Uke wrote:Mua kiinnostaa ihan liian moni asia tai sanotaanko et innostun asioista ihan liian pitkäks aikaa

Mietiskelen täs et mitehä sitä lähtis omaa elämäänsä ja työuraa suuntaamaa. Kiinnostaa älyttömästi eri maiden ruokakulttuurit ja kokin duuni on iha vitun jees, vaik onki vähä paskasti palkattuu.
Sit kiinnostas olla jotenki musiikis yhteydes ja olis pää ihan täys vaikka mitä visioo mut tarvis ehk vähän jotain opetusta kaikkie laitteiden kans jne. ja sit toisaalta taas perus tiskijukan hommat on kans aika vitun aliarvostettuu eikä sillä oikee leipää tuo pöytää ellei sit pääse vetäsee itteensä oven välii ja isoille stageille (in my wet dreams lol).
Sit tiedän että en osaa noudattaa oikeen mitään koreografioita tjsp. mut tanssiminen on vitun mukavaa, ehkä sitä vois alkaa opettelee harrastuksena jossain muodossa.
Eli siis hei te kaikki hiukan eksyksissä olevat, tulkaa hakemaan minulta inspiraatiota elämään jos ette meinaa osata päättää mihin päin lähdette suuntautumaan! Itsekkään en tosin tiedä mutta vittuakos sillä on väliä!!
Hienoa että sulle on selvillä mikä sua kiinnostaa. Joillekkin ei oo. Kantsii varmaan valita joku yks noista mitä lähtee rakentelee hiljaa. Älä välitä palkasta, kyllä sitä rahaa jostain keksii kunhan on kärsivällinen sen suhteen ettei se "omajuttu" lyö leiville heti. Ite oon jotenki käsittäny että sellane eksistentiaalinen tyhjyys johtuu harvemmin huonosta palkasta, ehkä välillisesti saattaa johtua joskus jos rajoittaa jotain muuta. Kyllä sitä vaik toimeentulotuel toimeen tulee jos on vaa jonkulainen suunta pään sisässä, tai ei ainakaa pahasti oo eksyksissä.
Realistinen kantsii kyl olla sillee et en mäkää viitti kelaa et nyt heti ku irtisanoudun tästä paskahommasta ni huomenna oon rocktähti. Vaikka elelenki pilvilinnois välil. Haluun kuitenki ajatella et hitaasti hyvä tulee. Kärsivällisesti kun jaksan vaan tehä jotain juttua liikaa kyselemättä sen mielekkyyttä ni kyl se palkitsee aikanaa. Ainaki on selvää ettei musta muusikkoa tuu telkkarii tuijottamalla päivät pitkät vaikka olisin kuinka lahjakas(?) tahansa. Vaikken maailman menestystä koskaan saisi niin oon kuitenki aika optimistinen sen suhteen että työ se on tässäkin mikä kannattaa, jollain tavalla se kuitenkin palkitsee myöhemmin vaikken tällä hetkellä sitä laskiskaa hyväks jutuks. Työ, saattaa kuulostaa raadolliselta tässä yhteydessä mutta se onkin maailman paras työ(mulle). Ei sillä, tässä itekkin vaan himassa laiskuroin tällä hetkellä ja bändi on vasta aloittanut vähän aikaa sitten. Duunissa en käy, yritän olla vain selvinpäin, se käy mulle duunista tällä hetkellä. Joo ikävää kyllä että jouduin päihteilyn lopettamaan, mutta mulla oli joku aika sit tos sellane valintatilanne et tää vai olot? Kumpi on tärkeempää mulle?
Tällä hetkellä siis viettelen aika paljon aikaa himassa treeniksen lisäks, ja yritän joka päivä tehdä vaan jotain musiikkiin liittyvää. En siis tee mitään lukujärestystä, enkä mee millä himotreenaus-mentaliteetilla(enää), että 8h/pv! pakko! Yritän vaan saada jotain tehtyä ilman mitään varsinaista Inspiraatiota. Jonkun runonpätkän, pienen sävellyspätkän, rämpyttää skebaa, freestailata, opetella joku biisi mikä kiinnostaa.
En laske paljon vietän aikaa musiikin parissa tai paljonko teen Työtä vaan luotan siihen että jos motivaatiota on ni kyl se aikanaa saattaa sit ajautua johonki ahkerointii. Yritän vain pakottaa itteni pieniin askeliin, en suuriin. Pikkuhiljaa pala palalta. Hitaus ja kärsivällisyys is the key of life!(mulle). Päihteillessäki hitaat nousut on jotenki niitä kannattavimpia, näin oon ite kelaillu. Nopeita nousuja edustaa esim. spigut ja viina, jotka on mun mielästä kummatki aika tuhoovia.
Jos oot jossain duunissa ja haluut tehä jotain muuta, ni kelaa et oot viel puol vuotta(jos mahollisuus). Sinä aikana rupeet pala palalta edistämään jotenki sitä sun juttua, sit tarkastelet uudemman kerran että lopetanko nyt vai jatkanko viel puol vuotta? Hidasta hommaahan se on mutta esim. kauaskantoisimmat bändit on mun mielestä niitä jotka on saavuttanu menestyksensä hiljalleen. Tähdenlennot on tähdenlentoja.
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.