MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
mb1
Lepakko

Re: MDPV

Post by mb1 »

SadPanda wrote:imo tässä aineessa on ainut jokin hyvä hieno asia ne niin saatanan rajut Iv nousut mitkä saapi jo jollai 5-7mg annoksella.
Mulle ei tule IV , mut nenän kautta tulee nousut .

-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mb1 wrote: Mulle ei tule IV , mut nenän kautta tulee nousut .

Kyllä nousi et vain huomannut viimeksi :D:D

Kaverihan rännäs saatana tunnin välein lopussa :D
mb1 wrote: Ps. Kuinka pevekkiä käytetään oikein?

-mb
Otetaan alle 100 mg päivää kohden silloin tällöin ja huolehditaan, että laskuvarjo on laskuihin hankittuna. 8)
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

Dexma wrote:

mb1 wrote: Ps. Kuinka pevekkiä käytetään oikein?

-mb
Otetaan alle 100 mg päivää kohden silloin tällöin ja huolehditaan, että laskuvarjo on laskuihin hankittuna. 8)
Älä ole tosissas tuollaset 100 mg ottaa kerralla ja jos oot niin kuka tuohon pystyy :oo: Niin no jos on vain se 100 mg .

Eka kerran ku oli pevee ni meni se 350mg pussi noin vuorokaudes. 9 vuorokausi menossa nyt pevekin kans, en suosittele koko pevekkiä!!!
Otan sitä ku ei saa pahemmin nukuttua ajan kuluksi :roll: Voin ottaa 50mg pevee ja sit nukuun, no en pirilläkään valvo.

Sitä jää yöksi jotain säätää esim. Hinkkaamaan vessan lattia kaakeleita vetojen jälkeen, no kyl pitää fiksuna toi ja valvominen ;)

Ps. Älkää hihattako pevekkiä!!!
Ränniin eka kerta peveä ja siks ku oli nuha :roll: Nousut saa nenään imaisulla ja nesteen joukossa voi buustata. Peven vaikutus on kokonaisuudessa parempi kuin IV,nä. IV jos vetää putkeen viikon niin olis mennyt 100 piikkiä :oo: Ei kokemusta.

-mb

APO
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

Dexma wrote:

Mun ei olis ollut edes siinä kunnos lähteä sinne, ku olin 4 tai 5 vuorokauta säätänyt jotain nukkumatta ja joku psykoosi valmiiksi päällä. Se psykosi tai mikä oli jo ennen pevee.
Mistä muusta voi johtua ku stimuista tai yleensä aineesta olla kuin hurjasti stimuissa, peiliin katsoin ei näkynyt silmissä kuin pupillit< toi oli 5 ja 7 päivä sain pevekkiä.
Edellis viikon söin normaaliin tapaan hitaita, mut silti :((

Ps. pevee on turha isoilla määrillä buusta, pienistä doseista on se hyöty et pienemmät laskut ;) Itse opin tuon tässä just tällä kuurilla, ei vanha niin äkkiä uusia juttuja opi :>

Ei se kaveri kerennyt tulla käymään, no kyl se huomenna, Niin sä dexma kans tunnet sen ja aina vauhdis ;)

-mb

Edit. Hei kertokaa miksi lainasin DEXMAn jutun :shock: Sori mun jauhannasta ja jos siitä tajuaa, ku on kirjoitus virheitä täynnä. Ku on täs pian nämä foorumit pystys on niin viisasta mennä omat asetukset ja salasanat vaihtaa :heh:

APO
peltsi
OD

Post by peltsi »

Ferox: Kaikki meistä tietää et käytät tolkuttomasti pevekkiä ja siinäs käytät mut etkö sä oo nyt ottanu vähän liiaksikin omaks asiakses puolustella ko. ainetta?

Kaveri kuka tota löi hihaan on käyttänyt iv stimulantteja yli 10 vuotta ja on kokenut kaikenlaiset överit ja sairaalahoitoon joutunut useita kertoja, joten hän varmasti tietää millon menee yli ja millon ei.

Vertasin thc ja mdpv sivuvaikutuksia koska väität ettei muihin aineisiin verrattuna ole tyyliin mitään sivuvaikutuksia..ja voitko selittää kuinka thc:n vaikutukset voimistuvat jos vetää vaan mdpv:tä kun selität että sivuvaikutukset voimistuvat vaikutusten myötä? Mun mielestä mdpv:llä ja thc:llä ei ole mitään yhteisiä vaikutuksia joten mikään vaikutuksista ei myöskään voimistu :roll:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
ferox
OD

Post by ferox »

peltsi wrote:Ferox: Kaikki meistä tietää et käytät tolkuttomasti pevekkiä ja siinäs käytät mut etkö sä oo nyt ottanu vähän liiaksikin omaks asiakses puolustella ko. ainetta?
En vaan yritän erotella tosiasiat kuulopuheista. Kysyin miksi arvelet letaalin annoksen olevan hyvin lähellä käyttöannoksia, koska sellaisesta ei ole juurikaan näyttöä. Akuutti yliannostuskuolema on suht harvinaista enkä pidä realistisena, että se olisi erityisenä vaarana tavallisilla käyttöannoksilla.
peltsi wrote:Vertasin thc ja mdpv sivuvaikutuksia koska väität ettei muihin aineisiin verrattuna ole tyyliin mitään sivuvaikutuksia..
Missä olen väittänyt näin?
peltsi wrote:ja voitko selittää kuinka thc:n vaikutukset voimistuvat jos vetää vaan mdpv:tä
Täh??
peltsi wrote:... kun selität että sivuvaikutukset voimistuvat vaikutusten myötä? Mun mielestä mdpv:llä ja thc:llä ei ole mitään yhteisiä vaikutuksia joten mikään vaikutuksista ei myöskään voimistu :roll:
Sehän se pääasia juuri oli. Vertasit keskenään kahta ainetta joilla ei ole vaikutustensa puolesta mitään tekemistä toistensa kanssa. Ei pitäisi yllättää että sivuvaikutuksetkin ovat vähän eri luokkaa. Jos vertauksellasi oli tarkoitus osoittaa jokin pointti jompaankumpaan aineeseen liittyen, niin ei ainakaan selvinnyt, mikä se on. En tiedä miten oikein käsitit asiani.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
peltsi
OD

Post by peltsi »

No olet sanonut että sivuvaikutukset rajoittuvat lähinnä koviin laskuihin vaikka tämänkin foorumin kättäjiä on joutunut sairaalahoitoon mm.epileptisten kohtausten, psykooseiden ja erilaisten yliannosoireiden takia.

Lisäksi vähättelet yliannostusriskiä vaikka on raportoitu yliannostuksesta johtuvia kuolemia..muutenkin turha selittää et ei tähä voi kuolla ku itekkii vetäny vitunmoisil toleilla 100mg nokkaan...luulisin et toi on vähän erijuttu kun vaikka ilman toleja 0,3g IV :roll:
..vai ootko kenties nähnyt et joku vetää tollaset töötit putsii ilman konflikteja? Ja lähinnä toi 0,3 nyt tuli mieleen jos joku esim luulis piriks tota, kun jollain pirinistillä tollaset töötit on vielä aika pienet loppupeleissä.
*Johnny Cash - hurt*
ferox
OD

Post by ferox »

peltsi wrote:No olet sanonut että sivuvaikutukset rajoittuvat lähinnä koviin laskuihin vaikka tämänkin foorumin kättäjiä on joutunut sairaalahoitoon mm.epileptisten kohtausten, psykooseiden ja erilaisten yliannosoireiden takia.
Ei tuo ole kaukana totuudesta, mutta silti, missä olen sanonut näin? Löysin itse vain kaksi postausta, jossa olen maininnut laskut: 01 02
ferox wrote:En voi silti väittää etteikö suurin osa kaikista, joille olen ainetta tarjonnut (ei kovin vähäinen määrä) olisi pitänyt siitä ainakin laskut pois lukien. Kaikkihan eivät kärsi laskuista juuri ollenkaan, vaikka se on yleistä. Näkemäni perusteella hihattamalla voi saada helvetisti rankemmat laskut. Mdpv nousee muutenkin kovaa, jos et kerran pidä rännäämisestä niin miksi vitussa teet sitä?

Kyllähän tätä kuulopuheiden mukaan myydään pirinä, hölmöläisten hommaa. Mutta öyskyt / kuolemat vaativat joka tapauksessa sen verran kustun annostelun etten syyllistäisi ainetta vaan sitä ääliötä, jonka piittaamattomuutta moka tapahtuu.

Kyllä, aine aiheuttaa pahimmillaan stimupsykoosin. Kyllä, on fiksua käyttää mg-vaakaa. Ei, se ettet pidä vaikutuksista ei tarkoita, että kuolet.
ferox wrote:Laskuista sen verran, että rankkaa jumitusta voi todellakin olla luvassa ainakin pitempään kestäneen putken päälle. Hyperseksuaalisuutta en ole huomannut, sen sijaan mdpv heikentää ääreisverenkiertoa ja aiheuttaa jossain määrin nk. pirimunan.
Ainakin tältä osin seison edelleen sanojeni takana. Lisättäköön että kyllä, olen nähnyt mitä stimulanttipsykoosi tekee ihmiselle. Se on silti epätavallista, ja moni pitää aineesta kuten minäkin, kunhan laskut pysyvät hallussa.
peltsi wrote:Lisäksi vähättelet yliannostusriskiä vaikka on raportoitu yliannostuksesta johtuvia kuolemia.. muutenkin turha selittää et ei tähä voi kuolla ku itekkii vetäny vitunmoisil toleilla 100mg nokkaan...luulisin et toi on vähän erijuttu kun vaikka ilman toleja 0,3g IV :roll: ..vai ootko kenties nähnyt et joku vetää tollaset töötit putsii ilman konflikteja?
Tähän en voi muuta kuin toistaa, mitä jo sanoin edellisessä viestissäni:
ferox wrote:Kysyin miksi arvelet letaalin annoksen olevan hyvin lähellä käyttöannoksia, koska sellaisesta ei ole juurikaan näyttöä. Akuutti yliannostuskuolema on suht harvinaista enkä pidä realistisena, että se olisi erityisenä vaarana tavallisilla käyttöannoksilla.
Ja viesti jota alun perin kommentoin, kuten muistat:
ferox wrote:
peltsi wrote:Kaveri löi ensikertaa tätä ja annos oli varmaan noin 20-30mg ja kyllä se oli jo niillä rajoilla et meneekö totaalisen yli..eli rätkittynä uskoisin en jo tosi pienikin annos etenkin ilman toleja voi olla letaali.
Mistä päättelet näin? Ei kai kaverisi kuollut?
Luoja tietää mitä postauksilleni tapahtuu bittivirrassa matkalla tietokoneesi näytölle mutta tuntuu siltä että olet lukenut jonkun muun kuin minun kirjoittamaani tekstiä. Tai aivan kuin maailmassasi olisi ainoastaan mahdollista löytää joko hyviä tai huonoja puolia asioista.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Sanoit mulle ircissä ton jutun sivuvaikutuksista.

Antaa jo olla tän turhan väittelyn. Varmasti selvää on että tällä(kin) aineella on riskinsä ja yliannostus voi johtaa jopa kuolemaan. Lisäksi tää on melkoisen addiktoivaa ja ainakin omalla kohdalla juuri laskut pelastavat addiktoitumasta tähän..jos laskuja ei tästä tuu niin varmasti helposti lähtee käsistä...

Uskoisin et erittäin vaaralliseks huumausaineeks tää on menossa ja tiedät varmasti kriteerit siihen.

Mut joops kyllähän tää ihan kelpostimu on ja itselläni oikein viihteellinen verrattuna amfetamiiniin mutta hyötyarvo taas päinvastoin..omalla kohdalla tää on sen verran kovaa pääkopalle jo parin yön jälkeen et voin sanoa 100% varmuudella et itselleni tää aiheuttaa psykoosin ja muita ongelmia pääkoppaan huomattavasti muita stimuja enemmän. Tästä hyvä esimerkki on se että mulle tulee hirveet morkkikset ja masennus/apaattisuus tästä mutta ei juurikaan muista stimuista. Mulle laskut on myös niin vittumaiset tän kanssa et nuo asiat tekee tästä niin epämiellyttävän etten tykkää tätä sen useemmin viihteilyyn käyttää.

Mut whatever en mielestäni oo mitään omia juttuja keksiny vaan mitä sun sanomisista oon sanonu, niillä jokaisella on totuuspohjansa ircin tai tän foorumin pohjalta...
*Johnny Cash - hurt*
lahke

Post by lahke »

hmmh-.. sanoisin et pitää kyllä olla rautainen psyyke jos tätä meinaa yhtään isompia määriä käyttää o.O psykedeelitaustalla tää nyt menee silloin tällöin, mut pelottaa ajatella mitä tapahtuis, jos joq perus pirinisti lähtis sekoileen tällä... kiva aine mut aika vaarallinen o.o
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lahke wrote: psykedeelitaustalla tää nyt menee silloin tällöin, mut pelottaa ajatella mitä tapahtuis, jos joq perus pirinisti lähtis sekoileen tällä... kiva aine mut aika vaarallinen o.o

Ootko sitä mieltä, että psyke miehillä on jotenkin rautaisempi psyyke näissä jutuissa?
lahke

Post by lahke »

Dexma wrote: Ootko sitä mieltä, että psyke miehillä on jotenkin rautaisempi psyyke näissä jutuissa?
saattaa ollakin, mut en sitä ihan tarkoittanut... lähinnä että kun on psykedeelejä ottanut niin tietää että psyykkeelle saattaa tapahtua jotain, ja se on muokattavissa. niinku mdpv. ei sitä mieltä muuntavaa vaikutusta välttämättä edes huomaa, jos ei osaa tunnustella.. sen verran salakavalasti tää pevekki vetää kiemuraan. :oops:
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

lahke wrote:
Dexma wrote: Ootko sitä mieltä, että psyke miehillä on jotenkin rautaisempi psyyke näissä jutuissa?
saattaa ollakin, mut en sitä ihan tarkoittanut... lähinnä että kun on psykedeelejä ottanut niin tietää että psyykkeelle saattaa tapahtua jotain, ja se on muokattavissa. niinku mdpv. ei sitä mieltä muuntavaa vaikutusta välttämättä edes huomaa, jos ei osaa tunnustella.. sen verran salakavalasti tää pevekki vetää kiemuraan. :oops:
Pevekki loppuu ja siihen deelejä...kunto trippi...
7 kerta.

-mb

APO
peltsi
OD

Post by peltsi »

mb1 wrote: Pevekki loppuu ja siihen deelejä...kunto trippi...
7 kerta.
Rakentavaa :roll:
*Johnny Cash - hurt*
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

Itse olen kokeillut kyseistä subtanssia useamman kerran.Joka kerrasta on jäänyt paska maku en väitä,että huonoa olisi mutta jos perus nopeen käyttö lähtee käsistä niin tämä sitten varmasti.Hullun touhua sanon minä.Nytten huumeluokitus saatu ja astuu maanantaina voimaan hyvä niin.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... 06/1148512
jamaka

Post by jamaka »

Täytyy myöntää, että tästä lähin olen tarkempana rc-kemikaalien tilauksessa.
Eli tilasin euroopasta jwh-081 0,5g. (ainoa mikä noissa rc- kemikaaleissa kiinnostaa on cannabinoidit, stimulantit on unohtunut enkä kaipaa niitä.)

Tämä pulju pisti tilaukseen kaupanpäällisiksi 1g mdpv, oon kuullu jostain sample doseista mitkä voi saada ilmaiseksi, mutta tää on jo ihan uutta.
Siis käsittääkseni tuo 1g on erittäin riittoisaa.
Tällä tavalla saadaan varmasti myös sellaisia käyttäjiä mukaan joilla ei ole tietoa aineesta. Iltasanoma mielissään.

Ei voinu muutaku nauraa. Jotenki vaikuttaa siltä, että ne tuolla tavalla värvää lisää sotilaita mdpv mafiaan.(niin tai sitten ne on niin kivoja vaan)
Aineen yleisesti huono maine riittää minun osalta skippaamaan kokeilun, tai lähinnä pelottaa laskut ja minusta tuskin on yks dose per ilta käyttäjäksi.

Kuulemma tuo 1g jälkeen on jo vaikeuksia irtautua aineen käytöstä. Jwh:ta nyt 5g 2 - 3 vuoden aikana polttaneena sanoisin, ettei sen käytöllä ole mainittavia haittavaikutuksia (lyhyellä aikavälillä), luoja tietää mitä nuo aivot oikeasti tuosta tykkää. :/

Mutta kokeilunhaluinen kun olen, niin tuota nyt haluttais kokeilla, mielenkiinnosta. Lähinnä raporteista lukenu ja oikein annosteltuna ja vastuullisesti käytettynä potentiaalinen stimulantti(?)
Mietin vaan, ettei raskis heittää menemäänkään noita. Ja ei kyllä haluttas kokonaista grammaa kenellekkään antaa.
(Myönnän huono vitsi, modet älkää repikö pelihousujanne) :)

otin tästä vitsin pois -peltsi

Eli tämä oli vain kuvaus erään nettikauppojen toiminnasta. Moni varmaan ihmettelee, että mitä vittua jaballe ei kelpaa ilmaiset huumeet? Mutta ei mulle nappaa tämmönen toiminta, tämänki aineen kokeilu pitäis tulla omasta päätöksestä, eikä näin tyrkyttämällä ainetta vielä aivan överi määrää. Muutaman kerran kokeilut vaatii ilmeisesti 20-30mg ainetta. Eli tuo määrä olis ollu riittävä sampleksi.
Niin ja vielä, eikö mdpv ole lääkeainelistalta siirtynyt huumausainelistalle vastikkain?

Olisin siis käytännössä voinut saada huumausaine/lääkainerikoksen. Miten tuon tullissa selittää? Jwh-081 on käsittääkseni laillista.
Kyllä, tiedän että tulli nihkeilee lähetyksien kans oli pussissa sitten perunajauhoja tai laittomuuksia.

Jollekki vauhti miehelle annoin 5mg joista seurasi ite katupiriä paremmat vaikutukset. Laskuja ei huomannut, saattoi lievittää tuo -081.

Tämä siis minun näkemys aineesta. En todellisuudessa tiedä mitään aineesta, poislukien internetistä saatu tieto.

Avautuminen, anteeksi. <345

Ps. En mie oikeasti ole vihainen, kyllä mulle saa lähettää huumeita, nehän ovat rahanarvoista tavaraa...$$$$$ Ja minä tarvitsen rahaa $$$$$

edit. Muistan lukeneeni jostain tämmöistä tapahtuvan muuallakin? Vai haluaako nuo vendorit vaan eroon tuosta etteivät joudu hankaluuksiin, aineen vallatessa uutisotsikoita kuolemista yms.
ferox
OD

Post by ferox »

jamaka wrote:Niin ja vielä, eikö mdpv ole lääkeainelistalta siirtynyt huumausainelistalle vastikkain?
Kyllä, huumausaineluokittelu astuu voimaan maanantaina.
jamaka wrote:Olisin siis käytännössä voinut saada huumausaine/lääkainerikoksen. Miten tuon tullissa selittää? Jwh-081 on käsittääkseni laillista.
Kyllä, tiedän että tulli nihkeilee lähetyksien kans oli pussissa sitten perunajauhoja tai laittomuuksia.
Älä koskaan tilatessasi luota siihen, että tulli päästäisi sinut selittelemällä. Lainsäädäntö antaa oikeuden viranomaismielivaltaan. Typerää touhua tilata douppia kotiin postissa ja hämmästyä, kun luukusta kolahtaa jotain laitonta. Tai jotain muuta, vaikkapa tullin rakkauskirje.
jamaka wrote:Vai haluaako nuo vendorit vaan eroon tuosta etteivät joudu hankaluuksiin, aineen vallatessa uutisotsikoita kuolemista yms.
Tuskinpa... kyllä vendorit taitavat haluta lisää (MDPV:n) tilauksia. Joten joskus tilauksen mukana saattaa tulla kylkiäisiä. Kas, kerta kun olet halukas ostamaan yhtä ainetta niin ehkä sinua kiinnostaisi nämäkin...
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mun mielestä on aika kusipäistä tunkea pevekkiä (varsinkin noin isoja määriä)
tilausten mukaan, eivätköhän hekin siellä tiedä miten riskialtis aine on kyseessä.

Mikäli pystyt varovaisuudella kokeilemaan (Ja muista ne Dexman laskuvarjot :D )
, niin kokeile ihmeessä. Uusi kokemus on aina uusi kokemus.

Ja etköhän jossain vaiheessa löydä ihmisiä jotka haluavat sen ostaakin,
ainakin Uutisten mukaan kysyntä on suurta, en tosin tiedä tosiasioista.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Jotenki tämä on näyttäny niin monesti mikä myrkky tää on niin nykyään ottanu tosi varovasti. Nyt nokkiii tosi vähä redosettanu ja yhen ~5-12 mg.
Ainii ja dexma on ollu oikeessa BENTSOT JA PANACODIT..... Ei niinku tuu mitään looppia tuonne tai mitään muutakaan ihme ajatuksia. Mut noh jos nyt ottais tämän illan ja yön. Katsoo sitte aamulla minne on piilottanu pussin ettei tuu enää sitte lisää valvottua. Nuo laskut on ollu aina niin karmeita. "ei vittu, ei vittu vielä yhet" mut nyt selkärankaa.

Hei kannattaa kokeilla puhua englantia se on tosi hauska kieli ja mä aloin vasta nyt oppimaan sitä :D BanCx kans tässä puhutaan se on meikän personal english teacher. jooooooo kiva aine tämä on. Mutta järkipäässä. :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
perussuomalainen
Karvakuono

Post by perussuomalainen »

Nyt menee mdpv testiin todettua sen olevan hyvä päihde. Vika vain monissa kokeilijoissa.

Eli annostelen nyt täysin silmämääräisesti ja aion nokittaa tuon. En omista siis vaakaa.

Ei siis mitään hajua annostelusta, mutta kirjoitan tänne mielipiteen jahka en joudu sairaalaan...

Pieni nokare siis aluksi, ja boostausta ei aloiteta...
jamaka

Post by jamaka »

(ajatusripulia aineesta jätin parhaaksi sensuroida pois)

ELi nuo ajatukset aineesta heräsi alkuinnostuksen kaikottua ja laskuvaiheen tultua, nytky vaan löytyisi ne varjot niin ei olis homma eikä mikään tuon kanssa, Eli pakko sanoa vielä tähän väliin, että en todellakaan kirjottele tänne vaulttiin omalla nimelläni oikeita juttuja vaan esittäydyn ns, keksityn nimimerkin takaa. Eli oon muutamille kavereille jo kertonukki ton mun nimimerkin idean tänne vaulttiin. Mutta jääköön se arvoitukseksi...
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

Tätä saatanaa tullut useemman kerran vedettyä mietin vaan,että uskaaltaakohan tätä viellä tilata hankkia ulkomailta.?
Muuten kiva stimu mutta lähtee helposti käsistä ainakin kun iv. menolla antaa mennä ja laskut ovat aika paskat mutta missä stimussa nyky-aikana ei ole.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

litletown wrote:Tätä saatanaa tullut useemman kerran vedettyä mietin vaan,että uskaaltaakohan tätä viellä tilata hankkia ulkomailta.?
No milä tuossa tilaamisessa arveluttaa? Eikö se nyt oo aika sama napsuuko sulle jos jäät kii ni huumaus- vai lääke-ainerikos? Ja järjenkäyttöhän on aina sallittu.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

xxx-men wrote:
litletown wrote:Tätä saatanaa tullut useemman kerran vedettyä mietin vaan,että uskaaltaakohan tätä viellä tilata hankkia ulkomailta.?
No milä tuossa tilaamisessa arveluttaa? Eikö se nyt oo aika sama napsuuko sulle jos jäät kii ni huumaus- vai lääke-ainerikos? Ja järjenkäyttöhän on aina sallittu.
Lääkeainerikoksesta saa vähemmän sakkoa ja se vanhenee 2vuodessa, h-rikos 5 vuodessa.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

CYKO wrote: Lääkeainerikoksesta saa vähemmän sakkoa ja se vanhenee 2vuodessa, h-rikos 5 vuodessa.
Niin no jos nuo merkinnät joitakin haittanevat niin sitten varmastikkin väliä. Aika sama löytyykö tiedoista se 2 vai 5 vuotta. Paljonkohan on sakoissa eroa onko lääke vai hUUme?
nihilist
Tuppisuu

Post by nihilist »

Eiköhän ne tuu perille miten ennennekin. Ja tätä ainetta "oikein" käytettynä, ehkä paras stimu harmi vaan lyhyt kesto. Ja näitäkin on niin erilaatusia ku vertailin pusseja, toinen haisi salmiaakille (parempaa imho) ja toinen ei haissu miltään mutta pitempi kesto, pussissa näytti olevan puolet enempi tätä haisematonta, fiktillä katottuna saman verran. Eli huonon maineen saanut kun ihmiset tätä touhuaa jatkettuna ja onhan se tosi että tästä psykoosi laukeaa viikon sisällä jatkuvasti kiskottuna. :twisted: . Ihme että ihmiset valittaa laskuista. Itselläni ei koskaan ole tullut noin 30 kertaa pussin vetäneenä. Eli jatkeet sen laskun tekee. Aliarvostettua shaissee tää.
OFFTOPIC.
Lääkepäivän kirjoitus / mielipide. ;)
horna
Kameleontti

Post by horna »

nihilist wrote:Eli huonon maineen saanut kun ihmiset tätä touhuaa jatkettuna ja onhan se tosi että tästä psykoosi laukeaa viikon sisällä jatkuvasti kiskottuna. :twisted:
Eköhän sen psykoosin saa aikaiseksi millä tahansa stimulla viikon putken jälkeen ;) Taitaa vaan pevekki laukoa sitä jengillä helpommin. Oliskohan tiheällä redoussilla jotain tekoa tämän asian kanssa?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
peltsi
OD

Post by peltsi »

horna wrote:
nihilist wrote: Oliskohan tiheällä redoussilla jotain tekoa tämän asian kanssa?
No tietysti vaikuttaa ja etenkin tän aineen kanssa. IMO
*Johnny Cash - hurt*
ferox
OD

Post by ferox »

nihilist wrote:Ihme että ihmiset valittaa laskuista. Itselläni ei koskaan ole tullut noin 30 kertaa pussin vetäneenä. Eli jatkeet sen laskun tekee.
En minäkään ole koskaan kokenut näitä pahamaineisia laskuja, kaikkea mahdollista olen kyllä nähnyt, mutta tähän asti en tosiaan ole tuntenut itseni lisäksi ketään, jolle laskuja ei tulisi edes joskus – oli sitten lievät tai aivan sietämättömät. Päättelysi meni kyllä nyt kuitenkin pieleen. Kokeile uudestaan.
horna wrote:Taitaa vaan pevekki laukoa sitä jengillä helpommin. Oliskohan tiheällä redoussilla jotain tekoa tämän asian kanssa?
MDPV on hyvin voimakas stimulantti. Tarvitseeko asiaa oikeastaan tätä kummemmin ilmaista?
whee123
Tuppisuu

Post by whee123 »

peltsi wrote:No olet sanonut että sivuvaikutukset rajoittuvat lähinnä koviin laskuihin vaikka tämänkin foorumin kättäjiä on joutunut sairaalahoitoon mm.epileptisten kohtausten, psykooseiden ja erilaisten yliannosoireiden takia.

Lisäksi vähättelet yliannostusriskiä vaikka on raportoitu yliannostuksesta johtuvia kuolemia..muutenkin turha selittää et ei tähä voi kuolla ku itekkii vetäny vitunmoisil toleilla 100mg nokkaan...luulisin et toi on vähän erijuttu kun vaikka ilman toleja 0,3g IV :roll:
..vai ootko kenties nähnyt et joku vetää tollaset töötit putsii ilman konflikteja? Ja lähinnä toi 0,3 nyt tuli mieleen jos joku esim luulis piriks tota, kun jollain pirinistillä tollaset töötit on vielä aika pienet loppupeleissä.

Offtopic mut tosiaan 0,3g piritöötit on pienet, kaveri on tykittäny monesti yli ykkösen ja heittäny viel lisäks pommin naamaan... Ja veikkaan just et noi yliannostukset johtuu siitä et tota pevekkiä on kaupattu pirinä (tai ostaja on saanu väärän kuvan..)