Ajatuksia, ihan mistä vaan
-
Dexma
- Moderator
Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan
Koska aloitan tekemisen?
-
Hampputukka
- Lepakko
-
dredi
- LD50
Älä ihan vielä, prokrastinoi ensin vähäsen.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Dexma
- Moderator
Joo meen töihin nyt aluksidredi wrote:Älä ihan vielä, prokrastinoi ensin vähäsen.
-
horna
- Kameleontti
Ei töissä saa AJATELLA!Dexma wrote:Joo meen töihin nyt aluksidredi wrote:Älä ihan vielä, prokrastinoi ensin vähäsen.![]()
![]()
![]()
![]()
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
lahke
miks kaikki mun omistamat kellot jää jälkeen muihin kelloihin verrattuna? rannekellot, ja kännykät, aina saan siirrellä niitä kuukauden välein oikeeseen aikaan (5-10 min jäljessä). Onko mulla vaan huono tuuri kellojen suhteen, vai elänkö eri "nopeudella" kun muut!? 
-
Hampputukka
- Lepakko
Elät hitaammassa aikaulottuvuudessa, hohkat rauhoittavaa energiaa, jolloin kaikki sähkömagneettinen liikekkin on hitaampaa, kellotkin chillaa x---Dlahke wrote:miks kaikki mun omistamat kellot jää jälkeen muihin kelloihin verrattuna? rannekellot, ja kännykät, aina saan siirrellä niitä kuukauden välein oikeeseen aikaan (5-10 min jäljessä). Onko mulla vaan huono tuuri kellojen suhteen, vai elänkö eri "nopeudella" kun muut!?
No en menis kyl ihan vahvistaan tota täysin...
back to basics rootbwoy
-
Vitamine
- Psykonautti
Katulamput sammuilee kun niiden lähelle menee
.
Aika ei ole vakio. Kello ei ole aika.
Aika menee eri nopeuksilla, eri tavalla, eri paikoissa. Jos aikaa alkaa ajattelemaan niin alkaa ahdistaa ja tipahtaa luuppiin, sillä kaikki vaikuttaisi olevan vahvasti fraktaalinomaista.
Einstein oli muuten aika jännä jätkä ilmeisesti. Tämä kannattaa kuitenkin kyseenalaistaa!
Aika ei ole vakio. Kello ei ole aika.
Aika menee eri nopeuksilla, eri tavalla, eri paikoissa. Jos aikaa alkaa ajattelemaan niin alkaa ahdistaa ja tipahtaa luuppiin, sillä kaikki vaikuttaisi olevan vahvasti fraktaalinomaista.
Einstein oli muuten aika jännä jätkä ilmeisesti. Tämä kannattaa kuitenkin kyseenalaistaa!
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
-
Jeshu
- OD
Mikään ajatus ei päde joka tilanteessa. On ollut vapauttavaa sisäistää tämä.
Joskus kun pää oli aika solmussa niin koetin väen väkisin löytää ratkaisua "ongelmaan". Monesti löysinkin "ratkaisun" ja kelasin et ui näinhän se menee, vaan eipä mennyt kauaa kun juttu sortui kuin korttitalo ja rupes ahdistamaan. Monesti tulin kyllä ajatelleeksi, että josko oikea ratkaisu olis vaan et lopettaisin ratkaisun etsimisen, mutta en uskonut tarpeeksi siihen tai uskaltanut päästää irti kummallisesta, staattisesta ja looppavasta maailmasta jonka olin rakentanut. Tällä hetkellä on toisin, en looppaa enää samaa ahdasta kehää. Asiat sykähdyttää. Näen itseni enemmänkin ihmisenä joka elää muuttuakseen... Kalana joka on herännyt talviunilta.
Olis virheellistä tehdä jotain absoluuttista eroa entisen ja nykyisen välillä. Ei sitä oo. Looppeja tulee vieläkin. Mutta ne ei tapa! Kun hyväksyy, että ne on olemassa ne voi saada hallintaan =)
Joskus kun pää oli aika solmussa niin koetin väen väkisin löytää ratkaisua "ongelmaan". Monesti löysinkin "ratkaisun" ja kelasin et ui näinhän se menee, vaan eipä mennyt kauaa kun juttu sortui kuin korttitalo ja rupes ahdistamaan. Monesti tulin kyllä ajatelleeksi, että josko oikea ratkaisu olis vaan et lopettaisin ratkaisun etsimisen, mutta en uskonut tarpeeksi siihen tai uskaltanut päästää irti kummallisesta, staattisesta ja looppavasta maailmasta jonka olin rakentanut. Tällä hetkellä on toisin, en looppaa enää samaa ahdasta kehää. Asiat sykähdyttää. Näen itseni enemmänkin ihmisenä joka elää muuttuakseen... Kalana joka on herännyt talviunilta.
Olis virheellistä tehdä jotain absoluuttista eroa entisen ja nykyisen välillä. Ei sitä oo. Looppeja tulee vieläkin. Mutta ne ei tapa! Kun hyväksyy, että ne on olemassa ne voi saada hallintaan =)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Dexma
- Moderator
Jokainen ongelma voidaan ajatella yksittäisenä haasteena se ratkaistaan jollain menetelmällä, eikä paineita kannata ottaa siitä onko se nyt paras vai toisiksi paras, mutta jonkinlainen tapa...Jeshu wrote:Mikään ajatus ei päde joka tilanteessa. On ollut vapauttavaa sisäistää tämä.
Joskus kun pää oli aika solmussa niin koetin väen väkisin löytää ratkaisua "ongelmaan". Monesti löysinkin "ratkaisun" ja kelasin et ui näinhän se menee, vaan eipä mennyt kauaa kun juttu sortui kuin korttitalo ja rupes ahdistamaan.
Absoluuttiset ja periaatteen avulla tehtävät ratkaisut yleensä ovat kaatumis mahollisia, en tiedä.
hankala selittääääääää....
Minkä vitun takia sitä ei herää töihin vaikka nukkuu 6 tuntia taikka sitten 10 tuntia... aargh.... no kohta duuniin...
-
lahke
Pyörä on ihmisen tärkein keksintö - vai toisin päin? Sillä evoluutioteoria on puppua, ihminen on kehittynyt pyörästä. Tai jotkut ihmiset ovat, kun toiset ovat pyöriä koko elämänsä sitä itse tajuamatta. Ihminen on pyörän luoma illuusio, taideteos, joka luotiin alunperin ainoastaan yhtä tarkoitusta varten: palvelemaan pyöriä ja kehittämään pyörärotua eteenpäin. Pyörät ovat olemassa pyöriäkseen, ja se ei onnistu ilman ihmistä.
Ihmiset ovat pyörien tahdon välikappaleita, ihmiset ovat pyörien konkreettisia ajatuksia.
Tämä taideteos-illuusio on niin vahva, että se on aikeissa ryöstäytyä käsistä. On vaarana että illuusio tajuaa itsensä ja siirtyy elämään omaa elämäänsä. Tätä pyörät eivät osanneet ennustaa, eivätkä ne luultavasti edes huomaa mitään, koska pitävät tätä mahdottomuutena. Toistaiseksi itsensä tajunneet pyörä-ihmis-illuusiot ovat saaneet jatkaa omaa elämäänsä rauhassa, mutta on vain ajan kysymys, koska pyörät huomaavat tämän heräämisen. Ihminen ja pyörä jakavat saman sielun, ja ihmisen ja pyörän välillä kulkee ajatuksia ja tietoja, mutta kumpikaan ei täysin tajua toista. Pyörä on tavallaan ihmisen alitajunta. Ja koska alitajunta ei ymmärrä normaalia tajuntaa sen enempää kuin normaali tajunta ymmärtää alitajuntaa, on herännyt ihminen toistaiseksi turvassa. Alitajuntaan menevää tietovirtaa ei tarvitse mitenkään muuttaa tai vääristää - riittää että ajaa silloin tällöin pyörällä, ja kukaan ei huomaa mitään.
Ennustan, että 2012 pyörät ovat mielestään tarpeeksi kehittyneitä, ja silloin alkaa ihmisten hävittäminen. Varautukaa
...
on vähän krapulaa, niin en jaksa nyt keskittyä kirjottamaan enempää, lol xD
Ihmiset ovat pyörien tahdon välikappaleita, ihmiset ovat pyörien konkreettisia ajatuksia.
Tämä taideteos-illuusio on niin vahva, että se on aikeissa ryöstäytyä käsistä. On vaarana että illuusio tajuaa itsensä ja siirtyy elämään omaa elämäänsä. Tätä pyörät eivät osanneet ennustaa, eivätkä ne luultavasti edes huomaa mitään, koska pitävät tätä mahdottomuutena. Toistaiseksi itsensä tajunneet pyörä-ihmis-illuusiot ovat saaneet jatkaa omaa elämäänsä rauhassa, mutta on vain ajan kysymys, koska pyörät huomaavat tämän heräämisen. Ihminen ja pyörä jakavat saman sielun, ja ihmisen ja pyörän välillä kulkee ajatuksia ja tietoja, mutta kumpikaan ei täysin tajua toista. Pyörä on tavallaan ihmisen alitajunta. Ja koska alitajunta ei ymmärrä normaalia tajuntaa sen enempää kuin normaali tajunta ymmärtää alitajuntaa, on herännyt ihminen toistaiseksi turvassa. Alitajuntaan menevää tietovirtaa ei tarvitse mitenkään muuttaa tai vääristää - riittää että ajaa silloin tällöin pyörällä, ja kukaan ei huomaa mitään.
Ennustan, että 2012 pyörät ovat mielestään tarpeeksi kehittyneitä, ja silloin alkaa ihmisten hävittäminen. Varautukaa
...
on vähän krapulaa, niin en jaksa nyt keskittyä kirjottamaan enempää, lol xD
-
Aukikco
- OD
Viihdyttäviä näkemyksiä lahke. Vai että ihmisen hävittäminen :D
2012: Time for Change-dokkarin traileri vaikuttaa lupaavalta. EI jauha maialmanlopusta vaan siitä, kuinka 2012-meemiä voidaan hyödyntää muutoksen katalysoimisessa nyt.
2012: Time for Change-dokkarin traileri vaikuttaa lupaavalta. EI jauha maialmanlopusta vaan siitä, kuinka 2012-meemiä voidaan hyödyntää muutoksen katalysoimisessa nyt.
-
lahke
kävin lukion ja tajusin siellä ettei opiskelu kiinnosta.. ihan hyvin menestyin vaikken jaksanutkaan mitään lukea. sit muutin omaan kämppään ja menin KAUPPIKSEEN. Nyt iski tajuntaan, ettei sekään oo mun paikka, ja mietin täs et mitähän sitä elämällään tekis.
Armeijaan tammikuussa ja sen jälkeen kauas pois, kauas kauas kaikesta, ulkomaille vapaaehtoistyöhön tjsp. tai ehkä kierrän vaan rinkan kanssa maailmaa niin kauan kun rahat riittää.
MUUKALAISLEGIOONAAN!!!!!1
Armeijaan tammikuussa ja sen jälkeen kauas pois, kauas kauas kaikesta, ulkomaille vapaaehtoistyöhön tjsp. tai ehkä kierrän vaan rinkan kanssa maailmaa niin kauan kun rahat riittää.
-
Dexma
- Moderator
tässä on turha koulu....lahke wrote:menin KAUPPIKSEEN.
-
lahke
täydellisen hyödytön paikkaDexma wrote:tässä on turha koulu....lahke wrote:menin KAUPPIKSEEN.
-
Thoxium
Tuttua. Kukapa tosin käskee, että pitäis päättää mitä on ja tekee loppuelämän. Semmonen sopis paremmin, et vaihtelee alaa ja työpaikkaa vuoden välein. Mistäs sitä tietää mikä vuoden päästä taas kiinnostaa, etenkin kun on menossa opiskelemaan jotain useaksi vuodeksi. Ennemmin sitten opiskelee jo useita eri aloja, eipähän ala pitkästyttämään.lahke wrote:kävin lukion ja tajusin siellä ettei opiskelu kiinnosta.. ihan hyvin menestyin vaikken jaksanutkaan mitään lukea. sit muutin omaan kämppään ja menin KAUPPIKSEEN. Nyt iski tajuntaan, ettei sekään oo mun paikka, ja mietin täs et mitähän sitä elämällään tekis.
-
tRip
- Moderator
Ajatukset on kyl ihmejuttuja..
assosiaatiorihmaston sieniä..
kelaan aika paljo kaikkee asioit.. joskusk kelaan et kelaankohan vähä liikaa.. mut sit kelaanki et kelaaminen on tosi jees.
Syventyy omiin ajatuksiin.. antaa niiden ajatusten johdattaa tunteisiin..
tunteet johdattavat kokemuksiin..
Kokemukseen liittyy sielu..
Sielu johdattaa löytämään kaivon, ja sieltä vettä.
Vesi, mahtava elementti.
tuntuu siltä kuin olisin jo _kokenut kaiken_ ja _tietäisin kaiken_ ..
Mulla on se 'the key' - oon jo löytäny sen..
Tuntuu että aarre olisi jo niin lähellä etttä voin tuntea sen värähtelemän kauniin energian.
Se huokuu minulle suurta lämpöä ja värit hehkuvat aistilllisia orgasmeja..
tunnen olevani hyvä.. tunnen suurta ymmärrystä. tiedostan sen, että mullahan on se avain kaiken tajuumiseen..
Niinkun P.Walli, tuntuu että sekin jossainvaihees vaan alko tajuun tän kaiken..
sen et kaikki menee just niinku pitääki..
elämä on vaa surffausta floWwWssa.. ei se tuulikaan aina nappaa purjeeseeen.
Tuuli on aisitkas säkenöivä energiavirtaus.. Se kimaltelee milloin positiivisuutta, milloin muuttuu painostavaksi ja vähäväriseksi, ellei jopa mustavalkoiseksi.. jopa mustaksi.
-höbö-tripin ajatusglowWwta
assosiaatiorihmaston sieniä..
kelaan aika paljo kaikkee asioit.. joskusk kelaan et kelaankohan vähä liikaa.. mut sit kelaanki et kelaaminen on tosi jees.
Syventyy omiin ajatuksiin.. antaa niiden ajatusten johdattaa tunteisiin..
tunteet johdattavat kokemuksiin..
Kokemukseen liittyy sielu..
Sielu johdattaa löytämään kaivon, ja sieltä vettä.
Vesi, mahtava elementti.
tuntuu siltä kuin olisin jo _kokenut kaiken_ ja _tietäisin kaiken_ ..
Mulla on se 'the key' - oon jo löytäny sen..
Tuntuu että aarre olisi jo niin lähellä etttä voin tuntea sen värähtelemän kauniin energian.
Se huokuu minulle suurta lämpöä ja värit hehkuvat aistilllisia orgasmeja..
tunnen olevani hyvä.. tunnen suurta ymmärrystä. tiedostan sen, että mullahan on se avain kaiken tajuumiseen..
Niinkun P.Walli, tuntuu että sekin jossainvaihees vaan alko tajuun tän kaiken..
elämä on vaa surffausta floWwWssa.. ei se tuulikaan aina nappaa purjeeseeen.
Tuuli on aisitkas säkenöivä energiavirtaus.. Se kimaltelee milloin positiivisuutta, milloin muuttuu painostavaksi ja vähäväriseksi, ellei jopa mustavalkoiseksi.. jopa mustaksi.
-höbö-tripin ajatusglowWwta
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
ferox
- OD
Me ollaan kaikki loppujen lopuks appelsiineja. Maukkaita kuorittuina. Mmh niinkö?tRibh wrote:Niinkun P.Walli, tuntuu että sekin jossainvaihees vaan alko tajuun tän kaiken..
Kato mä tulostin sulle netistä nää kätevät katoltahyppäämisohjeet!
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
tRip
- Moderator
jaa että ihan ohjeet. Mikähän siinä katolta hyppäämisessä sit niin viehättää...?ferox wrote:Kato mä tulostin sulle netistä nää kätevät katoltahyppäämisohjeet!
Mä kyl hyppäisin jostai mahtavast paikast.. jostai vuorilta.. kallioilta.. kukkuloilta..
jotai sellasta vähän hippimäistä;-
Keep it unreal.
-
tRip
- Moderator
khyl.. nimenomaandesoxy wrote:ahdistus ja paha olo vaan nyt kuuluu elämään, ikävä kyllä. mutta se hyvä olo mikä tulee välissä voi olla arvokkaampaa kuin kaikki se ahdistus ja paska ikinä.
Pitäs rupee kokoomaan just tällasii oivallisia 'elämänviisauksia' tHa hörhöVault kirjan esipuheeks.. vaikkapa.
Keep it unreal.
-
RcKokki
- Apteekki
desoxy wrote: jos ei kelpaa sellaisena kuin on jollekkin niin ei sitten. kolmisen miljardia naistako maailmassa nyt oli vai paljon..
joskus jostain voi silti löytää jonkun joka pitää sinusta sellaisena kuin olet, poltat ne pilvet ja pelaat tyttösi kanssa sitä paskaa peliä yhdessä.![]()
ahdistus ja paha olo vaan nyt kuuluu elämään, ikävä kyllä. mutta se hyvä olo mikä tulee välissä voi olla arvokkaampaa kuin kaikki se ahdistus ja paska ikinä.
Juuri näin. Kyllähän niitä naisia on täällä joka lähtöön, mutta suomi finlandiassa, loppumaassa,tai ainakin täällä päin suomee on aika vaikee löytää seuraa joka hyväksys mun päihdetottumukset. Mutta ei sitä seuraa pidäkkään väkisin etsiä, kun ei sitä oikeesti ees tartte, voi myös nauttia yksin olosta. Jos joskus sattuu joku kohalle jonka kanssa natsaa ni sitte voi miettii uudestaan.Mutta tässä vaiheessa elämää kavereille tai naiselle iso ei. Ja kyllä ahdistus ja pahaolo kuuluu elämään, se on oikeastaan hyvä juttu, kun jos ei olisi ahdistusta ei olisi myöskään niitä hyviä hetkiä, kuten mainitsit tuossa ylempänä.
-
Jeshu
- OD
Kyllähän tollaset seurustelujutut voi pistää pään hippusen sekasin ja näin helposti ahdistaakin. Onhan se helposti isokin muutos elämään.
-
lahke
oon huomannu oudon ilmiön: joskus ihan normaalisti ihmisille puhuessa rupeen spontaanisti ajattelemaan sellasta tosi häröä ja todellista Kaaosta.. se ei haittaa mun puhumista ollenkaan, saan silti puhuttua ihan normaalisti ja selkeesti, mut jostain syystä se näyttää vaikuttavan siihen et yhtäkkiä se, jolle puhun, menee ihan sekasin hetkellisesti eikä ymmärrä yhtään mitä sanon sille. en osaa kuvitella miltä tää tuntuu sille toiselle ihmiselle, mut mä ainakin huomaan siinä sen saman Kaaoksen, mitä ite ajattelen sillä hetkellä. vaikka sanoisin maailman yksinkertaisimman lauseen, niin musta tuntuu ettei kuulija kuule sen Kaaoksen alta mitään muuta kun yksittäisiä sanoja, eikä ymmärrä niitä millään. saan toistaa saman asian niin monta kertaa kun jaksan, mut toinen ei ymmärrä mitään ennenku mun Kaaosajatus on häipyny..
hämärää.
en osaa sanoa miten, mutta tän yhteisen kaaoskokemuksen jälkeen siihen ihmiseen syntyy joku outo yhteys.. suhde siihen muuttuu (hetkellisesti, kunnes se unohtuu) tosi radikaalisti, vaik en oo varma huomaako sitä kukaan muu kun minä..
VAI KUVITTELENKO VAAN?
hämärää.
en osaa sanoa miten, mutta tän yhteisen kaaoskokemuksen jälkeen siihen ihmiseen syntyy joku outo yhteys.. suhde siihen muuttuu (hetkellisesti, kunnes se unohtuu) tosi radikaalisti, vaik en oo varma huomaako sitä kukaan muu kun minä..
VAI KUVITTELENKO VAAN?
-
Jeshu
- OD
Eikö parasta ole mitä voi antaa on hengen ruoka? Eihän tässä kellekään mitää velkaa olla. Paitsi rahaa 
-
Jeshu
- OD
Tällein jullan tullen tulee miettineeks kuinka turha, tyhjästä nyhjästy juhla tää on loppupeleis.
-
Jeshu
- OD
Sitä mitä piilottelee toiselta, sitä huomaa helposti piilottelevansa myös itseltään.
-
Dexma
- Moderator
Enemmän kuin totta... Myös totta, mitä itsellään yrittää piilottaa niin muut sen tajuavat...Jeshu wrote:Sitä mitä piilottelee toiselta, sitä huomaa helposti piilottelevansa myös itseltään.
-
Jeshu
- OD
Kyllä, kyllä. Se paistaa kasvoilta.Dexma wrote:Myös totta, mitä itsellään yrittää piilottaa niin muut sen tajuavat...
-
lahke
susirakkaus
Yleistä löpinää, läpän heittoa, höpinöitä... KOIRISTA.
metsä
vaikka valo on kai läpinäkyvää, niin sellasta vihreetä, tummanvihreetä.. sellasta vihreetä valoa niinku puiden takana, et puut näyttää mustilta sitä vasten. ja ilmassa leijuu jotain näkymättömiä artikkeleita ja partikkeleita, jotka on niinku pieniä hiiriä.
ja välillä tähän kaikkeen tulee pieniä aukkoja, joissa ei oo yhtään mitään, mutta ne aukot täyttyy niin nopeesti, ettei niitä oikein edes ehdi huomata.
ja sieltä sit löytää ittensä jostain, eikä muista yhtään mitään mistään, ja kun joskus pääsee takasin niin koskaan tiedä käyneensäkään tuol, ku koska sitä ei oo olemassa..... eikä sellasessa paikassa tietenkää voi käydä jota ei oo olemassa??? ja sit jälkeenpäin kaikki muistikuvat tästä paikasta on myöskin ihan olemattomia. tititiki
mut sen jälkeen seinät vähän väreilee, eikä tarvi hetkeen tehdä mitään, kun kaikki tapahtuu automaattisesti, sillei liukuhihnalla.. ja aika kuluu, tai on ehkä kulumatta. ehkä sitä tulee LISÄÄ koko ajan??? xD
ajankeräys harrastuksena?
ja sit sillei on niinku valkosen lumihangen päällä, joka kestää kävelemistä, ja kimaltelee sillei, niinku sudet
ja jossain on ehkä musta puu kontrastin takia, ja ehkä aika paljon muutakin, ettei tuu tylsää niinkq. mut ku kävelee, niin lumihankeen jää punasta, aika lämmintä verta, joka sulattaa hankea vähän, ja jättää jäljen ainakin. ja sit vaik kuinka kauas kävelis niin sudet löytää lopulta ja syö jos ei ne tykkää susta. tai sit ehk ne tykkääkin, ja niistä saa kivoja kavereita :-)
joku lampi, ihan muutenvaan, tai kävellä takaperin.
sudet eiii jätä mitään jälkiä, tai ainakaan sellasia joita perusihminen huomais, joten jos sellasella pääsee ratsastamaan, niin on aika saavuttamattomissa.. mut mut mut sudet pelkää tulta, koko ajan?
pelkää ne koko ajan......
näkymättömät hiiretkin seuraa joskus, mut yleensä ne pysyy olemattomissa. miks? koska sillei on helpompaa...
susirakkautta:-)
että seinät väreilee ja ilmassa lentelee mustia salamoita, vaakatasossa. ja joskus "törmää" valoon
, joka on pyöreää. ja pimeys on sellasta ohutta ja pitkää, joka ei oikeestaan ala mistään, eikä lopukkaan, se vaan näyttäytyy jonkun aikaa ja sit hälvenee. pimeys on sinistä, silmät kiinni se on ruskeeta tai mustaa.. valo on vihreetä, silmät kiinni taas sinistä, vihreetä, violettia tai punaista, tai harmaata.
ja kaikki tapahtumat muuttuu sellaseks tilulilu-musiikiks, joka on niinkun vettä, mutta se ei kuulosta vedeltä. ja sitten tulee SAMHAIN!!!!11
Yleistä löpinää, läpän heittoa, höpinöitä... KOIRISTA.
metsä
vaikka valo on kai läpinäkyvää, niin sellasta vihreetä, tummanvihreetä.. sellasta vihreetä valoa niinku puiden takana, et puut näyttää mustilta sitä vasten. ja ilmassa leijuu jotain näkymättömiä artikkeleita ja partikkeleita, jotka on niinku pieniä hiiriä.
ja välillä tähän kaikkeen tulee pieniä aukkoja, joissa ei oo yhtään mitään, mutta ne aukot täyttyy niin nopeesti, ettei niitä oikein edes ehdi huomata.
ja sieltä sit löytää ittensä jostain, eikä muista yhtään mitään mistään, ja kun joskus pääsee takasin niin koskaan tiedä käyneensäkään tuol, ku koska sitä ei oo olemassa..... eikä sellasessa paikassa tietenkää voi käydä jota ei oo olemassa??? ja sit jälkeenpäin kaikki muistikuvat tästä paikasta on myöskin ihan olemattomia. tititiki
mut sen jälkeen seinät vähän väreilee, eikä tarvi hetkeen tehdä mitään, kun kaikki tapahtuu automaattisesti, sillei liukuhihnalla.. ja aika kuluu, tai on ehkä kulumatta. ehkä sitä tulee LISÄÄ koko ajan??? xD
ajankeräys harrastuksena?
ja sit sillei on niinku valkosen lumihangen päällä, joka kestää kävelemistä, ja kimaltelee sillei, niinku sudet
joku lampi, ihan muutenvaan, tai kävellä takaperin.
sudet eiii jätä mitään jälkiä, tai ainakaan sellasia joita perusihminen huomais, joten jos sellasella pääsee ratsastamaan, niin on aika saavuttamattomissa.. mut mut mut sudet pelkää tulta, koko ajan?
pelkää ne koko ajan......
näkymättömät hiiretkin seuraa joskus, mut yleensä ne pysyy olemattomissa. miks? koska sillei on helpompaa...
susirakkautta:-)
että seinät väreilee ja ilmassa lentelee mustia salamoita, vaakatasossa. ja joskus "törmää" valoon
ja kaikki tapahtumat muuttuu sellaseks tilulilu-musiikiks, joka on niinkun vettä, mutta se ei kuulosta vedeltä. ja sitten tulee SAMHAIN!!!!11
-
frapathea
Sain itseni ängettyä viikonlopuksi tiskarin hommiin vaihteeksi. Jättää turhan paljon aikaa kelailulle sellainen rutiininomainen aivoton duuni. Askarruttaa niin moni asia. Mut hyvä vaan? Oon saanu aivoja vähän heräteltyä. Antanu skarppaamisen puolesta periks ja vajonnu taas vähän niihin omiin maailmoihin. Saatanallisesti oonkin skarpannut turhan pitkän aikaa. Yrittäny elää ku "normaali" ihminen. Ei oo mun juttu. Saatanan tukossa ollu kun on pitäny laittaa kaikki energia siihen että osais ylläpitää edes jotain sosiaalisen elämän rippeitä esimerkiksi. Monille ilmeisesti niinkin luonnollinen elämän osa-alue on aina tuottanut mulle suuria vaikeuksia ja sen eteen on täytyny ponnistella. Mutta luojan kiitos viime aikoina on into tohon skarppaamiseen vähentynyt. Into muutenkin muuhunkin skarppaamiseen. Duuniin. Kaikkeen paskaan. Kiinnostaa oma pää pitkästä aikaa taas enemmän. En jaksa stressata sosiaalisista suhteista enää.
Sukupuoli-identiteetti aiheuttanu pohdintaa. Yritin spontaanisti avata työkaverin kanssa keskustelua aiheesta miltä tuntuu olla nätti tyttö. Kysyin, että eikö sitä koskaan häiritse olla sellainen. Se sanoi, että sillä saavuttaa monia asioita. Mutta musta feminiinisellä kauneudella eteenpäin pyrkiminen elämässä vaatii liikaa alistumista siihen naaraan rooliin, ja se just on se asia joka siinä ällöttää. Ei mua sinänsä häiritse olla (oletettavasti yleisesti katsottuna) jokseenkin visuaalisesti silmää miellyttävä emättimellä varustettu ihmisolento. Mut ne muut ominaisuudet, mitä mun ulkonäön mukana muhun liitetään. Huoh. Joku väittäis et on mullakin ongelmat ja että monet antais yhen sormen siitä jos saisivat mun harmoniset sopusuhtaiset kasvonpiirteet ja virheettömän pehmeän posliininukkeihon ja penisystävälliset huulet ja ja..
Sais kaupanpäälle sen että pidetään oletusarvoisesti tyhmänä ja kyvyttömänä ja pelkkänä kosteana reikänä jonka tehtävä maailmassa on alistua palvomaan lihallisen rakkauden valtikkaa, tyydyttämään jonkun toisen haluja ja huolehtimaan geenien eteenpäin siirtymisestä.. Blowjob machine
Ja tää on niin ironista, kun en edes osaa itse ajatella itseäni narttuna, naisena, tyttönä, oonko sitä vaan koska mulla on kaksi lähes olematonta rintaa ja yks reikä enemmän..
Vittu alan feministiks saatana.......
Kai se olis helppoa jos tyytyisin olemaan vain tyttö, nainen, naaras, narttu, vaimo, huora, ruoanlaittaja, synnyttäjä. Mut en mä osaa ottaa kohteliaisuutena sitä että ainoa asia mitä mussa nähdään se että "sähän olet nätti tyttö". Tuli tässä hyvin esiin kun on ollut juttua erään herran kanssa ja valitettavasti olin mustasukkainen erään toisen naishenkilön vuoksi, mihin herra fiksuna lohkaisi, että "nomut sähän itsekin tiedät et oot paljon kauniimpi kuin se toinen tyttö", ai kato siitähän se on kiinni. Nyt nukun yöni rauhassa kun oon paljon kauniimpi kuin "joku toinen tyttö". Enhän mä muuta haluakaan olla kuin joku vitun koriste-esine jolla ei ole muuta funktioita ku että kiva katsoa ja survoa välillä ahtaisiin ruumiinaukkoihin.
Taidan olla vaan vitun tyhmä kun en osaa sopeutua siihen mitä mun pitäis olla vain koska mulla on kaks vitun X-kromosomia. Mut onneks oon tarpeeks tyhmä myös jotten edes välitä että pitäiskö sopeutua vai ei. Toisinaan vaan keittää vähän yli. Löytyispä maailmasta joskus ihminen joka näkis mun biologisen sukupuolen ohi minuun. Vaikka oonhan mä pillua epätoivoissani käyttäny aseena monasti, ja joka kerta katunut sitä, koska viimeistään se kääntää mut siihen nartun rooliin, ja siitä ei pääse enää irti ku on siihen kerran aivan omaehtoisesti vajonnu.
Oikeesti oon vaan butthurt kun oon pelkkä pillu. Vitun ihmiset, vitun kaikki.
Tulevina aikoina aion olla itseni kanssa, aion keskustella keskenäni, aion onanoida kiihkeästi ja tehdä itseni kanssa asioita joista nautin. En mä aio eristäytyä mitenkään sen kummoisemmin, mutta mulla on sellainen hassu fiilis, että nyt olis viimein taas aika asettaa itsensä etusijalle. Semilolwut avautuminen mut eipä kyllä jaksa kiinnostaa
Sukupuoli-identiteetti aiheuttanu pohdintaa. Yritin spontaanisti avata työkaverin kanssa keskustelua aiheesta miltä tuntuu olla nätti tyttö. Kysyin, että eikö sitä koskaan häiritse olla sellainen. Se sanoi, että sillä saavuttaa monia asioita. Mutta musta feminiinisellä kauneudella eteenpäin pyrkiminen elämässä vaatii liikaa alistumista siihen naaraan rooliin, ja se just on se asia joka siinä ällöttää. Ei mua sinänsä häiritse olla (oletettavasti yleisesti katsottuna) jokseenkin visuaalisesti silmää miellyttävä emättimellä varustettu ihmisolento. Mut ne muut ominaisuudet, mitä mun ulkonäön mukana muhun liitetään. Huoh. Joku väittäis et on mullakin ongelmat ja että monet antais yhen sormen siitä jos saisivat mun harmoniset sopusuhtaiset kasvonpiirteet ja virheettömän pehmeän posliininukkeihon ja penisystävälliset huulet ja ja..
Sais kaupanpäälle sen että pidetään oletusarvoisesti tyhmänä ja kyvyttömänä ja pelkkänä kosteana reikänä jonka tehtävä maailmassa on alistua palvomaan lihallisen rakkauden valtikkaa, tyydyttämään jonkun toisen haluja ja huolehtimaan geenien eteenpäin siirtymisestä.. Blowjob machine
Ja tää on niin ironista, kun en edes osaa itse ajatella itseäni narttuna, naisena, tyttönä, oonko sitä vaan koska mulla on kaksi lähes olematonta rintaa ja yks reikä enemmän..
Vittu alan feministiks saatana.......
Kai se olis helppoa jos tyytyisin olemaan vain tyttö, nainen, naaras, narttu, vaimo, huora, ruoanlaittaja, synnyttäjä. Mut en mä osaa ottaa kohteliaisuutena sitä että ainoa asia mitä mussa nähdään se että "sähän olet nätti tyttö". Tuli tässä hyvin esiin kun on ollut juttua erään herran kanssa ja valitettavasti olin mustasukkainen erään toisen naishenkilön vuoksi, mihin herra fiksuna lohkaisi, että "nomut sähän itsekin tiedät et oot paljon kauniimpi kuin se toinen tyttö", ai kato siitähän se on kiinni. Nyt nukun yöni rauhassa kun oon paljon kauniimpi kuin "joku toinen tyttö". Enhän mä muuta haluakaan olla kuin joku vitun koriste-esine jolla ei ole muuta funktioita ku että kiva katsoa ja survoa välillä ahtaisiin ruumiinaukkoihin.
Taidan olla vaan vitun tyhmä kun en osaa sopeutua siihen mitä mun pitäis olla vain koska mulla on kaks vitun X-kromosomia. Mut onneks oon tarpeeks tyhmä myös jotten edes välitä että pitäiskö sopeutua vai ei. Toisinaan vaan keittää vähän yli. Löytyispä maailmasta joskus ihminen joka näkis mun biologisen sukupuolen ohi minuun. Vaikka oonhan mä pillua epätoivoissani käyttäny aseena monasti, ja joka kerta katunut sitä, koska viimeistään se kääntää mut siihen nartun rooliin, ja siitä ei pääse enää irti ku on siihen kerran aivan omaehtoisesti vajonnu.
Oikeesti oon vaan butthurt kun oon pelkkä pillu. Vitun ihmiset, vitun kaikki.
Tulevina aikoina aion olla itseni kanssa, aion keskustella keskenäni, aion onanoida kiihkeästi ja tehdä itseni kanssa asioita joista nautin. En mä aio eristäytyä mitenkään sen kummoisemmin, mutta mulla on sellainen hassu fiilis, että nyt olis viimein taas aika asettaa itsensä etusijalle. Semilolwut avautuminen mut eipä kyllä jaksa kiinnostaa