Clorazepate
-
screwed
- Tuppisuu
- Posts: 7
- Joined: Mon 25 Jan 2010, 00:59
Clorazepate
Onkos kukaa kokeillu? Ymmärsin että aika heikkotehonen verrattuna muihin bentsoihin. Entäs viihdekäyttöön onko ihan turha?
-
zan
- Apteekki
- Posts: 414
- Joined: Sat 20 Dec 2008, 19:20
Re: Clorazepate
mistäs sinä tällaisen olet löytänyt itsellesi? en äkikseltään muista et ois vastaan tullu tai tollasta nähtyä.screwed wrote:Onkos kukaa kokeillu? Ymmärsin että aika heikkotehonen verrattuna muihin bentsoihin. Entäs viihdekäyttöön onko ihan turha?
onxtää näit vanäläisii? ei kerkiä alkaa sellaileen gotta go...
-
screwed
- Tuppisuu
- Posts: 7
- Joined: Mon 25 Jan 2010, 00:59
Re: Clorazepate
Ulkomailta sattunu matkaan...ei ainakaa 75mg annoksil juurikaan vaikutuksii enkä viittis dosee ruveta lisää enempää ku en tiä millasii haittavaikutuksii olisi...roskiin sitten varmaan joutavat.zan wrote:mistäs sinä tällaisen olet löytänyt itsellesi? en äkikseltään muista et ois vastaan tullu tai tollasta nähtyä.screwed wrote:Onkos kukaa kokeillu? Ymmärsin että aika heikkotehonen verrattuna muihin bentsoihin. Entäs viihdekäyttöön onko ihan turha?
onxtää näit vanäläisii? ei kerkiä alkaa sellaileen gotta go...