2C-C ja psykedeelinen päivä

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Baikonur
Kameleontti

2C-C ja psykedeelinen päivä

Post by Baikonur »

Lonecellilla oli tarkoituksena lähteä täksi päiväksi ja seuraavaksi yöksi pois kotoa ja pyysin punnitsemaan mulle valmiiksi 30 mg 2c-c:tä, että voisin yksinäni matkustella. Ystävä pyyteli mukaan juomaan, ja ajattelin, että jos tulee varsinainen kutsu niin otan nuo ensin ja sitten lähden ihmisten ilmoille. Tein siinä sitten kotitöitä ja odottelin. Koska mitään ei enää kuulunut tuosta ystävästä, päätin englannin lukemisen sijasta ottaa 2C-C:n ja rupesin jotakin pientä puuhaamaan. Kun alkoi nousta, unohtelin koko ajan mitä olin tekemässä ja keskityin juttelemaan ihmisten kanssa irkissä ja tuijottelemaan tietokoneen ruutua muutenkin. Tämä aiemmin mainittu ystäväni lähetti tekstiviestin, että ottaa purkillisen rauhoittavia, mutta en kiinnittänyt jostain syystä asiaan sen isompaa huomiota.

Äiti soitti,että hän ja veljeni olisivat tulossa käymään, suostuin, koska olin mielestäni aika selväjärkinen ja kaikki epäilyttävät tavarat olivat pois näkyviltä. Pupillit olivat suuren suuret, mutta ajattelin selittää asian lääkityksellä, jos sitä kysyttäisiin. Ei kysytty, ja vierailu meni muutenkin hyvin. Oli mukava kun oli joku jonka kanssa jutella. Vierailun jälkeenmenin takaisin koneelle ja irkkiin. Siellä jutellessani sitten (KIITOS ferox!) huolestuin ystävästäni, ja sain vihdoin yhteyden hänen tyttöystäväänsä. Hän lupasi tilata ambulanssin. Juoksin sitten psykedeelipäissäni heidän asunnolleen. Juokseminen oli todella epätodellisen tuntuista, oli kuin olisin voinut jatkaa loputtomiin, enkä olisi väsynyt ollenkaan. Muutenkin siinä hetkessä tajusin, mitä psykedelia on, mutta sitä en osaa sanoin selittää. Ei näistä aineista nyt kovin helpolla pääse enää kokonaan eroon henkisellä tasolla. :)

Saavuin paikalle samalla kuin ambulanssimiehet ja he luulivat minua ensin potilaakseen. Onneksi tunsin olevani tilanteen ulkopuolella jollain tavalla ja pystyin puhumaan heidän kanssaan normaalisti. Ystäväni heräsi lopulta, joi lääkehiiltä ja vietiin sairaalaan. Sitten katsoin ystäväni tyttöystävän kanssa Avaraa luontoa, kertoi kameleonteista. Tunsin tietäväni millaista on olla kameleontti. Sitten 2C-C alkoi laskea ja joimme kahvia ja kuuntelimme musiikkia. Sitten lonecell saapui takaisin sieltä, missä hänen piti olla yö, tämän tilanteen takia. Vietimme jonkun aikaa siellä ja sitten lähdimme ostamaan kaupasta alkoholia, oli vielä vähän aikaa jäljellä. Sitten menimme dexmalle, jossa joimme, poltimme jwh:ta ja minä otin loratsepaamiakin. Tässä tilassa nyt kirjoitan stooria. Ehkä uskallan sen nyt johonkin laittaakin, on sen verran mielenkiintoinen tapaus.
"Never thought that a street drug would be what we need."
ferox
OD

Re: 2C-C ja psykedeelinen päivä

Post by ferox »

Mahtoi olla vähän hurjaa olla deeleissä. Onneksi ei käynyt pahemmin, toivottavasti kaverisi hoitoonpääsy edistyy.

Millaista on olla kameleontti??
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Baikonur
Kameleontti

Post by Baikonur »

ferox wrote:Mahtoi olla vähän hurjaa olla deeleissä. Onneksi ei käynyt pahemmin, toivottavasti kaverisi hoitoonpääsy edistyy.

Millaista on olla kameleontti??
Kauhean vaikea vastata tuollaisiin kysymyksiin, niin kuin siihenkin, että mitä psykedelia on, vaikka senkin tiedän tajunneeni jollain tasolla eilen. Mutta tunsin millaista olisi olla kameleontin ruumiissa ja elää yksin ja kokea niitä asioita, joita se kokee. :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

No miltäs tuntui kokea niitä asioita joita kameleontit kokevat?
Haluun olla kameleontti, weeh.
Baikonur
Kameleontti

Post by Baikonur »

King Ink wrote:No miltäs tuntui kokea niitä asioita joita kameleontit kokevat?
Haluun olla kameleontti, weeh.
Hirveän erilaiselta kuin ihmisenä oleminen. Mä en haluaisi. Joutuvat olemaan niin peloissaan koko ajan.