DXM trippi

Dekstrometorfaani
gaia
Kameleontti

DXM trippi

Post by gaia »

elikkä näitä täältä löytyy varmasti miljoonia, mutta ajattelin nyt kumminkin kirjoittaa.

elikkä oli harvinaisen kylmä lauantainen kevät-talvi ilma. olin kahden kaverini kanssa hankkinut dxm:ää (resilari muodossa tosin(yök :shock: )) jonka päätimme "nauttia" kaverini kämpillä. laskimme että dxm:ää tulisi max. 400mg per nassu, joka loppujenlopuksi oli vain hyvä asia. siinä sitten joimme kertakäyttömukeista resilaria ja ananas mehua päälle. istuskelimme aikamme ja juttelimme niitänäitä. päätimme siirtyä kaverini tietokoneelle, jossa huomasin ensimmäiset vaikutukset. surffailin netissä ja mieleeni tuli kokoajan tälläisia ajatuksia: "miks mä aloin taas surffailemaan näillä samoilla sivuilla?", "hei, mun piti jo aikoja sitten laittaa sauna päälle" (vaikka emme saunasta olleet sopineet mitään). hmm.. no hetkin mietittyäni, löi armoton vatsan-väänne. tässä vaiheessa oli jo aika sekava olo. menin vessaan. ja kun ensimmäisen lastin olin saanut pukattua ulos, alkoi dexmi todella potkia. (olen huomannut että resu muodossa deksu alkaa potkia ensimmäisen paska-maratonin jälkeen :wink: ). istuin pöntöllä ja katselin housujani, jotka olivat jostain syystä tajuttoman kauniit. katselin ympärilleni kuin transissa, joka alkoi kääntymään hätäilyksi ja paniikkia alkoi olemaan ilmassa. aloin miettimään että "ei helvetti, mitä mä nyt teen ku deksu alko kunnolla potkimaan?". mielessäni pyöri kokoajan että olin vetänyt överit, ja että sairaala kutsuu :cry: lähdin sitten vessasta ja menin kavereitteni luokse ja ilmoitin lähteväni kotiin. kaverini halusivat vartavasten lähteä mukaani, koska ulkonu trippailu oli kuulemma eniten heidän mieleensä. paniikki senkun yltyi, ja tuntui että kaikki alkoi mennä jo ihan käsittämättömäksi. kun kävelimme kaverini naapuritalon ohi, aloin kuin mielipuolisena selittämään sitä miten "mä aloin skitsoilemaan sen paskantamisen kanssa". ihmettelin miksi kaverin purskahtivat nauramaan, kunnes huomasin että naapuri 19 vuotias tyttökulta käpsytteli n 5 metriä meidän edellämme :wink: silloin purskahdin itsekkin kauheaan nauruun, jolloin koin varmasti elämäni suurimman euforian. tätä vaan jatkui ja jatkui :)
tässä vaiheessa kavereillani alkoi olla aika kovat vatsahädät, joten he päästelivät posti rakennuksen hiekoitus laatikkoon. hätä ei tunne lakia :wink: tässä vaiheessa kaverini kääntyivät takaisin koska oli jo lähellä kotiani. en tiedä kuinka kauan käveli silmät kiinni, koska se tuntui niin mahtavalta leijumiselta että luulin välillä oikeasti että lensin. kun vihdoin pääsin kotiin menin heti alku töikseni vessaan. katselin pesukonettamme joka jostain syystä näytti uskomattoman kiltiltä :) silitinkin sitä jossain vaiheessa :) tämän jälkeen pikkuhiljaa aloin mennä nukkumaan, josta ei kuitenkaan about 2 tuntiin tullut mitään. katselin vaan aivan uskomattoman kauniita valveunia jotka kaikki liittyivät jotenkin minuun, ja siihen että olen hyvässä kunnossa :?: aamulla kun heräsin huomasin olevani vielä aika tukevassa dxm: (sanotaanko) huumaustilassa. joka lähti pois vasta seuraavana aamuna. pelleilinkin tyttöystävälleni että "aahh, nyt saa taas maistaa miltä todellisuus maistuu" :) no, mutta ei tämä tähän vielä lopu. seuraavana päivänä menin takaisin kaverini luokse (siis hänen kenen luona trippailimme). kun pääsin kotiin aloin tuntea voimakasta ahdistusta ja pelkoa. samankaltaista kun silloin dxm tripillä. ajattelin sen kuitenkin menevän ohi joten menin nukkumaan. yöllä kuitenkin heräsin siihen, kun tuntui niinkuin joku olisi painostanut minua. sama seuraavana yönä. kolmantena yönä menin jopa käymään lääkärillä kyseisestä asiasta. lääkäri tietty kysyi että olenko käyttänyt muuta tuo resilar "yliasnnostuksen" jälkeen. pilveähän olin poltellut aiemmin päivällä. lääkäri tuli vakavan näköisenä takaisin huoneeseen ja sanoi että he haluavat että minä jään yöksi sairaalaan :? syynä oli se, että dxm+pilvi olisi muka voinut vielä tässä tilanteessa aiheuttaa hengityslamauksen. hmm... tuossa vaiheessa tripistä oli laskujeni mukaan 4 päivää. no seuraava viikko jatkui itseään kooten ja psyykaten siihen ettei mitään ole hätänä. niin ja mainittakoon vielä todella voimakkaan hengen ahdistuksen jota ilmeni koko sen ajan kunnes pääsin sairaalan yöksi. että jos joku osaapi neuvoa mistä tuommoinen jälkimainiki johtuu, niin kaikki apu on tervetullutta. ja luulenpa myös että olin koko poppoon herkin tuolle aineelle, koska olin siis todella pihalla.. itse lähimmin kuvailisin tuota olotilaa notkutripiksi.

että semmoinen kokemus. jos joku tietää miksi tuollaisia "mielen häiriöitä" ilmeni tripin jälkeen, niin niitä saa ilomielin lisäillä tänne.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Itellä tulee myös lähes aina dexmin jälkeen ahdistusta ja sellainen ihme zombi olo, joka voi kestää jopa viikon verran.
Ajan kanssa menee kuitenkin ohi, vaikka ensikerralla tuntui että olen turmellut aivoni. Senpä takia olen päättänyt pysyä erossa koko aineesta. Oikeastaan mikään muu aine ei saa aivokemiaani niin sekaisin..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Kuumotus
Lepakko

Post by Kuumotus »

Kuumottavan kuulosta. :?

Miksi ette tehny DXM-ekstraktointia?
4:20
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

ei ollut tarvittavaa välineistöä. ja ikäväkyllä keneltäkään ei vielä tuossa vaiheessa löytynyt taitoakaan :? eniten ihmetytti se lääkäri, joka tiesi niin uskomattoman paljon ko. aineesta. tiesi juuri tasan miten se toimii yms.. :)
vastaanotolle hoitaja ei edes tiennyt resilarin vaikuttavaa ainetta..
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

gaia wrote:ei ollut tarvittavaa välineistöä. ja ikäväkyllä keneltäkään ei vielä tuossa vaiheessa löytynyt taitoakaan :? eniten ihmetytti se lääkäri, joka tiesi niin uskomattoman paljon ko. aineesta. tiesi juuri tasan miten se toimii yms.. :)
vastaanotolle hoitaja ei edes tiennyt resilarin vaikuttavaa ainetta..
Kerros vähän enemmän tästä lääkäristä j a sen jutuista..
Assumption is the mother of all fuckups.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Ei kyllä DXM+pilvi aiheuta mitään hengityslamaa todellakaan. Varsinkaan monen päivän päästä nauttimisesta. Ei kannata näin yleisesti ottaen hirveästi luottaa lääkäreiden tietotaitoon huumausaine asioissa. Uskomatonta soopaa :shock:

Hengenahdistusta/hyperventilaatiota ilmenee usein paniikkikohtauksien tai voimakkaiden ahdistuksien yhteydessä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

kun lääkäri kysyi että kuinka paljon olin nauttinut (eli max 400mg) ja kun vastasin niin hän tokaisi: "se oli siis siinä toisen plateun paikkeilla?" :shock:
ja kaikkea että miten kannattaisi aina olla selvä vahti jos tuollaisia "koittaa". tuo nyt toki koskee melkeen jokaista ainetta. hoitajat taas eivät meinanneet uskoa että dekstrometorfaani vaikuttaisi huumaavasti. mutta se oli outoa että tuosta edellis kerralla kun olin nauttinut deksmiä, niin hengitys oireita ilmeni silloinkin. mutta paniikkia ei. en tiedä sitten olenko jotenkin yliherkkä kaikille opiaatti johdannaisille, kun codeiinistäki oksensin melkein koko seuraavan päivän nauttimisesta :?
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Minullakin on DXM -tripin jälkeen monta päivää ihan outo olo. Kaksi seuraavaa aamua varsinkin ovat todella sekavat, sitten alkaa laskemaan päivä päivältä kunnes on taas normaali olo. Kaksi päivää tripin jälkeen olen kuullut harhoja vielä ja kävely oli jokseenkin vaikeaa, mutta tiesin mistä johtuu ja toivoin, että olo menisi ohi. Kusella käynti oli myös vaikeuksia tuottavaa ja ruoka/juoma ei maittanut. Kouluunkin oli kiva mennä, kun pupillit ovat vielä lautasen kokoiset ja ilme muutenkin normaalista poikkeava, kaverini tästä minulle nauroivatkin.

Ensimmäisellä kerralla olo kesti kokonaisuudessaan varmaan reilun viikon - pari viikkoa, mutta viimeiset päivät olivat jo melko normaaleja. Aamulla olo oli voimakkaimmillaan ja hieman laantui iltaa kohden.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

minulla taas oli silloin loppupäivinä juuri toisinpäin että aamulla saattoi olla ihan normaali olo, mutta sitten siinä 11.00-13.00 saattoi tulla armotonta huimausta ja levottomuutta.. on tuo vain aikamoinen aine tuo dxm :?
Yam
Karvakuono

Re: DXM trippi

Post by Yam »

Mullaki tuli dexmi tripin jälkee tommosia outoja ahdistus tiloja, yleensä ku oon menos nukkumaa tulee semmone vähä ahistunu(pelokas) olo, "onkohan mun huoneessa joku" ajatus pyörii päässä. :| Siitä meijän dexmi illastahan on aika kauan jo :? Voi olla että jätän dexmeilyn tuohon ekaan kertaan. :roll:
Tyhmänä tullaa ja viisaana kuollaa, Matkalla ihmiseltä kuoret pois vuollaa.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Mua ei tripin jälkeen koskaan ahdista, vaan päinvastoin(melkein) tulee aina jotenki positiivisen huokea olo. Kelailen päässä asioita ja makaan sängyssä. Tulee hyvä olo ja saan hyvin nukuttua.
Aika alussa kun tutustui tohon DXM, niin tuli seuraavana päivänä todella outoja fiiliksiä, esim. Kun kävelin kauppaan, tuli todella euforinen olo ja jotain ihme flashbackeja lapsuudesta esimerkiksi mieleen tuli joku tietty paikka tai kohtaus lapsuudesta tai jostain hyvästä asiasta. Toki tuo ei ollut häiritsevää vaan pikemminkin positiivista, menin aina kotiin selaamaan valokuvaalbumeita ja miettimään sitä tilannetta jonka tunsin.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
w
Psykonautti

Post by w »

Hyvä raportti, voisit vaan jakaa tekstiä kappaleisiin niin olisi helpompi lukea.