Yleislakko 15.10.2010

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
hahaviv
Lepakko

Re: Yleislakko 15.10.2010

Post by hahaviv »

ferox wrote: Niin niin mutta mikä on se parempi suunta?? Miten valtio muuttuu kun kansanedustajien palkka on jätetty stagnaatioon toiveesi mukaisesti? Onko siinä jotain kansantaloudellisesti merkittävää? Jotain oikeudenmukaista?

Miten tämä palkankorotus oikein voi saada jotkut kiihottumaan näin...?
En jaksa kirjoittaa mielestäni parempaa suuntaa, koska se ei ole olennaista. Kysyit sitä mutta nyt yleistä käytäntöä vastaan kapinoiden olen vastaamatta!

Ei tietenkään valtio muutu pelkästään sillä, että palkat jätetään stagnaatioon, kyllä se on tiedossa.
Ehkä ei kansantaloudellisesti niin järjettömän merkittävää, mutta se ei olekaan se juttu mitä tässä haetaan takaa.
Ihmisiä ärsyttää epäoikeudenmukaisuus ja sen takia joku päätti perustaa tuommosen yhteisön sitten kun ei varmaan muuta keksinyt..?
Oikeudenmukaista siihen nähden, että jos luvataan 1,5% korotus, niin silloin se lupaus pidetään. Plus tietty perusajatus "Jos toi saa nii munki pitäis"

Jos paskaa katsoo pitkään alkaa se kyllästyttään. Sitten siihen lastataan päälle vielä vittuiluksi pari kirsikkaa, niin johan räjähtää.
Siksi tämmöinen pieni ja typerä palkankorotus saa ihmiset kiihottumaan näin.
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
Morffi
Psykonautti

Post by Morffi »

käykää siellä koulussa ja hankkikaa hyväpalkkanen duuni itellenne jos noin kateelliseksi pistää kansanedustajien lopulta varsin pienet palkat asemaan nähden. ja eihän kukaan vain kävele nauttimaan paremmasta palkasta, suomen kansa itse äänestänyt. jos vituttaa niin tehkää töitä oman paremman palkkanne eteen älkääkä vain jääkö paikalleen inisemään. jos sitä oikeasti haluaa niin kuka tahansa voi saada paremman palkan kuin kansanedustaja.
fuck the world before it fucks you
King Ink
LD50

Post by King Ink »

En usko että kyse on niinkään kateellisuudesta.
Morffi
Psykonautti

Post by Morffi »

nojoo, sori yleistys ei ollu tarkotus. mutta kyl suurella osalla se ainakin vähän liittyy asiaan piilevästi ainakin, tai en usko että täällä on monia jotka oikeasti valittaisivat mikäli oma palkka olisi suurempi kuin kansanedustajien tai jos olisi itse kansanedustaja. ne jotka siitä huolimatta näin tekisivät, hatunnosto minulta :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mutta valittavatko _koska_ oma palkka on pienempi kuin heillä?
Ei asioista kommentoiminen, tai niiden valittaminen tarkoita pakosti että olisi oma lehmä ojassa.

Mulla on paljonkin kansanedustajien palkankorotuksia vastaan, eikä se liity mitenkään omiin tuloihin, eikä liittyisi vaikka töissä kävisinkin.
Ihan yleisesti miun mielestä ne eivät ansaitse noin suurta palkkaa, eikä varsinkaan korotuksen jälkeen.
Morffi
Psykonautti

Post by Morffi »

eiei tietenkään, siksi pyysinkin anteeksi yleistystäni. mutta nostan hattua sulle tosiaan jos on noin.
mullakin tuli ensireaktio, että mitä vittua taas joku palkankorotus. mutta tarkemmin mietittyäni huomasin piilevän kateuden sisälläni ja hoksasin että jos mun palkka ois 7000e ni en valittais yhtään mitään kansanedustajien palkasta, joten ois vitun tekopyhää valittaa siitä nytkään.
tattimatti
Psykonautti

Post by tattimatti »

Mun mielestä suurinosa kyseisistä vatipäistä ei ansaitse todellakaan tollasia summia, eniten ärsytystä varmasti nostaa se että voivat juuri nostella palkkaansa melkeinpä miten tahtoo, eihän tästä taas kovin pitkä aika ole kun ne sitä viimeksi nosti
"Peace, it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart" - Unknown
peltsi
OD

Post by peltsi »

Samaa mieltä^

Olkoon kuinka kliseisiä vasemmistoläppiä tahansa niin kyllä munkin mielestä noitten palkkoja tulis ennemmin leikellä kun nostaa!

Paskaapaskaapaskaa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Vizion
Psykonautti

Post by Vizion »

Tämän ajatuksen yleislakosta laukasi periaatteessa varmasti se ajatus, että mitä He ovat tehneet tuon palkankorotuksen vuoksi? Yksityisellä sektorilla saa paiskia kuukausia tai vuosia niska limassa ja kieli ruskeana, että saa sen 3% palkankorotuksen kun taas mitä kansanedustajat tekivät? he loivat mm. uuden tupakkalain, joka kieltää periaatteessa kaiken tupakoinnin yleisillä alueilla ja kaikki tämä vain siksi, ettei passiivinen tupakointi kasvaisi... Vittu kuka polttaa yleisissä tiloissa sisällä tupakkaa? Miten se savu voi sieltä 100 metrin päästä tupakkakopilta löytää ne, jotka eivät tupakoi? Mitä tekee tupakoimaton kaveri siellä tupakkakopilla jos kerran pelkää, että hän altistuu passiiviselle tupakoinnille? Kysyinkin tätä asiaa kouluni toimipaikkapäälliköltä, että miten joku voi joutua passiivisen tupakoinnin kohteeksi jos tupakkakoppi on tuolla pellon laidalla noin 80 metrin päässä koulun pääovesta? Hän vastasi, että kyllä pystyy.

Muun muassa tällaisista pienistä asioista voi tulla sitä vihaa niitä ihmisiä kohtaan jotka tälläista päättävät. En itse ole missään nimessä niitä korotuksia vastaan vaan itse vaatisin siihen oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoa. Jos kansanedustajat vain lykkivät kapuloita kansalaisten rattaisiin, eivät He minusta sitä korotusta ansaitse. Tekisivät välillä jotain joka helpottaa kaikkien elämää, ei vain niiden 10% jotka luulevat, että heidän elämänsä on täydellistä ja, että muiden tulisi elää samalla tavalla. Jos esimerkiksi minä olisin valinnut tupakoinnin elämääni nii olettaisin, että muut sitä kunnioittavat ja antavat minun tupakoida jos tupakoin. Kenelläkään ei pitäisi olla valtaa hallita ihmisiä. Mielestäni ihminen saa tehdä mitä haluaa kunhan se tapahtuu inhimillisyyden rajoissa. Tälläisilla ns. 'voimakeinoilla' ei saa muutakuin vihat niskaansa niinkuin nyt on käynyt.

----------------

Off-topicina kysymys, että miten nuuskaaminen aiheuttaa passiivista tupakointia kun sekin kiellettiin koulussa? :D

Ilmaisin kantani asiaan melko hyvin, etten missään nimessä tule kunnioittamaan tuota lakia, koska ensinnäkin olen jo aikuinen ja sen myötä minulla on joitain ihmisoikeuksia, joita ei minulta voi mikään mahti maailmassa viedä. Aina laitan nuuskani roskakoriin enkä syleksi pitkin pihoja.... Eikä ole tullu kukaan valittamaan. :mrgreen:

Niin ja alkuperäisessä lakitekstissähän ei mainittu nuuskaamisesta mitään, että koulutuskuntayhtymä oli vähän soveltanu... :O
Image
Vizion
Psykonautti

Post by Vizion »

rottencreep wrote:Mun mielestä suurinosa kyseisistä vatipäistä ei ansaitse todellakaan tollasia summia, eniten ärsytystä varmasti nostaa se että voivat juuri nostella palkkaansa melkeinpä miten tahtoo, eihän tästä taas kovin pitkä aika ole kun ne sitä viimeksi nosti
Ei se vissiin ihan noin mennyt? Joku se tuolla aiemmin sano, että eduskunnan palkat määrää joku tietty ryhmä tjn... Mutta selvästi tuo 'ryhmä' on kansanedustajien puolella :D
Image
ferox
OD

Post by ferox »

King Ink wrote:En usko että kyse on niinkään kateellisuudesta.
Aijaa:
hahaviv wrote:Plus tietty perusajatus "Jos toi saa nii munki pitäis"
Eiköhän tässä tullut selväksi että muusta kuin katellisuudesta vinkuvat kärsivät vähintään suhteellisuudentajun puutteesta. Hahaviv sekä kaikki "lakkoilevat" pitkäaikaistyöttömät fattapummit, jotka itse himoitsevat vastaavansuuruisia palkkioita, voivat ystävällisesti siirtyä tekemään jotain sellaista mistä maksetaan tämän verran. Ryhtykää vaikkapa kansanedustajiksi. On perusteetonta puhua epäoikeudenmukaisuudesta, kun kaikilla on mahdollisuus tehdä samoin kenenkään estelemättä.

Siinä missä esim. Vizion pitää koko eduskunnan toimintaa naurettavana, mikä on sinänsä ihan tervetullutta kritiikkiä, niin jostain palkoista kitiseminen on tässä tapauksessa täysin epäolennaista kun pitäisi vastustaa koko eduskunnan olemassaoloa.

Lopuksi minkään lakien ja päätösten kansantahdon vastaisuutta on turha selittää sillä, mitä mieltä "kaikki" tai "enemmistö" teidän mielestänne on. Ylipäänsä lakkojen ja mielenosoituksten järjestäminen on yritys manipuloida yleistä käsitystä siitä, mitä mieltä enemmistö on asioista, korostamalla omaa vähemmistöön jäänyttä mielipidettään. Kaikkia teitä edustukselliseen enemmistödiktatuuriin (demokratiaan) uskovia varten on edelleenkin olemassa vaalit. Vaikuttakaa siellä, tai älkää tukeko järjestelmää. Äänestäkää eduskuntaan sellaisia, jotka eivät vaadi työstä palkkaa, joka on teidän mielestänne liikaa.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Vizion
Psykonautti

Post by Vizion »

ferox wrote:Siinä missä esim. Vizion pitää koko eduskunnan toimintaa naurettavana, mikä on sinänsä ihan tervetullutta kritiikkiä, niin jostain palkoista kitiseminen on tässä tapauksessa täysin epäolennaista kun pitäisi vastustaa koko eduskunnan olemassaoloa.
Eduskunnan puuhat on aivan erityisen naurettavia, mutta silti kannatan sitä. Kuten aikasemmin sanoin, että se on kuin PR-kerho, jota ilman emme kuitenkaan selviäisi. Anarkia ei varsinkaan ratkaise mitään. Minun mielessä vain liikkuu himmeä ajatus, että kun kerran demokraattisessa valtiossa elämme niin tulisi valtion virassa olevien palkat vaikka kierrättää äänestyksen kautta tai ottaa provisiopalkkaus käyttöön. Varmasti te kaikki tiiättä minun kannan tähän asiaan, mutta haluan silti selventää, etten mie nuista palkoista valita vaan siitä, että kaikki tehdään selän takana ja suoraan reboundista yritetään sitten nostaa nuo palkat huomaamattomasti. Vaikkei se siltä ole ehkä näyttäny, mutta tätä mie olen tarkottanu kokoajan.

Ja jos nyt totta puhutaan ni oikeastaan en välitä edes näistä asioista, mutta on se mukava välillä puhua seku ja väittely jos mikä nuorentaan kummasti :D Pääasia, että ruoka tulee pöytään, koska ei kylläinen kansa kapinaa tee.
ferox wrote:Lopuksi minkään lakien ja päätösten kansantahdon vastaisuutta on turha selittää sillä, mitä mieltä "kaikki" tai "enemmistö" teidän mielestänne on. Ylipäänsä lakkojen ja mielenosoituksten järjestäminen on yritys manipuloida yleistä käsitystä siitä, mitä mieltä enemmistö on asioista, korostamalla omaa vähemmistöön jäänyttä mielipidettään.
Tässä asiassa mie olen täysin samaa mieltä. Ei tuossa facebook kampanjassa ole yhtään järkeä saati koko lakkoilussa. Asiat järjesty lakkoilemalla ehkä sillon kun omankädenoikeus oli vielä kannatuksessa. Nykyajan normien mukaisesti tulisi keskustella asiasta. Nostaa se kissa pöydälle ja päästää näitä lakkointoilijoita sinne puhumaan miksi asiat on päin persettä yms. Uskon, että tuon yleislakko -yhteisön alottanut ei edes oikeastaan tiedä, että miksi lakkoilee ja varmasti jopa 40% ei edes haluaisi olla kyseisessä lahkossa, mutta kun kaikki kaverit vastustaa yhteiskuntaa niin miksen minä? Tämä on minun mielestä yks epäkohta tässä yhteiskunnassa, ettei uskalleta tai anneta antaa omia ajatuksia julki. Siten niihin voitaisi puuttua ja korjata asia.

Ei pitäisi kuitenkaan alkaa ketään syyttämään provosoinnista tai manipuloimisesta sillä loppupeleissähän henkilö itse ratkaisee sen, että liittyykö lakkoon vai ei.

Mulla on alla muutama :roll: olut niin elkää välittäkö :D Pääasia, että jeesus hymyilee ja voi hyvin.
Image
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Täällähän puhutaan politiikkaa:o! Minä en jaksaisi väitellä näin tylsästä asiasta. En tue kansanedustajien palkankorotusta. Elävät jo nyt tarpeeksi herroiksi ja liikaa täyttämättömiä vaalilupauksia ja liian vähän kuullaan kansaa. Pässejä koko sali täynnä... Mikä vitu demokratia... Loppuelopuks aiva sama, kunhan ei ole itseltä pois. Sielläpähä lämmittelevät takkojaan 100euron seteleillä sitte :D..
ferox
OD

Post by ferox »

_Melba wrote:Pässejä koko sali täynnä... Mikä vitu demokratia...
No se demokratia, jossa ihmiset äänestävät salin täyteen pässejä.

Eduskunnan yleinen vihjeettömyys ei johdu siitä, etteikö demokratia toteutuisi Suomessa, vaan siitä, että se toteutuu.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Onko eduskuntaan tarjollakaan muuta kuin pässejä?
Weraroa
Psykonautti

Post by Weraroa »

Tää ei kauheesti innosta kun mun ammattikunnallani ei ole minkäännäköstä lakko-oikeutta.
Tai saan mä mennä lakkoon mut mun pitää silti mennä töihin. Rapsahtaa vittumaiset sakot naamalle jos en mene.

Mut se mitä tulee tohon palkankorotuksiin kansanedustajan pestiin niin mun mielestä niiden pitäisi saada 0e tai korkeintaan bensat jos tulevat kauempaa. Hehän ovat kuitenkin (kansan)_(edustajia) eivätkä Kansantoimitusjohtajia. Kyse on luottamustehtävästä ja edustustehtävästä.
King Ink wrote:Onko eduskuntaan tarjollakaan muuta kuin pässejä?
Timo Soini
ferox wrote:On perusteetonta puhua epäoikeudenmukaisuudesta, kun kaikilla on mahdollisuus tehdä samoin kenenkään estelemättä.
Joo totta.. Jos haluat kansanedustajaksi niin hankkiudu julkisuuteen. Meillähän on 20% eduskunnasta jotain wnb-julkkiksia jotka laukovat pölöjä mielipiteitään tietämättä käytännössä mitään. Annan esimerkkinä Veltto Virtasen
Now the flame that burns twice as bright burns only half as long.
Vizion
Psykonautti

Post by Vizion »

Weraroa wrote:Timo Soini
I has money

...jotain kuvaton-läppää :D
Image
ferox
OD

Post by ferox »

Perussuomalaisten puheenjohtaja sanoo seksin säästämisen avioliittoon varjelevan monelta mustasukkaisuudelta, kateudelta ja katkeruudelta. Timo Soini sanoo Uusi Tie -lehden haastattelussa uskovansa niin kuin kirkko uskoo.
Katolilainen Soini sanoo hyväksyvänsä avioliitoksi vain miehen ja naisen liiton. Hän vastustaa avoliittoa ja hänen mukaansa ”seksuaalisuus kuuluu vain miehelle ja vaimolle, koska se vain on niin”.

– Enkä välitä yhtään, jos minua sanotaan taantumukselliseksi, hän huomauttaa.
”Minusta se on suuri voima, että meillä on Suomessa sopimusyhteiskunta. Euroopassa on kyllä monia maita, joissa on paljon töitä. Mutta systeemi on sellainen, ettei siellä elä työllä.”
”Jos ei muuta, niin ainakin nuoret oppivat armeijassa kuria. Elämässä ei vaan selviä niin, että tekee kaiken aina vaan oman pään mukaan. Viimeistään sen huomaa siinä vaiheessa, kun menee naimisiin.”
Joopa joo.
Vizion
Psykonautti

Post by Vizion »

”Minusta se on suuri voima, että meillä on Suomessa sopimusyhteiskunta. Euroopassa on kyllä monia maita, joissa on paljon töitä. Mutta systeemi on sellainen, ettei siellä elä työllä.”
Soini saatana! :D Mitehän se sitten meinas, että nuot elää jos ei työllä? Ei ainakaan vielä ole tullu vastaan kaveria joka eläisi ihmissuhteilla :D

Tarkottikohan se siivellä elämistä? :O

Mutta pitää ymmärtää timppaa, koska ei katolilaisen kirkon opit ole muutenkaan kovin...sanotaanko 'järkeviä' eikä varsinkaan nykyetiikan mukaisia :D

by the way! oli melko huono heitto vetää tuo soini pois tuosta pässiliigasta :D vai oletko, Weraroa, katolilainen?
Image
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Huiko wrote:Bai tö wei, Mitäs ootte mieltä "karkkiverosta"? :heh: :heh: :heh:
Siitähän ei taida kovin monta vuotta olla kun se viimeksi poistettiin. Jos onkin, niin yhdeksänkymmentäluvulla oli vielä. Naurettavaa, mutta ei läheskään yhtä naurettavaa kuin autovero, ajoneuvovero, tai polttoainevero.
AD_HD @ synirc
Vizion
Psykonautti

Post by Vizion »

Delirium Tremens wrote:
Huiko wrote:Bai tö wei, Mitäs ootte mieltä "karkkiverosta"? :heh: :heh: :heh:
Siitähän ei taida kovin monta vuotta olla kun se viimeksi poistettiin. Jos onkin, niin yhdeksänkymmentäluvulla oli vielä. Naurettavaa, mutta ei läheskään yhtä naurettavaa kuin autovero, ajoneuvovero, tai polttoainevero.
Omana näkökulmana piän, että nuo autoverot yms. on ihan järkeviä (vaikken viherpiipertäjä olekkaan) kuten esimerkiksi hieman vähentämään autolla ajamista. Vaikkei tuo ilmastonmuutos vaikuta ainakaan tämän sukupolven elämään luultavasti mitenkään, mutta jatkon kannalta, ellei sitten koko ilmastonmuutospaska ole pelkkää huuhaata...Who knows?

On tyhmää ensinäkin haaskata rahaa turhanpäiväisyyksiin ja joutua velkakierteeseen ja sitten lisätä erilaisia veroja ja vieläpä niinkin omituiseen asiaan kuin karkkiin. Jos päättäjät meinaavat päästä näistä veloista karkkien tuoman veron voimin niin voi voi, kyllä on asiat huonosti. Siispä en kannata karkkiveroa(kaan) vaikkei se nyt hirveästi lompakossa paina maksaa paria senttiä ylimääräistä... :D
Image
ferox
OD

Post by ferox »

Vizion wrote:Omana näkökulmana piän, että nuo autoverot yms. on ihan järkeviä (vaikken viherpiipertäjä olekkaan) kuten esimerkiksi hieman vähentämään autolla ajamista.
Tähän riittäisi polttoainevero. Ajoneuvovero, varsinkin nykyään autolle lasketun "saastuttavuuden" mukaan on epäloogista ja harhaanjohtavaa, jos oikeasti halutaan kohdistaa haittavero saastuttamiseen. Ei se auto itsessään tuota päästöjä (ellei valmistusta lasketa) vaan sen käyttö. Tietääkseni bensiinin palamisreaktio on kuitenkin sama riippumatta kenen moottorissa se tapahtuu, joten veroa tulisi kertyä maksettavaksi suhteessa siihen, paljonko polttoainetta käyttää.

Sitten toisaalta yhteiskunnalle kertyy muitakin autoilun aiheuttamia kuluja, mm. tieverkoston rakentaminen ja ylläpito. On tietenkin perusteltua verottaa tienkäyttäjiä jos oletetaan, että yhteiskunnan tehtävä lainkaan on kustantaa tienkäytön kuluja Suomessa. Oikeudenmukaisinta olisi varmaankin korvata ajoneuvokohtaiset kausittaiset verot tietulleilla ja ruuhkamaksuilla. Näin löytyisi maksaja myös ulkomaalaisten autojen / rekkojen läpiliikenteen aiheuttamille kustannuksille, kun palvelusta maksavat sen käyttäjät.

Makeisveroa järkevämpi ratkaisu kansanterveyden holhoamistarpeeseen olisi sanktioida sokerin myynnistä. Makeiset ovat elintarvikkeena turhia joten on jokseenkin järjenvastaista, että niiden kuuluu sisältää ravintoarvoja, kaiken lisäksi aivan liiallisia määriä. Entä jos korvattaisiin ensi alkuun vaikkapa sokeri makeutusaineilla? Esim. sukraloosi on painoa kohden 600 kertaa makeampaa kuin sokeri ja poistuu kehosta lähestulkoon muuttumattomana.
Vizion
Psykonautti

Post by Vizion »

ferox wrote:Tietääkseni bensiinin palamisreaktio on kuitenkin sama riippumatta kenen moottorissa se tapahtuu, joten veroa tulisi kertyä maksettavaksi suhteessa siihen, paljonko polttoainetta käyttää.
Miten ajattelit, että tuo idea toimisi? Suomella tuskin löytyy resursseja alkaa pitämään päiväkirjaa kaikista autolla ajavista ja heidän kuluttamastaan bensiinistä voidakseen verottaa suhteessa kulutukseen. Ja miten tuo itse verotus tapahtuisi? Kirjeellä kotiin vai?

Tuo polttoainevero on ihan hyvä asia, koska se, että kaikki maksaa prosentuaalisesti saman verran veroa, ajoit miten paljon tahansa, ei aiheuta mielipahaa.
Image
ferox
OD

Post by ferox »

Vizion wrote:Miten ajattelit, että tuo idea toimisi? Suomella tuskin löytyy resursseja alkaa pitämään päiväkirjaa kaikista autolla ajavista ja heidän kuluttamastaan bensiinistä voidakseen verottaa suhteessa kulutukseen.
En minä puhunut mistään progressiosta. Prosenttimääräinen verotus kuten polttoainevero on verotusta suhteessa kulutukseen.
Vizion
Psykonautti

Post by Vizion »

ferox wrote:
Vizion wrote:Miten ajattelit, että tuo idea toimisi? Suomella tuskin löytyy resursseja alkaa pitämään päiväkirjaa kaikista autolla ajavista ja heidän kuluttamastaan bensiinistä voidakseen verottaa suhteessa kulutukseen.
En minä puhunut mistään progressiosta. Prosenttimääräinen verotus kuten polttoainevero on verotusta suhteessa kulutukseen.
ferox wrote:...joten veroa tulisi kertyä...
Pilkkua nyt nussin ja pahasti, mutta tuo tulisi ei ihan tarkota nykyhetkeä ja sitä mikä verotusmalli meillä on nyt käytössä. :mrgreen:
Image
ferox
OD

Post by ferox »

Vizion wrote:Pilkkua nyt nussin ja pahasti, mutta tuo tulisi ei ihan tarkota nykyhetkeä ja sitä mikä verotusmalli meillä on nyt käytössä. :mrgreen:
Ei niin tarkoitakaan?
hahaviv
Lepakko

Post by hahaviv »

ferox wrote:
hahaviv wrote:Plus tietty perusajatus "Jos toi saa nii munki pitäis"
Eiköhän tässä tullut selväksi että muusta kuin katellisuudesta vinkuvat kärsivät vähintään suhteellisuudentajun puutteesta. Hahaviv sekä kaikki "lakkoilevat" pitkäaikaistyöttömät fattapummit, jotka itse himoitsevat vastaavansuuruisia palkkioita, voivat ystävällisesti siirtyä tekemään jotain sellaista mistä maksetaan tämän verran. Ryhtykää vaikkapa kansanedustajiksi. On perusteetonta puhua epäoikeudenmukaisuudesta, kun kaikilla on mahdollisuus tehdä samoin kenenkään estelemättä.
Noh joku on tulistunut! Oletko miettinyt, että ehkä me "lakkoilevat" pitkäaikaistyöttömät fattapummit emme oikeastikaan
halua vastaavansuuruisia palkkoita työstämme..?
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
ferox
OD

Post by ferox »

hahaviv wrote:Oletko miettinyt, että ehkä me "lakkoilevat" pitkäaikaistyöttömät fattapummit emme oikeastikaan halua vastaavansuuruisia palkkoita työstämme..?
En.

En kutsunut sinua pitkäaikaistyöttömäksi fattapummiksi.
hahaviv
Lepakko

Post by hahaviv »

ferox wrote:En kutsunut sinua pitkäaikaistyöttömäksi fattapummiksi.
Et niin. Meinasin lähinnä sitä, että kaikki "lakon puolestapuhujat" eivät välttämättä ole työttömiä/yksinhuoltajia/pilvihifistelijöitä/
turkistarhausten vihaajia jne.[/quote]
just make love