------------------------
17.11.2010
Annos: 400mg + kannabis
Lääkitys: Mirtazapin 30mg
Paino: 55kg
Nautin 133ml (400mg) raakaa ressua puoli seitsemältä, rauhassa kotonani. Kuvottavasta mausta huolimatta sain koko litkun alas kurkustani kahdella kulauksella. Viime kerrasta oli kulunut jo kuukausi, joten odotin trippiä kovalla innolla.
Kuten yleensä, vaikutusten alkamisessa kesti kauan, joten katselin ajan kuluksi YouTube-videoita. Kahdeksalta keskittyminen alkoi olla hankalaa, joten heitin soittolistalle vähän Susumu Hirasawaa ja King Crimsonia ja menin sänkyyni makaamaan. Vaivun pian mukavan rentoon transsiin ja vaikken nähnytkään vielä kovin kummoisia CEVejä, mielikuvani kuljettivat minua paikasta toiseen.
Havahduin puoli kymmeneltä yläkerran kolahduksiin ja tajusin, etten ollut käynyt vielä suihkussa. Poltin pesällisen budia ja kun astuin suihkun alle, oli kuin olisi orgasmin saanut. Veden paine tuntui niin hyvältä kehollani että seisoin siinä vain pitkän aikaa mairea hymy kasvoillani. Aloin näkemään sekä silmät kiinni että auki kliseisen psykedeelisiä fraktaalivisuaaleja - tuntui kuin ne olisivat aina olleet siellä, mutta vain tässä tilassa olin kykeneväinen erottamaan sellaisia yksityiskohtia.
Peseytymisestä suoriutuminen oli erittäin vaikeaa ja minun piti muutaman kerran ravistella itseäni, koska meinasin hukata itseni mieleni sopukoihin. Päällimmäisenä tunsin kuitenkin uskomatonta euforiaa ja rakkautta elämää kohtaan, ja näin niiden huokuvan minusta ulos valkoisina aaltoina.
Suihkun jälkeen menin takaisin sängylleni rauhoittumaan ja kuuntelemaan musiikkia. Ei ollut väliä, oliko kyseessä kunnon "trippimusaa" vai ei - kaikki kuulosti yhtä kompleksilta ja kauniilta. Jokaisesta pienestäkin äänestä visualisoitui ihminen, esine tai abstrakti käsite, ja yhdessä ne muodostivat eeppisen elokuvan.
Myös ajatukseni visualisoituivat luomieni takana kristallin kirkkaana. Muutaman kerran en ollut varma, olivatko silmäni kiinni vai auki, koska näin huoneeni niin selkeästi.
Mahassani alkoi vääntää, mutta kelluessani avaruudessa koko vartalo tunnottomana, se ei tuntunut niin epämiellyttävältä kuin miellyttävältäkään, vain todella vahvalta ”vedolta” kehossani. Kun keskityin tähän tunteeseen, pystyin visualisoimaan suolistoni ja sisukseni joka nurkan, ja tunsin suurta kunnioitusta tätä ihmeellistä systeemiä kohtaan, joka minut päivästä toiseen pitää toiminnassa.
Kuten yleensä erottelemattomana, minulla ei koskaan ollut pakonomaista tarvetta käydä vessassa, ja pystyin ihan rauhassa keskittymään itse trippiin.
En muista mihin aikaan päätin mennä nukkumaan, mutta visuaalit olivat vielä silloin upeita, tosin sekavampia. Näin joukon todentuntuisia unia ja aamulla oloni oli edelleen onnellinen.
------------------------
Aion trippailla dexmillä seuraavan kerran ensi viikolla. Alun perin ajatuksena oli ottaa 500mg, mutta koska aion nyt ensi kertaa erotella sekä boostata kukalla ja greipillä, 500 saattaa olla melkein liikaa tällä hetkellä. Eikä minulla muutenkaan ole mitään kiirettä nostaa annosta – kakkos plateaukin on niin upea, että voisin viettää vaikka loppuelämäni siinä tilassa.