LSD + Sacred Ritual

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
wRRa
Moderator

LSD + Sacred Ritual

Post by wRRa »

Nonniin, automatkalla siinä klo 21.40 pintaan 200-300ug happoa naamaan (sokereiden vahvuudesta ei ihan täyttä tietoa, todennäköisesti 200ug mutta aika hyvää happoa tuntui olevan, potki ainakin kovempaa kuin viimeksi 200ug). Päästiin bilepaikalle ja vaihdettiin liput leimoihin ja saatiin tilalle sellaset samanlaiset liput joihin oli piirretty tähti toiselle puolelle. Mä jotenkin luulin että meidän pitää vilauttaa noita lippuja joka kerta kun tullaan sisään, en tajunnut että saatiin leimatkin... Siispä fiksuna tupakalta sisälle tullessani aloin järkkääjiltä kysellä et "Muistattekste mun naaman?" ku en jaksanu kaivaa lippua taskusta ja ne oli vähän silleen et mitähä :D "Ohan sulla toi leima" "..Ai nii joo". Tunsin oloni aika tyhmäksi (tää kyl tapahtu vähän myöhemmin eli olin jo aika hapoissa täs vaihees).

No mut joka tapauksessa, kun päästiin sisälle niin oitis reivaamaan! Happo alkoi nousta pikkuhiljaa, mietiskelin omaa olotilaani ja tuntui siltä kuin kroppa olis reivannut itsekseen enkä mä oikeastaan liikuttanut sitä yhtään. Musiikki tuntui aaltoilevalta pehmeältä putkelta jonka läpi liu'uin ja se samalla liikutti mun kroppaa. Muistan miettineeni jotain melko syvällisiä, havahtuneeni ihmettelemään olotilaani, sitä miltä tuntuu olla olemassa, miten ihmeellistä se on. Huomasin että happo potki vähän kovempaa kuin olin annalta arvannut, jossain vaiheessa olin melko poissa omasta kropastani, vaikka jatkoinkin tamppaamista. Silti oli koko ajan sellainen itsevarma fiilis, että homma oli hallussa.

Käytiin kaverin kanssa vessassa töhrimässä naamamme uv-väreillä ja takas tamppaamaan! Oli muuten siistin näköstä kun kaverin kasvot hohti. Visuaalit oli aika pieniä mutta jonkun verran seinien kuvat eli omaa elämäänsä.

Kävin pihalla tupakalla ja laskin rööki-askini jonkun pöydän päälle. Tässä vaiheessa mun oli tosi vaikea hahmottaa pöytää maasta tai itsestäni, syvyysnäkö oli ihan vituillaan ja koko maailma näytti vaan pallolta, maa näytti olevan välillä tosi lähellä jne. Viikuna ja yks toinen kaveri oli kanssa röökillä ja kysyin niiltä jotain sen tyylistä kuin "Mikä meno?"
"Aikamoiset nousut... vedettiin loput tuolta tippapullosta..."
"Paljon te oikeen veditte?"
"Varmaan molemmat yli 1000ug..."
"No huh... teil on varmaan aikamoista", totesin. Siltä niiden jutut kyllä välillä kuulostikin, että vähän toisessa ulottuvuudessa mentiin. Ei tosin omassakaan ulosannissa paljoa kehumista.
Unohdin muuten röökiaskinikin pöydälle ulos mutta siinä se oli edelleen kun seuraavan kerran tulin tupakalle :D

Muistin että piti tavata Harold, joten soitin sille kun olin pihalla röökillä. Sekin oli sattumoisin röökillä! Joten törmättiin ja moikkasin sitä ja siinä oli pari sen kaveriakin. Sit iski vaan hiljasuus meidän kaikkien välille. Ei ollu oikeen mitään sanottavaa, oli sen verran hapoissa että oli vaikea tajuta tilanteesta mitään.
"Happo ei kyl oo ihan se sosiaalisin huume", Harold naurahti.
"Niinpä... Oottekste ottanu jotain?" kysyin jotenkin tajuamatta että se tarkotti varmaan omaa olotilaansa eikä meikän happosuutta.
"Otettiinhan me tossa joku tippa", sen kaveri vierestä sanoi. Jäätiin vaiheilemaan jotain ja seisoskelemaan paikallamme kunnes päätettiin, että mennään reivaamaan! Lähin Haroldin porukan kanssa takas sisälle mutta mun piti tehdä jotain ennen reivaamista, en vaan muista enää mitä, mutta jotain kuitenkin tein ja menin sit reivaamaan. Ei Haroldin kanssa valitettavasti enää törmätty/juteltu tän jälkeen, en ois oikeen tunnistanu naamaakaan koska olin niin hapoissa kun nähtiin ettei oikein saanu ihmisten kasvoista mitään selvää :D

Menin taas pihalle viilentymään ja istahdin yhden pöydän ääreen. Siinä oli muutama muukin istumassa, kukaan ei oikeen puhunut mitään, nää jäbät väsäs paukkuja. Ite polttelin röökiä ja kuuntelin viereisen pöydän juttuja. Harmitti kun en oikeen tuntenut ketään ja omat tutut oli ties missä.
"Ei tänne kukaan tuu yksin", kuulin viereisestä pöydästä ja siitä tuli jotenkin hyvä mieli. Sellanen, että oikeasti voi puhua kelle vaan. Muutama jännä sananen päädyttiinkin lopulta vaihtamaan pöydässä istuneiden jätkien kanssa mutta näin taas kaverit kauempana ni lähin niitä moikkaamaan. Ne oli edelleen aika sekasin.

Jossain vaiheessa pihalla istuskellessa oli taas samanlainen tilanne, viereen istui jätkä joka oli just tullut hautajaisista. Aloin selittää jotain, että "Joo tää onkin hieno rituaali tollasten hautajaisten päätteeksi" ja sit aloin selittää miten olis siistiä, jos mun hautajaisissa järkättäis samanlaiset rituaalit (psykebileet) ja mun frendit ottais mun ruumiin mukaan ja menis sen kanssa reivaamaan ni musta voitas sanoa että reivasin vielä kuolemanikin jälkeen. Pari tyyppiä hiljeni hetkeks ja totes sit et "toi meni jo vähän yli ymmärryksen". Mua alko nolottaa ja menin takas sisään :D

Käytiin myös yhden frendin kanssa tosi syvälliset keskustelut porkkanoista. Mul oli porkkanoita messissä ja alettiin pureskella niitä siin pihalla.
"Porkkanat on parasta deeliruokaa ikinä!"
"Miks porkkanat...?"
"Oon mä kokeillu kaikkii muitki, omenoita, banaaneja ja niin edelleen... mut porkkanat on vaan parhaita... Ku ne on tämmösii hyvän muotosii, niit voi pitää kädessä tamppaillessa, omenat on liian pyöreitä... Ja porkkanat ei lässähdä niinku banaanit, eikä niis oo kuorii, ne ei sotke..."
"Miks me puhutaan jostain porkkanoista?"
"Emmä tiiä..."

Viikunan kanssa röökillä oltaessa joku vanhempi äijä hyppäs penkkien yli istumaan mun viereen ja pyys Viikunalta tulta.
"Onks toi mun sytkäri?" mies kysy.
"Ei, kyl tää on mun..." Viikuna vaan totes.
"Merkitys, merkitys... Kyllä tällä kaikella on joku suurempi merkitys!!!" äijä alkoi puhua.
"Nii on, totta kai", Viikuna vastas.
"Merkitys.. vai onko se vaan sun pään sisällä?" kysyin mieheltä. Se katso mua ja puisteli päätään.
"Joo, mä oon liian vanha tänne. Liian vanha", se sano ja lähti pois. Vaihettiin vaan Viikunan kans katseita ja naurettiin.

Nojuu, illan aikana tapahtui kaikkea muutakin kovin jännää mutta valitettavasti osa on päässyt unohtumaan. Muistan olleeni aika diipeissä keloissa jossain vaiheessa ja sit oli vähän vaikea seurata ihmisten juttuja, kaikilla tuntui olevan niin kova ajatusvirta ja aiheet vaihteli tosi nopeasti ja jutuissa ei oikein ollu mitään yhtenäistä runkoa... johtui ehkä siitä että about 95% bilettäjistä oli myös hapoissa! :D

Tanssiminen oli ihanaa, harmi vaan että jalat väsyi <3
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
naponen
OD

Re: LSD + Sacred Ritual

Post by naponen »

Kuulosti oikeen kivalta reissulta :))
idfgho

Post by idfgho »

Yhdyn Naposkaan et hienolle kuulosti.
mun frendit ottais mun ruumiin mukaan ja menis sen kanssa reivaamaan ni musta voitas sanoa että reivasin vielä kuolemanikin jälkeen
Erityisesti nauroin tuolle, sanoinkuvailemattoman mainio idea, ainakin ajatustasolla. Tuo juttu oli miun päivänpiristäjä, kiitos.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

idfgho wrote:Yhdyn Naposkaan et hienolle kuulosti.
mun frendit ottais mun ruumiin mukaan ja menis sen kanssa reivaamaan ni musta voitas sanoa että reivasin vielä kuolemanikin jälkeen
Erityisesti nauroin tuolle, sanoinkuvailemattoman mainio idea, ainakin ajatustasolla. Tuo juttu oli miun päivänpiristäjä, kiitos.
Joo sen oli tarkotus olla sellanen älytön happoläppä mutta se hiljensi ihmiset niin pahasti että alko hävettää :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
psycoma
Lepakko

Post by psycoma »

wRRa wrote:
idfgho wrote:Yhdyn Naposkaan et hienolle kuulosti.
Joo sen oli tarkotus olla sellanen älytön happoläppä mutta se hiljensi ihmiset niin pahasti että alko hävettää :D
Kyseiselle jutulle itsekin aloin hymyillä kohtuu leveästi, vaan ei mikää happoläppä vaa iha normimeininkiihä toi on! ,)
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

haha no hyvä jos minua ei täällä pidetä ihan psykopaattina xD bileporukalta toi läppä tuntu menneen vähän ohi... tuli sellanen tosi pimee olo! tiettekö sitä fiilistä ku tajuutte sanoneenne just jotain ihan hemmetin tyhmää/sairasta/noloa ja kaikki kattoo silleen "that dude is SO weird!"....
psycoma
Lepakko

Post by psycoma »

Tuut käymää mei töis joku päivä keittiössä ni tiiät mikä o outoo läppää :D Se maailma on niin vitun sekasin, sieltä ku o pois kaks päivää ja menee takas ni ekan tunnin jälkee miettii et ei hyvä jumala mite tää juttu voi olla tällästä jo keskellä päivää ja sit vapaalla pitää olla joteki varuillaa ku ei kaikille voi heittää juttui et kui tuhat vauvaa saa puhelinkoppii "tehosekottimella" ja kui ne sit saa ulos "pillillä" ja siitä et kadulla tekis miel viiltää läskeiltä mahat auki ja nähdä se ihra valumassa ulos tai potkasta mielenkiinnosta kerjäläistä päähä et näkee mite sen pää retkahtaa tai joku kertoo et on perheen kanssa jossain visulahdessa ja hirvee seisokki ku kattelee jotain 13vuotiaita tyttöi siel ja vaimo vieressä itellää yms. no nii, riippuu mihi tottuu ja mikä on sit outoo sen jälkee ja mikä ei hihhei.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

joo no toi kuulostaa munkin korvaan aika häiriintyneeltä :'D! mut nii voi kyl olla ettei noi ihmiset tajunnu tota mun läppää, koska olivat itsekin melko hapoissa... tai jotain... :D
Uke
LD50

Post by Uke »

happo luo kyl aika ärsyttävästi hiljasia hetkiä aina sillon tällön. toisaalta se on sosiaaline, mut sit taas toisaalta jotai ihan päinvastasta.. :mrgreen: aika kiva stooori
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Uke, joo no se on tosi epäsosiaalinen ainakin sillon ku ei oo ihan varma onko keskustelukumppani samassa mielentilassa vai selvinpäin :D ja nousuissa ainakin kun ei meinaa tajuta kenenkään jutuista mitään.
Neste
OD

Post by Neste »

wRRa wrote:mietiskelin omaa olotilaani ja tuntui siltä kuin kroppa olis reivannut itsekseen enkä mä oikeastaan liikuttanut sitä yhtään.
Tuttu homma. Selvinpäinkin tampatesssa tapahtuu melko usein jos on hyvä meno. Sitä vaan uppoutuu niin syvälle musiikkiin :razz:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake