Kyl mä sen 50mg tyyppaan viel...
Kirjotin trippistoorinki :>
Tätä on esiintynyt molemmilla kerroilla kun on ottanut +30mg. Tosin niitä henkilöitä on ollut 2-4 itseni lisäksi.wRRa wrote:Kävin myös pääni sisällä keskustelua jonkun toisen minäni kanssa
wRRa wrote:Istuin myös trippikaverin kanssa alasti keittiönpöydällä syömässä ituja ja hakkaamassa omenoita murskaksi
Mitä näet?akazaa wrote:Tuossa tunti sitten otin 15-17mg tätä ja ristas että on visuaalista. Vaaka saattaa kyllä valehdella. 2mg vapotin tuossa sitten myös am-2201:sta
Haha, tästä tulikin mieleen kun tässä taannoin kerroin poikaystävälleni että ajattelin syödä 600ug happoa lähiaikoina. Sit se kysyi että mitä mä oikein tavoittelen sillä tripillä. Vastasin vaan, että mistä mä voisin sitä etukäteen tietääCaptainZ wrote:En voinut asettaa ennakkovaatimuksia muuntuneille tajunnantiloilleni silloin pentuna, enkä voi tehdä sitä edelleenkään. Tehtävät jäävät tekemättä, kun ajatus ja huomio sinkoilee asiasta toiseen. Matka kulkee näköjään omia reittejään, ja lienee vaan parasta antaa sen kulkea.
Mulla tuli hometista ihan järkyttävä päänsärky ihan pienilläki (15-20mg) doseilla.jNas wrote:Aina nousuis ollu pinna hiuka piukal mut nyt siis ei vittu..! SIIS EI HELVETTI vittu mä potkin seinät lommol pia perkele! Johtuukoha tää helvetillinen vitutus täst hometist vai jotai omaa?
Ei tää muuta ajattelua ollenkaa, tai ainakaa huomattavaa määrää tolla annoksel minkä otin. Isompikaa määrä ei pistäny kelailee maailman ihmeellisii asioi. Lähinnä tuli mietittyy tyyliin et mihin mikäkin kaukosäädin toimii ja mitä pitää painaaKing Ink wrote:Mut sunhan on hyvä homettipäissäs kelailla, et mistä se johtuu. Hä, mistä johtuu?
jNas wrote:Ei tää muuta ajattelua ollenkaa
Nii siis, tällasia asioitako sä ajattelet normaalisti?Lähinnä tuli mietittyy tyyliin et mihin mikäkin kaukosäädin toimii ja mitä pitää painaaEli kaike tekemine muuttu aika hankalaks
Siis ajattelua se ei huomattavast muuttanu, mut kaikki tuli nii perkelee vaikeeks. Ei osannu käyttää elektroniikkaa ja sillo piti miettii et mitenkä helvetis saan nää toimimaawRRa wrote:jNas wrote:Ei tää muuta ajattelua ollenkaaNii siis, tällasia asioitako sä ajattelet normaalisti?Lähinnä tuli mietittyy tyyliin et mihin mikäkin kaukosäädin toimii ja mitä pitää painaaEli kaike tekemine muuttu aika hankalaks
Tarkotat varmaan, että ei muuttanu ajattelua sillä tavalla kuin oletit muuttavan? Odotit siis jotain muuta, etkä ehkä siksi ollut yhtä avoin sille muutokselle mikä tuli... Kenties. Mulla on usein käynyt näin uusien aineiden kans, tai sit jos en oo älynny jostain aineesta että se voi toimia tosi eri tavoilla (kuten 4-ho-met).