Mä oon just tollanen kaveri, lisäks mä en vastaa läheskään aina ku joku ottaa yhteyttä. Pääasiassa siks että oon niin syrjäänvetäytyvä luonne ja saan voimani yksinolosta, ja kaipaan ihmisten seuraa paljo vähemmän ku muut. Ja mulla on huono itsetunto, joten kun taas joskus mulle tulee ikävä jotain ihmistä tai haluisin jutella nii tulee vaan aina mieleen et mitä jos se ei haluu puhuu tai hengailla mun kanssa ja entä jos mä vaan häiritsen sitä, ja pelkään torjutuks tulemista. Ja kyllä on myös joitakii tyyppejä joiden seura ei kiinnosta yhtään, mut aika äkkiä ne on tajunnu mun hienovarasista/suorista vihjeistä mikä on homman nimi...mellow wrote:Mitenköhän semmoisten kaverisuhteiden kanssa kannattaa toimia, kun toisesta ei ikinä kuulu mitään, ellet itse ole yhteyksissä sinne päin?
Kurja vaan, kun tulee semmoinen tunne, ettei minusta välitetä tai olen huonoa seuraa/huono kaveri ...
Mut sinuna mä kysyisin suoraan. Voi myös olla et se ei oo vaan tullu aatelleeks miltä toi susta tuntuu ja se on vaan tullu tavaks. Tosi ärsyttäväähän toi on, varsinki jos ei tiiä yhtään miks se menee aina noin.