Tietenkin kolahtaa kun kukan kanssa poltat.Tsigis wrote:En ole oikein itse poltellut lehteä paitsi kukan kanssa sekoitettuna. Kyllä sekin kolahtaa.
Kuinka lehdet potkii?
-
Kuumotus
- Lepakko
-
skirtfeber
- Apteekki
-
pulC
- Karvakuono
Mulla se vaan on niin, että jo lehtien hiisailu saattaa aiheuttaa jysärit... Vielä, kun tolet on sieltä pienimmästä päästä (lähes aina). Riippu toki lajikkeesta ja kuinka laadukasta "työtä" on tehty, mutta ihan hyvä vaan, jos on alhaiset toleranssit (ainakin, kun puhutaan miedoista HUUMEKASVEISTA tai HASSIKSESTA
) eipähän tarvi sillon väkisin hiisatessa köhii
. Hmm.. Niin ja hei, terve, moi kaikki olen uusi.
-
immuzu
-
spasm
- OD
-
skirtfeber
- Apteekki
-
proPhet
- Karvakuono
-
Kyz
- Lepakko
-
Lännen nopein
- Apteekki
-
WhiteRabbit
- Karvakuono
-
tRip
- Moderator
-
frapathea
-
immuzu
frapathea: soot outo 
Tuli vähän aikaa sitte oikukkainta lehteä mihin oon törmännyt. Sain sitä 32g pussukan käsiini. Käärin siitä pari jointtia aamuks ja poltin kaks pyörämatkalla kouluun.. En huomannut NIIN MItÄÄN vaikutusta.. hitusen alko vituttaa, kunnes n. puolen tunnin päästä tuli yhtäkkiä kaameet nousut
Parilla kaverilla ei toiminu vaikka kuinka poltti (samasta pussista) toiset taas meni ihan veteläks yhestä joposta

Tuli vähän aikaa sitte oikukkainta lehteä mihin oon törmännyt. Sain sitä 32g pussukan käsiini. Käärin siitä pari jointtia aamuks ja poltin kaks pyörämatkalla kouluun.. En huomannut NIIN MItÄÄN vaikutusta.. hitusen alko vituttaa, kunnes n. puolen tunnin päästä tuli yhtäkkiä kaameet nousut
-
frapathea
-
Luotijuna
- Psykonautti
Re: Kuinka lehdet potkii?
Sama täällä. Poltan mielummin hyvää lehteä, kuin Peltsiä. Johtuu tosin luultavasti siitä, etten pidä Peltsin vaikutuksista niin paljon. Lehtiäkin saa toki huonoja ja hyviä.Asiahan on näin että lehti toimii aina paremmin ku Peltsi..
Ainakin omien kasvieni...
Insanity creeping]
-
RastaRobbie
- Tuppisuu
Mitä nyt mun kokemuksien mukaan, niin kyllä tuo lehtikin potkii jos vaan sitä laadukasta saa jostain 
THERE'S A NEW WORLD SOMEWHERE
-
spasm
- OD
Kyllähän se potkii jos hyvää on. Itsellä on pussin pohjalla vielä pari grammaa todella hyvää, hartsista lehteä.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Poppamies
- Tuppisuu
Peltsiä en osta, joten tulee polteltua lehteä paljolti satojen välissä kun kukka on loppunut. Kun tolet tippuu, niin lehteä on oikein kiva poltella. Kun kasvattaa itse, niin polttoa on ympäri vuoden, joka päivälle saa edes vähän lehteä.
-
Ahab
Enpä ole koskaan polttanut lehteä joka ei olisi toiminut. Nyt on mennyt taas lehteä kun kukat on loppu. Makua lukuunottamatta ihan mukavaa vaihtelua.
-
ketamon
- Tuppisuu
*tämä postaus sisältää itsestäänselvyyksiä* ^_^
Riippuu pitkälti lehdestä. Joku loppuunkukitettu narttulehti puskan yläosasta toimii erittäinkin kivasti. Parin kukitusviikon jälkeen tapettu hedepuskan alalehti taas vähemmän.
Riippuu pitkälti lehdestä. Joku loppuunkukitettu narttulehti puskan yläosasta toimii erittäinkin kivasti. Parin kukitusviikon jälkeen tapettu hedepuskan alalehti taas vähemmän.
-
Villa
- Karvakuono
Lehtien avulla saa pehmeän laskun THC:sta kukan loputtua, ja tämän jälkeen kukka potkii taas kovemmin. Olen myös satunnaisesti huomannut että kun jatkuvasta kukan savuttelusta siirtyy lehteen, potkii sekin kovemin kuin normaalisti... Liekö samoja taustoja kun väitteellä, että lajikkeen vaihto pitkään jatkuneen käytön jälkeen antaa paremmaat kiksit...
-
skirtfeber
- Apteekki
mä oon kans huomannu saman, oon saattanu mennä lehdestä monta kertaa enemmän pihalle kun kukasta, johtuuko se tosta vai johtuuko se vaan jostai mindfuckista, tiedä siitäVilla wrote:Olen myös satunnaisesti huomannut että kun jatkuvasta kukan savuttelusta siirtyy lehteen, potkii sekin kovemin kuin normaalisti... Liekö samoja taustoja kun väitteellä, että lajikkeen vaihto pitkään jatkuneen käytön jälkeen antaa paremmaat kiksit...
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Ahab
Nyt menee vähän aiheen ohi mutta onko kokemusta riittääkö 50g oksia kaakaoon yhdelle? Kaikki taitaa olla sativa painotteisista kasveista.
-
spasm
- OD
edit: väärä thread
Last edited by spasm on Wed 14 Nov 2007, 16:02, edited 1 time in total.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
anomaali
- Psykonautti
Voin sanoa että 50g toimi erittäin hyvin. Puoletkin ois riittänyAhab wrote:Nyt menee vähän aiheen ohi mutta onko kokemusta riittääkö 50g oksia kaakaoon yhdelle? Kaikki taitaa olla sativa painotteisista kasveista.
Sekoitin puoli litraa kevyt maitoa (kun ei ollut muuta), sopivasti kaakaojauhoa ja ruokalusikallisen sulaa leivontamargariinia maitokattilassa ja lisäsin suht pieniksi pätkityt varret. Maustoin vielä chilillä(ehkä vähän överisti).
Join vielä aika hitaasti kun tuli aika tymäkkää mutta silti nousi hurjemmin kuin yksikään piipullinen.
Teki kyllä aika epäsosiaaliseksi :?
-
korolli
- Apteekki
Aika heikosti toimi ainakin tänään. Onneksi paki pelasti illan.
-
made
- Karvakuono
Itselläni on brainstormin lehtee joka on melkein neljä kuukautisesta kasvista. Aika vahvaa lehdeksi, mutta ei näillä ihan paukkuihin päästä. Mutta kyllä noita silloin tällöin polttaa. Kyllähän noi tolettomat henkilöt saattaisi pilveen päästä, mutta tälle heinähattulle se on vain haave. Kun väsään noista hasista niin sitten...
-
Anonyymi
IMO toimii parhaiten syömällä. Silloin tällöin tulee polteltua sitä ihan vain maun takia