Clorazepate

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
screwed
Tuppisuu
Posts: 7
Joined: Mon 25 Jan 2010, 00:59

Clorazepate

Post by screwed »

Onkos kukaa kokeillu? Ymmärsin että aika heikkotehonen verrattuna muihin bentsoihin. Entäs viihdekäyttöön onko ihan turha?
User avatar
zan
Apteekki
Posts: 414
Joined: Sat 20 Dec 2008, 19:20

Re: Clorazepate

Post by zan »

screwed wrote:Onkos kukaa kokeillu? Ymmärsin että aika heikkotehonen verrattuna muihin bentsoihin. Entäs viihdekäyttöön onko ihan turha?
mistäs sinä tällaisen olet löytänyt itsellesi? en äkikseltään muista et ois vastaan tullu tai tollasta nähtyä.
onxtää näit vanäläisii? ei kerkiä alkaa sellaileen gotta go...
screwed
Tuppisuu
Posts: 7
Joined: Mon 25 Jan 2010, 00:59

Re: Clorazepate

Post by screwed »

zan wrote:
screwed wrote:Onkos kukaa kokeillu? Ymmärsin että aika heikkotehonen verrattuna muihin bentsoihin. Entäs viihdekäyttöön onko ihan turha?
mistäs sinä tällaisen olet löytänyt itsellesi? en äkikseltään muista et ois vastaan tullu tai tollasta nähtyä.
onxtää näit vanäläisii? ei kerkiä alkaa sellaileen gotta go...
Ulkomailta sattunu matkaan...ei ainakaa 75mg annoksil juurikaan vaikutuksii enkä viittis dosee ruveta lisää enempää ku en tiä millasii haittavaikutuksii olisi...roskiin sitten varmaan joutavat.