Äiti soitti,että hän ja veljeni olisivat tulossa käymään, suostuin, koska olin mielestäni aika selväjärkinen ja kaikki epäilyttävät tavarat olivat pois näkyviltä. Pupillit olivat suuren suuret, mutta ajattelin selittää asian lääkityksellä, jos sitä kysyttäisiin. Ei kysytty, ja vierailu meni muutenkin hyvin. Oli mukava kun oli joku jonka kanssa jutella. Vierailun jälkeenmenin takaisin koneelle ja irkkiin. Siellä jutellessani sitten (KIITOS ferox!) huolestuin ystävästäni, ja sain vihdoin yhteyden hänen tyttöystäväänsä. Hän lupasi tilata ambulanssin. Juoksin sitten psykedeelipäissäni heidän asunnolleen. Juokseminen oli todella epätodellisen tuntuista, oli kuin olisin voinut jatkaa loputtomiin, enkä olisi väsynyt ollenkaan. Muutenkin siinä hetkessä tajusin, mitä psykedelia on, mutta sitä en osaa sanoin selittää. Ei näistä aineista nyt kovin helpolla pääse enää kokonaan eroon henkisellä tasolla.
Saavuin paikalle samalla kuin ambulanssimiehet ja he luulivat minua ensin potilaakseen. Onneksi tunsin olevani tilanteen ulkopuolella jollain tavalla ja pystyin puhumaan heidän kanssaan normaalisti. Ystäväni heräsi lopulta, joi lääkehiiltä ja vietiin sairaalaan. Sitten katsoin ystäväni tyttöystävän kanssa Avaraa luontoa, kertoi kameleonteista. Tunsin tietäväni millaista on olla kameleontti. Sitten 2C-C alkoi laskea ja joimme kahvia ja kuuntelimme musiikkia. Sitten lonecell saapui takaisin sieltä, missä hänen piti olla yö, tämän tilanteen takia. Vietimme jonkun aikaa siellä ja sitten lähdimme ostamaan kaupasta alkoholia, oli vielä vähän aikaa jäljellä. Sitten menimme dexmalle, jossa joimme, poltimme jwh:ta ja minä otin loratsepaamiakin. Tässä tilassa nyt kirjoitan stooria. Ehkä uskallan sen nyt johonkin laittaakin, on sen verran mielenkiintoinen tapaus.