Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
gaga
Psykonautti

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by gaga »

mellow wrote:Mitenköhän semmoisten kaverisuhteiden kanssa kannattaa toimia, kun toisesta ei ikinä kuulu mitään, ellet itse ole yhteyksissä sinne päin? :roll:

Kurja vaan, kun tulee semmoinen tunne, ettei minusta välitetä tai olen huonoa seuraa/huono kaveri ... :/
Mä oon just tollanen kaveri, lisäks mä en vastaa läheskään aina ku joku ottaa yhteyttä. Pääasiassa siks että oon niin syrjäänvetäytyvä luonne ja saan voimani yksinolosta, ja kaipaan ihmisten seuraa paljo vähemmän ku muut. Ja mulla on huono itsetunto, joten kun taas joskus mulle tulee ikävä jotain ihmistä tai haluisin jutella nii tulee vaan aina mieleen et mitä jos se ei haluu puhuu tai hengailla mun kanssa ja entä jos mä vaan häiritsen sitä, ja pelkään torjutuks tulemista. Ja kyllä on myös joitakii tyyppejä joiden seura ei kiinnosta yhtään, mut aika äkkiä ne on tajunnu mun hienovarasista/suorista vihjeistä mikä on homman nimi...

Mut sinuna mä kysyisin suoraan. Voi myös olla et se ei oo vaan tullu aatelleeks miltä toi susta tuntuu ja se on vaan tullu tavaks. Tosi ärsyttäväähän toi on, varsinki jos ei tiiä yhtään miks se menee aina noin.
GUGUGAAAGAGUGUUUGAGAGAGAGUUGAAGA
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

gaga wrote: Ja kyllä on myös joitakii tyyppejä joiden seura ei kiinnosta yhtään, mut aika äkkiä ne on tajunnu mun hienovarasista/suorista vihjeistä mikä on homman nimi...
Minkälaisia nämä tämmöiset vihjeet voivat olla? Itse olen sen verran sosiaalisesti rajoittunut, että minun on hankala ymmärtää vihjeitä ... joka sitten pistää mietityttämään, että mikä on homman nimi. :/
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
gaga
Psykonautti

Post by gaga »

mellow wrote: Minkälaisia nämä tämmöiset vihjeet voivat olla? Itse olen sen verran sosiaalisesti rajoittunut, että minun on hankala ymmärtää vihjeitä ... joka sitten pistää mietityttämään, että mikä on homman nimi. :/
Vaikee sanoo muitten puolesta, mutta mä ainakin oon vaan tyly ja kylmä tai en huomioi henkilöö x yhtään, ja jos x kysyy vaikka et lähetkö mun kaa baariin huomenna nii "en ehi/jaksa" tmv. Mut voishan sun kaveri periaatteessa käyttäytyä samalla tavalla siks et on nii masentunu tai epäsosiaalinen, eli älä nyt vedä mitään suoria johtopäätöksiä tästä. :D
boost
Lepakko

Post by boost »

Aloin miettiä, että onkohan mun alaselän skolioosi parantunut itsestään. En ole ikinä hommannut siihen minkäänlaista hoitoa, vaikka kipu oli aikoinaan verrattavissa siihen, että joku hakkaisi lekalla selkään, mut nyt ei ole varmaan kolmeen kuukauteen tuntunut kipua yhtään. Voiko näin oikesti käydä?
gaga
Psykonautti

Post by gaga »

boost wrote:Aloin miettiä, että onkohan mun alaselän skolioosi parantunut itsestään. En ole ikinä hommannut siihen minkäänlaista hoitoa, vaikka kipu oli aikoinaan verrattavissa siihen, että joku hakkaisi lekalla selkään, mut nyt ei ole varmaan kolmeen kuukauteen tuntunut kipua yhtään. Voiko näin oikesti käydä?
Ihan mahollista, varsinkin jos oot kasvanu, urheillu ja/tai venytelly, niin ne lihakset tukee sitä rankaa paremmin. Skolioosiin hoitonahan on aina se lihaskuntoharjottelu ja venyttely, pahoihin tapauksiin kasvuiässä korsetti tai sitten leikkaus. Ihan itekkin voi sitä skolioosia jeesata tosi paljon keskivartaloharjoitteilla. :)
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Mietin vaan tässä koulupäivän aikana, että kuinka huvittavaa on kun ihmiset ei osaa pitää suutaan kiinni joissain asioissa. Kiroilua, selän takana puhumista, käskyttämistä, vähän lisää kiroilua ja paskan puhumista. On se vaan oikeesti.. :mrgreen:

Joo itsekkin kyseisiä harrastanut joskus teininä, mut nyt sitä vasta tajuaa kuinka voimakkaita asioita sanat ovat ja kuinka harkiten niitä tulisi käyttää. Aina, kun joku sanoo jonkun kirosanan sieltä tulee sellanen negatiivinen energiamuuri vastaan, et pitää vähän aikaa sen jälkeen "toipua" siitä. Sit kun, jotkut latelee niitä joka toisena sanana niin huhhuh... :P Eiks ne ite tunne sitä shittiä mitä ne sanat levittää?
Life = The Trip
frapathea

Post by frapathea »

psychiCNoob wrote:Aina, kun joku sanoo jonkun kirosanan sieltä tulee sellanen negatiivinen energiamuuri vastaan, et pitää vähän aikaa sen jälkeen "toipua" siitä. Sit kun, jotkut latelee niitä joka toisena sanana niin huhhuh... :P Eiks ne ite tunne sitä shittiä mitä ne sanat levittää?
Ei ne mitään levitä, sanat itsessään. Sä kuvittelet vaan. Sanoilla on tismalleen se voima, minkä niille kukin antaa. Mee sanoo italialaiselle monotonisella äänellä vitun vittuvittu ni ei sillä ilmekään värähdä.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

frapathea wrote: Ei ne mitään levitä, sanat itsessään. Sä kuvittelet vaan. Sanoilla on tismalleen se voima, minkä niille kukin antaa.
Olet oikeassa. Ton oiski voinu ilmaista sanoilla "ne sanoillaan levittävät". Mut en osannut ilmaista korrektisti.

Mut silti tuntuu et joillain tietyillä sanoilla on sellanen tietynlaatunen "peruslataus", ettei siihen tarvi välttämättä tallettaa mitään omaa voimaa mukaan, jotta se särähtäisi korvaan. Vai onko tämä nyt sitä kuvittelua? :D

Tosin usein ns. "voimasanoja" käytetään just negatiivisesti latautuneessa mielentilassa(pelkotilassa; kateus, viha....), joten silloin sieltä niitä raskaita energioita ryöppyää. Joskus vähemmän joskus enemmän.
Life = The Trip
frapathea

Post by frapathea »

Niin, luultavasti se on enemmän se tunnetila, josta lähtee negatiivinen lataus. Jos meet italialaiselle huutamaan vihaisen näköisesti kovaan ääneen niin on ihan sama huudatko sille vitun vittuvittu vaiko rakas mussupössö. Oot silti aggressiivisen oloinen silloin.

Kirosanoja voi käyttää myös positiivisessa merkityksessä. Esim. EI VITTU SÄ OOT SIISTI TYYPPI. EI VITTU MÄ TYKKÄÄN SUSTA. TÄÄ ON IHAN VITUN MAHTAVAA.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

frapathea wrote:Kirosanoja voi käyttää myös positiivisessa merkityksessä. Esim. EI VITTU SÄ OOT SIISTI TYYPPI. EI VITTU MÄ TYKKÄÄN SUSTA. TÄÄ ON IHAN VITUN MAHTAVAA.
Joo :P Mut tällöin ei kirota. Sitä positiivista lausetta vaan voimistetaan sanalla vittu, josta mä en oo varma onko se kirosana vai vain korostava sana, joka on johdettu naaraan sukupuolielimestä. Ainoa "voimasana" jota käytän, joskus.

VITTU RAKKAUTTA KAIKILLE ! :love:
Life = The Trip
porter

Post by porter »

Että osaa arvostaa yksinkertasia arjen asioita niin tarvii kokea elämää mullastavia asioita niin hyvässä kuin pahassa.
Samppa87
Karvakuono

Post by Samppa87 »

Miksi yksinkertaiset asiat on tehtävä niin saatanan vaikeiksi?

Myyn työkseni mm amppeleita. Lähinnä kesäkukkasellaisia... Tänään yksi rouva otti amppelin pihalta käveli sisälle ja sanoi, kun tämä on niin painava, että miten hän sää tämän kotiin kannettua, kun on vielä bussi matka edessä. Mitäs vittau siihen vastaamaan? Sanoin, että kun on kuuma ja aurinko paistaa me kastellaan ne päivisin ne amppelit, siksi se on painava. Rouva jatkaa ettei hän tiedä jaksaako hän tätä kantaa. (mitä siihen voi sanoa) Tässä vaiheessa kerron, että rouva oli n 45v. Ok kuntoinen/kroppainen nainen. Ei mikään 100 vuotias kuolemaa tekevä vanha harppu. Rouva jatkaa, miten hän tämän kantaa kotiin. Koitin ehdottaa, että siinä on se amppelin koukku, "siitä se yleensä kannetaan". Rouva jatkaa, eikö teillä ole mitää pussia? Minä, Valitettavasti noin isolle amppelille eii.. Voin toki laittaa siihe muovikelmua päälle, niin näyttää "ostetummalta" mutta ei varmaan helpota kantamista. Eouva innostuu ja mä kelmuta amppelin. Kun saan homman tehtyä, rouva sanoo, auttaako tää sitten mitään? Aloin oleen jo ihan kypsä ja sanoin, että varmaankaan ei. Annoin amppelin rouvalle ja rouva vielä jatkoi. Saisko sähän edes jotain paperia, ettei tää koukku paina mun kättä. Lopulta käärin siihe talouspaperia ison sutturan ja viimein rouva pääsi lähteen.. (huoh)

Pahoittelen jos teksti on sekava.. Vaikka mä rakastan asiakaspalvelua,, niin välillä se on vaan niin, että kaikki on vaikeaa,, paskaa,, hankalaa ja mä oon paska,, vaikka mitä tekis ja miten päin olis :(
suola
Tuppisuu

Post by suola »

Onko itsekkyydestä syntyvä terve moraali tervettä sittenkään? Haluaisin et se kumpuais jostain merkittävämmästä mut en osaa valehdella itelleni. Liian rationaalinen ja epäempaattinen. Epäempaattinen ei oo sana. Liian julma, kylmä, tunteeton. Ja kusipää. Sellaset ihmiset on muuten harvassa jotka pitää itteään kusipäänä. Nekin, joista kaikki näkee kilometrin päähän et jep, kustahan sillä on päässä ja paljon, pitää itteään ihan hyvinä heeboina. Mä sen sijaan oon aika varma et oon kusipää. En haluis olla mut yllättävä vaikee olla jotain mitä ei oo. Monesti oon tuominnu sellaset tyypit jotka ei sano mitään vaik saa kaupan kassalla kympin ekstraa. Vaik ihan samaan asiaan niiden toiminta perustuu ku munkin: omaan hyötyyn. Tavoitellaan ja arvostetaan vaan eri asioita; ne yllättäen helposti kasvanutta varallisuutta, ja minä haluun tuntea itseni paremmaksi kun muut. Jossain määrin myös kanssaihmisten hyväksyntää ja kunnioitusta. KUINKA VITUN PIENI IHIMINEN. nojoo. Mut mitä jos kaikki ois "moraalittomia" Joo mun arvomaailma on parempi yhteiskunnan toimivuuden kannalta mut ketä kiinnostaa? Mua kiinnostaa. Tosin vaan se mitä kiinnostamalla saan.

Joskus mua ahistaa, esim. nyt
suola
Tuppisuu

Post by suola »

mä haluun mä haluun mä haluun
haluun?

haluun kaikkee mut mitään en tarvi.
lies lies lies, just toisinpäin. TARVITSEN.
mielessäni en viihdy. missä mä viihdyn jos en siellä? haluun toisten mieleen tai uuden mielen. oonko mä niiden mieleen?
ai uusi mieli, muutan mielen, vaihdan mielen, sinne rakennan minä taloni. ois kyllä helpompi nykyiseen? jos oikein kotoisan, ei haittaa vaik ulkona ei paista ikin aurinko ja aina sataa räntää, jos pidän verhoja kiinni. Tai en tee sinne ikkunoita ollenkaan.
joo, fiksumpi.
gaga
Psykonautti

Post by gaga »

Niille hörhöille jotka haluaa kuulla jänniä juttuja:

"I like it when science and devotion find places of intersection. I (recently read) about a team of neurologists who had wired up a volunteer Tibetan monk for experimental brain-scanning. They wanted to see what happens to a transcendent mind, scientifically speaking, during moments of enlightenment. In the mind of a normal thinking person, an electrical storm of thoughts and impulses whirls constantly, registering on a brain scan as yellow and red flashes. The more angry or impassioned the subject becomes, the hotter and deeper those red flashes burn.

But mystics across time and cultures have all described a stilling of the brain during meditation, and say that the ultimate union with God is a blue light which they can feel radiating from the center of their skulls. In Yogic tradition, this is called "the blue pearl," and it is the goal of every seeker to find it. Sure enough, this Tibetan monk, monitored during meditation, was able to quiet his mind so completely that no red or yellow flashes could be seen. In fact, all the neurological energy of this gentleman pooled and collected at last into the center of his brain -- you could see it happening right there on the monitor -- into a small, cool, blue pearl of light. Just like the Yogis have always described."

- Elizabeth Gilbert- Eat pray love (joo-o, joo-o, vittu mikä hömppäkirja mut... tää oli niin hassu
(http://thebluemovement.com/Blue_in_Science.html)
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

Jopas nämä yön pimeät ovat käyneet lyhyiksi. Pari tuntia kerkee olla fiiliksellä: "Nukkumaan :3" ja sit taas on avattava pulveripussi kun sitä nyt taas pitkästä kertaa on. Ei kyllä haittaa että aurinko nousee ja pääsee aloittamaan uutta päivää ajoissa. Kesä se on kesän lapselle mahtavaa aikaa!

Ei mul muuta
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
getto
Apteekki

Post by getto »

Tänään satoi joten päätin mennä tuohon metsikköön joka on aivan lähellä. En halunnut kastella kenkiäni ja päätin mennä ilman. Hukkasin barefoot-lenkkarini b2m-bileiden jälkeen, eli joudun kulkemaan muutenkin paljain jaloin joskus. Must sateella on tosi makeeta. Kattelen nyt ulos sinne pusikkoon ja ihailen maisemaa kun taivas on harmaa, sataa, ja puut viheriää tuolla. Näky tuo mieleen sademetsän, vaikka en koskaan ole sellaista nähnytkään, muuta telkkarissa. Löysin metsästä videonauhurin ruhon, olin aluksi ajatellut etten mene sinne mitään roskia keräilemään kun sitä ei sitten malta lopettaa mutta kannoin nauhurin roskiin ja mietin menisinkö sisälle juomaan teetä vai palaisinko metsään. Päätin palata. Kävin lätäkössä seisoskelemassa. Siinä oli mutapohja, tuntui kivalta. Halailin myös puita yksinäisyyteeni, ei sillä että mikään hippi olisin mutta must on lohduttavaa halailla. Tosiasiassa olen kyllä halannut ihmisiäkin viimeaikoina, rehellinen ollakseni. Yksinolossa ei oo sinällään mitään vikaa mut se saattaa tehdä yksinäiseks. Seurassakin voi olla yksinäinen - joskus. Mut en mä sinällään yksinäisyyttä rupeaisi valittamaan, vaikka puita halailenkin, kuitenkin ihmisiä tulee nähtyä. Ehkä se on enemmän kaipua intiimimpään suhteeseen. Ei sillä että panokaveria etsisin, ei alkuunkaan.

Palattuani kotiin menin pesemään jalkojani kuumalla vedellä kunnes kuulin valtavan jyrähdyksen. Luulin että joku haluaa tulla oven läpi. Mutta kun olin menossa katsomaan tajusin että ääni oli niin kova ettei ihminen sitä saisi aikaan. Olis ollu hieno nähdä välähdys myös.

Päätin tehdä leffan. Tai siis sain idean alkaa tekemään musiikkivideoita ja se sitten paisui leffaksi. Elättelin viime vuonna ajatusta Peter Pandemic nimisestä räppäristä kertovasta, mutta se oli ihan paska. Tää on paljon parempi.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

^sade, ukkonen, myrskyt. Vitun jees. Mahtavaa mennä kaatosateeseen seisoon, päihtyneenä tai ei.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
00000000
Psykonautti

Post by 00000000 »

On tiettyjä asioita joiden puhumisesta mies menettää osan miehisyydestään, mm. sisäisestä epävarmuudesta puhuminen vie aika tehokkaasti statusta muiden silmissä. Myös pelosta ei tulisi puhua. Hankalia aiheita.
gaga
Psykonautti

Post by gaga »

00000000 wrote:On tiettyjä asioita joiden puhumisesta mies menettää osan miehisyydestään, mm. sisäisestä epävarmuudesta puhuminen vie aika tehokkaasti statusta muiden silmissä. Myös pelosta ei tulisi puhua. Hankalia aiheita.
Jaabati jaa, riippuu ihan seurasta... Mulla tollasesta puhuminen ja tollasten juttujen kuunteleminen on poikkeuksetta tuonu mua vaan hitsin paljo lähemmäs sen ihmisen kanssa. Miehisyys se vaan on mielenkiintonen aihe, on on. Josta mä en oikein ymmärrä mitään. Miks siitä on niin tärkeetä pitää kii?
00000000
Psykonautti

Post by 00000000 »

gaga wrote:
00000000 wrote:On tiettyjä asioita joiden puhumisesta mies menettää osan miehisyydestään, mm. sisäisestä epävarmuudesta puhuminen vie aika tehokkaasti statusta muiden silmissä. Myös pelosta ei tulisi puhua. Hankalia aiheita.
Jaabati jaa, riippuu ihan seurasta... Mulla tollasesta puhuminen ja tollasten juttujen kuunteleminen on poikkeuksetta tuonu mua vaan hitsin paljo lähemmäs sen ihmisen kanssa. Miehisyys se vaan on mielenkiintonen aihe, on on. Josta mä en oikein ymmärrä mitään. Miks siitä on niin tärkeetä pitää kii?
Miehiltä odotetaan seuraavia ominaisuuksia: määrätietoisuuttaa, itsevarmuutta, sanavalmiutta ja että joka tilanteessa pystyy pitämään itsensä koossa. Ehkä se on aivopesua mitä media syöttää, mutta nuo ovat olleet vuosituhansia muuttumattomia ominaisuuksia mitä liitetään miehisyyteen. Toki noihan on terveen ihmisen ominaisuuksia, niin naisessa kuin miehessäkin. Mutta koen että naisille annetaan helpommin anteeksi kaikenlaiset "heikkoudet". Naisilla on taas sitten eri asioita joita odotetaan toki, ja miehille annetaan tiettyjä asioita helpommni anteeksi kuin naisille. Että en lähde millekään "miehenä vasta elämä vaikeaa onkin" -linjalle.
jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

-----
Last edited by jumalatjalassa on Mon 16 Jun 2014, 21:34, edited 1 time in total.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Ihminen ehkä tarvitsee unelman? Asian jota kohti pyrkiä ja jonka eteen työskennellä. Ideaa pitää aina kypsytellä tarpeeksi. Toistetaan tarvittaessa.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

Hassua että ampparit.com sivusto täytti 10 vuotta ja ite kuulin siitä ekan kerran joskus 2 vuotta sitten. :P
Nykyää ollu kyl joka aamun/päivän aloitus, kahvin ja tupakin kanssa.
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Tietääkö joku että saako esim. helsingissä asuntoa hankittua kiinteistövälittäjän avulla, siis ihan vuokra-asuntoa ja paljonko ne verottaa siitä että hommaa asunnon?

Täälläpäin kun en tahtonut löytää asuntoa niin tuttu kiinteistövälittäjä 500e:lla hommasi asunnon. Toimiskohan sama helsingissä?

Oon muuttamassa joko Töölöön, sörnäisiin tai arabian rantaan, kun niissä on korvaushoito klinikat. Malmilla olisi myös, mutta onko se millainen alue asua kun ei ole mulle kovin tuttu?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
frapathea

Post by frapathea »

Personaes wrote:Tietääkö joku että saako esim. helsingissä asuntoa hankittua kiinteistövälittäjän avulla, siis ihan vuokra-asuntoa ja paljonko ne verottaa siitä että hommaa asunnon?

Täälläpäin kun en tahtonut löytää asuntoa niin tuttu kiinteistövälittäjä 500e:lla hommasi asunnon. Toimiskohan sama helsingissä?

Oon muuttamassa joko Töölöön, sörnäisiin tai arabian rantaan, kun niissä on korvaushoito klinikat. Malmilla olisi myös, mutta onko se millainen alue asua kun ei ole mulle kovin tuttu?
Voi olla, mut Helsingin vuokra-asuntotilanne on melko kusinen. Voi siis olla että sittenkin kaikkialle on tunkua. Käy esittelyissä, laita hakemukset kaupungille ja kaikille yhdistyksille mitä keksit.

Noista alueista: Viihtynet Sörkassa tai Malmilla parhaiten, ainakaan jos vaikutat ulospäin yhtään epäilyttävämmältä. Malmi on ihan jees – se on toki lähiö, mut palvelut pelaa ja junalla menee ~kymmenen minuuttia steissille. Töölössä on kultanappitätejä ja nimbyjä, ja kova hintataso, 15m^2 voi helposti olla yli 600e. Kuka siellä tahtoo asua. Tosin Kalliossa on about samanlainen hintataso nykyään, et silleen.

Ei sun tosin Helsingissä tarvitse asuinpaikkaa valita sen perusteella, missä k-hoitoklinikka sijaitsee. Meinaan sen verran pelaa toi julkinen liikenne, että kunhan vähän katsot että on joku suora linja asuinpaikasta määränpäähän niin sillä pitäis pelaa ihan hyvin. Laajenna asunnonhakua vaikka seuraavasti, mikäli noi on ne ainoat klinikat: Meilahti, Laakso, Ruskeasuo, Pikku-Huopalahti (spora- ja bussiyhteydet Töölöön) Alppila, Hakaniemi, Merihaka, Vallila, Pasila (spora- ja bussiyhteydet Sörkkaan) Viikki, Koskela, Kumpula, Käpylä (bussiyhteydet Arabianrantaan, tai Käpylästä ja Viikistä ainakin pääsee myös Malmille) Oulunkylä, Pukinmäki, Tapanila, Tapaninvainio, Puistola, Pihlajanmäki, Pihlajisto (juna- ja bussiyhteydet Malmille).
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Ajatus mistä vaan on se että oon jo monena kertana tässä pörreissä himassa oleillessa funtsinut että vois ostaa sellasen "oldschool kirjotuskoneen", millä näpytellään silleen coolisti kun vanhoissa leffoissa.. :up: Siis sellasissa olotiloissa kun tekis mieli tehä jotain ja taulutkin on jo maalattu yms yms..

Mut ois hyvä jos se ois samal sellanen coolin näkönen.

Jotenki tää "virtuaalinäpyttely" on vähän semmost niin ja noin ja niin...
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kiitti frapalle postauksesta, en tiennytkään että voi hakea kaupungilta asuntoa jos en asu helsingissä.
-Edgar Allan Poe
frapathea

Post by frapathea »

Personaes wrote:Kiitti frapalle postauksesta, en tiennytkään että voi hakea kaupungilta asuntoa jos en asu helsingissä.
Juu voit. Etenkin jos sulla on duunipaikka tiedossa pääkaupunkiseudulla niin pk-seudun kaupunkien asunnot ottaa sut kiireellisyysjärjestyksessä listan kärkeen.
Personaes
OD

Post by Personaes »

frapathea wrote:
Personaes wrote:Kiitti frapalle postauksesta, en tiennytkään että voi hakea kaupungilta asuntoa jos en asu helsingissä.
Juu voit. Etenkin jos sulla on duunipaikka tiedossa pääkaupunkiseudulla niin pk-seudun kaupunkien asunnot ottaa sut kiireellisyysjärjestyksessä listan kärkeen.
Kuinkahan pitkät jonot tuolla on ihmisille joilla ei ole vielä työpaikkaa tiedossa?

Mitä muita säätiöitä on mitäkautta voin hakea asuntoa?
-Edgar Allan Poe