elikkä näitä täältä löytyy varmasti miljoonia, mutta ajattelin nyt kumminkin kirjoittaa.
elikkä oli harvinaisen kylmä lauantainen kevät-talvi ilma. olin kahden kaverini kanssa hankkinut dxm:ää (resilari muodossa tosin(yök

)) jonka päätimme "nauttia" kaverini kämpillä. laskimme että dxm:ää tulisi max. 400mg per nassu, joka loppujenlopuksi oli vain hyvä asia. siinä sitten joimme kertakäyttömukeista resilaria ja ananas mehua päälle. istuskelimme aikamme ja juttelimme niitänäitä. päätimme siirtyä kaverini tietokoneelle, jossa huomasin ensimmäiset vaikutukset. surffailin netissä ja mieleeni tuli kokoajan tälläisia ajatuksia: "miks mä aloin taas surffailemaan näillä samoilla sivuilla?", "hei, mun piti jo aikoja sitten laittaa sauna päälle" (vaikka emme saunasta olleet sopineet mitään). hmm.. no hetkin mietittyäni, löi armoton vatsan-väänne. tässä vaiheessa oli jo aika sekava olo. menin vessaan. ja kun ensimmäisen lastin olin saanut pukattua ulos, alkoi dexmi todella potkia. (olen huomannut että resu muodossa deksu alkaa potkia ensimmäisen paska-maratonin jälkeen

). istuin pöntöllä ja katselin housujani, jotka olivat jostain syystä tajuttoman kauniit. katselin ympärilleni kuin transissa, joka alkoi kääntymään hätäilyksi ja paniikkia alkoi olemaan ilmassa. aloin miettimään että "ei helvetti, mitä mä nyt teen ku deksu alko kunnolla potkimaan?". mielessäni pyöri kokoajan että olin vetänyt överit, ja että sairaala kutsuu

lähdin sitten vessasta ja menin kavereitteni luokse ja ilmoitin lähteväni kotiin. kaverini halusivat vartavasten lähteä mukaani, koska ulkonu trippailu oli kuulemma eniten heidän mieleensä. paniikki senkun yltyi, ja tuntui että kaikki alkoi mennä jo ihan käsittämättömäksi. kun kävelimme kaverini naapuritalon ohi, aloin kuin mielipuolisena selittämään sitä miten "mä aloin skitsoilemaan sen paskantamisen kanssa". ihmettelin miksi kaverin purskahtivat nauramaan, kunnes huomasin että naapuri 19 vuotias tyttökulta käpsytteli n 5 metriä meidän edellämme

silloin purskahdin itsekkin kauheaan nauruun, jolloin koin varmasti elämäni suurimman euforian. tätä vaan jatkui ja jatkui
tässä vaiheessa kavereillani alkoi olla aika kovat vatsahädät, joten he päästelivät posti rakennuksen hiekoitus laatikkoon. hätä ei tunne lakia

tässä vaiheessa kaverini kääntyivät takaisin koska oli jo lähellä kotiani. en tiedä kuinka kauan käveli silmät kiinni, koska se tuntui niin mahtavalta leijumiselta että luulin välillä oikeasti että lensin. kun vihdoin pääsin kotiin menin heti alku töikseni vessaan. katselin pesukonettamme joka jostain syystä näytti uskomattoman kiltiltä

silitinkin sitä jossain vaiheessa

tämän jälkeen pikkuhiljaa aloin mennä nukkumaan, josta ei kuitenkaan about 2 tuntiin tullut mitään. katselin vaan aivan uskomattoman kauniita valveunia jotka kaikki liittyivät jotenkin minuun, ja siihen että olen hyvässä kunnossa :?: aamulla kun heräsin huomasin olevani vielä aika tukevassa dxm: (sanotaanko) huumaustilassa. joka lähti pois vasta seuraavana aamuna. pelleilinkin tyttöystävälleni että "aahh, nyt saa taas maistaa miltä todellisuus maistuu"

no, mutta ei tämä tähän vielä lopu. seuraavana päivänä menin takaisin kaverini luokse (siis hänen kenen luona trippailimme). kun pääsin kotiin aloin tuntea voimakasta ahdistusta ja pelkoa. samankaltaista kun silloin dxm tripillä. ajattelin sen kuitenkin menevän ohi joten menin nukkumaan. yöllä kuitenkin heräsin siihen, kun tuntui niinkuin joku olisi painostanut minua. sama seuraavana yönä. kolmantena yönä menin jopa käymään lääkärillä kyseisestä asiasta. lääkäri tietty kysyi että olenko käyttänyt muuta tuo resilar "yliasnnostuksen" jälkeen. pilveähän olin poltellut aiemmin päivällä. lääkäri tuli vakavan näköisenä takaisin huoneeseen ja sanoi että he haluavat että minä jään yöksi sairaalaan :? syynä oli se, että dxm+pilvi olisi muka voinut vielä tässä tilanteessa aiheuttaa hengityslamauksen. hmm... tuossa vaiheessa tripistä oli laskujeni mukaan 4 päivää. no seuraava viikko jatkui itseään kooten ja psyykaten siihen ettei mitään ole hätänä. niin ja mainittakoon vielä todella voimakkaan hengen ahdistuksen jota ilmeni koko sen ajan kunnes pääsin sairaalan yöksi. että jos joku osaapi neuvoa mistä tuommoinen jälkimainiki johtuu, niin kaikki apu on tervetullutta. ja luulenpa myös että olin koko poppoon herkin tuolle aineelle, koska olin siis todella pihalla.. itse lähimmin kuvailisin tuota olotilaa notkutripiksi.
että semmoinen kokemus. jos joku tietää miksi tuollaisia "mielen häiriöitä" ilmeni tripin jälkeen, niin niitä saa ilomielin lisäillä tänne.