Huh,
Eilinen oli semmonen vapaapäivä tästä maailmasta.
Homma alkaa eilen aamulla 12:sta kun tulee herättävä soitto, että pitäisi baariin mennä pelaamaan pokeria. Käyn ryöstämässä pikkurahat ja juon itseni semmoseen mukavaan tilaan. Baarista tiemme jatkuu apteekkiin

ja sieltä mukaamme tulee pari isoa ja yksi pieni ressupullo. Kaverini, jonka piti ottaa dxm kanssani katoaa, kun on oksentanut baariolonsa vessaani. Ruokasoodat oli jo uunissa, joten aattelin saattaa homman kunnialla loppuun.
Kello on noin 21:00 ja saan juoman alas. Sain nesteestä hyvin vahvat oksennusreaktiot jotka kestivät ensimmäisestä huikasta noin 30min, kunnes kävin tyhjentämässä koko vatsani.
Tässä kohtaa alko jo helpottaan. Sain kajareista irti Pink Floyd - 1967 - The Piper At The Gates Of Dawn. Ja homma lähti liikkeelle. Kaikki oli tavallista epäselvempää, veikkaan että se johtu alkoholista ja väsymyksestä. Muistan, että aika temppuili todella paljon. Välillä tuntu et oli menny pari päivää eteenpäin ja välillä tuntu että aika meni 15min eteen... 15min taakse... 30min eteen... 30min taakse. Pahin hetki oli kun nousin sängyltäni noin 7 kertaa ja aina kun katsoin kelloa se oli 23:57. Meinasi jo iskeä lievä paniikki, kun olin aika varma, että olin saanut ajan pysähtymään.
Matkoista sen verran, että aluksi olin taas jotakin kevyttä (tiesin tässä kohtaa aika hyvin vielä kuka olen ja miksi asiat on nyt näin) ja jotakin muuta kevyttä ainesti pyysi minua mukaan johonkin. Tähän tokasin, että olen tänään aika väsynyt ja taidan katsella vain mitä tapahtuu. Nyt hieman harmittaa, kun en lähtenyt katsomaan mihin nuo olisivat minut vieneet

Toinen matka oli hyvin loppuvaiheessa. Olin niityllä keräämässä jotakin untuvumaista ainetta erään tytön kanssa, tämä oli varsin rauhallista ja mukavaa hommaa. Soittelen vähän nirvanaa ja menen sänkyyn lepäämään. "Herään" seitsemältä, silmäystäkään en nukkunut ja huomaan vessassa, että nenästäni on vuotanut hyvin paljon verta (ilmeisesti olin raapinut sitä, evt). Tämän jälkeen lähden koululle tekemään uskonnon testiä... Hyvin tuskallista, olo on aika kehno ja väsynyt. Päähän sattuu hieman, mutta särkylääkkeet ainakin tuntuu auttavan. Pistämpä vielä noi eiliset irc kirjotukseni (kuvaa melko hyvin iltaa):
[21:19:53] <@slack> btw vika kerta kun juon tota
[21:19:57] <@slack> en vaan saa tota enää alas
[21:20:06] <@slack> tota oli niinku centti lasin posjasta
[21:20:12] <@slack> ja ylös pyrkii kokoajan
[21:47:10] <@slack> llaaattaaaa lenttäää
[21:47:14] <@slack> j a paljon
[22:54:40] <@slack> nyton jo lrannnu
[22:55:48] <@slack> ILOTULIKIOSS
[23:05:22] <@slack> eisaatanan
[23:12:57] <@slack> mitä tapathuu
[23:43:50] <@slack> tää aika vittuilee mulle
[23:45:01] <@slack> meniks eks uaijhawjbdwabf
[23:45:02] <@slack> öawjijbhdaieubrf
[23:45:29] <@slack> en pysty ty kirjottaann
[23:46:06] <@slack>
http://kuvaton.com/kuvei/iloa.jpg
[23:48:21] <@slack> pysättinkö mää ajan?
[23:53:40] <@slack> EI VITTU TOI AIKA
[00:02:41] <@slack> MITEN Tähän pisteeseen pää'dyttiin?
[00:26:25] <@slack> TIIIIIISTAUI
[00:26:54] <@slack> huh pelkäsibn et jäisin aialuuppiin
[00:27:24] <@slack> näin muuten trippi tytön
Mainitaan nyt vielä että annos oli ~1550mg ja painoa reilu 90kg.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.