4-HO-MET / 4-AcO-MET

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
wRRa
Moderator

Re: 4-HO-MET

Post by wRRa »

Juu ei menny, ihan 20mg vaan. Yllätti näin pienellä dosella, kelailin että ois ollu tosi mieto kokemus mutta en nyt sanois että niin mieto... Mut siis olihan toi nyt paljon miedompi tietty ku mitä se 40mg mutta omalla tavallaan kyllä silti vaikuttava.

Kyl mä sen 50mg tyyppaan viel... :D

Kirjotin trippistoorinki :>
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Miust yleensäkin tryptamiinit on tavallaan tosi vahvoja kokemuksia, pienilkii doseilla.
Ei siihen tarvii kunnon avaruustrippailua, että kokemus on vahva.

Muistuu mieleen 4-ho-metillä tullu lähestulkoon egokuoleman tapainen kokemus, 13mg:llä oraalisesti nautittuna.
Set & Setting ja blaablaa on tärkeempi kuin blaablaa.

Mut joo, homettiiii, niinku kirjotettu, kui sekoittais äsidin ja tatit, emmä tätä uskaltais syödä enempää kuin jonku 20mg.

Nokitettuna taas on aina jääny tavallaan vajaaks,
visuaalitulvaa ja kikattelua kyl, mut ei sellast varsinaist, psykedeliaa.
Kyl miust jos kunnollisen deelikokemuksen haluaa, niin syödä kannattaa.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Meikä tyyppas viimeinki eilen sen 50mg niinku uhosin. Oli kyl siistii. Jäi sellanen olo että vois ottaa enemmänki :D Vaikka oliki aika hurjaa. Ajoittain ei ollu mitään tietoa että missä oli. Muistutti jollain jännällä tavalla sitä kuin ois polttanu dmt:tä.... Esim. makasin sängyllä ja katsoin tyynyä niin näin siellä toisessa ulottuvuudessa olevan huoneen... Kävin myös pääni sisällä keskustelua jonkun toisen minäni kanssa :D

Istuin myös trippikaverin kanssa alasti keittiönpöydällä syömässä ituja ja hakkaamassa omenoita murskaksi :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Neste
OD

Post by Neste »

Rrrright... :mrgreen: :mrgreen:
wRRa wrote:Kävin myös pääni sisällä keskustelua jonkun toisen minäni kanssa :D
Tätä on esiintynyt molemmilla kerroilla kun on ottanut +30mg. Tosin niitä henkilöitä on ollut 2-4 itseni lisäksi.

Tulli ei sittenkään napannut pussia joten pääsee taas jossain vaiheessa nauttimaan tätä ihmepulveria :love:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Status1
Karvakuono

Post by Status1 »

wRRa wrote:Istuin myös trippikaverin kanssa alasti keittiönpöydällä syömässä ituja ja hakkaamassa omenoita murskaksi :D
:D :D
HIHIHIHIHIHIIH
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Pöh! Mä en oo saanu tästä irti kuin hypoinspiroituneen tilan ja itsensä selvittelyyn näkökulmaa.

Dissot taitaa olla se mun juttu kun niillä pääsen ihan tripille jossa aika ja paikka muuntuu.

Tai sitten pitäis pitää tryptamiineista taukoa pitkään ja kokeilla tauon jälkeen heti isolla annoksella. :)

Oiskohan tänään Candyflipin aika? :/

4-ho-metissa on kyllä aina ollu hyvin mukavaa olla, kun alun nousuista selvii. Nousutkaan ei oo ollu pahat vaan sekavat, kun kaikki aistit lyö täysille hetkex. Nam, karkkia tämä. Kevyitä visuaaleja ja kohonnutta mielialaa. :up:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Neste
OD

Post by Neste »

Höh.. otin eilen vajarit.. :mad: Aikaisemmin hyväksi todettu 35mg toimi joistan syystä todella heikosti. Muistin vasta tänään että 2 päivää aikaisemmin tuli poltettua 5-MeO-DMT:tä. Mahtaisikohan se selittää tuon? :left: ja methylonea pari viikkoa sitten mutta mahtaneeko se vaikuttaa..
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

½-1 imovane tämän kanssa buustasi visuaalit uusiin ulottuvuuksiin :o
CaptainZ

Post by CaptainZ »

On muuten inhottavan hajuista tavaraa tämä. Haisee samalta kuin joku joka on syönyt aivan liikaa valkosipulia. Se haju ja maku saattaa tulla pintaan monta tuntia nauttimisen jälkeen. Onkohan tää menny vanhaks? Vanheneeko tää? Miten pian? Vai säilyykö pimeässä huoneenlämpöisessä?
Neste
OD

Post by Neste »

Minusta haisee vaan... ööö.. kemialliselle. DPT:ssä sama aromi mutta paljon vahvempi/pahempi. Tuskin on menossa vanhaksi, se on ominaishaju.

Valolta, ilmalta ja lämmöltä kun suojaa niin fumaraattisuolan pitäisi säilyä aika hyvin.
zerk

Post by zerk »

Jännää... ei niin visuaalinen mitä odotin. Aika... leppoisa? deeli. Pääsi halutessaan tosi syvälle mut sit pysty kans kanssakäymään muiden ihmisten kanssa.

Pitää vielä jäsentää tätä kokemusta... mut erittäin mielenkiintoista jälleen kerran...
leipä
Tuppisuu

Post by leipä »

Tekisi tätä mieli kokeilla. Sienestäjänä olen hyvinkin kiinnostunut psilosiini-analogista.
Itseasiassa niin paljon on tehnyt mieli että meni tilaukseen ja jäi tulliin.
Ensin Tulli väitti huumausaineeksi, mutta päätyi toteamaan että lääkeainelistallahan se vain on.
*Näistä* menee kuulemma "tillin tallin" ja saa varman pyskoosin - osasivat myös kertoa.
Ehkä se on sitten niin. Ainakin joudun hetken odottamaan että pääsen tekemään tuttavuutta (jos koskaan). :roll:
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Tuossa viime viikolla tuli maistettua ensimmäistä kertaa tätä.
Pakko myöntää, että melkoista pulinapulveria on.

Otettiin kaverin kanssa ensin se kuuluisa "allergiatesti" ~2 mg, ja parin tunnin päästä ~15 mg.
Mietoja visuaaleja ja hillitöntä hihittelyä ja tirskuntaa. Läppä lensi kuin Rapala ja oli todella hauska jauhaa paskaa kaikesta turhasta.

Noin 4h ensimmäisestä hitistä otettiin vielä noin 20 mg lisää, vaikka tiedettiinkin, että toleranssia aineeseen on jo luultavasti syntynyt.

Noin 30 min uudesta annoksesta esiin tuli mukavasti visuaaleja, mutta niitä nähdäkseen joutui hieman keskittymään.
Muutama todella todella upea värillinen fraktaalikuvio tuli nähtyä.

Hihittely jatkui pitkälle aamuyöhön.
Katsottiin Charlie Chaplinin elokuvia ja puhuttiin paskaa. Olo oli kaikin puolin miellyttävä. Unta sai suhteellisen helposti.

Kokemus oli mukava, mutta todella mieto. Seuraavalla kerralla tarvitsee varmaankin ottaa suoraan se 40mg, että pääsisi kunnolla kartoittamaan tämän aineen syvintä olemusta.
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Tuossa tunti sitten otin 15-17mg tätä ja ristas että on visuaalista. Vaaka saattaa kyllä valehdella. 2mg vapotin tuossa sitten myös am-2201:sta
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

akazaa wrote:Tuossa tunti sitten otin 15-17mg tätä ja ristas että on visuaalista. Vaaka saattaa kyllä valehdella. 2mg vapotin tuossa sitten myös am-2201:sta
Mitä näet?
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Tulipahan rustattua sitten helkkarin pitkä trippistoorikin: http://psyvault.net/viewtopic.php?f=27&t=4201
Mutta onpahan mukava deeli!
haureus
Lepakko

Post by haureus »

Joitakin ajatuksia tästä taikapulverista ja sen käytöstä:

Ei polta nokassa juuri yhtään, mutta aivan kuvottavan makuista kemikaalimössöä. Tosi kivaa nokitella, kunnes nieluun alkaa valumaan jotain, ja ihan pienikin määrä riittää aiheuttamaan mukavan kuvotuksen.

Visuaalit on todella kauniita: fraktaaleja ja kaikki alkaa hehkuun värejä. Kuviot ja muodot alkaa liikkumaan. Kaikki ympärillä herää eloon, ja vienosti vinkkaa silmää yksinäiselle psykonautille ja kuiskaa salaisuuksia korvaan (esimerkiksi objektit pöydällä, tai lähimetsä puineen).

Ja viimeisinpänä, muttei kaikkein vähäisimpänä: mindfuck! :D Itselläni tämä on aina ollut mukana, ja aivan armottoman kovana riippumatta annostuksesta tai nauttimistavasta. Ensin tulee vähän visuaaleja, sitten hauska wootaaspsygedeliaa -fiilis ja lopulta helvetillinen ajatustenjuoksu. Kuka mä oon, missä ja miksi? 4-HO-MET on aina vienyt mut jonnekkin olemassaolon kirkkaan valkoisen voiman lähelle, kyseenalaistanut mun normaalit tavat ja eleet, sekä antanut kelailla objektiivisesti läpi omaa persoonaa, muistoja ja käytöstä.

Hirvittävää tavaraa.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
doof
Kameleontti

Post by doof »

Alkoholin kans tää veti mut aika ulapalle :left: ehk 10mg
Siis toimimaan ja keskustelemaan pystys, mutt mitään ei sitten voinu vittu tehä loogisesti tai muute järkevästi!

"Whoo!! mul on uus paita?! kaulukset ja kaikki nappihihat! mistäköhä mä tän oon saanu?? Eikujoo, mähän oon vaan vetäny hupparin mun ulkotakin päälle..." Olikoha mul tullu kylmä siel?
Hauska oli kans, ku kävelin ympäri baarii toi "uus" paita pääl ja reppu kädes. :) Muutamat kyyneleetki tuli narikan edessä, en kyl tie miks.

Mutjoo, kaikinpuolin iha mukava aine! :D 20mg pommina teki värit kirkkaaks, ja punane sekä keltane tuntus dominoiva näkökenttää. Mustat kuusenlatvat aaltoili vähäsen ja ajatuksenjuoksu vilkastu, muuta en sit saanukkaa tolta doselt.
_Parin päivä tauon jälkee 15mg pisti ahistuksen päälle, niinpä otin pari Ketipinoria. Yritin guugelil ettiä inffoo että onko toi combo turvallinen, muttei löytyny.. Ei siit kyl mitään ylimääräsii haittoi tullu.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Musta on hauskaa miten tryptamiinit tuntuu usein olevan paljon heikommin kontrollissa kuin monet muut deelit. Eli siis esimerkiksi "riski" vaikeaan matkaan on suurempi.

4-ho-met on mun mielestä siinä kiehtova, että vaikka se on osittain sienimäisen oikukas, se on myös happomaisen helppo. Se ei ole yhtä vaikea kuin sienet, mutta kuitenkin vaikeampi kuin happo. Mä miellän vaikeat matkat yleensä kasvattavimmiks, ja oikeestaan mun "psykedelia-mittari" perustuu tosi paljon siihen, miten vaikea / helppo deeli on kyseessä. Helpoimmat deelit on mulle "karkkideelejä" (esim. 2c-b) joilla trippailua en miellä jostain syystä yhtä hengelliseksi kuin vaikeammilla deeleillä trippailun (vaikka matka ei olisikaan vaikea, noissa deeleissä on silti jokin iso ero kontrollin suhteen, esim. happotrippi on helpompi pitää kontrollissa kuin sienitrippi).

Vietkö sä vai ootko sä vietävänä?

Näissä "vievissä" deeleissä, kuten monissa tryptamiineissa, on mielestäni se hauska juttu myös että niillä saattaa saada aivan uskomattoman upeita matkoja siinä missä myös todella kamaliakin matkoja. Mitä nyt lueskellut tässä ihmisten käyttökokemuksia, niin toisilla on näyttänyt olevan hyvinkin raskaita matkoja ja toisilla todella kevyitä. Jonkun verran on varmasti myös ihmisistä itseistään kiinni, mutta mulla esimerkiks on ollut 4-ho-metin kanssa hyvinkin erilaisia kokemuksia; tosi helppoja ja tosi vaikeita. Ei siis kannata parin käyttökerran jälkeen lähteä vetämään liikaa päätelmiä siitä, millainen aine on kyseessä.

jNas, ketipinorilla ja 4-ho-metilla ei kaiken järjen mukaan pitäisi olla mitään yhteisvaikutuksia. Sellaset combot joita tulee välttää on lähinnä mao-estäjät ja mdma (esim. jotkut deelit kuten vaikkapa 2c-t-7 ovat mao-estäjiä)... ja kai se on pitkälti toi mdma muutenkin jota kantsii välttää masennuslääkkeiden kans lähinnä kai serotoniinisyndrooman takia...

Korjatkaa joku jos olen vääräs.
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Komppaan kyllä nyt wRRa:ta tästä deelistä. Parhaimmillaan nii-in mahtavaa kuten tuonne trippiraporttiinikin kirjoitin. Kerran taas olen jumittunut sellaiseen ajatuslooppiin/itsesyyttelyyn/panikointiin että ei mitään järkeä...

edit: typoti typoti
CaptainZ

Post by CaptainZ »

15mg tätä tuotti jo aika mielenkiintoisen tripin. Visuaalit eivät olleet kummoisia, niinkuin eivät tällä aineella monien muidenkaan mielestä, mutta mä en niistä visuaaleista niin välitäkään, vaan ajatuksista ja tuntemuksista.

Huomaan tehneeni nyt psykedeelien pariin palattuani saman virheen kuin joskus pentuna, kun aloin laajentaa tajuntaani kannabiksella, LSA:lla ja mitähän näitä oli. Teen sen virheen, että mietin etukäteen asioita, joihin haluan tripillä vastauksia tai ratkaisuja, tai tehtäviä, jotka haluan tripillä tehdä koska aivoni toimisivat diipimmin.

Ei se vaan mene noin. En voinut asettaa ennakkovaatimuksia muuntuneille tajunnantiloilleni silloin pentuna, enkä voi tehdä sitä edelleenkään. Tehtävät jäävät tekemättä, kun ajatus ja huomio sinkoilee asiasta toiseen. Matka kulkee näköjään omia reittejään, ja lienee vaan parasta antaa sen kulkea.

Mutta voi voi, kun vielä kerran pääsis testaan riittävän määrän aitoa LSD:tä. Sit ois yks mun elämäni pitkäaikaisista tavoitteista täytetty. Sit oisin oikeestaan tehny huumeiden parissa kaiken mitä "tarvitseekin", ja vois unohtaa nää epämääräiset tutkarihölmöilyt.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

CaptainZ wrote:En voinut asettaa ennakkovaatimuksia muuntuneille tajunnantiloilleni silloin pentuna, enkä voi tehdä sitä edelleenkään. Tehtävät jäävät tekemättä, kun ajatus ja huomio sinkoilee asiasta toiseen. Matka kulkee näköjään omia reittejään, ja lienee vaan parasta antaa sen kulkea.
Haha, tästä tulikin mieleen kun tässä taannoin kerroin poikaystävälleni että ajattelin syödä 600ug happoa lähiaikoina. Sit se kysyi että mitä mä oikein tavoittelen sillä tripillä. Vastasin vaan, että mistä mä voisin sitä etukäteen tietää :D Tiedän vasta sitte ku oon tripannu!

Mulla ei nykyään oo mitenkään kamalasti odotuksia deelien suhteen. En yleensä tavoittele matkoilta mitään muuta, kuin sitä mitä niiltä saan. Eli en siis etukäteen tosiaankaan tiedä, mitä saan... mutta aina saan jotain.

Meneeköhän ot:ksi :)
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

tällä saa turbovauhdilla kelattua kaikki ajatukset mitkä ovat olleet jo kauan ratkaisematta.

ja nyt tajuan että kehitystä on saatava aikaiseksi!

ajatukset tulevat myöhemmin

ensin aloin ihmettelemään miksi mustavalkoisessa kuvassa näkyy värejä. sitten alkoi looppaaminen omien henkisten ongelmien selvittämiseksi

tuli siivottua samalla
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Aina nousuis ollu pinna hiuka piukal mut nyt siis ei vittu..! SIIS EI HELVETTI vittu mä potkin seinät lommol pia perkele! Johtuukoha tää helvetillinen vitutus täst hometist vai jotai omaa?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mut sunhan on hyvä homettipäissäs kelailla, et mistä se johtuu. Hä, mistä johtuu?
Alprotofu
Tuppisuu

Post by Alprotofu »

jNas wrote:Aina nousuis ollu pinna hiuka piukal mut nyt siis ei vittu..! SIIS EI HELVETTI vittu mä potkin seinät lommol pia perkele! Johtuukoha tää helvetillinen vitutus täst hometist vai jotai omaa?
Mulla tuli hometista ihan järkyttävä päänsärky ihan pienilläki (15-20mg) doseilla. :/
Aamulla jouduin skippaamaan duunin kun oli niin järkyttävä hedari, otin illan aikana 15mg + 20mg (~4h dosejen välissä).
doof
Kameleontti

Post by doof »

King Ink wrote:Mut sunhan on hyvä homettipäissäs kelailla, et mistä se johtuu. Hä, mistä johtuu?
Ei tää muuta ajattelua ollenkaa, tai ainakaa huomattavaa määrää tolla annoksel minkä otin. Isompikaa määrä ei pistäny kelailee maailman ihmeellisii asioi. Lähinnä tuli mietittyy tyyliin et mihin mikäkin kaukosäädin toimii ja mitä pitää painaa :D Eli kaike tekemine muuttu aika hankalaks
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

jNas wrote:Ei tää muuta ajattelua ollenkaa
Lähinnä tuli mietittyy tyyliin et mihin mikäkin kaukosäädin toimii ja mitä pitää painaa :D Eli kaike tekemine muuttu aika hankalaks
Nii siis, tällasia asioitako sä ajattelet normaalisti? :D

Tarkotat varmaan, että ei muuttanu ajattelua sillä tavalla kuin oletit muuttavan? Odotit siis jotain muuta, etkä ehkä siksi ollut yhtä avoin sille muutokselle mikä tuli... Kenties. Mulla on usein käynyt näin uusien aineiden kans, tai sit jos en oo älynny jostain aineesta että se voi toimia tosi eri tavoilla (kuten 4-ho-met).
doof
Kameleontti

Post by doof »

wRRa wrote:
jNas wrote:Ei tää muuta ajattelua ollenkaa
Lähinnä tuli mietittyy tyyliin et mihin mikäkin kaukosäädin toimii ja mitä pitää painaa :D Eli kaike tekemine muuttu aika hankalaks
Nii siis, tällasia asioitako sä ajattelet normaalisti? :D

Tarkotat varmaan, että ei muuttanu ajattelua sillä tavalla kuin oletit muuttavan? Odotit siis jotain muuta, etkä ehkä siksi ollut yhtä avoin sille muutokselle mikä tuli... Kenties. Mulla on usein käynyt näin uusien aineiden kans, tai sit jos en oo älynny jostain aineesta että se voi toimia tosi eri tavoilla (kuten 4-ho-met).
Siis ajattelua se ei huomattavast muuttanu, mut kaikki tuli nii perkelee vaikeeks. Ei osannu käyttää elektroniikkaa ja sillo piti miettii et mitenkä helvetis saan nää toimimaa :D

Kyllähän se ajattelu varmaan muuttu, mut ei sitä oikeen huomannu ku oli silti nii normaalei noi ajatukset.
Asiat ei siis tuntunu yksinkertaselt ja selkeelt

e: nyt tuli liikaa :shock:
e2: eipäs tullukkaa :)
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

On ollut tosi vaikeita trippejä lähiaikoina. Molemmilla viimeisillä kerroilla alkanut kovasti itkettämään kun on huomannut oman vajavaisuutensa. Täytyypä testata fenetyyliamiineja välillä.