Mulle ei tule IV , mut nenän kautta tulee nousut .SadPanda wrote:imo tässä aineessa on ainut jokin hyvä hieno asia ne niin saatanan rajut Iv nousut mitkä saapi jo jollai 5-7mg annoksella.
-mb
Mulle ei tule IV , mut nenän kautta tulee nousut .SadPanda wrote:imo tässä aineessa on ainut jokin hyvä hieno asia ne niin saatanan rajut Iv nousut mitkä saapi jo jollai 5-7mg annoksella.
mb1 wrote: Mulle ei tule IV , mut nenän kautta tulee nousut .
Otetaan alle 100 mg päivää kohden silloin tällöin ja huolehditaan, että laskuvarjo on laskuihin hankittuna.mb1 wrote: Ps. Kuinka pevekkiä käytetään oikein?
-mb
Älä ole tosissas tuollaset 100 mg ottaa kerralla ja jos oot niin kuka tuohon pystyyDexma wrote:mb1 wrote: Mulle ei tule IV , mut nenän kautta tulee nousut .
Kyllä nousi et vain huomannut viimeksi:D
Kaverihan rännäs saatana tunnin välein lopussa
Otetaan alle 100 mg päivää kohden silloin tällöin ja huolehditaan, että laskuvarjo on laskuihin hankittuna.mb1 wrote: Ps. Kuinka pevekkiä käytetään oikein?
-mb
Mun ei olis ollut edes siinä kunnos lähteä sinne, ku olin 4 tai 5 vuorokauta säätänyt jotain nukkumatta ja joku psykoosi valmiiksi päällä. Se psykosi tai mikä oli jo ennen pevee.Dexma wrote:Kyllä nousi et vain huomannut viimeksimb1 wrote: Mulle ei tule IV , mut nenän kautta tulee nousut .:D
Kaverihan rännäs saatana tunnin välein lopussa![]()
En vaan yritän erotella tosiasiat kuulopuheista. Kysyin miksi arvelet letaalin annoksen olevan hyvin lähellä käyttöannoksia, koska sellaisesta ei ole juurikaan näyttöä. Akuutti yliannostuskuolema on suht harvinaista enkä pidä realistisena, että se olisi erityisenä vaarana tavallisilla käyttöannoksilla.peltsi wrote:Ferox: Kaikki meistä tietää et käytät tolkuttomasti pevekkiä ja siinäs käytät mut etkö sä oo nyt ottanu vähän liiaksikin omaks asiakses puolustella ko. ainetta?
Missä olen väittänyt näin?peltsi wrote:Vertasin thc ja mdpv sivuvaikutuksia koska väität ettei muihin aineisiin verrattuna ole tyyliin mitään sivuvaikutuksia..
Täh??peltsi wrote:ja voitko selittää kuinka thc:n vaikutukset voimistuvat jos vetää vaan mdpv:tä
Sehän se pääasia juuri oli. Vertasit keskenään kahta ainetta joilla ei ole vaikutustensa puolesta mitään tekemistä toistensa kanssa. Ei pitäisi yllättää että sivuvaikutuksetkin ovat vähän eri luokkaa. Jos vertauksellasi oli tarkoitus osoittaa jokin pointti jompaankumpaan aineeseen liittyen, niin ei ainakaan selvinnyt, mikä se on. En tiedä miten oikein käsitit asiani.peltsi wrote:... kun selität että sivuvaikutukset voimistuvat vaikutusten myötä? Mun mielestä mdpv:llä ja thc:llä ei ole mitään yhteisiä vaikutuksia joten mikään vaikutuksista ei myöskään voimistu
Ei tuo ole kaukana totuudesta, mutta silti, missä olen sanonut näin? Löysin itse vain kaksi postausta, jossa olen maininnut laskut: 01 02peltsi wrote:No olet sanonut että sivuvaikutukset rajoittuvat lähinnä koviin laskuihin vaikka tämänkin foorumin kättäjiä on joutunut sairaalahoitoon mm.epileptisten kohtausten, psykooseiden ja erilaisten yliannosoireiden takia.
ferox wrote:En voi silti väittää etteikö suurin osa kaikista, joille olen ainetta tarjonnut (ei kovin vähäinen määrä) olisi pitänyt siitä ainakin laskut pois lukien. Kaikkihan eivät kärsi laskuista juuri ollenkaan, vaikka se on yleistä. Näkemäni perusteella hihattamalla voi saada helvetisti rankemmat laskut. Mdpv nousee muutenkin kovaa, jos et kerran pidä rännäämisestä niin miksi vitussa teet sitä?
Kyllähän tätä kuulopuheiden mukaan myydään pirinä, hölmöläisten hommaa. Mutta öyskyt / kuolemat vaativat joka tapauksessa sen verran kustun annostelun etten syyllistäisi ainetta vaan sitä ääliötä, jonka piittaamattomuutta moka tapahtuu.
Kyllä, aine aiheuttaa pahimmillaan stimupsykoosin. Kyllä, on fiksua käyttää mg-vaakaa. Ei, se ettet pidä vaikutuksista ei tarkoita, että kuolet.
Ainakin tältä osin seison edelleen sanojeni takana. Lisättäköön että kyllä, olen nähnyt mitä stimulanttipsykoosi tekee ihmiselle. Se on silti epätavallista, ja moni pitää aineesta kuten minäkin, kunhan laskut pysyvät hallussa.ferox wrote:Laskuista sen verran, että rankkaa jumitusta voi todellakin olla luvassa ainakin pitempään kestäneen putken päälle. Hyperseksuaalisuutta en ole huomannut, sen sijaan mdpv heikentää ääreisverenkiertoa ja aiheuttaa jossain määrin nk. pirimunan.
Tähän en voi muuta kuin toistaa, mitä jo sanoin edellisessä viestissäni:peltsi wrote:Lisäksi vähättelet yliannostusriskiä vaikka on raportoitu yliannostuksesta johtuvia kuolemia.. muutenkin turha selittää et ei tähä voi kuolla ku itekkii vetäny vitunmoisil toleilla 100mg nokkaan...luulisin et toi on vähän erijuttu kun vaikka ilman toleja 0,3g IV..vai ootko kenties nähnyt et joku vetää tollaset töötit putsii ilman konflikteja?
Ja viesti jota alun perin kommentoin, kuten muistat:ferox wrote:Kysyin miksi arvelet letaalin annoksen olevan hyvin lähellä käyttöannoksia, koska sellaisesta ei ole juurikaan näyttöä. Akuutti yliannostuskuolema on suht harvinaista enkä pidä realistisena, että se olisi erityisenä vaarana tavallisilla käyttöannoksilla.
Luoja tietää mitä postauksilleni tapahtuu bittivirrassa matkalla tietokoneesi näytölle mutta tuntuu siltä että olet lukenut jonkun muun kuin minun kirjoittamaani tekstiä. Tai aivan kuin maailmassasi olisi ainoastaan mahdollista löytää joko hyviä tai huonoja puolia asioista.ferox wrote:Mistä päättelet näin? Ei kai kaverisi kuollut?peltsi wrote:Kaveri löi ensikertaa tätä ja annos oli varmaan noin 20-30mg ja kyllä se oli jo niillä rajoilla et meneekö totaalisen yli..eli rätkittynä uskoisin en jo tosi pienikin annos etenkin ilman toleja voi olla letaali.
lahke wrote: psykedeelitaustalla tää nyt menee silloin tällöin, mut pelottaa ajatella mitä tapahtuis, jos joq perus pirinisti lähtis sekoileen tällä... kiva aine mut aika vaarallinen o.o
saattaa ollakin, mut en sitä ihan tarkoittanut... lähinnä että kun on psykedeelejä ottanut niin tietää että psyykkeelle saattaa tapahtua jotain, ja se on muokattavissa. niinku mdpv. ei sitä mieltä muuntavaa vaikutusta välttämättä edes huomaa, jos ei osaa tunnustella.. sen verran salakavalasti tää pevekki vetää kiemuraan.Dexma wrote: Ootko sitä mieltä, että psyke miehillä on jotenkin rautaisempi psyyke näissä jutuissa?
Pevekki loppuu ja siihen deelejä...kunto trippi...lahke wrote:saattaa ollakin, mut en sitä ihan tarkoittanut... lähinnä että kun on psykedeelejä ottanut niin tietää että psyykkeelle saattaa tapahtua jotain, ja se on muokattavissa. niinku mdpv. ei sitä mieltä muuntavaa vaikutusta välttämättä edes huomaa, jos ei osaa tunnustella.. sen verran salakavalasti tää pevekki vetää kiemuraan.Dexma wrote: Ootko sitä mieltä, että psyke miehillä on jotenkin rautaisempi psyyke näissä jutuissa?
Kyllä, huumausaineluokittelu astuu voimaan maanantaina.jamaka wrote:Niin ja vielä, eikö mdpv ole lääkeainelistalta siirtynyt huumausainelistalle vastikkain?
Älä koskaan tilatessasi luota siihen, että tulli päästäisi sinut selittelemällä. Lainsäädäntö antaa oikeuden viranomaismielivaltaan. Typerää touhua tilata douppia kotiin postissa ja hämmästyä, kun luukusta kolahtaa jotain laitonta. Tai jotain muuta, vaikkapa tullin rakkauskirje.jamaka wrote:Olisin siis käytännössä voinut saada huumausaine/lääkainerikoksen. Miten tuon tullissa selittää? Jwh-081 on käsittääkseni laillista.
Kyllä, tiedän että tulli nihkeilee lähetyksien kans oli pussissa sitten perunajauhoja tai laittomuuksia.
Tuskinpa... kyllä vendorit taitavat haluta lisää (MDPV:n) tilauksia. Joten joskus tilauksen mukana saattaa tulla kylkiäisiä. Kas, kerta kun olet halukas ostamaan yhtä ainetta niin ehkä sinua kiinnostaisi nämäkin...jamaka wrote:Vai haluaako nuo vendorit vaan eroon tuosta etteivät joudu hankaluuksiin, aineen vallatessa uutisotsikoita kuolemista yms.
No milä tuossa tilaamisessa arveluttaa? Eikö se nyt oo aika sama napsuuko sulle jos jäät kii ni huumaus- vai lääke-ainerikos? Ja järjenkäyttöhän on aina sallittu.litletown wrote:Tätä saatanaa tullut useemman kerran vedettyä mietin vaan,että uskaaltaakohan tätä viellä tilata hankkia ulkomailta.?
Lääkeainerikoksesta saa vähemmän sakkoa ja se vanhenee 2vuodessa, h-rikos 5 vuodessa.xxx-men wrote:No milä tuossa tilaamisessa arveluttaa? Eikö se nyt oo aika sama napsuuko sulle jos jäät kii ni huumaus- vai lääke-ainerikos? Ja järjenkäyttöhän on aina sallittu.litletown wrote:Tätä saatanaa tullut useemman kerran vedettyä mietin vaan,että uskaaltaakohan tätä viellä tilata hankkia ulkomailta.?
Niin no jos nuo merkinnät joitakin haittanevat niin sitten varmastikkin väliä. Aika sama löytyykö tiedoista se 2 vai 5 vuotta. Paljonkohan on sakoissa eroa onko lääke vai hUUme?CYKO wrote: Lääkeainerikoksesta saa vähemmän sakkoa ja se vanhenee 2vuodessa, h-rikos 5 vuodessa.
Eköhän sen psykoosin saa aikaiseksi millä tahansa stimulla viikon putken jälkeennihilist wrote:Eli huonon maineen saanut kun ihmiset tätä touhuaa jatkettuna ja onhan se tosi että tästä psykoosi laukeaa viikon sisällä jatkuvasti kiskottuna.![]()
En minäkään ole koskaan kokenut näitä pahamaineisia laskuja, kaikkea mahdollista olen kyllä nähnyt, mutta tähän asti en tosiaan ole tuntenut itseni lisäksi ketään, jolle laskuja ei tulisi edes joskus – oli sitten lievät tai aivan sietämättömät. Päättelysi meni kyllä nyt kuitenkin pieleen. Kokeile uudestaan.nihilist wrote:Ihme että ihmiset valittaa laskuista. Itselläni ei koskaan ole tullut noin 30 kertaa pussin vetäneenä. Eli jatkeet sen laskun tekee.
MDPV on hyvin voimakas stimulantti. Tarvitseeko asiaa oikeastaan tätä kummemmin ilmaista?horna wrote:Taitaa vaan pevekki laukoa sitä jengillä helpommin. Oliskohan tiheällä redoussilla jotain tekoa tämän asian kanssa?
peltsi wrote:No olet sanonut että sivuvaikutukset rajoittuvat lähinnä koviin laskuihin vaikka tämänkin foorumin kättäjiä on joutunut sairaalahoitoon mm.epileptisten kohtausten, psykooseiden ja erilaisten yliannosoireiden takia.
Lisäksi vähättelet yliannostusriskiä vaikka on raportoitu yliannostuksesta johtuvia kuolemia..muutenkin turha selittää et ei tähä voi kuolla ku itekkii vetäny vitunmoisil toleilla 100mg nokkaan...luulisin et toi on vähän erijuttu kun vaikka ilman toleja 0,3g IV![]()
..vai ootko kenties nähnyt et joku vetää tollaset töötit putsii ilman konflikteja? Ja lähinnä toi 0,3 nyt tuli mieleen jos joku esim luulis piriks tota, kun jollain pirinistillä tollaset töötit on vielä aika pienet loppupeleissä.