Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Huiko
LD50

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by Huiko »

Kaikki johtuu jostain ja johtaa lopulta johonkin, ehkäpä useampaan eri vaihtoehtoon? Nyt tarkoitan vain tätä maailmaa enkä loputontonta luuppia hypoteesista nimeltä rinnakkaismaailmat.

Kaikkeen löytyy ratkaisunsa jos sen vaan löytää ennen ku on myöhästä. Itse me tehdään maailmamme. Miettikää nyt vaikka ääriesimerkkiä Aleksanteri suuri. Eihän sekään ollu ku yks pässi loputtomassa määrässä samanlaisia, ja kuitenkin poikkeuksellinen monellakin tapaa. Tosin jos siltä, tai sen seuraajilta pääsis kysymään niin vastauksena tulis jumalten suosiosta tähtien asentoon. Noilla ja karismalla tehään kauheita, mut rehellisempää itselle ois minusta ottaa vastuu omista tekemisistään ja asioista joihin voi vaikuttaa. Niissäkin valita vaakakupilla, kumpaa tekee enemmän valinnallaan, hyvää vai pahaa.

Tässä taas tullaan siihen ikävään asiaan että meillä kaikilla on aina jollain tapaa eriävä mielipide hyvästä ja pahasta.

Olikos Spartalainen kasvatus ja lapsen tarkastelu ja sen hengestä päättäminen väärin? Niillä kun oli se pikku tapa huolehtia heikoimmat lenkit pelistä pois ihan itse. Roomalaiset heitti ei toivotut lapset tunkiolle syötäväksi. Orpokotejakin voi olla aika erillaisia tarkasteltuna nyt esim. Romanialaisia surkeimpia tapauksia, vaikka ruottin orpokoteihin. Nykyään pidetään letkuissa jos et itse pysty elämään ja omaiset itkee vierellä, kun kukaan haluu irrottaa. Mieti jos jollain tajunnan tasolla tuntisitkin jotain. Nykyään onneks saa elvytyskieltoja hommattuu. Näistä näkökohdista tarkasteltuna spartalainen elämäntapa oli aika armeliaskin, vai mitä?

Joo, sillä on syynsä etten omista ampuma asetta. :roll:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Varjo

Post by Varjo »

naponen wrote:Mä oon kaksikymmentäkaksi vuotta vanha. Oon kokenut vaikka mitä, mitä moni ei koe edes koko elämänsä aikana. Mietin viime yön kokemuksiani ja pohdin mitä kaikkea ehdin kokea ennen kuin olen 44vuotta.. :shock: :roll:
Mietin vuosi sitten, eli 17-vuotiaana samaa asiaa... :roll:
Goldengoose
Psykonautti

Post by Goldengoose »

Varjo wrote:
naponen wrote:Mä oon kaksikymmentäkaksi vuotta vanha. Oon kokenut vaikka mitä, mitä moni ei koe edes koko elämänsä aikana. Mietin viime yön kokemuksiani ja pohdin mitä kaikkea ehdin kokea ennen kuin olen 44vuotta.. :shock: :roll:
Mietin vuosi sitten, eli 17-vuotiaana samaa asiaa... :roll:
Mä mietin että olen lähempänä 50 ikävuotta kuin syntymääni :shock:
Olet pisteessä A, totuus on piste B. Näkemyksesi on jana - c, joka kulkee pisteen B läpi. Totuuteen kuljet kateetin a tai b läpi, nämä ovat valheita. Näkemyksesi - c vääristyminen on riippuvainen sinusta, joka olet alpha - kulma (a,b)
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

Goldengoose wrote:Mä mietin että olen lähempänä 50 ikävuotta kuin syntymääni :shock:
I feel you mäeng :D Hikiseen kylläki, ei oo hätää viä..
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
Death
Apteekki

Post by Death »

Goldengoose wrote:Mä mietin että olen lähempänä 50 ikävuotta kuin syntymääni :shock:
Mulla on onneks vielä vuosi aikaa tohon :mrgreen:
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
Coin
Psykonautti

Post by Coin »

masentaa ahistaa, jotkut asiat menee nii hyvi et on vaikeeta tehä päätöksiä ja jotkut asiat menee vähä nii ja näi

oispa viel mahis vetää pienen pojan elämää jossai hetken aikaa..
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-Raoul Duke
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Olen umpirakastunut erääseen naikkoseen. Ollut jo kaksi vuotta. Paras ihminen elämässäni tähän asti..
Välimatka vain rassaa, nakertaa kuvitella että se sydämen valittu on tuolla kaukana .... :confused:
junky
Psykonautti

Post by junky »

Huomenna alkaa vapaus. Liian pitkään kestänyt paska loppuu ja saan aloittaa taas alusta, ihanaa!
Löydän taas motivaation ja inspiraation kirjoittamiseen, soittamiseen ja elämiseen.
i know a girl who cries when she practices violin
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mikä vapaus, mikä paska? Mitenniin alusta?
disparati
Psykonautti

Post by disparati »

Ei mennytkään koko homma ohi yöllä vaikka sen mukaan laskin. Kirjotan kyllä nyt väärään topikkiin, ehkä tää kuulus tonne vitutuskeskusteluun.. mutta.. ajatuksia ihan mistä vaan. Tämä on ajatus ihan mistä vaan. Ajatus siitä et jos tää onki tässä, jos tästä ei ookkaa paluuta. Aamukahvi lämmittää ja rutiinit jatkuu, vaikka tuntuu et rutiinit katos aikoja sitten. Onko "normaalinelämän" määritelmä siinä että pysyy arkirutiineissa kaikesta huolimatta? Kykenee menemään aamulla suihkuun, pesee hampaat, pukee vaatteet, menee sinne mihin pitää mennä, puhuu ihmisille, hymyilee, sitten kotiin.. teet ruokaa, tarjoilet ruuan. Tiskaat, siivoat, poltat tupakkaa, yrität nukkua ja kaikki alkaa taas alusta. Toista tämä. Normaali rutiini määrittelee normaalielämän, vai? Mitähän mä edes selitän :foil:
hir
Psykonautti

Post by hir »

Pääsin osastolta Jee.
“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”
Jenkem

Post by Jenkem »

HARHATODELLISUUDESTA

Todellisuus on hallusinaatio, jossa millään ei ole mitään väliä. Kun harha laantuu kokija huomaa, että me olemme kaikki siellä, yhtä tyhjän kanssa ja kaikki samaa mieltä. Tätä kokemusta on kutsuttu ja kutsutaan monilla nimillä. Vainohulluutta, Peruskirkkautta, Valaistuminen ja Vaikea Psykoosi. Uusi Maailmanuskonto.

Aineen ja hengen hypoteettisella rajalla kaikki vastakkainasettelut valuvat tyhjiin ja koko maailma sulaa yhdeksi kuvioksi, joka on UMU. Todellisuus hajoaa asteittain kunnes jäljellä on enää mieli pyörittämässä koko näytelmää. Sen takana häämöttää kaikki ja ei-mikään, ja kun me lopulta kohtaamme itsemme ja toisemme UMUssa me näemme kuinka meitä on petetty. Mitään ei todella tapahdu, on vain UMU ja tämä yksi hetki.

Mutta odota! Energiajuonien sisässä on energiajuonia joiden tarkoitus on ajaa Sinut hulluuteen. UMU on reitti Perimmäiseen Todellisuuteen mutta se on myös aineettomien rikosten säilytysholvi. Tässä epävakaassa ja ennalta arvaamattomassa paikassa olet jatkuvan huijauksen ja häirinnän kohteena. Tyyni mieli voi tehdä UMUsta jokseenkin helpon ja miellyttävän kokemuksen mutta pienetkin epäilykset, levottomuus ja pelko tekevät siitä helvetillisen painajaisen. Siis kadota järkesi ja etsi Kultaista Harha-Aarretta, joka on UMUssa, UMUsta ja joka ON UMU.

Pelkäätkö kadottavasi kontrollin? Pystytkö sanomaan milloin vaikutus lakkaa? Jos näin on, olet ymmärtänyt täysin väärin. Älä hämmenny ravisuttavista visioista sillä ne ovat vain sivuvaikutuksia. UMU on itseaiheutettuja aivomuutoksia. UMU on Maailmankaikkeuden Peruselementti, Muinainen Järjestys ja Uusi Maailmanuskonto. Kaikkea tätä yhtä aikaa. Jos pystyt manipuloimaan UMUa, pystyt manipuloimaan kaikkea luonnossa ja ihmistajunnassa. UMU antaa keinon muuttaa tajuntaa ja todellisuutta tahtosi mukaan.
metman
Psykonautti

Post by metman »

Pieni lainaus Boneko brothers foorumilta missä Turisti aka Ankin Eiktiwan aka Robin Huudi keskustelee mm. omien alter egojensa kanssa keskenään.Turisti on myös nykyään,ei vaan pelkkä kiltamestari,vaan myös ulostemestari.

Täten on perustettu Ulosteensyöjät.

Uskomme vakaasti että oikeaoppisella ihmisulosteen syönnillä on suotuisia vaikutuksia ihmisen vastustuskykyyn. On selvää että allergiat johtuvat siitä että elämme liian puhtaassa ympäristössä. Jos sen sijaan altistamme kehomme aika ajoin bakteereille, kehomme immuunijärjestelmä oppii vastustamaan kyseisiä bakteereja. Tämä on tieteellistä tutkimusta ja haluaisinkin näin alkuvaiheessa lähinna kanssaveljien ja -siskojen kanssa selvittää käyttäjäkokemuksia ja jakaa niitä suotuisia kokemuksia mitä ulosteensyönnillä on tarjottavanaan. Varsinkin videoidut käyttödokumentit kiinnostaisivat.

Ulostemestarina toimin minä, eli Ankin Eiktiwan !
Vs: Ulosteensyöjät
« Vastaus #8 : 13.12.10 - klo:23:39 »
Tervehdys,

Ehdottomasti kannattaa leivittää paska ennen syömistä! Esimerkiksi hampun siemenillä voidaan nostaa ulosteen huonohkoja ravintoarvoja merkittävästi ja samalla myös poistaa elimistöstä vaarallisia haitta-aineita! Aivan kuten hyvä kasvispihvi, myös paska on parhaimmillaan mediumina, joten älkää paistako liikaa!

Olemme tekemässä ruokakirjaa paskan syömisen eettisyydestä, ravintoarvoista ja resepteissä. Kirjassa on oivia vaihtoehtoja myös ajankohtaiseen jouluruokapöytään. Esimerkiksi kylmäsuolattu paska, graavipaska ja paskalaattikko ovat erittäin hyviä vaihtehtoja epäeettiseen sikojen ja kalkkunoiden teurastukseen ja tehomaatalouteen! Paskan syöminen vähentää myös lapsiprostituutiota!

Heimoterveisin,
[:] BB-Jani
I love you Mary Jane
Uke
LD50

Post by Uke »

Mua kiinnostaa ihan liian moni asia tai sanotaanko et innostun asioista ihan liian pitkäks aikaa :mrgreen: Mietiskelen täs et mitehä sitä lähtis omaa elämäänsä ja työuraa suuntaamaa. Kiinnostaa älyttömästi eri maiden ruokakulttuurit ja kokin duuni on iha vitun jees, vaik onki vähä paskasti palkattuu.
Sit kiinnostas olla jotenki musiikis yhteydes ja olis pää ihan täys vaikka mitä visioo mut tarvis ehk vähän jotain opetusta kaikkie laitteiden kans jne. ja sit toisaalta taas perus tiskijukan hommat on kans aika vitun aliarvostettuu eikä sillä oikee leipää tuo pöytää ellei sit pääse vetäsee itteensä oven välii ja isoille stageille (in my wet dreams lol).
Sit tiedän että en osaa noudattaa oikeen mitään koreografioita tjsp. mut tanssiminen on vitun mukavaa, ehkä sitä vois alkaa opettelee harrastuksena jossain muodossa.

Eli siis hei te kaikki hiukan eksyksissä olevat, tulkaa hakemaan minulta inspiraatiota elämään jos ette meinaa osata päättää mihin päin lähdette suuntautumaan! Itsekkään en tosin tiedä mutta vittuakos sillä on väliä!!
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Coin
Psykonautti

Post by Coin »

ahdistaa.. älysin just että oon pelannu korttini niin vituilleen et ei voi enää pelastaa..

meikän love life on 90% kopio himymist.. nyt vituttaa enää vaa se et hommat jos on kussu ni niit ei voi enää korjata... :cry: :cry:
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-Raoul Duke
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Uke wrote:Mua kiinnostaa ihan liian moni asia tai sanotaanko et innostun asioista ihan liian pitkäks aikaa :mrgreen: Mietiskelen täs et mitehä sitä lähtis omaa elämäänsä ja työuraa suuntaamaa. Kiinnostaa älyttömästi eri maiden ruokakulttuurit ja kokin duuni on iha vitun jees, vaik onki vähä paskasti palkattuu.
Sit kiinnostas olla jotenki musiikis yhteydes ja olis pää ihan täys vaikka mitä visioo mut tarvis ehk vähän jotain opetusta kaikkie laitteiden kans jne. ja sit toisaalta taas perus tiskijukan hommat on kans aika vitun aliarvostettuu eikä sillä oikee leipää tuo pöytää ellei sit pääse vetäsee itteensä oven välii ja isoille stageille (in my wet dreams lol).
Sit tiedän että en osaa noudattaa oikeen mitään koreografioita tjsp. mut tanssiminen on vitun mukavaa, ehkä sitä vois alkaa opettelee harrastuksena jossain muodossa.

Eli siis hei te kaikki hiukan eksyksissä olevat, tulkaa hakemaan minulta inspiraatiota elämään jos ette meinaa osata päättää mihin päin lähdette suuntautumaan! Itsekkään en tosin tiedä mutta vittuakos sillä on väliä!!
Hienoa että sulle on selvillä mikä sua kiinnostaa. Joillekkin ei oo. Kantsii varmaan valita joku yks noista mitä lähtee rakentelee hiljaa. Älä välitä palkasta, kyllä sitä rahaa jostain keksii kunhan on kärsivällinen sen suhteen ettei se "omajuttu" lyö leiville heti. Ite oon jotenki käsittäny että sellane eksistentiaalinen tyhjyys johtuu harvemmin huonosta palkasta, ehkä välillisesti saattaa johtua joskus jos rajoittaa jotain muuta. Kyllä sitä vaik toimeentulotuel toimeen tulee jos on vaa jonkulainen suunta pään sisässä, tai ei ainakaa pahasti oo eksyksissä.

Realistinen kantsii kyl olla sillee et en mäkää viitti kelaa et nyt heti ku irtisanoudun tästä paskahommasta ni huomenna oon rocktähti. Vaikka elelenki pilvilinnois välil. Haluun kuitenki ajatella et hitaasti hyvä tulee. Kärsivällisesti kun jaksan vaan tehä jotain juttua liikaa kyselemättä sen mielekkyyttä ni kyl se palkitsee aikanaa. Ainaki on selvää ettei musta muusikkoa tuu telkkarii tuijottamalla päivät pitkät vaikka olisin kuinka lahjakas(?) tahansa. Vaikken maailman menestystä koskaan saisi niin oon kuitenki aika optimistinen sen suhteen että työ se on tässäkin mikä kannattaa, jollain tavalla se kuitenkin palkitsee myöhemmin vaikken tällä hetkellä sitä laskiskaa hyväks jutuks. Työ, saattaa kuulostaa raadolliselta tässä yhteydessä mutta se onkin maailman paras työ(mulle). Ei sillä, tässä itekkin vaan himassa laiskuroin tällä hetkellä ja bändi on vasta aloittanut vähän aikaa sitten. Duunissa en käy, yritän olla vain selvinpäin, se käy mulle duunista tällä hetkellä. Joo ikävää kyllä että jouduin päihteilyn lopettamaan, mutta mulla oli joku aika sit tos sellane valintatilanne et tää vai olot? Kumpi on tärkeempää mulle?

Tällä hetkellä siis viettelen aika paljon aikaa himassa treeniksen lisäks, ja yritän joka päivä tehdä vaan jotain musiikkiin liittyvää. En siis tee mitään lukujärestystä, enkä mee millä himotreenaus-mentaliteetilla(enää), että 8h/pv! pakko! Yritän vaan saada jotain tehtyä ilman mitään varsinaista Inspiraatiota. Jonkun runonpätkän, pienen sävellyspätkän, rämpyttää skebaa, freestailata, opetella joku biisi mikä kiinnostaa.
En laske paljon vietän aikaa musiikin parissa tai paljonko teen Työtä vaan luotan siihen että jos motivaatiota on ni kyl se aikanaa saattaa sit ajautua johonki ahkerointii. Yritän vain pakottaa itteni pieniin askeliin, en suuriin. Pikkuhiljaa pala palalta. Hitaus ja kärsivällisyys is the key of life!(mulle). Päihteillessäki hitaat nousut on jotenki niitä kannattavimpia, näin oon ite kelaillu. Nopeita nousuja edustaa esim. spigut ja viina, jotka on mun mielästä kummatki aika tuhoovia.

Jos oot jossain duunissa ja haluut tehä jotain muuta, ni kelaa et oot viel puol vuotta(jos mahollisuus). Sinä aikana rupeet pala palalta edistämään jotenki sitä sun juttua, sit tarkastelet uudemman kerran että lopetanko nyt vai jatkanko viel puol vuotta? Hidasta hommaahan se on mutta esim. kauaskantoisimmat bändit on mun mielestä niitä jotka on saavuttanu menestyksensä hiljalleen. Tähdenlennot on tähdenlentoja.
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
hahaviv
Lepakko

Post by hahaviv »

hir wrote:Pääsin osastolta Jee.
Onnee! Tekis mieli udella, mutta en ehkä viitti.
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

siis onko täällä sellasta chattithreadia?!
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
idfgho

Post by idfgho »

Madmike wrote:siis onko täällä sellasta chattithreadia?!
viewtopic.php?f=7&t=1261&start=180
sunyata
Psykonautti

Post by sunyata »

hir wrote:Pääsin osastolta Jee.
Broidi oli tos kans osastolla taas vaihteeks. Pääs sieltä pois. Kai silläkin menee nykyään ihan ookoo. Sitä vituttaa kallontonginta. Jätkä oli muutenkin noin 10 vuotta huumepsykoosissa. Vissiin lääkäreiden savustusastiana oleminen on jo ihan tarpeeks.
vain otettu lääke ottaa päähän
Neste
OD

Post by Neste »

Viime päivinä oli todella haikea/surullinen fiilis vaikka oikeastaan kaikki on hyvin ja mielessä pyörii vain iloisia asioita. Lapsena oli melkein aina näin nyt kun olen muistellut asiaa tarkemmin. Johtunee varmaan jostain aivokemioista (serotoniini?) kun methylonen ottamisen jälkeen tämän huomasin.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Uke
LD50

Post by Uke »

Kiitti Hekkis :) Kuullostit vähän Dexmalle, ku jutskasin sen kanssa ko. asiasta...
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Taas itken juostessani takaisin, se oli harhaa mutta tuntui silti niin aidolta. Kävin sun luona , vain mielessäni, mutta siellä oli silti niin paljon parempi olla kuin täällä.. Kaikki haaveet siitä, miten asiat voisi olla. Haihtuu viimeistään yöllä, aamulla. Mutta jokainen pienikin haalea sävy rakkautta säilyy ikuisesti, kunnes viedään pois kaikki muukin.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Perjantaina tein kontaktin ihmiseen, jokunen sana & pari halia vaihdettiin ja nyt harmittaa ettei tullut numeroa pyydettyä :left: Mutta asui eri kaupungissa ja oli 5v vanhempi joten ehkäpä siitä nyt mitään olisi tullutkaan :shock:
ʘʘ
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

siqqe wrote:: Mutta asui eri kaupungissa ja oli 5v vanhempi joten ehkäpä siitä nyt mitään olisi tullutkaan :shock:
Kärpäsestä härkänen, kai sulla nyt nimi on tiedossa?
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Hekkis wrote:
siqqe wrote:: Mutta asui eri kaupungissa ja oli 5v vanhempi joten ehkäpä siitä nyt mitään olisi tullutkaan :shock:
Kärpäsestä härkänen, kai sulla nyt nimi on tiedossa?
Etunimi on tiedossa, sehän on jo voitto! Ei auta muu kun käydä sherlockoimaan ja ehkä ravaamaan reiveissä elätellen toivoa että pamahtaa hänkin paikalle :D
ʘʘ
pilkkija
Lepakko

Post by pilkkija »

Alan olemaan aika mennyttä jos ei naista löydy. :(
"MISERABLE"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

pilkkija wrote:Alan olemaan aika mennyttä jos ei naista löydy. :(
on sitä elämässä muutakin kuin rakkautta.

Toisaalta itekkin välillä kelaan jotenkin noin, sitten mietin, että mitä muuta elämässä ois kiva toteuttaa.

Joskus 4-ho-met päissäni tajusin, että kandee mun ottaa elämä niin, että en tarvitse "sitä yhtä" tuohon vierelleni ollakseni onnellinen, jos ei satu tulemaan jotain sellaista otusta tähän elämään niin sitten pitää eleskellä vain yksinäisenä, ja tehä silti monia asioita joista tulee vitun hyvä fiilis.
Jenkem

Post by Jenkem »

I don't wanna live no mo'
Sometimes I hear death knocking at my front do'
I'm living everyday like a hustle
Another drug to juggle, another day another struggle
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Päihteily, etenkin pirin vetäminen tuo mieleen sellasen skenaarion missä sulla on sylissäs sellanen vitun kallis ruukku mitä yrität kanniskella. Tää ruukku on sun mielenterveytes. Kuosailu on on vähän niinku jääkentällä kävelemistä. Selvinpäin oleminen on kuin talsisi asfaltin päällä.
Luistelu on vitun siistiä, mutta pitää muistaa että sulla on aina sylissäs se ruukku.

Ainii ja jos tottuu liikaa jäällä olemiseen voi asfaltin kitkaisuudesta tulla ylitsepääsemätöntä. Ja kengät painaa tonnin.