The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Dexma
Moderator

Re: The DXM topic

Post by Dexma »

Pentabarf wrote: Kaikki ovat kyllä sanoneet, että se jauhe/napit toimivat paljon paremmin, kuin erottelulitku.
Jauhe on paljon smootimpi vaikutus mun mielestä... Jauhe alkaa oikeastaan samantien mun mielestä vaikuttaan, (tai no aina kun olen vetänyt jauhetta niin on ollut yli 1000 mg dexmiä jo päässä :D ), aluksi jauhe tekee sellaisen opiaattimaisen euforian ja hyvänolon tunteen, sitten alkaa dissosioiminen täysin yhtäkkiä (taas huomatkaa näissä kokemuksissa mulla on ollut paljon dexmiä jo alla kun jauhetta oon ottanut. ). Kaikin puolin jauhe toimii paljon kevyemmin, ei mitään pahaa oloa vain kevyttä dexmi pehmoilua.

Outoa, mutta litkua vedettäessä mun mielestä nousut tulee aika rushilla sitten kun jysähtää 0,5 tunnin päästä nauttimisesta, taas jauhe on paljon kevyempi....

ps. keskiviikkona olisi tarkoitus mennä taas vetäseen päivän aikaan se 3000 mg :D :D :D :D
lahke

Post by lahke »

Vois taas tämänkin kanssa uudistaa ystävyyssuhdetta jossain välissä :D kumma miten pelkästään tätä foorumia lukiessa tulee taas sellanen nostalginen olo viimekerrasta.
dredi
LD50

Post by dredi »

Mä olen kyllä ihan sitä mieltä että tuo litkuerottelu on virheellinen siinä mielessä että varmasti osa DXM:ää muuttuu prosessissa DXO:ksi. Luulenpa että juuri tuo DXO-pitoisuus tekee siinä eron toimivuudessa DXM-nappeihin yms.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

dredi wrote:Mä olen kyllä ihan sitä mieltä että tuo litkuerottelu on virheellinen siinä mielessä että varmasti osa DXM:ää muuttuu prosessissa DXO:ksi. Luulenpa että juuri tuo DXO-pitoisuus tekee siinä eron toimivuudessa DXM-nappeihin yms.
Eikös tämä homma mennyt sillein, että tuo dxm muuttuminen siihen dxo:ksi oli vain jokin ihme väärinkäsitys?

Siis näin mää oon ymmärtänyt jälkeenpäin... DXM muuttuu vasta kehossa dxo muotoon, jonka takia vois tulla sitä eroa dxm litkun ja dxm jauheen kanssa?
dredi
LD50

Post by dredi »

Eikös tämä homma mennyt sillein, että tuo dxm muuttuminen siihen dxo:ksi oli vain jokin ihme väärinkäsitys?
En mä oo kuullu tollasta? Linkkiä?
surly
Lepakko

Post by surly »

dredi wrote:Mä olen kyllä ihan sitä mieltä että tuo litkuerottelu on virheellinen siinä mielessä että varmasti osa DXM:ää muuttuu prosessissa DXO:ksi. Luulenpa että juuri tuo DXO-pitoisuus tekee siinä eron toimivuudessa DXM-nappeihin yms.
Vähän epäilen että sinne litkuun eksyy mitään niistä entsyymeistä jotka sen aineenvaihdunnassa hajottaa. Vaikka niin kävis, mitä se haittais?
Times are tough, huh, bud?
dredi
LD50

Post by dredi »

Tota kun dexmi ei ole opiaatti eikä se toimi samoilla mekanismeilla kuin opiaatit. Eli se ei välttämättä tarvitse hydroksin demetylaatiota reseptoriin kiinnittymistä varten. Ja DXM:n on todettu demetyloituvan kovassa lämmössä. Ellei tämä sitten ole virheellistä informaatiota, mistä itse en ole kyllä nähnyt vielä todisteita.

Eli DXO:n vaikutus eroaa pitkältikin DXM:n vaikutuksista.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

dredi wrote:Tota kun dexmi ei ole opiaatti eikä se toimi samoilla mekanismeilla kuin opiaatit. Eli se ei välttämättä tarvitse hydroksin demetylaatiota reseptoriin kiinnittymistä varten. Ja DXM:n on todettu demetyloituvan kovassa lämmössä. Ellei tämä sitten ole virheellistä informaatiota, mistä itse en ole kyllä nähnyt vielä todisteita.

Eli DXO:n vaikutus eroaa pitkältikin DXM:n vaikutuksista.
hitto, pitäis jaksaa linkkiä taas etsiä asiasta, mutta siis pointtina on se, että suomenkielisissä uutto ohjeissa ja dxm faqissa on kerrottu, että dxm muuttuu dxo kuumentuessa, mutta ymmärtääkseni tämä on mahdotonta ja sen takia väärää tietoa...

Muistaakseni tästä oli puhetta täällä vaultissa jossain ketjussa, ja kalastaja otti tämän asian esille, mutta en enään löydä sitä ketjua... :(

Onko sulla dredi mitään linkkiä tuosta demetyloitumisesta? Olis meinaan kiva saada tähän asiaan sitä varmuutta...

DXO ja DXM kyllä eroaa erittäin paljon vaikutuksista ja jos haluaa enemmän DXM vaikutteisen tripin niin kodeiini, dexmi liuoksen juominen ja greipin hyväksikäyttäminen voi helpottaa....
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Eikös dxo muutu taasen jäähtyessä dxm:äksi? Vai olenkohan lukenut jotain väärin, nimittäin noin muistan lukeneeni.. Olisikohan ollut joku dxm erottelu sivu tjs.
paukuttaja
Karvakuono

Post by paukuttaja »

Dexma wrote:ps. keskiviikkona olisi tarkoitus mennä taas vetäseen päivän aikaan se 3000 mg :D :D :D :D
:o :oops: :twisted:
Ei juma! Mikäs on tällä hetkellä "enkka" ?
dredi
LD50

Post by dredi »

Joo no selkiyty asia. Oltiin itse asiassa molemmat puoliksi väärässä.

DXM demetyloituu, kuten muutkin fenoliset eetterit, kovassa lämmössä joko HBr:n tai HI:n läsnäollessa. Näin ollen on hyvin mahdollista että DXM HBr lämmön vaikutuksesta demetyloituu. DXM freebase, DXM HCl tai DXM sitraatti eivät demetyloidu lämmön vaikutuksesta.

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm ... try1.shtml

Tossa on muuten mielenkiintoinen yksityiskohta. Eli spekuloidaan että jos DXM demetyloitaisiin tuolla keinolla, tuloksena olisi DXO + alkyylihalidi, jonka vaikutuksesta taas DXO saattaisi muuttua kvarternäärisen amiinin sisältäväksi n,n-dimetyyli-DXO:ksi. Jolla taas spekuloidaan voivan olla hyvin voimakkaita lihasrelaksanttivaikutuksia, kuten kvarternääri-amiinisilla morfiinijohdannaisilla.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

paukuttaja wrote:
Dexma wrote:ps. keskiviikkona olisi tarkoitus mennä taas vetäseen päivän aikaan se 3000 mg :D :D :D :D
Yhteen päivään 3000 mg ja yhdellä hitillä 2400 mg.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Joono äsken meni reilu 1500... en tiedä pystynkö enään koskaan juomaan tota. Maku on jo niin vastenmielinen, että ei mitään rajaa.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Kukaan vieläkään testannut mansikka dexmiä??
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

Altair wrote:Kukaan vieläkään testannut mansikka dexmiä??
Samalta se eroteltuna kait maistuu. Jos olisivat korvanneet maltitolin vaikka sokerilla, niin voisi olla ihan namia. Tuli mieleen se penisiliinilitkun maku mitä lapsena sai korvatulehdukseen. :?
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
dredi
LD50

Post by dredi »

Jos olisivat korvanneet maltitolin vaikka sokerilla
Ei lääkkeisiin laiteta sokeria. Eihän diabeetikot vois sitten käyttää niitä.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Huh,
Eilinen oli semmonen vapaapäivä tästä maailmasta.
Homma alkaa eilen aamulla 12:sta kun tulee herättävä soitto, että pitäisi baariin mennä pelaamaan pokeria. Käyn ryöstämässä pikkurahat ja juon itseni semmoseen mukavaan tilaan. Baarista tiemme jatkuu apteekkiin :oops: ja sieltä mukaamme tulee pari isoa ja yksi pieni ressupullo. Kaverini, jonka piti ottaa dxm kanssani katoaa, kun on oksentanut baariolonsa vessaani. Ruokasoodat oli jo uunissa, joten aattelin saattaa homman kunnialla loppuun.
Kello on noin 21:00 ja saan juoman alas. Sain nesteestä hyvin vahvat oksennusreaktiot jotka kestivät ensimmäisestä huikasta noin 30min, kunnes kävin tyhjentämässä koko vatsani.

Tässä kohtaa alko jo helpottaan. Sain kajareista irti Pink Floyd - 1967 - The Piper At The Gates Of Dawn. Ja homma lähti liikkeelle. Kaikki oli tavallista epäselvempää, veikkaan että se johtu alkoholista ja väsymyksestä. Muistan, että aika temppuili todella paljon. Välillä tuntu et oli menny pari päivää eteenpäin ja välillä tuntu että aika meni 15min eteen... 15min taakse... 30min eteen... 30min taakse. Pahin hetki oli kun nousin sängyltäni noin 7 kertaa ja aina kun katsoin kelloa se oli 23:57. Meinasi jo iskeä lievä paniikki, kun olin aika varma, että olin saanut ajan pysähtymään.

Matkoista sen verran, että aluksi olin taas jotakin kevyttä (tiesin tässä kohtaa aika hyvin vielä kuka olen ja miksi asiat on nyt näin) ja jotakin muuta kevyttä ainesti pyysi minua mukaan johonkin. Tähän tokasin, että olen tänään aika väsynyt ja taidan katsella vain mitä tapahtuu. Nyt hieman harmittaa, kun en lähtenyt katsomaan mihin nuo olisivat minut vieneet :D Toinen matka oli hyvin loppuvaiheessa. Olin niityllä keräämässä jotakin untuvumaista ainetta erään tytön kanssa, tämä oli varsin rauhallista ja mukavaa hommaa. Soittelen vähän nirvanaa ja menen sänkyyn lepäämään. "Herään" seitsemältä, silmäystäkään en nukkunut ja huomaan vessassa, että nenästäni on vuotanut hyvin paljon verta (ilmeisesti olin raapinut sitä, evt). Tämän jälkeen lähden koululle tekemään uskonnon testiä... Hyvin tuskallista, olo on aika kehno ja väsynyt. Päähän sattuu hieman, mutta särkylääkkeet ainakin tuntuu auttavan. Pistämpä vielä noi eiliset irc kirjotukseni (kuvaa melko hyvin iltaa):
[21:19:53] <@slack> btw vika kerta kun juon tota
[21:19:57] <@slack> en vaan saa tota enää alas
[21:20:06] <@slack> tota oli niinku centti lasin posjasta
[21:20:12] <@slack> ja ylös pyrkii kokoajan
[21:47:10] <@slack> llaaattaaaa lenttäää
[21:47:14] <@slack> j a paljon
[22:54:40] <@slack> nyton jo lrannnu
[22:55:48] <@slack> ILOTULIKIOSS
[23:05:22] <@slack> eisaatanan
[23:12:57] <@slack> mitä tapathuu
[23:43:50] <@slack> tää aika vittuilee mulle
[23:45:01] <@slack> meniks eks uaijhawjbdwabf
[23:45:02] <@slack> öawjijbhdaieubrf
[23:45:29] <@slack> en pysty ty kirjottaann
[23:46:06] <@slack> http://kuvaton.com/kuvei/iloa.jpg
[23:48:21] <@slack> pysättinkö mää ajan?
[23:53:40] <@slack> EI VITTU TOI AIKA
[00:02:41] <@slack> MITEN Tähän pisteeseen pää'dyttiin?
[00:26:25] <@slack> TIIIIIISTAUI
[00:26:54] <@slack> huh pelkäsibn et jäisin aialuuppiin
[00:27:24] <@slack> näin muuten trippi tytön
Mainitaan nyt vielä että annos oli ~1550mg ja painoa reilu 90kg.
Velho
LD50

Post by Velho »

paukuttaja wrote:
1200mg

Aluksi 800mg ja sitte 200mg + 200mg
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Meni keskiviikkona erottelu pieleen... Eli voi se mullakin vituiks mennä :D
polge
Psykonautti

Post by polge »

Tuli eilen juotua ensimmäistä kertaa ressua desin verran (300mg) ja fiilikset oli kyllä ihan mielenkiintoiset. Pierua tuli sen 3-4 kertaa minuutissa. Efektien huomasin alkavan sillä, kun istuin koneella ja yhtäkkiä näyttö alkoikin aaltoilemaan :shock: sitten olo olikin hyvin sanoin kuvailematon. Pienet varpusparvet täytyi lopulta käydä pönttöön päästämässä, mutta vessassahan vasta mukavaa olikin istua kun sammutti valot :lol:

Tänään pitäisi koittaa isommalla annoksella tuota (600mg?) ja ehkä (toivottavasti) sauhuja kylkee. Iltaa odotellessa...
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Dexma wrote:Meni keskiviikkona erottelu pieleen... Eli voi se mullakin vituiks mennä :D
Mis kohtaa meni metsään?
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Dexma wrote:Meni keskiviikkona erottelu pieleen... Eli voi se mullakin vituiks mennä :D
Hah, varmaan eka kerta. Nojoo, mitäs ajattelit kun koitit vai huomasitko aikasemmin jo, että nyt feilas?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

slack1 wrote:
Mis kohtaa meni metsään?
Sama kun teilllä... Juoma vaahtoutuu...

Tossa on ollut jotain ongelmaa, soodatuhka on vaahtoutunut aina sen jälkeen kun on pistetty 3000 mg verran samaan pulloon ja siitä lähetty erotteleeen... Sekoitan siis 1,5 litran pullossa?

Voiko olla, että soodatuhka ei sittenkään tullut valmiiksi VAIKKA oli 200 astetta ja tunnin ajan...
Tähän saakka mennyt aina paitsi nyt kaksi kertaa on mennyt JUURI tuon 3000 mg kanssa pieleen noin...
dredi
LD50

Post by dredi »

Mulla ois natriumlipeää... tuo muutama pullo ressua niin kokkaillaan yhessä :D
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Itse olen välttänyt tuon vaahtoutumisen siten, että annan soodan olla 65min hieman yli 200 asteisessa uunissa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

slack1 wrote:Itse olen välttänyt tuon vaahtoutumisen siten, että annan soodan olla 65min hieman yli 200 asteisessa uunissa.
Tämähän se tyyli on, mutta ei onnistu :( Tai nyt siis ne 2 kertaa epäonnistunut :(
polge
Psykonautti

Post by polge »

Tuli mieleen että eikö ne apteeksissa mitään ihmettele tai kysele ku jatkuvasti hakee ressua? Ite hain kaks kertaa tällä viikolla mutta eri apteekeista juur sen takia että ei alkais vetään myyjät omia johtopäätöksiä... :? Niin ja varsinki jos samalla kerralla vielä ottaa erottelutarvikkeet?!
paukuttaja
Karvakuono

Post by paukuttaja »

polge wrote:Tuli mieleen että eikö ne apteeksissa mitään ihmettele tai kysele ku jatkuvasti hakee ressua? Ite hain kaks kertaa tällä viikolla mutta eri apteekeista juur sen takia että ei alkais vetään myyjät omia johtopäätöksiä... :? Niin ja varsinki jos samalla kerralla vielä ottaa erottelutarvikkeet?!
Tulipa mieleen huvittava kerta kun hain ressua joskus pojankloppina ihan oikeasti yskään. Tämä vanha akka sitten alko heittämään kuulusteluja että mihin mä sitä muka tarvin.. Mä olin että mitä vittua (en tienny dexmistä vielä). Jotain siinä selittelin että yskää ja köhin. Mutta sitten ku se hokas että jaa sinähän olet sen ja sen poika... ja anto pullon :o :lol:..

Mutta joo, kyllä kai ne jotku saattaa pistää merkille jos useasti ostelee. Onko kellään käyny ettei oo saanu?
polge
Psykonautti

Post by polge »

Löysin jonkun jutun että kun kastaa tupakanpuruja ressuun, antaa imeytyä ja polttaa ne niin pitäis mäjähtä huppuun :lol: Mahtaneeko toimia...? :roll: :D
polge
Psykonautti

Post by polge »

Lueskelin tän topicin alkupäästä erimielisyyksiä siitä, että kuinka dxm vaikuttaa syömisen jälkeen. Itsellä ainakin eilen homma meni näin: kaheksalta napa täyteen ruokaa, yheksältä pullollinen ressua, 11:a aikaan pientä hilpeyttä ilmassa, 12:a kunnon nousua jonka jälkeen vielä jostain kaapin nurkasta about puoli desiä ressua ja yhdeltä sängylle ihastelemaan vellovia seiniä jonka jälkeen nukahdin yllättäin. Noin seittemän tunnin päästä sitten ylös herätyskellon soidessa ja tasapaino edelleen heiman heikko ja olo muutenkin hieman dexmimäinen..