ferox wrote:Siinä missä esim. Vizion pitää koko eduskunnan toimintaa naurettavana, mikä on sinänsä ihan tervetullutta kritiikkiä, niin jostain palkoista kitiseminen on tässä tapauksessa täysin epäolennaista kun pitäisi vastustaa koko eduskunnan olemassaoloa.
Eduskunnan puuhat on aivan erityisen naurettavia, mutta silti kannatan sitä. Kuten aikasemmin sanoin, että se on kuin PR-kerho, jota ilman emme kuitenkaan selviäisi. Anarkia ei varsinkaan ratkaise mitään. Minun mielessä vain liikkuu himmeä ajatus, että kun kerran demokraattisessa valtiossa elämme niin tulisi valtion virassa olevien palkat vaikka kierrättää äänestyksen kautta tai ottaa provisiopalkkaus käyttöön. Varmasti te kaikki tiiättä minun kannan tähän asiaan, mutta haluan silti selventää, etten mie nuista palkoista valita vaan siitä, että kaikki tehdään selän takana ja suoraan reboundista yritetään sitten nostaa nuo palkat huomaamattomasti. Vaikkei se siltä ole ehkä näyttäny, mutta tätä mie olen tarkottanu kokoajan.
Ja jos nyt totta puhutaan ni oikeastaan en välitä edes näistä asioista, mutta on se mukava välillä puhua seku ja väittely jos mikä nuorentaan kummasti

Pääasia, että ruoka tulee pöytään, koska ei kylläinen kansa kapinaa tee.
ferox wrote:Lopuksi minkään lakien ja päätösten kansantahdon vastaisuutta on turha selittää sillä, mitä mieltä "kaikki" tai "enemmistö" teidän mielestänne on. Ylipäänsä lakkojen ja mielenosoituksten järjestäminen on yritys manipuloida yleistä käsitystä siitä, mitä mieltä enemmistö on asioista, korostamalla omaa vähemmistöön jäänyttä mielipidettään.
Tässä asiassa mie olen täysin samaa mieltä. Ei tuossa facebook kampanjassa ole yhtään järkeä saati koko lakkoilussa. Asiat järjesty lakkoilemalla ehkä sillon kun omankädenoikeus oli vielä kannatuksessa. Nykyajan normien mukaisesti tulisi keskustella asiasta. Nostaa se kissa pöydälle ja päästää näitä lakkointoilijoita sinne puhumaan miksi asiat on päin persettä yms. Uskon, että tuon yleislakko -yhteisön alottanut ei edes oikeastaan tiedä, että miksi lakkoilee ja varmasti jopa 40% ei edes haluaisi olla kyseisessä lahkossa, mutta kun kaikki kaverit vastustaa yhteiskuntaa niin miksen minä? Tämä on minun mielestä yks epäkohta tässä yhteiskunnassa, ettei uskalleta tai anneta antaa omia ajatuksia julki. Siten niihin voitaisi puuttua ja korjata asia.
Ei pitäisi kuitenkaan alkaa ketään syyttämään provosoinnista tai manipuloimisesta sillä loppupeleissähän henkilö itse ratkaisee sen, että liittyykö lakkoon vai ei.
Mulla on alla muutama

olut niin elkää välittäkö

Pääasia, että jeesus hymyilee ja voi hyvin.