"uudenlaista subua?"
-
m
- Lepakko
- Posts: 182
- Joined: Fri 23 Sep 2005, 01:24
"uudenlaista subua?"
Tänne on ilmestynyt sellaisia ihan pieniä pyöreitä pillereitä, joita kaupataan subuna. Valkoisia, pieniä, toisella puolen lukee 8, toisella puolen on nuoli.
En oo ennen tuollaisia nähnyt. Toimiiko samalla tavalla, ja onko tuollaisia edes olemassa, vai jotain kusetusta?!
En oo ennen tuollaisia nähnyt. Toimiiko samalla tavalla, ja onko tuollaisia edes olemassa, vai jotain kusetusta?!
-
stufff
- Karvakuono
- Posts: 41
- Joined: Mon 22 Dec 2008, 04:48
Re: "uudenlaista subua?"
Kyl jotai arrows nimisiä pieniä on olemas mis o 8mg bupree, vaikee annostella koon takia.
-
sxoxyvg
- OD
- Posts: 1622
- Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22
Re: "uudenlaista subua?"
Itse en näitä ole nähnyt, jos sattuu joku haltuunsa saamaan ni ottakaas kuva et tietää millaisesta on kyse. Perhana, normaalin kasipallonkin kanssa oli ongelmia annostelussa tolettomana, näitten kanssa nollatoleilla taitaa olla aika monilla aikamoiset laattafestit edessä.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
zan
- Apteekki
- Posts: 414
- Joined: Sat 20 Dec 2008, 19:20
Re: "uudenlaista subua?"
Paljos on hintaa tälläisella ja missä päin törmänny? ei itsellä ainakaan ole pohjois-pohjanmaalla tullut vastaan, varmaan niitä tääläkin pyörii, mutta luonteltani kun olen "low profile" tyyppi niin en ala kovin hämärissä porukoissa pyörimään...riskikertoimet kasvaisivat liikaa.
-
stufff
- Karvakuono
- Posts: 41
- Joined: Mon 22 Dec 2008, 04:48
Re: "uudenlaista subua?"
Jotai pieniä "subuja", olikoha beck merkkiseltä lääkefirmalta oon kerran vetäny, överit tuli ja huolella ku tolet oli lähes nollas ja se pala joku pamia pienempi ja siit sitte 2mg vedot... En tie oliko arrowsia vai jotai muuta. Mut kyl noita tosiaa on muita buprevalmisteita (vähän) liikentees ku texi, xone ja teemut.
-
eNZYMe
- OD
- Posts: 1024
- Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42
Re: "uudenlaista subua?"
Varmaan helpoin mitata kun valmiiksi liouttaa koko pillerin tai useamman pillerin steriilin suolaliuokseen ja filtteröi vielä jatkeet pois. Helppo annostella ruiskulla. Voi vetää nokkaankin helposti. Imeytyy todennäköisesti jopa hieman paremmin nesteenä, kunhan laittaa nenään varovasti ja ei käytä ihan tolkuttomasti sitä nestettä.
-
xxx-men
- Kameleontti
- Posts: 942
- Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
- Location: planetX
Re: "uudenlaista subua?"
m wrote:Tänne on ilmestynyt sellaisia ihan pieniä pyöreitä pillereitä, joita kaupataan subuna. Valkoisia, pieniä, toisella puolen lukee 8, toisella puolen on nuoli.
En oo ennen tuollaisia nähnyt. Toimiiko samalla tavalla, ja onko tuollaisia edes olemassa, vai jotain kusetusta?!
Toimii hyvin. Jätetty turhat sidosaineet pois. Nousee paremmin ku normi kasipallo. Ja ihan 8mg on tuossa uudessakin subussa buprea.
-
xxx-men
- Kameleontti
- Posts: 942
- Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
- Location: planetX
Re: "uudenlaista subua?"
Oulussa 120-140e hintaan.zan wrote:Paljos on hintaa tälläisella ja missä päin törmänny? ei itsellä ainakaan ole pohjois-pohjanmaalla tullut vastaan, varmaan niitä tääläkin pyörii, mutta luonteltani kun olen "low profile" tyyppi niin en ala kovin hämärissä porukoissa pyörimään...riskikertoimet kasvaisivat liikaa.
-
eNZYMe
- OD
- Posts: 1024
- Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42
Re: "uudenlaista subua?"
Melkoiset ryöstöhinnat siellä pohjoisessa nykyään. Positiivisena puolena varmaan rajoittaa tolejen nousuja ja motivoi vanhoja käyttäjia lopettamaan, mutta säännöllisen käytön ylläpitämiseksi tarvii sitten jo melko hyviä tuloja.xxx-men wrote:Oulussa 120-140e hintaan.zan wrote:Paljos on hintaa tälläisella ja missä päin törmänny? ei itsellä ainakaan ole pohjois-pohjanmaalla tullut vastaan, varmaan niitä tääläkin pyörii, mutta luonteltani kun olen "low profile" tyyppi niin en ala kovin hämärissä porukoissa pyörimään...riskikertoimet kasvaisivat liikaa.
Onneksi sain ite lopetettua reilu 3 vuotta sitten. Välillä 30€-50€ tuli maksettua palasta täällä etelämmässä. Hinnat on kuulemma nousseet kaikkialla Suomessa. En kyllä tajua miten jengi viitsii maksaa tosta korvike opiodista noinkin hirveitä hintoja.
-
m
- Lepakko
- Posts: 182
- Joined: Fri 23 Sep 2005, 01:24
Re: "uudenlaista subua?"
Nyt oon kokeillu muutaman kerran, kyllä se toimii samanlailla, mutta annostelu on tosi vaikeaa.. Hinnat on 120-140€ täällä Raahessa.
Mieluummin ostan kuiteski "perinteistä", jotenki tuntuu oudolta ottaa niin pieniä muruja..
Mut nyt lähen ostaan kaljaa, se toimii aina samalla tavalla, eli hyvin!
Mieluummin ostan kuiteski "perinteistä", jotenki tuntuu oudolta ottaa niin pieniä muruja..
Mut nyt lähen ostaan kaljaa, se toimii aina samalla tavalla, eli hyvin!
-
lanttu
- Apteekki
- Posts: 355
- Joined: Sat 25 Nov 2006, 06:20
Re: "uudenlaista subua?"
no johan on hinnat katos! jossai tääl pk-seudul se on 20ekii xone ja 25-50e kai ranskalainen en itte käytä kyllä paskaa tavaraa mun mielestä mut aika aika kovia hintoja jengi maksaa kuulemma muutama frendi käyttää.
wtf
-
Ram1t
Re: "uudenlaista subua?"
Muistaakseni seuraava on totta, en ole varma tiedättekö tämän vai on uutta, mutta ainakin päihdelinkissä jotkut valitti paskasta olosta subuxonen jälkeen tai että ei voi rännii nyyyh. Se johtuu siitä että eikös subuxonessa ole naltrox.. jotain siis sitä jolla estetään heroiini yliannostus? Sen takia, jos rännäät kyseisen pillerin, naltro.. laittaa sulle heti nitkut päälle.
---
ei tässä muuta
---
ei tässä muuta
-
xxx-men
- Kameleontti
- Posts: 942
- Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
- Location: planetX
Re: "uudenlaista subua?"
Xonesta jää kieltämättä pikkuisen paha olo, mutta kyllä toi toimii samanlailla ku normi. Ja kyllähän tuon ränniinkin tuupata.FreestLr wrote:Muistaakseni seuraava on totta, en ole varma tiedättekö tämän vai on uutta, mutta ainakin päihdelinkissä jotkut valitti paskasta olosta subuxonen jälkeen tai että ei voi rännii nyyyh. Se johtuu siitä että eikös subuxonessa ole naltrox.. jotain siis sitä jolla estetään heroiini yliannostus? Sen takia, jos rännäät kyseisen pillerin, naltro.. laittaa sulle heti nitkut päälle.
---
ei tässä muuta
-
stufff
- Karvakuono
- Posts: 41
- Joined: Mon 22 Dec 2008, 04:48
Re: "uudenlaista subua?"
Ite en koskaan testannut edes niit keltasia/oransseja suboja, ko texiäki aina sai, mut valkosta xonee sit heitin ko sain pari milliä ja hyvin se mulla on toiminut, hinta-laatusuhteen vuoksi ostan mieluummin nykysellään xonea. Esim viimeset pari texivetoa = kaikki muut vaikutukset ( =ummetus, pupillit pieneni, jne), valvarit, mut ei euforiaa, mut xonesta kyl saan hyvät olot. Tolet pitkästä aikaa ihan minimis mut kuitenni näin mulla.
EDIT: Käyttöhistoriaa 5+v iv, pahimmas vaihees 4mg texiä ei ees futannu.
EDIT: Käyttöhistoriaa 5+v iv, pahimmas vaihees 4mg texiä ei ees futannu.
-
xxx-men
- Kameleontti
- Posts: 942
- Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
- Location: planetX
Re: "uudenlaista subua?"
Eipä tuo texi mitään oloja oo pitkään aikaan tuonu. Pakko vetää et saa olon ees normaaliksi.
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: "uudenlaista subua?"
Nuo "uudet subut" on (en muista minkä lääkefirman) geneerisiä rinnakkaisvalmisteita. Sisältää ihan sitä samaa buprenorfiinia mutta niiden IV-käyttö on nihkeätä, sillä näissä tableteissa on ilmeisesti jotain hiilaria tms. mukana (poreilee kun sekoittaa veteen).
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
xxx-men
- Kameleontti
- Posts: 942
- Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
- Location: planetX
Re: "uudenlaista subua?"
En tiedä kuinka paikkaansa pitävä väite on se, että tuosta uudesta olisi tehty "rännäysystävällisempää" mm. maissitärkkelys poistettu tms. Ja en nyt sanoisi että rupeaa poreilemaan tai olisi kovinkaan nihkeää, mutta pieni vaahto siihen saattaa tulla joka laskeutuu aika pian.dredi wrote:Nuo "uudet subut" on (en muista minkä lääkefirman) geneerisiä rinnakkaisvalmisteita. Sisältää ihan sitä samaa buprenorfiinia mutta niiden IV-käyttö on nihkeätä, sillä näissä tableteissa on ilmeisesti jotain hiilaria tms. mukana (poreilee kun sekoittaa veteen).
-
xxx-men
- Kameleontti
- Posts: 942
- Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
- Location: planetX
Re: "uudenlaista subua?"
Mutta jos joku tarjoaa teille ryssä/piraatti subua niin en suosittele ostamaan/kokeilemaan.
-
xxx-men
- Kameleontti
- Posts: 942
- Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
- Location: planetX
Re: "uudenlaista subua?"
sxoxyvg wrote:Itse en näitä ole nähnyt, jos sattuu joku haltuunsa saamaan ni ottakaas kuva et tietää millaisesta on kyse. Perhana, normaalin kasipallonkin kanssa oli ongelmia annostelussa tolettomana, näitten kanssa nollatoleilla taitaa olla aika monilla aikamoiset laattafestit edessä.
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: "uudenlaista subua?"
Toihan on tavallinen subu. Ne uudet subut (oliko ne nyt Rochen) on pieniä ja pyöreitä, näyttää ihan femman pameilta.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
sxoxyvg
- OD
- Posts: 1622
- Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22
Re: "uudenlaista subua?"
^Nii mut tos oikealla 
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: "uudenlaista subua?"
kato perkele, en huomannutkaan ekasxoxyvg wrote:^Nii mut tos oikealla
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: "uudenlaista subua?"
Joo se jäi kyl kokonaan pois mun ruudulta. Jouduin zoomaamaan ulos jotta näin molemmat napit.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
SAWANISTI
- Apteekki
- Posts: 315
- Joined: Mon 14 Jul 2008, 23:54
- Location: TKU PRISON
Re: "uudenlaista subua?"
Merchiä sellaset pienet, eli "merkkiä".
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...