Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Aukikco
OD

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by Aukikco »

Frapa, mua kyllä kiinnostaa sun pillu, mutta kiinnostat muutenkin. Ajattelin kirjottaa tähän, että toi oli tosi hyvä teksti. Ja että sun juttuja on tosi virkistävää lukea. Monien Vaultin psykedeelinarkkareiden jutut on niin paljon vaan jossain kosmisissa sfääreissä* ettei oikein jaksais. Elämänmaku <3

* musta kosminen sfääri on vitun jees mut ei sitä nyt saatana jaksa jos jalat leijuu koko ajan sata metriä maaperän yläpuolella. Samasta syystä "liian psykedeelinen" musa on usein ihan mitäänsanomatonta paskaa. Ku siinä ei tunnu olevan mitään muuta tasoa ku se vitun psykedelia, ts. kaaos. Paradoksi, mutta ei semmonen vaan tunnu kovin psykedeeliseltä. Psykedeeliseltä tuntuu musta se, kun täysin arkisia ja tavalliselle ihmiselle lähestyviä juttuja käsitellään semmosesta nyrjähtäneestä näkökulmasta JUNOU

Image
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

hmm mitenhän mää annan ihmisille sellaisen kuvan itsestäni mikä musta lähtee... Pitäiskö mun antaa jotain muuta?

Kuka mää oon, miltä mää näytän... jne...

Tunnenko mää itseni onnelliseksi?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ajatuksia..
Keloja..

Tää topicci on herättäny mut oikeesti kelaileen mitä mä kelailen. Siis ajattelen.

Kerran, ehkä moniakin kertoja olen tokaissut että, mistä ajatukset oikeen tulee.. en siis ole hakenut siihen mitään vastausta.. ainakaan muilta. Vaikka uudet näkökulmat luovat elämään perspektiiviä.

Frapathea.. Olet varmasti, ja oletkin todella kaunis ja viehättävä.
Mutta ennenkaikkea persoonasi on ollut aikojensaatossa minulle suurin mysteeri koko vaultin hostoriassa.
Ja vasta ihan viimeaikoina olen oppinut ymmärtämään miten mahtava persoona olet.

Tiedän toki että jokainen meistä on omalla tavallaan mahtava persoona, mutta nyt puhun sinusta, koska sait mut kelaanmaan asioita.

Joskus mua usein vitutti sun kärkkäät, pirulliset ja piikittelevät kommentit..
Sitten mussa ärsytti sun suorasanaisuus, vittumaisuus, tai jotain sellaista. Kaikkea ei voi pukea sanoiksi, sillä tunteet ovat niin helvetin laaja spektri, että värispektrikin on vain makrokosmos siihen verrattuna.

Jossainvaiheessa tyylisi alkoi tuntua juuri Sinulta itseltään.. Rupesin ymmärtämään ja arvostamaan luonnettasi, ja tekstejäsi. Sinua.
Vaikka välllä mua vaan ärsytti sun tekstit tai kommentit :)
Sulla on ihan mahtavia ajatuksia, kelailet..
Ainoo mitä sun jutusta tuli mieleen et - tervetuloa mun maailmaan..
Paitsi että olen vain vastakohta sulle, en ole kaunis.. Oikeastaan fyysisenä olentona olen täysi-0.

Mutta itseni olen hyväksynyt sellaisena kuin olen..
Elän omissa maailmoissani.. niinkuin isobroidini kiusotteli minua aina pienenä, että elän 'kuplassa'.. se on harvinaisen totta.
En ole koskaan tuntenut kuuluvani mihinkään ryhmään tai yhteisöön, vaan kokenut olevani yksin mun maailmas.
Olen Itsevihasta kasvanut elämän arvostamiseen ja rakkauden näkemiseen kaikkialla ja jokaisessa meissä.
Kaikki riippuu vaan asenteesta.
Suhtautuuko elämään positiivisesti vai negatiivisesti... ja kaikkea sieltä täältä.

Mut paskat siitä oonko NORMAALI.
Mä elän omaa elämääni.. emmä ois mä ilman mun heikkouksiani, vahvuuksiani.
Ihminen on kuitenkin sosiaalinen eläin. Se kaipaa ympärilleen ystäviä, rakkaita ihmisiä, arvostusta, hyväksyntää..

Tunnen olevani välillä yksin tunteineni ja kelailuileni. Kun ei kukaan ymmärrä mun maailmaa.
Se on lannistavaa, ja sitä yksinäsyyttä helposti pakenee.

ehkä synnyin väärään maailmaan..

Image - Taiteilijaelämää, FUKjeah.. Image

mitä mä oisinkaan ilman kuosii Image
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Joskus tuntuu, että mun elämä on oikeasti vain sitä, mitä minä siitä teen...

Laiskuuttani jätän turhan paljon pois.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Värit ovat tunteeni.. Ajatukseni sen ääriviivat.
elämässä riittää ihmeteltävää.. .
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Thoxium

Post by Thoxium »

tRip wrote:Mutta itseni olen hyväksynyt sellaisena kuin olen..
Elän omissa maailmoissani.. niinkuin isobroidini kiusotteli minua aina pienenä, että elän 'kuplassa'.. se on harvinaisen totta.
En ole koskaan tuntenut kuuluvani mihinkään ryhmään tai yhteisöön, vaan kokenut olevani yksin mun maailmas.
Olen Itsevihasta kasvanut elämän arvostamiseen ja rakkauden näkemiseen kaikkialla ja jokaisessa meissä.
Kaikki riippuu vaan asenteesta.
Suhtautuuko elämään positiivisesti vai negatiivisesti... ja kaikkea sieltä täältä.

Mut paskat siitä oonko NORMAALI.
Mä elän omaa elämääni.. emmä ois mä ilman mun heikkouksiani, vahvuuksiani.
Ihminen on kuitenkin sosiaalinen eläin. Se kaipaa ympärilleen ystäviä, rakkaita ihmisiä, arvostusta, hyväksyntää..

Tunnen olevani välillä yksin tunteineni ja kelailuileni. Kun ei kukaan ymmärrä mun maailmaa.
Se on lannistavaa, ja sitä yksinäsyyttä helposti pakenee.

ehkä synnyin väärään maailmaan..
Sä kuvailit lähes täsmälleen saman mitä itse koen ja tunnen. Yksin omassa maailmassa, on niin totta, kai me sitten kuulutaan tähän kuulumattomuuden ryhmään, vaikkei tunnu edes kuuluvan siihen.

Pienenä kyselin aina tuntuuks sulta tämmöseltä välillä. EI tietenkään oli vastaus ja sit outoksuva katse, miks, eiks me kaikki ollakaan samanlaisii edes tunteiden tasolla. Vaikka omasta seurastaan nauttiikin melkeinpä eniten, niin silti puskee yksinäinen olo jos on ihmisten seurassa, etenkin jos heitä on enemmän. Vaikka läheisten ihmisten kanssa viettää vaan iltaa, on vaan ja nauttii muiden seurasta, niin olo on ulkopuolinen, tuntuu et jää jostain ilman, mä oon täällä, te olette siellä, ollan eri paikoissa, en tiedä miten sinne teidän paikkaan pääsee, oon vaan fyysisesti siellä.

Sä oot taitava kirjoittaa trippi, osaisinpa itsekin vaan yhtä hyvin ilmaista itseäni sanoin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Miksi?

Kun kysyy aamulla mitä kiskoisi ei pelota.

Kun kysyy aamulla mitähän kivaa mä tekisin joka ei olisi mitenkään päihteellistä PELOTTAA?
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Thox, sulla on oma tapa ilmasta. Ei niitä voi verrata suoraan. Mutta kehittymiseen auttaa ainaki mulla se että annan itteni tehä kokeiluja silläki uhalla että teen "virheitä".
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tietoiseen on mielenkiintoinen foorumi,
liityin sinne jokin aikaa sitten.

Tuntuu oudolta kirjoittaa muualla kuin vaultissa, tähän meininkiin on vaan niin tottunut. <3
Mutta kivaa, pitää vain varoa sitä etten unohda vaulttia kokonaan,
on tää kuitenkin se eka foorumi jossa oikeesti osallistun keskusteluun.

I love you all bitches and bros out there !
you love me too? 8)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote: you love me too? 8)

riippuu vähän susta...

oisko kivaa joskus olla liisan ihmemaan kissan kanssa? PANNAANKS PANNARIKSI?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Dexma wrote:
King Ink wrote: you love me too? 8)
oisko kivaa joskus olla liisan ihmemaan kissan kanssa? PANNAANKS PANNARIKSI?
:foil: Joo, varmaa.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tässä kuussa nähdään että miten deksmi ja muut rct on aivoja raiskanneet, olen menossa aivojen magnettikuvaukseen..
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
frapathea

Post by frapathea »

Kun mä olin 14 niin halusin olla pitkätukkainen ja vetää vituti huumeita. Nyt mä oon pitkätukkainen ja vedän huumeita mut en oo yhtään sen tyytyväisempi mihinkää. Tai, siis, sillai. Oon kyllä kelannu että oon nykyään niin tyytyväinen itseni kanssa että jos muu maailma ei olis ympäril häiritsemässä ni olisin onnellinen. Muttakun se häiritsee ja vituttaa niin saatanasti. En ees oikestaan tiedä yhtään nyt.

Mä oon yrittänyt miettiä huonoja puolia itessäni mut se ei oikein onnistu kun en näe itessäni mitään pahaa. Jopa ne asiat minussa mitä muut ihmiset vois pitää vitun ärsyttävinä, huonoina, pahoina ja kielteisinä juttuina näen vaan vastustamattoman ihanana osana itseäni. Ollaan ihan rakastuneita, koska oon niin ihana. Ruumiillisesti ja henkisesti. Mä muuten vietän usein aikaa peilin edessä katsellen itseäni koska kiinnostan itseäni niin paljon.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

frapathea wrote:Kun mä olin 14 niin halusin olla pitkätukkainen ja vetää vituti huumeita. Nyt mä oon pitkätukkainen ja vedän huumeita mut en oo yhtään sen tyytyväisempi mihinkää.

On muuten ihan kuin mun suusta..

ainiin mehän kumminkin ollaan musa heeboja vielä...

...

No mitäs siellä Joen autotallissa kävikään.... playing these imagine guitar notes with my imaginary guitar...
frapathea

Post by frapathea »

Mä oon ihan sekaisin ja mun päässä on napsahtanut oikeesti joku koska se on alkanut suoltamaan taas niin vitusti ajatuksia. Mun unet on muuttuneet johdonmukaisemmiksi mut samalla myös kaoottisemmiksi mut muistan ne erittäin selkeästi, ja mulla on yhtäkkiä ihan vitusti enemmän taiteellista inspiraatiota ku aikoihin. En meinannu saada viime yönä unta kun mulla vaan puski ideoita koko ajan. Ihan ku taas muistaisin miten saa asioita päästä ulos. Ihanku joku tukos olis poistunu? Jännää?

Ja aamulla en herännyt kun näin niin omituista unta että en pystyny nousemaan kun se vaan jatkui ja jatkui. Ja nytten sitten myöhästyin koulusta voih. Mutta mua ei edes harmita. Vaikka se uni oli aika ahdistavakin ja sellainen mistä menee pää niin pyörälle et sitä alkaa sattua. Mutta jotenki silti parempi fiilis. Ku tuntuu ettei kaikki kelailut oo ihan niin lukittuina pään sisällä.

Ja oon muuten nähnyt täs parin viikon sisään ainaki kaks unta Auckikosta ja se semisti hämmentää mua, tai sillai, et tavallaa aika kornia, etenki kun se on ollut niissä esiintyessään aika vahva hahmo. Asia hämmentää mua lievästi huvittavalla tavalla. Hymiö. ????

Toisaalta sit taas kaikki käytännön asiat jää entistä pienemmälle huomiolle. Olis saatanasti asioita hoidettavana mut ajatukset vie liikaa huomiota. Enkä edes haluu skarpata. Tai pakko kai joidenki asioiden suhteen, mut ei huvittais. Mua juuri nytten vaan, kiehtoo mun pää niin liikaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

frapathea wrote:
Ja oon muuten nähnyt täs parin viikon sisään ainaki kaks unta Auckikosta
Aukicko nyt on vähän niitä miehiä jotka jää kummitteleen uniin...

Frapa ei hätää... :)

Kaikki mitä nyt tapahtuu on vain muutoksia :) Niitä ei kande ottaa liian vakavasti... Mut kohtaa niitä juttuja....

Hei mullakin on hirvee inspiraatio päällä ja pää suoltaa ideaa... ois pitänyt nää huumeet lopettaa aikasemmin.
lahke

Post by lahke »

kauaks oot dexma ollu huumeitta? :o mistä tällainen päätös?
frapathea

Post by frapathea »

Ei mulla mitään hätää olekaan. Jännää vaan. Enemmän mulla on hätä silloin kun ei kulje mikään päässä mutta toisaalta silloin en osaa edes olla niin hädissäni, oon vaan lukossa. Nytten en ole. Eikä se tunnu hätää aiheuttavalta vaikka se tuo myös tosi inhottavan tuntuisia fiiliksiä pintaan. En osaa tuntee niitä mitenkään täysin inhottavina.

Tiedättekö sen kun äänittää omaa laulua ja laulaa siihen päälle niin ne äänet sulautuu yhteen aivan eri tavalla kuin jos laulaa jonkun toisen ihmisen laulun päälle.. Mun ja Tuomas Skopan äänet sulautuu yhteen ja se riemastuttaa mua. Meillä on jopa samat äänialat. Mua riemastuttaa!

Mulla on sellainen kutina että tästä saattaa tulla hyvin kyllästyttävä ja turhauttava mutta samalla myös mitä mainioin päivä! Ja muistan kerrankin kaikki ideat mitä sain nukkumista yrittäessäni kun yleensä ne katoaa.

Musta on tosi jännää välillä herätä keskellä yötä johonkin suureen inspiraatioon. Mutta toisinaan se jää käyttämättä. Enkä oo hetkeen heränny siihen. Mutta jännää.,
lahke

Post by lahke »

uuh, tuntuu et kaikki on ihan päinvastoin kun viellä muutama kuukaus sitte..
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Sanopa muuta. Vittu rakastan tätä fiilistä. Vihdoin sellainen olo et eiköhän ne asiat saa järjestymään. Kahden vuoden opiaattikoukku, aikuistumisriitti? Ehkä... Ehkä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

sxoxyvg wrote: opiaattikoukku, aikuistumisriitti? Ehkä... Ehkä.
Vain voi sanoa, että todellakin...

Näin.

Vittu oikeasti nyt vois skarppailla.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Onko addiktin mahdollista siirtyä "kohtuukäyttäjäksi"? Jos addiktion perimmäinen syy on hoidettu(mielenterveysongelmat esim.), ja tietää henk.koht. millaista se on kun pitkän putken jälkeen on kipeänä, osaisiko sitä rajoittaa käyttöä? Kellään kokemuksia?

Ei muuten tee mieli juuri jarruja nyt, mutta kovasti mietityttää uskallanko niitä enää nauttia. Jos en niin tuntuu aika helvetin typerältä kieltää itseltään asia josta niin paljon nautti jo ennen addiktiota.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

sxoxyvg wrote:Onko addiktin mahdollista siirtyä "kohtuukäyttäjäksi"? Jos addiktion perimmäinen syy on hoidettu(mielenterveysongelmat esim.), ja tietää henk.koht. millaista se on kun pitkän putken jälkeen on kipeänä, osaisiko sitä rajoittaa käyttöä? Kellään kokemuksia?
En oikeasti usko, oon varmaan viimeisen vuoden ollut kohtuu käyttäjä erilaisilla substansseilla, mutta näin selvinpäin huomaa että oikeasti vitut, keksi vain tekoselityksiä..

Mä oikeasti oon pulassa. Muistaako porukka, kun ruikutin alkoholi ongelmaa 2008 kesällä. No nyt sitten oon päättänyt olla HUUMEITTA. Mutta alkoholi.. aargh. missähän mulla nyt tulee taas se RAJA! Meinaan bissen löträämiseen ei tunnu olevan mun kurkun kohdalla rajaa...

"Mun kurkku on varmaan tehty umpipuusta, kun kaikki neste menee alas suusta" Irwin Goodman Häirikkö...

Joo ja mä kuuntelen Irwiniä, ja tykkään käydä kaukajärven Goljat baarissa (ikä luokka 50 vee... kaikki näyttää siltä etteivät ole koskaan poistuneet), jotenkin loppupeleissä mä löydän noista jotain niin itseni kaltaista... tai en tiiä... ehkä mä vain romantisoin rappioo...?
lahke

Post by lahke »

dexma sano et oot boheemi, nii kaikki on sillä kuitattu 8)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lahke wrote:dexma sano et oot boheemi, nii kaikki on sillä kuitattu 8)
Nääh en mä voi... ois kyllä noin, mutta oikeasti mä en jaksa elää niin... haluun jotain mikä ihan aidosti oikeasti TUNTUU!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Vittukun pärähti taas hyvä olo (aineitta).

Tajusin vaan taas miten vitun hienoa kaikki on.
Pitäskö mennä Tietoiseen selittään, tajuutteko te mistä mie puhun? :>

Mut enivei. Tajusimpa tässä kun kuuntelin Laineen Kasperia kuulokkeilla ja voluumit täysil.

Miullahan tosiaan menee vitun hyvin,
mullon nainen, rahaa, ystäviä ja perhe.
Opiskelen Kuvallisen ilmaisun perustutkintoo ja vittu et on hieno maalata ja piirtää ja animoida.

Ens vklp menee selvinpäin, sitten voish sitä seuraavan viikonloppuna jotain, vaikka dexmiä tai kärppyi ottaa ja kelailla tätä hyvää fiilistä, vai mitä mieltä ootte, voisko se jotenki tuhoo tän olon? En ite usko että se tätä huonontaa, mut pointti on et EI TARVITSE, vain jos HALUAA !

Vittuu, haluun sieniä mut ne kaikki meni jo.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Mä oon vastustamaton.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aukikco wrote:Mä oon vastustamaton.
Ei saa nyt alkaa EGOILEEN!
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Dexma wrote:Ei saa nyt alkaa EGOILEEN!
Ei niin että toi ois ollu egoilua, sillä kyllähän mä oon vastustamaton,

mutta miksei sais alkaa egoileen? Tai no, eihän egoilemaan aleta, ego on siinä jo.
frapathea

Post by frapathea »

Mulla on sellainen fiilis kuin olisin syönyt neuroleptejä. Vaikka en ole. Rumaa. Sit mulla on kans semisti seonnu fiilis mut se ei haittaa.

Tänään on ihan kaunis päivä nukkua hetken ja sitten nakerrella cubensista? Yeaah
Last edited by frapathea on Sat 16 Jan 2010, 01:25, edited 1 time in total.