisuu

Post by ketamon »

*tämä postaus sisältää itsestäänselvyyksiä* ^_^
Riippuu pitkälti lehdestä. Joku loppuunkukitettu narttulehti puskan yläosasta toimii erittäinkin kivasti. Parin kukitusviikon jälkeen tapettu hedepuskan alalehti taas vähemmän.
Villa
Karvakuono

Post by Villa »

Lehtien avulla saa pehmeän laskun THC:sta kukan loputtua, ja tämän jälkeen kukka potkii taas kovemmin. Olen myös satunnaisesti huomannut että kun jatkuvasta kukan savuttelusta siirtyy lehteen, potkii sekin kovemin kuin normaalisti... Liekö samoja taustoja kun väitteellä, että lajikkeen vaihto pitkään jatkuneen käytön jälkeen antaa paremmaat kiksit...
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

Villa wrote:Olen myös satunnaisesti huomannut että kun jatkuvasta kukan savuttelusta siirtyy lehteen, potkii sekin kovemin kuin normaalisti... Liekö samoja taustoja kun väitteellä, että lajikkeen vaihto pitkään jatkuneen käytön jälkeen antaa paremmaat kiksit...
mä oon kans huomannu saman, oon saattanu mennä lehdestä monta kertaa enemmän pihalle kun kukasta, johtuuko se tosta vai johtuuko se vaan jostai mindfuckista, tiedä siitä :)
when the going gets weird, the weird turn pro.
Ahab

Post by Ahab »

Nyt menee vähän aiheen ohi mutta onko kokemusta riittääkö 50g oksia kaakaoon yhdelle? Kaikki taitaa olla sativa painotteisista kasveista.
spasm
OD

Post by spasm »

edit: väärä thread
Last edited by spasm on Wed 14 Nov 2007, 16:02, edited 1 time in total.
anomaali
Psykonautti

Post by anomaali »

Ahab wrote:Nyt menee vähän aiheen ohi mutta onko kokemusta riittääkö 50g oksia kaakaoon yhdelle? Kaikki taitaa olla sativa painotteisista kasveista.
Voin sanoa että 50g toimi erittäin hyvin. Puoletkin ois riittäny :lol:
Sekoitin puoli litraa kevyt maitoa (kun ei ollut muuta), sopivasti kaakaojauhoa ja ruokalusikallisen sulaa leivontamargariinia maitokattilassa ja lisäsin suht pieniksi pätkityt varret. Maustoin vielä chilillä(ehkä vähän överisti).
Join vielä aika hitaasti kun tuli aika tymäkkää mutta silti nousi hurjemmin kuin yksikään piipullinen.
Teki kyllä aika epäsosiaaliseksi :?
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Aika heikosti toimi ainakin tänään. Onneksi paki pelasti illan.
made
Karvakuono

Post by made »

Itselläni on brainstormin lehtee joka on melkein neljä kuukautisesta kasvista. Aika vahvaa lehdeksi, mutta ei näillä ihan paukkuihin päästä. Mutta kyllä noita silloin tällöin polttaa. Kyllähän noi tolettomat henkilöt saattaisi pilveen päästä, mutta tälle heinähattulle se on vain haave. Kun väsään noista hasista niin sitten...
Anonyymi

Post by Anonyymi »

IMO toimii parhaiten syömällä. Silloin tällöin tulee polteltua sitä ihan vain maun takia :)