"uudenlaista subua?"

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
m
Lepakko

"uudenlaista subua?"

Post by m »

Tänne on ilmestynyt sellaisia ihan pieniä pyöreitä pillereitä, joita kaupataan subuna. Valkoisia, pieniä, toisella puolen lukee 8, toisella puolen on nuoli.
En oo ennen tuollaisia nähnyt. Toimiiko samalla tavalla, ja onko tuollaisia edes olemassa, vai jotain kusetusta?!
stufff
Karvakuono

Re: "uudenlaista subua?"

Post by stufff »

Kyl jotai arrows nimisiä pieniä on olemas mis o 8mg bupree, vaikee annostella koon takia.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Itse en näitä ole nähnyt, jos sattuu joku haltuunsa saamaan ni ottakaas kuva et tietää millaisesta on kyse. Perhana, normaalin kasipallonkin kanssa oli ongelmia annostelussa tolettomana, näitten kanssa nollatoleilla taitaa olla aika monilla aikamoiset laattafestit edessä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
zan
Apteekki

Post by zan »

Paljos on hintaa tälläisella ja missä päin törmänny? ei itsellä ainakaan ole pohjois-pohjanmaalla tullut vastaan, varmaan niitä tääläkin pyörii, mutta luonteltani kun olen "low profile" tyyppi niin en ala kovin hämärissä porukoissa pyörimään...riskikertoimet kasvaisivat liikaa.
stufff
Karvakuono

Post by stufff »

Jotai pieniä "subuja", olikoha beck merkkiseltä lääkefirmalta oon kerran vetäny, överit tuli ja huolella ku tolet oli lähes nollas ja se pala joku pamia pienempi ja siit sitte 2mg vedot... En tie oliko arrowsia vai jotai muuta. Mut kyl noita tosiaa on muita buprevalmisteita (vähän) liikentees ku texi, xone ja teemut.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Varmaan helpoin mitata kun valmiiksi liouttaa koko pillerin tai useamman pillerin steriilin suolaliuokseen ja filtteröi vielä jatkeet pois. Helppo annostella ruiskulla. Voi vetää nokkaankin helposti. Imeytyy todennäköisesti jopa hieman paremmin nesteenä, kunhan laittaa nenään varovasti ja ei käytä ihan tolkuttomasti sitä nestettä.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

m wrote:Tänne on ilmestynyt sellaisia ihan pieniä pyöreitä pillereitä, joita kaupataan subuna. Valkoisia, pieniä, toisella puolen lukee 8, toisella puolen on nuoli.
En oo ennen tuollaisia nähnyt. Toimiiko samalla tavalla, ja onko tuollaisia edes olemassa, vai jotain kusetusta?!

Toimii hyvin. Jätetty turhat sidosaineet pois. Nousee paremmin ku normi kasipallo. Ja ihan 8mg on tuossa uudessakin subussa buprea.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

zan wrote:Paljos on hintaa tälläisella ja missä päin törmänny? ei itsellä ainakaan ole pohjois-pohjanmaalla tullut vastaan, varmaan niitä tääläkin pyörii, mutta luonteltani kun olen "low profile" tyyppi niin en ala kovin hämärissä porukoissa pyörimään...riskikertoimet kasvaisivat liikaa.
Oulussa 120-140e hintaan.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

xxx-men wrote:
zan wrote:Paljos on hintaa tälläisella ja missä päin törmänny? ei itsellä ainakaan ole pohjois-pohjanmaalla tullut vastaan, varmaan niitä tääläkin pyörii, mutta luonteltani kun olen "low profile" tyyppi niin en ala kovin hämärissä porukoissa pyörimään...riskikertoimet kasvaisivat liikaa.
Oulussa 120-140e hintaan.
Melkoiset ryöstöhinnat siellä pohjoisessa nykyään. Positiivisena puolena varmaan rajoittaa tolejen nousuja ja motivoi vanhoja käyttäjia lopettamaan, mutta säännöllisen käytön ylläpitämiseksi tarvii sitten jo melko hyviä tuloja.

Onneksi sain ite lopetettua reilu 3 vuotta sitten. Välillä 30€-50€ tuli maksettua palasta täällä etelämmässä. Hinnat on kuulemma nousseet kaikkialla Suomessa. En kyllä tajua miten jengi viitsii maksaa tosta korvike opiodista noinkin hirveitä hintoja.
m
Lepakko

Post by m »

Nyt oon kokeillu muutaman kerran, kyllä se toimii samanlailla, mutta annostelu on tosi vaikeaa.. Hinnat on 120-140€ täällä Raahessa.
Mieluummin ostan kuiteski "perinteistä", jotenki tuntuu oudolta ottaa niin pieniä muruja..
Mut nyt lähen ostaan kaljaa, se toimii aina samalla tavalla, eli hyvin!
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

no johan on hinnat katos! jossai tääl pk-seudul se on 20ekii xone ja 25-50e kai ranskalainen en itte käytä kyllä paskaa tavaraa mun mielestä mut aika aika kovia hintoja jengi maksaa kuulemma muutama frendi käyttää.
wtf
Ram1t

Post by Ram1t »

Muistaakseni seuraava on totta, en ole varma tiedättekö tämän vai on uutta, mutta ainakin päihdelinkissä jotkut valitti paskasta olosta subuxonen jälkeen tai että ei voi rännii nyyyh. Se johtuu siitä että eikös subuxonessa ole naltrox.. jotain siis sitä jolla estetään heroiini yliannostus? Sen takia, jos rännäät kyseisen pillerin, naltro.. laittaa sulle heti nitkut päälle.

---

ei tässä muuta :foil:
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

FreestLr wrote:Muistaakseni seuraava on totta, en ole varma tiedättekö tämän vai on uutta, mutta ainakin päihdelinkissä jotkut valitti paskasta olosta subuxonen jälkeen tai että ei voi rännii nyyyh. Se johtuu siitä että eikös subuxonessa ole naltrox.. jotain siis sitä jolla estetään heroiini yliannostus? Sen takia, jos rännäät kyseisen pillerin, naltro.. laittaa sulle heti nitkut päälle.

---

ei tässä muuta :foil:
Xonesta jää kieltämättä pikkuisen paha olo, mutta kyllä toi toimii samanlailla ku normi. Ja kyllähän tuon ränniinkin tuupata.
stufff
Karvakuono

Post by stufff »

Ite en koskaan testannut edes niit keltasia/oransseja suboja, ko texiäki aina sai, mut valkosta xonee sit heitin ko sain pari milliä ja hyvin se mulla on toiminut, hinta-laatusuhteen vuoksi ostan mieluummin nykysellään xonea. Esim viimeset pari texivetoa = kaikki muut vaikutukset ( =ummetus, pupillit pieneni, jne), valvarit, mut ei euforiaa, mut xonesta kyl saan hyvät olot. Tolet pitkästä aikaa ihan minimis mut kuitenni näin mulla.

EDIT: Käyttöhistoriaa 5+v iv, pahimmas vaihees 4mg texiä ei ees futannu.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Eipä tuo texi mitään oloja oo pitkään aikaan tuonu. Pakko vetää et saa olon ees normaaliksi.
dredi
LD50

Post by dredi »

Nuo "uudet subut" on (en muista minkä lääkefirman) geneerisiä rinnakkaisvalmisteita. Sisältää ihan sitä samaa buprenorfiinia mutta niiden IV-käyttö on nihkeätä, sillä näissä tableteissa on ilmeisesti jotain hiilaria tms. mukana (poreilee kun sekoittaa veteen).
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

dredi wrote:Nuo "uudet subut" on (en muista minkä lääkefirman) geneerisiä rinnakkaisvalmisteita. Sisältää ihan sitä samaa buprenorfiinia mutta niiden IV-käyttö on nihkeätä, sillä näissä tableteissa on ilmeisesti jotain hiilaria tms. mukana (poreilee kun sekoittaa veteen).
En tiedä kuinka paikkaansa pitävä väite on se, että tuosta uudesta olisi tehty "rännäysystävällisempää" mm. maissitärkkelys poistettu tms. Ja en nyt sanoisi että rupeaa poreilemaan tai olisi kovinkaan nihkeää, mutta pieni vaahto siihen saattaa tulla joka laskeutuu aika pian.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Mutta jos joku tarjoaa teille ryssä/piraatti subua niin en suosittele ostamaan/kokeilemaan.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

sxoxyvg wrote:Itse en näitä ole nähnyt, jos sattuu joku haltuunsa saamaan ni ottakaas kuva et tietää millaisesta on kyse. Perhana, normaalin kasipallonkin kanssa oli ongelmia annostelussa tolettomana, näitten kanssa nollatoleilla taitaa olla aika monilla aikamoiset laattafestit edessä.
Image
dredi
LD50

Post by dredi »

Toihan on tavallinen subu. Ne uudet subut (oliko ne nyt Rochen) on pieniä ja pyöreitä, näyttää ihan femman pameilta.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

^Nii mut tos oikealla :D
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
mauseri
LD50

Post by mauseri »

sxoxyvg wrote:^Nii mut tos oikealla :D
kato perkele, en huomannutkaan eka
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

Joo se jäi kyl kokonaan pois mun ruudulta. Jouduin zoomaamaan ulos jotta näin molemmat napit.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Merchiä sellaset pienet, eli "merkkiä".
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...