Ei mitään mahollisuuksia. Tai sit tuut uskoon, mut eipä sekään järin normaalia elämistä ole olla himouskovainen. Mutta mitä on normaali elämä? Tehdä töitä ja siivota ja saada kaksi lasta ja koira ja kuolla uupuneena ja katkeroituneena?
..Tai sitten vanha koira oppii uusia temppuja. Heräät eräänä aamuna ja toteat ettet tarvitse enää päihteitä ja elät onnellisen normaalin elämän ja kuolet 92 vuotiaana vanhainkodissa hymy suupielilläsi.
siqqe wrote:Ei mitään mahollisuuksia. Tai sit tuut uskoon, mut eipä sekään järin normaalia elämistä ole olla himouskovainen. Mutta mitä on normaali elämä? Tehdä töitä ja siivota ja saada kaksi lasta ja koira ja kuolla uupuneena ja katkeroituneena?
..Tai sitten vanha koira oppii uusia temppuja. Heräät eräänä aamuna ja toteat ettet tarvitse enää päihteitä ja elät onnellisen normaalin elämän ja kuolet 92 vuotiaana vanhainkodissa hymy suupielilläsi.
Hieno viesti
Olen ollut himouskovainen<jonkun KK söin vain bentsoja ja vähän opioideja, mut päihtymys halua ei edes JEESUS vienyt!
Vaimo , 2 lasta ja koira, se lopetettiin keväällä 16 vuotiaana. Katkoilla/osastolla olen ollut ja siellä oppii lisää...
Ps. Olen selvä nyt Tänään olen ottanut tramadolia, lyricat, xanoria, rivoja< päivänperus setti.
-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.
Nyt näyttää jo valoisammalta tulevaisuus Olen korvaushoidossa ollut puol-vuotta ja olen saanut lomapäiviä, eli seulat olleet puhtaat keväästä asti. Joka aamu suboxonet kielen alle ja siitä päivän saa käyntiin ku heittelee vielä rivatrillejä, lyricoita naamaan ja kaljaa aika usein tulee maisteltua.
Mut... mut... kyl välillä pitäis saada nauttia elämästä täysillä siis vetää jotain päivä pari ja sit taas yrittää olla hyvä isä.
Ps. Onneksi kaikki ei näy seulas, niin muuten näkyykö pevekki (mdpv) seulas. Jotku sanoo et pevekki näkyy ja toiset et ei
-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.
siqqe wrote:Ei mitään mahollisuuksia. Tai sit tuut uskoon, mut eipä sekään järin normaalia elämistä ole olla himouskovainen. Mutta mitä on normaali elämä? Tehdä töitä ja siivota ja saada kaksi lasta ja koira ja kuolla uupuneena ja katkeroituneena?
..Tai sitten vanha koira oppii uusia temppuja. Heräät eräänä aamuna ja toteat ettet tarvitse enää päihteitä ja elät onnellisen normaalin elämän ja kuolet 92 vuotiaana vanhainkodissa hymy suupielilläsi.
Hieno viesti
Olen ollut himouskovainen<jonkun KK söin vain bentsoja ja vähän opioideja, mut päihtymys halua ei edes JEESUS vienyt!
Katkoilla/osastolla olen ollut ja siellä oppii lisää...
Ps. Olen selvä nyt Tänään olen ottanut tramadolia, lyricat, xanoria, rivoja< päivänperus setti.
-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.