DXM + Pink Floyd

Dekstrometorfaani
Pariah

DXM + Pink Floyd

Post by Pariah »

Isoressu eroteltuna eli n. 600mg / 7,5mg/kg

18:19

Ensimmäinen kerta, tolet 0, paino 80.

600mg huiviin.
Playlistin kasausta... :)

18:45
Kävin tupakalla. Kävely tuntui epänormaalilta. Ihan niinkuin tömistelisin liikaa.

19:33

Makoilin pimeässä huoneessa sohvalla ja tanssin kuin robotti. Nyt pitää kirjoittaa tämä mahd nopeasti koska näyttö kirkastuu kokoajan eikä silmät kestä!

19:50

Liikkuminen on hauskaa, huonoa oloa puskee. Soittimessa liian rankkaa musiikkia (InFlames), orbia kehiin

21:00

Kaverille puhelu, oli sekava. Vain välähdyksiä, mikään ei ollut oikeesti todellista.

22:05
pari kertaaa tullu kuunneltua dark side of the moon.
mentiin sisään ja ulos, ympäri, ylös alas, olin vihreä kenttä jota pystyi venyttämään.

Kaikki Näyttää lagaavan. Niinku vedessä kirjottais.

Aikaisemmin en ikinä ollut kuunnellut pink floydia, ja tämän jälkeen tuntui etten edes ollut kuunnellut musiikkia ennen DXM+Pink Floydia.... se nimittäin kirjaimellisesti nopeissa kohdissa vei mukanaan, hitaissa pysäytti, sooloissa lenneltiin ylämilmoissa ja raskaammissa kohdissa polki maan alle. Tätä en aikonut tähän kirjoittaa mutta kirjoitan silti:

Oletteko koskaan nähneet kun trumpettisoolo muuttuu jättikobraksi ja alkaa taistelemaan kuuluvuudestaan sähkökitarasoolon kanssa joka muuttuu kipinöiväksi metroksi?

22:06

tekno vaikuttaaa näkökenttään

0:00 Jonkinasteisia visuaaleja vieläkin 22-24 välisenä aikana.

Ei mitään pahaa sanottavaa, alussa meinas mennä ötököihin ym. muihin visuaalit ja lopussa tuli joku taistelu hyvän ja pahan välillä. Parempi puoli vuotti kun todistelin itelleni että oon vaan dexmeissä. Aikaisempi egonraiskaus auttoi pitämään tripin suunnan oikeana =)

näyttää kirjaimet muuten 3D:ltä.

0:33. alkaa olemaan selvä pää.

- P

Siirsin tän oikeelle alueelle.
- king Ink
King Ink
LD50

Re: DXM + Pink Floyd

Post by King Ink »

Oisin toivonut että oisit kirjoittanut enemmän siitä mitä tunnet, miltä tuntuu ja mitä koet. Et pelkästään siitä mitä tapahtuu ja mitä näät. Kuitenkin, hyvin ja selkesti - mutta kuitenkin aika suppeasti - kirjoitettu stoori.

Meinasitko vielä uudemman kerran dexmiä ottaa? Kuulosti ainakin niin mukavalta että varmaan haluat kokea sen uudestaankin. 8)
Kirjoita sitten tulevistakin tripeistäsi stoorit, ja yritä enemmän kuvailla tuntemuksiasi. :)
Pariah

Post by Pariah »

noniin...

Mitähän tunsin.. tunsin melkosen energiapuuskan tuossa 19:30 -> ... en osaa sanoa mihin asti se kesti. Hyperaktiivinen olo, pimeessä asunnossa kävelin ympyrää mutta jotenkin silti näin välähdyksinä eteeni..

Sohvalle jumahtaessa tunsin kun musiikki vei mukanaan. Silmät kiinni sohva lähti liikkeelle, mentiin lujaa ja joka suuntaan. Olo niinkuin unessa kun putoaa jostain, hymy korvilla kokoajan. Jotenkin tuli mieleen joku überkieputin huvipuistossa =) Silmät avatessa tiesin kokoajan missä olin ja mitä tein, olin kotisohvalla. Silmät sulkiessa meni hetki ennenkuin taas mentiin.

Hieno oli kokemus, 600mg ja 2plateau. Seuraavaksi toinen 600mg setti ja sitten jos homma näyttää vieläkin yhtä mukavalta niin ehkä 900mg?

-P
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Pariah wrote:...Hieno oli kokemus, 600mg ja 2plateau. Seuraavaksi toinen 600mg setti ja sitten jos homma näyttää vieläkin yhtä mukavalta niin ehkä 900mg?

-P
Suosittelen ehkä kyllä tutkimaan pidempään samalla annoksella ennenkuin lähtee kasvattamaan,
kukin toki tyylillään mutta itse ainakin oon saanut eniten irti dexmistä sillä että jahkaan saman annoksen kanssa siihen asti ettei se enää pysty tarjoamaan ''mitään uutta''.
Tärkeintä kuitenkin varmaan että miten itse tuntee, annoksien suhteen.
Pariah

Post by Pariah »

Image
Pariah

Post by Pariah »

Kiitoksia inkille siirrosta... pienissä laskuissa kirjottelin tätä ja lipsahti väärään osoitteeseen...

Monta trippiä tämän jälkeen koettuna, pitäisi olla kokoajan tripin aikana kirjoittamassa mitä tapahtuu koska nämä katoavat kuin unet. Kestävät hetken vain.

Joitain mieleenpainuvia settejä on kyllä ollut, huoneessa tuttuja ja tuntemattomia ihmisiä, silmät auki lentämistä tietokonepöydällä, seinien siirtelyä nojaamalla ja pumpulimaista leijailua jossain sfääreissä, tuntui siltä kun sohva olisi tälläkertaa jollain liukuhihnalla joka vie minua jonkin oudon maailman läpi, jonkinsortin kummitusjuna =)

Dexmeissä mielestäni on parasta olla pimeässä että näkee kaiken mahdollisen silmät auki. Oma makkarini onkin muuttunut jos jonkinlaiseksi avaruuskapseliksi jossa on ollut G-voimia suuntaan jos toiseen ja kuun pimeällä puolella ollaan pink floydin kanssa käyty useasti.

Pink floydin mestariteoksista sen verran että... hmmm... Noh dark side of the moon biisibiisiltä:

1. Speak to me / breathe

Aina tulee dexmeissä tämä kuunneltua... tämä aloitusraita saa ensinnäkin tuolla sydämentykytyksellä sellaisen jännän odottavan fiiliksen. Jotenkin tuntuu siltä että tän biisin aikaan se viimeistään potkiin kun tuossa jossain kohtaa ihan hengitys salpaantuu... siitä kai tuo /breathe. Hienon fiiliksen saa aikaan. Odottavan, joskus pelokkaan, toisinaan hyvinkin rentoutuneen.

2. On the run

Tykitystä... tuntuu että nuo syntikat tulee syliin tuolta kajareista. 4.1 surroundi versiossa tuntuu niinkuin lentäisivät yli. Lopuksi saa jopa jonkinlaiseen transsiin josta.....

3. Time

...:n alun kellot herättävät =) Alun soinnut ja rumpukikkailut saavat hyvän flown päälle.... jotenkin tuntuu että koko keho elää tämän mukaan. Säkeistö alkaa ja kuulostaa ihmeen letkeältä, pidän kovasti. Kitarasoolo vie mukanaan, yleensä tässä vaiheessa silmät kiinni alkaa olla jo melkosta tykitystä. Tuntuu kuin kitaran sointi kulkisi sähkövirtana kehon lävitse. Soolon lopussa palatessa säkeistöön herään jälleen kerran transseista leppoisaan jammailuun, toivon ettei tämä biisi loppuisi.

4. The Great gig in the sky

Ristiriitainen kappale. Toisinaan vei minut katsomaan noitavainoja missä tämä vokaaleista vastaava neito oli roviolla tarjottuaan tajusteita kansalle... toisinaan taas tuntuu olevan tripillä jarruna ja haluaisin skipata seuraavaan.... noh dexmistä ei koskaan tiedä =)

5. Money

Hieno kappale. Kerran tunsin kun minulta riistettiin rahat ja tajusin kuinka tämä hieno keksintö orjuuttaa ihmisiä. Kitarasoolo <3 Varsinkin loput näissä, jotenkin soolo vie taas sfääreihiin ja säkeistön alussa voi taas hengähtää ja tajuta olevansa dexmeissä =)

6. Us & Them

...tähän ei riitä sanat kuvailemaan. Parhaiten fiiliksiä kuvaa tämä jonkun tekemä video http://www.youtube.com/watch?v=zlY-JlE5ZCo ...avaruuskapteenin teemabiisi. Eniten ikinä psykedeelisessa tilassa kolahtanut ralli. Tuota videota katsellessa jopa savuissa tuntui että ite on tuossa kyydissä. Jotenkin minulla on aina kertsin kohdalla sellainen tunne kun unessa putoaa jostain. Vatsasta vääntää ja ei tiedä mihin päätyy. Huoh... muistan kun ekan kerran olin dexmeissä ja näin silmät kiinni kun putosin majakasta tämän tahtiin ja säkeistön alkaessa tupsahdin pumpuliin <3 rakkautta.

7. Any colour you like

Pumpulimeininki jatkuu... edelleen jossain versessä tässä vaiheessa, yleensä juurikin sillä liukuhihnalla katselemassa milloin mitäkin, muiden ihmisten muistoja, keloja omasta lapsuudesta, näkyjä tulevaisuudesta... häijyintä oli kun kerran näin kaikki kasvot mitä olin elämän aikana nähnyt ja tulen näkemään. Hienoa oli huomata kun tuli tuttuja naamoja roppakaupalla vastaan, sitten tiesin kun nykyhetki läheni, tuli nämä vastikaan tavatut ihmiset, tämä hetki, seuraavaksi meinasin flipata kun ne eivä loppuneetkaan vaan jatkuivat vaikka kuinka pitkään... pelotti, mutta onneksi en muista noista tulevaisuuden kasvoista kovinkaan monta.

8. Brain damage

Ensimmäista kertaa ikinä kertaa ikinä tätä levyä kuunnellessa ei ollut mitään tietoa biisien nimistä. Brain damage teki sitä mitä nimikin sanoo, tuntui kuin joku oli painanut aivojeni kaukosäätimestä pausea ja aivot värisivät kuin vanha VHS-nauha pysäytyskuvalla suurimman osan biisistä... teki häijyä kun jälkeen päin sain tietää mikä on biisin nimi.

9. Eclipse

Tämä on hieno biisi, toisaalta tästä tulee aika huono fiilis. Jotenkin tuntuu että tämä on lopputekstit koko tripille, pikkuhiljaa alkaa pää selvetä ja alkaa tajuamaan taas jotain ympärillä olevasta todellisuudesta...

Mutta mikä parasta, tän jälkeen voi laittaa The Wall:n joko audiona tai ihan elokuvana ja meno jatkuu :) Tässäpä hiukan erilainen levyarvio tästä mestariteoksesta... joskus voisin tuosta wallistakin kertoa jotain, se vaan on vielä sen verran vähän kuunneltu ettei tällaisia selkeitä kuvia eri biiseistä vielä ole.

DXM ei ole mitään ilman musiikkia.

Postauksesta tulin pidempi mitä suunnittelin.. mutta eipä näitä kenenkään _tarvitse_ lukea.

I'm spoken.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Moneyta on siisti vedellä basson kanssa dexmin kanssa.
Atom Heart Mother on paras levy Pink Floydin tuotannosta kuunnella dexmitripil, kuuluu mun vakiokalustoon. Suosittelen.

Lisäks, parasta on Live at Pompei (väärin kirjoitettuna todennäköisesti). Kuin sotaelokuva, kuin draamasarja - ja sitten taas keikkaDVD:ksi.
Pariah

Post by Pariah »

Atom Heart Mother vois olla tänään ohjelmistossa, kirjottelenpa vaikkapa tänne myöhemmin miltä vaikutti. Live-dvd pitää hankkia myöhemmin, nyt ei löydy hyllystä.

Ite olen tykänny kyllä kovin tuosta dsotm:sta (4.1 DVD-audio) ja seinästä (ihan audiona tai elokuvana)...kaikkihan kyllä on kuin elokuvaa silmät kiinni dexmeissä :)
BrokenFinger
Lepakko

Post by BrokenFinger »

Pariah wrote:
Oletteko koskaan nähneet kun trumpettisoolo muuttuu jättikobraksi ja alkaa taistelemaan kuuluvuudestaan sähkökitarasoolon kanssa joka muuttuu kipinöiväksi metroksi?
:D Tuon haluaisin itsekkin kokea! :D Toi dexmi alkaa kuullostaa kokeilemisen arvoiselta.
Pariah

Post by Pariah »

Hieno lukea omia kirjoituksia joista ei muista mitään... :D