slack1 wrote:Noi annoskoot on aika jännä juttu. Olisi kiva tietää biologisessa mielessä, miksi osa porukasta lentelee pitkälle 300mg annoksista ja miksi osa porukasta miettii 600mg:n jälkeen menikö joku erottelussa pieleen? Paino nyt tietenkin on mielestäni suurin vaikuttaja, mutta en usko että se selittää kaikkea.
Paino vaikuttaa ja vaikuttaa mun mielestä ihan vitusti. Juurikin DXM määrä mun mielestä pitäis mitata mg/kg mitalla. 300 mg ei ole iso annos, vielä sanotaan 70-80 kiloiselle, mutta taas 40-50 kiloiselle on...
Sitten itse ajattelen, että vaikutuksia tekee alkoholi aika erilaiseksi, jopa yksi annos alkoholia (yksi kalja, lasi viiniä yms) riittää siihen, että jotenkin kokemus tuntuu enemmän dxo pitoiselta kuin dxm. Tupakan polton pitäisi vaikuttaa siihen, että vaihtuuko dxm kuinka nopeasti dxo muotoon.
Sitten itse kokemusta tekevälle, dxm tuntuu todellakin vievän pitemmälle, varsinkin 3-4 plateaun kohdalla, jos sulkee silmänsä ja rauhoittuu. Uskon, että dxm tilassa, saattaa käynnistyä jonkinnäköinen itsesuojelu vaisto jolla voi esim, jättää sen "tripeimmän" osan pois kokemuksesta.
Itse olen 1800 mg, matkoilla huomannut, jo että jos lähden kotoa, pois voin kävellä vaikka pitkänkin matkan, mutta jos kotona, olen vaikuttanut set&settingin rauhalliseksi tiedän, että 1800 lähettää minut jo ERITTÄIN kauas. Pystyn pitämään itseni siis jonkinäköisessä kunnossa jos on pakko, mutta jos "päästän irti" niin tuloksena on noita dexmipeikon päiväkirjassa kerrottuja trippejä.
Set&setting vaikuttaa matkaan aina ihan vitusti, ja pisimmälle pääsee aina, kun on valmis kokemaan KAIKEN. Jos lähtee vain kuosaamaan lauantai iltaa niin ei paljoa jää käteen dexmin vaikutuksista, mutta oikealla asenteella oikealla tahdolla homma hoituu paremmin.
Mitähän vielä?
Hyvä Slack, että pystyit jotain kokemaan tuon kokemuksen aikana, kertomus kaasusta ja ulottuvuuksista on positiivinen asia, mutta kannattaa silti lähestyä dexmiä varoen ja hitaasti. Ei kannata pitää kiirettä, dexmi hoitaa kyllä opettajan hommansa, kunhan vain oppilas on tarpeeksi mukana hommassa.