Yli 20 Vuottä pääsekasin

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
User avatar
mb1
Lepakko
Posts: 150
Joined: Thu 25 Feb 2010, 01:15
Location: Se on jossain se paikka

Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by mb1 »

:oops: Mä tajusin että oon ollu aika pihalla 20 vuotta koko ajan ja kerron sit oon kirjoittamis kunnos.


Onko mulla mitään mahdollisuuksia enään elää lähes normaalisti?


-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
User avatar
siqqe
Apteekki
Posts: 372
Joined: Sun 28 Feb 2010, 10:31

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by siqqe »

Ei mitään mahollisuuksia. Tai sit tuut uskoon, mut eipä sekään järin normaalia elämistä ole olla himouskovainen. Mutta mitä on normaali elämä? Tehdä töitä ja siivota ja saada kaksi lasta ja koira ja kuolla uupuneena ja katkeroituneena?

..Tai sitten vanha koira oppii uusia temppuja. Heräät eräänä aamuna ja toteat ettet tarvitse enää päihteitä ja elät onnellisen normaalin elämän ja kuolet 92 vuotiaana vanhainkodissa hymy suupielilläsi.
ʘʘ
User avatar
mb1
Lepakko
Posts: 150
Joined: Thu 25 Feb 2010, 01:15
Location: Se on jossain se paikka

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by mb1 »

siqqe wrote:Ei mitään mahollisuuksia. Tai sit tuut uskoon, mut eipä sekään järin normaalia elämistä ole olla himouskovainen. Mutta mitä on normaali elämä? Tehdä töitä ja siivota ja saada kaksi lasta ja koira ja kuolla uupuneena ja katkeroituneena?

..Tai sitten vanha koira oppii uusia temppuja. Heräät eräänä aamuna ja toteat ettet tarvitse enää päihteitä ja elät onnellisen normaalin elämän ja kuolet 92 vuotiaana vanhainkodissa hymy suupielilläsi.
Hieno viesti :D

Olen ollut himouskovainen<jonkun KK söin vain bentsoja ja vähän opioideja, mut päihtymys halua ei edes JEESUS vienyt!

Vaimo , 2 lasta ja koira, se lopetettiin keväällä 16 vuotiaana. Katkoilla/osastolla olen ollut ja siellä oppii lisää...

Ps. Olen selvä nyt :D Tänään olen ottanut tramadolia, lyricat, xanoria, rivoja< päivänperus setti.


-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
User avatar
mb1
Lepakko
Posts: 150
Joined: Thu 25 Feb 2010, 01:15
Location: Se on jossain se paikka

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by mb1 »

Nyt näyttää jo valoisammalta tulevaisuus :D Olen korvaushoidossa ollut puol-vuotta ja olen saanut lomapäiviä, eli seulat olleet puhtaat keväästä asti. Joka aamu suboxonet kielen alle ja siitä päivän saa käyntiin ku heittelee vielä rivatrillejä, lyricoita naamaan ja kaljaa aika usein tulee maisteltua.

Mut... mut... kyl välillä pitäis saada nauttia elämästä täysillä siis vetää jotain päivä pari ja sit taas yrittää olla hyvä isä.

Ps. Onneksi kaikki ei näy seulas, niin muuten näkyykö pevekki (mdpv) seulas. Jotku sanoo et pevekki näkyy ja toiset et ei :foil:


-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
Kottonmouth

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by Kottonmouth »

Jos se tulevaisuus näyttää nyt jo valoisammalta niin älä ota pevekkiä. Sen jälkeen ei näytä enää mikään valoisalta.
Enigma
Karvakuono
Posts: 27
Joined: Thu 04 Mar 2010, 01:27

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by Enigma »

Pevekki on just himo stimu :D
User avatar
PORBOT
Apteekki
Posts: 375
Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by PORBOT »

Nyt en ymmärtänyt viestisi pointtia...
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
zerk

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by zerk »

PORBOT wrote:Nyt en ymmärtänyt viestisi pointtia...
Samaa voinee sanoa useimmista sinunkin viesteistäsi.
User avatar
PORBOT
Apteekki
Posts: 375
Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by PORBOT »

zerk wrote:
PORBOT wrote:Nyt en ymmärtänyt viestisi pointtia...
Samaa voinee sanoa useimmista sinunkin viesteistäsi.
En vaan osaa selittää mitä koitan sanoa :)
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
User avatar
mb1
Lepakko
Posts: 150
Joined: Thu 25 Feb 2010, 01:15
Location: Se on jossain se paikka

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by mb1 »

Mut... mut... kyl välillä pitäis saada nauttia elämästä täysillä siis vetää jotain päivä pari ja sit taas yrittää olla hyvä isä.

Ps. Onneksi kaikki ei näy seulas, niin muuten näkyykö pevekki (mdpv) seulas. Jotku sanoo et pevekki näkyy ja toiset et ei :foil:


-mb[/quote]
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
User avatar
mb1
Lepakko
Posts: 150
Joined: Thu 25 Feb 2010, 01:15
Location: Se on jossain se paikka

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by mb1 »

-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
User avatar
mb1
Lepakko
Posts: 150
Joined: Thu 25 Feb 2010, 01:15
Location: Se on jossain se paikka

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by mb1 »

Mut... mut... kyl välillä pitäis saada nauttia elämästä täysillä siis vetää jotain päivä pari ja sit taas yrittää olla hyvä isä.

Ps. Onneksi kaikki ei näy seulas, niin muuten näkyykö pevekki (mdpv) seulas. Jotku sanoo et pevekki näkyy ja toiset et ei :foil:


-mb[/quote]
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
User avatar
mb1
Lepakko
Posts: 150
Joined: Thu 25 Feb 2010, 01:15
Location: Se on jossain se paikka

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by mb1 »

mb1 wrote:
siqqe wrote:Ei mitään mahollisuuksia. Tai sit tuut uskoon, mut eipä sekään järin normaalia elämistä ole olla himouskovainen. Mutta mitä on normaali elämä? Tehdä töitä ja siivota ja saada kaksi lasta ja koira ja kuolla uupuneena ja katkeroituneena?

..Tai sitten vanha koira oppii uusia temppuja. Heräät eräänä aamuna ja toteat ettet tarvitse enää päihteitä ja elät onnellisen normaalin elämän ja kuolet 92 vuotiaana vanhainkodissa hymy suupielilläsi.
Hieno viesti :D

Olen ollut himouskovainen<jonkun KK söin vain bentsoja ja vähän opioideja, mut päihtymys halua ei edes JEESUS vienyt!

Katkoilla/osastolla olen ollut ja siellä oppii lisää...

Ps. Olen selvä nyt :D Tänään olen ottanut tramadolia, lyricat, xanoria, rivoja< päivänperus setti.


-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
User avatar
mb1
Lepakko
Posts: 150
Joined: Thu 25 Feb 2010, 01:15
Location: Se on jossain se paikka

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by mb1 »

Mut... mut... kyl välillä pitäis saada nauttia elämästä täysillä siis vetää jotain päivä pari ja sit taas yrittää olla hyvä isä.

Ps. Onneksi kaikki ei näy seulas, niin muuten näkyykö pevekki (mdpv) seulas. Jotku sanoo et pevekki näkyy ja toiset et ei :foil:


-mb[/quote]
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
User avatar
SadPanda
LD50
Posts: 3183
Joined: Wed 27 May 2009, 15:26

Re: Yli 20 Vuottä pääsekasin

Post by SadPanda »

MDPV ei käy pika seulassa mutta laajoissa labraseuloissa näkyy. Metyleenidioxypyrovalerone
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma